Čaura
New member
Pozdrav...
Gledam možda kupiti specifičan motor starije generacije (prije ubrizgavanja), pa ako imate koji dobar savjet...
1. Mora bit japanac
2. Mora bit 4 cilindra
3. Mora bit karburator
4. Mora bit oko 1000ccm
5. Mora bit oklopljen (nikakav naked)
6. Bilo bi poželjno da ne razvija snagu linearno (zabavnije kad poludi u višim okretajima)
7. S obzirom da sam visok, ne smi bit R-motor
8. Mora bit šta bliže R-motoru ili sport-toureru da me ne slomi dok vozim
9. Nikakvi chopperi, enduri, nakedi, gold wingovi i slično
10. Rado bih da nije svinja od 260+ kg
11. Praktički tražim motor veće kubikaže koji pruža udobnost višoj osobi i ima onaj fun-factor 600ica koje treba vrtit u više okretaje, kojeg se može bacat u zavoje, zastrugat štafnu, i sl.
Karburator zato jer ovi s ubrizgavanjem rade pre savršeno, a to mi je dosadno i bezveze. Volim kad nepravilno brljaju i imaju karakter.
Inače općenito smatram da su svi novi motori dosadni, bezlični, bezkarakterni i bezdušni.
U srcu su motori 90ih i ranih 2000ih sa karburatorima, svojim posebnim karakterom, mušicama i nepravilnostima.
Neki od motora koji su meni pali na pamet, pa su me drugi odgovorili od njih iz sljedećih razloga:
CBR1100XX - navodno neudoban i pre agresivna poza sjedenja
CBR 954RR - EFI smeće
ZZR1100 - navodno svinja, ne voli se bacat u zavoje i pre linearno razvija snagu
ZZR1200 - isto
Hvala ✌️
Gledam možda kupiti specifičan motor starije generacije (prije ubrizgavanja), pa ako imate koji dobar savjet...
1. Mora bit japanac
2. Mora bit 4 cilindra
3. Mora bit karburator
4. Mora bit oko 1000ccm
5. Mora bit oklopljen (nikakav naked)
6. Bilo bi poželjno da ne razvija snagu linearno (zabavnije kad poludi u višim okretajima)
7. S obzirom da sam visok, ne smi bit R-motor
8. Mora bit šta bliže R-motoru ili sport-toureru da me ne slomi dok vozim
9. Nikakvi chopperi, enduri, nakedi, gold wingovi i slično
10. Rado bih da nije svinja od 260+ kg
11. Praktički tražim motor veće kubikaže koji pruža udobnost višoj osobi i ima onaj fun-factor 600ica koje treba vrtit u više okretaje, kojeg se može bacat u zavoje, zastrugat štafnu, i sl.
Karburator zato jer ovi s ubrizgavanjem rade pre savršeno, a to mi je dosadno i bezveze. Volim kad nepravilno brljaju i imaju karakter.
Inače općenito smatram da su svi novi motori dosadni, bezlični, bezkarakterni i bezdušni.
U srcu su motori 90ih i ranih 2000ih sa karburatorima, svojim posebnim karakterom, mušicama i nepravilnostima.
Neki od motora koji su meni pali na pamet, pa su me drugi odgovorili od njih iz sljedećih razloga:
CBR1100XX - navodno neudoban i pre agresivna poza sjedenja
ZZR1100 - navodno svinja, ne voli se bacat u zavoje i pre linearno razvija snagu
ZZR1200 - isto
Hvala ✌️
Last edited: