lunjo
Well-known member
Oprosti , no mislim da nisi u poziciji da nekome govoriš šta da radi. Ovo je forum na kojem svi imaju pravo pisati, kako si i sam rekao.S toga budi normalan i sudjeluj u raspravi koju sam pokrenuo (a vidim da ima još ljudi koji imaju isto mišljenje) ili produži. Moje pitanje je vrlo jednostavno, daj odgovor ili šuti.
Zlatno pitanje glasi, što je to Martin postigao da možemo reći da je on najbolji Hrvat?
Uz nekoliko dana istraživanja mogu zaključiti sljedeće:
- Vozi 7 godina 600, od toga 5 po njemačkoj i španjolskoj i nema ni jednu titulu? je li to stvarno talenat onda ili samo upornost?
dali nam je mjerilo za uspješnost nečija upornost a bez rezultata?
Zašto vozi 600 je već objašnjeno u videu , zašto mijenja prvenstva isto.
"dali nam je mjerilo za uspješnost nečija upornost a bez rezultata?"
Pa , svi mogu biti uporni , gdje su ti ostali? Zašto nema drugih u IDM u ili Španjolskoj? Ko im brani?
Već i vrapci na grani znaju da je potrebna prilična količina novca pored talenta da bi se tu nešto pomaklo , no i to je objašnjeno u videu jednog menađera , ako imaš volje potraži na predhodnim stranicama.Mada po pisanju bi rekla da znaš.
Imam jedno protupitanje , Da li je smisleno , ako želiš napredovati , voziti se s bržima od sebe? Ili drgljati stalno po istom? Da li će investitoru-sponzoru biti interesantnije ako si ti na Hrvatskom ili stranom tržištu. Mi imamo jako kvalitetnih ljudi u mnogim segmentima , no nažalost moraju ići van jer ih se tu ne cijeni i vani imaju puno bolje uvjete.
Nevezano za Martina, bila sam prisutna na dvije Velike nagrade Jugoslavije i to je bilo fenomenalno. Voljela bi da se današnji vozači izbore za nešto takvo ali za to u Lijepoj Našoj treba volje, truda, veze i novaca. I veliko tržište motora, a ako ćemo biti iskreni HR to nije.