Vozio sam tog Una par puta,ali jako kratko,tada nisam imao vozačku,uglavnom kad se upali turbo brzinu izvrti jako brzo i doslovno poleti, prestizanje s njim je bio poseban guštTo je i u Tipu bilo malo previše (ovjes još ok , ali kočnice...), mogu si mislit kak je izgledalo u Unu. Tipo je bila prva (studentska) ljubav, rabotal sam za njega 2 mjeseca po 12-14 sati na cnc mašini.
Uf, to se ne zaboravlja, znači ovo je onaj naš iz Dubrovnika ?!Mora san potrazit u arhivi na kompu.. Ono vrime ST noci na tts i okolo
Vozio sam tog Una par puta,ali jako kratko,tada nisam imao vozačku,uglavnom kad se upali turbo brzinu izvrti jako brzo i doslovno poleti, prestizanje s njim je bio poseban gušt
Od futera na GrobnikuDanas ne znam s čim,ali recimo ovo je na tragu toga dosta godina kasnije. Bio je jedan u Ri,bolesno je izgledao
Je, poseban doživljaj vožnje turbo benzinaca tog doba je bio. Uglavnom su imali malu "turbo rupu" u kojoj, kad bi stisnuo pedalu ubrzanja, ništa se posebno ne bi dogodilo. Dok turbina ne zavrti a onda show. Opčenito je sam doživljaj vožnje tih auta bio puno bolji, osjetio se kontakt s podlogom odlično, u okuci si "letio" sa 80 i izgledalo je da voziš bar 150.Vozio sam tog Una par puta,ali jako kratko,tada nisam imao vozačku,uglavnom kad se upali turbo brzinu izvrti jako brzo i doslovno poleti, prestizanje s njim je bio poseban gušt
užas, dobro pa ih forumski poglavica ne vidi..jbte, de smanjite doživljaje..
naježio sam se..
Imao je Frzop 07-08' onu crnu Alfu 145 sa motorom i pogonom od Dedre Integrale,vozio na Grobniku 402 ispod 10 sec cini mi se,gledao sam voznju protiv austrijanca sa Golfom 2 R32 DSG....kako je ta Alfa isla to je bilo strasno...Punto gt turbo, prerada cca 230ks
5.1 sec do 100
402m 13.5 sec
Max speed cca 250km/h
sta gleda vozio sam se malcice iz arhiveImao je Frzop 07-08' onu crnu Alfu 145 sa motorom i pogonom od Dedre Integrale,vozio na Grobniku 402 ispod 10 sec cini mi se,gledao sam voznju protiv austrijanca sa Golfom 2 R32 DSG....kako je ta Alfa isla to je bilo strasno...
Je još je u SplituMislim da je taj auto i dalje u Splitu.
Geleri ga izgađali za vrijeme bombardiranja Dubrovnika.
Navodno jedini primjerak u Hrvatskoj, iako se spominjao i jedan plavi Turbo 2 negdje u Slavoniji.
Postoji jedan u Kastelima,ima ga jedan iz Moto Kluba Sjene,ne znam dali ga je proda ali prije godinu dvi je bija kod njega josJe još je u Splitu
To samo za do birtije po kilometrima ?