Nova Honda Africa Twin

da, africa je prava ljepotica.
sta ti kazes za ktm, listajuci oglase, 1190 adv izgleda odlicno, kod nikog nema toliko za te novce.
 
da, africa je prava ljepotica.
sta ti kazes za ktm, listajuci oglase, 1190 adv izgleda odlicno, kod nikog nema toliko za te novce.

Sta ne ovo?
Flash-back?
Trip?
 
da, africa je prava ljepotica.
sta ti kazes za ktm, listajuci oglase, 1190 adv izgleda odlicno, kod nikog nema toliko za te novce.
Strava motor šta se tiče snage, ovjesa...zapravo svega.
Osobno bi prije uvijek odabrao Africu, neznam ni sam zašto ali bi.
 
Sta ne ovo?
Flash-back?
Trip?
ja mislim i druge mame imaju lijepe cerke.
ljubitelji kazu, ima oko njega vise troska oko odrzavanja u odnosu na japanca ili f800gs.
sto god to bilo. na malo bucniju masinu bi zazmirio na jedno uho.
ako zeza malo struja, razvodna kutija, nema veze, samo ne smije ulje trosit, to mi radi dominator i mrzim ga zbog toga.
 
ja mislim i druge mame imaju lijepe cerke.
ljubitelji kazu, ima oko njega vise troska oko odrzavanja u odnosu na japanca ili f800gs.
sto god to bilo. na malo bucniju masinu bi zazmirio na jedno uho.
ako zeza malo struja, razvodna kutija, nema veze, samo ne smije ulje trosit, to mi radi dominator i mrzim ga zbog toga.

Pusti price kupi KTM.
Ja sam kao i ti ima Honditis ali sam se izlicija🤣👍
 
Jok, samo si presa na drugu marku.

Dostupnost rezervnih djelova te sta tvornicki motor nudi je presudilo.
Da sad idem kupit motor uzea bi Yamahu T7
 
da ima tubeless ja bi je odavno vozio, jednostavno mi se ne da zajebavat oko skidanja svega zbog male rupe na gumi

Meni je nekako buvel drazi i sigurniji za van asvalta
 
i sigurniji za van asvalta
zašto sigurniji? iskreno pitam, ima li neki dobar članak sa usporedbama jer ja to gledam samo kroz vrijeme izgubljeno za nastavak vožnje, posebno po ljeti sa full opremom na +35 a ja moram skidat sve da bi nastavio dalje, ili još gore jako nevrijeme a ti u pripizdini sa probušenom gumom
 
ti kao njemci, kad zapnu kod ferarija za kofferraum, pa kofferaum, pa kofferaum. eto zbog tog propustih i nikad ne kupih.
idi kupi se benvejcinu braaaaaaale.
ima vas par tu koji na africa i tenere temi samo taj tubeless spominjete.
kladim se da ni vozit ne znas
 
zašto sigurniji? iskreno pitam, ima li neki dobar članak sa usporedbama jer ja to gledam samo kroz vrijeme izgubljeno za nastavak vožnje, posebno po ljeti sa full opremom na +35 a ja moram skidat sve da bi nastavio dalje, ili još gore jako nevrijeme a ti u pripizdini sa probušenom gumom

Ima, jer zračnica je bolja ako se voziš na nižem pritisku, e sad sve ovisi koliko nisko se ide.
 
  • Like
Reactions: Author
Sto si nervozan, smiri se😉
Ja sto preko ljeta predjem na godisnjem to ti ne predjes u pet godina i zato mi je to bitno, kad sjednem na motor mjesec dana sam na njemu i ne zelim gubit vrijeme na krpanje guma, ako ti je to fora busi gume i snimaj se za yt kako si pravi majstor, mene sarafanje ne zanima. Jednom ko se opece zbog sarafa na cesti taj puse i na hladno. Ako se moze sprijeciti napravi to unaprijed, posebno ako vozis sam.
Iako me ne pale bmwi uglavnom po njima seru oni kojima je nedostizan😂
 
Vjerojatno je to pravi offroad sto ne prakticiram, uglavnom naletim na sarafe, eksere i sl sto ljudi odbace

Ako držiš pritisak oko 2 bara ili malo ispod, onda ti je zračnica realno nepotrebna.

A nema tu nekog univerzalnog rješenja, teži i veći motori moraju imati veći pritisak u gumama, inače kad opališ prednjom
u neku prepreku nabiješ zračnicu na felgu, a manji mogu vozit i na 1.0 bar kada motor puno bolje leži po terenu, a onda mora biti
zračnica i rim-lock.
 
  • Like
Reactions: Author