KTM 690 R enduro

Hej, čestitke na novom motoriču:love:(y). Slobodno promijeni ulje i filter. Čak su kolege znali u među vremenu promijeniti sami ulje u motoru zbog dugog servisnog intervala (6 ili 10tkm) pa redovno otišli u ovlašteni na servis.

A što se tiće provjere ventila ili štelovanje nije nešto što sama želiš raditi. Evo video da dobiješ dojam što je to
Hvala, hvala 😊
Dobro, ali znači mijenjam isto kao i na 350 uvijek i filter zraka prilikom izmjene ulja? Ili samo mijenjam filtere ulja?

Aaa da sjećam se te priče s ventilima. Da, ne mogu to sama, bar ne još. ☺️
 
Hvala, hvala 😊
Dobro, ali znači mijenjam isto kao i na 350 uvijek i filter zraka prilikom izmjene ulja? Ili samo mijenjam filtere ulja?

Aaa da sjećam se te priče s ventilima. Da, ne mogu to sama, bar ne još. ☺️
Ulje i filter uvijek. Zračni filter ako je spužvasti pereš i mažeš s motorex air filter oil (možeš ga koristiti tak godinama), ako je papirnati mijenjaš.
 
  • Like
Reactions: AdvGirl
Ulje i filter uvijek. Zračni filter ako je spužvasti pereš i mažeš s motorex air filter oil (možeš ga koristiti tak godinama), ako je papirnati mijenjaš.

Triba li odzracivat sistem kao na prijasnjim modelima?
 
Inače prvi vlasnik je na njega "natukao" opreme u vrijednosti cca 40.000,00kn. Od auspuha (Leo) do rally kita Rade Garage, razno raznih zaštita, mekseg sica... i sva ta dodatna oprema je upisana. Tako da ja necu imati problema na tehnickom.
Posudiš mi taj sic jedan vikend da vidim jel mi odgovara? To je ono rally factory?
 
Što bi ti ozračivao? Gukni galebe crni

Postavio sam pitanje koje je na mjestu jer je dosta LC4 vlasnika napravilo stetu mjenjajuci sam ulje. A i neki "seviseri".
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
FB_IMG_1681910312492.jpg