Novi GS/GSA

Zato kazem da je individualno. Meni npr je 1250 u dynamic postavci i dalje premekan, iako drzi putanju i cestu “k’o strijela”

Njemu to bilo super za ceste u dobrom stanju, ali na "dzombavim" cestama pregrubo. Zapravo se vise referirao na ostale modove koji imaju (po njemu) preslabi damping pa se ljulja na federima, vjerojatno bi nesto izmedju bilo po njegovom zeljama. Kaze i da taj Tiger ima 9 nivoa podesavanja dampinga, dok BMW ima 3 (ako sam dobro shvatio)
 
Njemu to bilo super za ceste u dobrom stanju, ali na "dzombavim" cestama pregrubo. Zapravo se vise referirao na ostale modove koji imaju (po njemu) preslabi damping pa se ljulja na federima, vjerojatno bi nesto izmedju bilo po njegovom zeljama. Kaze i da taj Tiger ima 9 nivoa podesavanja dampinga, dok BMW ima 3 (ako sam dobro shvatio)
Kod BMW-a na damping/rebound osim odabrane postavke ovjesa utice i odabrana mapa motora. Sistemi medjusobno komuniciraju, bar na novijim modelima, tako da nije isto ako ovjes stavis u “dynamic”, a motor prebacujes u rain,road, dynamic itd. Te promjene ce se odraziti i na ovjesu
 
  • Like
Reactions: DacMan and 3alfa3
kenjate bezveze, motor je cudo za allroundera, jedino priznam da je skup

al s druge strane testovi za ‘23 trijumfa su poprilicno pozitivni, volio bi probat (iako mi izgleda da je cijenom tu negdje, u tom slucaju nesmije bit kompromisa)
 
  • Like
Reactions: Boris87
kenjate bezveze, motor je cudo za allroundera, jedino priznam da je skup

al s druge strane testovi za ‘23 trijumfa su poprilicno pozitivni, volio bi probat (iako mi izgleda da je cijenom tu negdje, u tom slucaju nesmije bit kompromisa)
A da, gleda ga se iz kuta premium motora. Zato su negativne stvari naglasene mozda i vise nego je realno jer se ipak radi o motoru koji ima premium cijenu, tako i treba biti, ako nesto platis, onda trazis protuvrijednost za svoje novce i sto je cijena visa, kriteriji su strozi.
 
  • Like
Reactions: Nino777
Je, s druge strane, da l nešto što košta 20 000 nije svakom poželjno.
Možeš i tako okrenut.

Broj prodanih primjeraka u tom cjenovnom razredu bi bile dobar pokazatelj. Ne pratim, al GS je ili prvi ili pri samom vrhu u toj klasi u EU
 
Jeste i Tesla u auto segmentu pa je svejedno nahajpano govno.
Naravoucenje: ljudi kupuju ono sto im se servira kao potrebno i pozeljno, a ne ono sto im stvarno treba. To se zove konzumeristicko drustvo i u jednom takvom upravo zivimo.
 
A sto se financija tice... ja sam racionalan covjek. Ne mogu sebi opravdati da za određene novce kupim izrauban motor star 15 godina ako mi se nudi par godina star i skoro nevozen motor skoro iste kategorije. Sa druge strane, opet gledam polovne Harleye po oglasima, ali to je kategorija za sebe :mrgreen:

A što se financija tiče očito te ne zanima pojam gubitka vrijednosti i koliko ćeš za koji moći dobiti samo za koju godinu od sada... i ja imam aute koji su podosta mlađi od mojeg Merca pa već sada vrijede puno manje na tržištu od mojeg "starca"... pojam izraubanosti je dosta diskutabilan, a novi motor (kojeg kod tebe isto nije bilo, već "par godina star", "skoro nevožen" - štogod to značilo) ne znači da je i bolji time... onda još opet pokazuješ da nisi objektivan jer jedan kriterij prodaješ za BMW, drugi za Harleya, koji quaa gledaš Harleya kada su tek to izraubane stare mašine za bolesne količine novaca? Ono što te kod BMW-a smeta, kod Harleya ti je "normalno"...

Gledao neki dan review lika kaj je sa Triumpha 1200 Tiger presao na 2023. GS1250. Pozalio se JAAAAAKO na quickshifter kojeg je odlucio ignorirat i koristit kuplung kojeg je nahvalio kako je mekan, a jos jace na el. ovjes koji je ili preslabo, ili prejako dampiran, ovisno jel u pitanju dinamic ili road mode ovjesa. Te dvije stvari mu jako smetaju, ostalo su hvalospjevi (e da, i serijski vizir mu se ne svidja).

Glede kojekakvih "reviewa" koje danas radi svaka šuša koja time lovi popularnost u vlastitim očima, ne znam po čemu je to referenca za išta... sto ljudi, sto čudi, sto ukusa, sto stvari koje su nekome super - nekome top, drugome flop - nekome su koma, stoga me nije nikada baš previše ticalo što kaže nekakav wannabe tester koji to ionako testira po vrlo osobnim preferencijama... tako da mi za neki motor veli da je mjenjač koma ili da je savršen - ne dira me baš previše ni jedna od tih info...
 
Broj prodanih primjeraka u tom cjenovnom razredu bi bile dobar pokazatelj. Ne pratim, al GS je ili prvi ili pri samom vrhu u toj klasi u EU
i šta to točno pokazuje?

osim da ljudi imaju dojam veće vrijednosti pa plaćaju premium lovicu za vrlo prosječan motor, tehnologiju i kvalitetu

ta iluzija je jedino korisna pri prodaji, gdje novi vlasnik misli da kupuje neš vrijedno i posebno, pa i on vadi pare koje nema za rabljenu drlu od 80 tkm😁



Srki
 
  • Like
Reactions: s2r
A što se financija tiče očito te ne zanima pojam gubitka vrijednosti i koliko ćeš za koji moći dobiti samo za koju godinu od sada... i ja imam aute koji su podosta mlađi od mojeg Merca pa već sada vrijede puno manje na tržištu od mojeg "starca"... pojam izraubanosti je dosta diskutabilan, a novi motor (kojeg kod tebe isto nije bilo, već "par godina star", "skoro nevožen" - štogod to značilo) ne znači da je i bolji time... onda još opet pokazuješ da nisi objektivan jer jedan kriterij prodaješ za BMW, drugi za Harleya, koji quaa gledaš Harleya kada su tek to izraubane stare mašine za bolesne količine novaca? Ono što te kod BMW-a smeta, kod Harleya ti je "normalno"...
ti jadan ne razumiješ osnove psihologije percepcije vrijednosti

ti si objektivan🤣

zato nosiš sjekiricu na poslu i voziš grob od auta. merc, daj ga čuj, sad svi moramo trčat na wc🤣




Srki
 
  • Haha
Reactions: WraGG
A što se financija tiče očito te ne zanima pojam gubitka vrijednosti i koliko ćeš za koji moći dobiti samo za koju godinu od sada... i ja imam aute koji su podosta mlađi od mojeg Merca pa već sada vrijede puno manje na tržištu od mojeg "starca"... pojam izraubanosti je dosta diskutabilan, a novi motor (kojeg kod tebe isto nije bilo, već "par godina star", "skoro nevožen" - štogod to značilo) ne znači da je i bolji time... onda još opet pokazuješ da nisi objektivan jer jedan kriterij prodaješ za BMW, drugi za Harleya, koji quaa gledaš Harleya kada su tek to izraubane stare mašine za bolesne količine novaca? Ono što te kod BMW-a smeta, kod Harleya ti je "normalno"...
Bravo sampione! Upravo si napisao referat oko toga sto sam na kraju posta IRONICNO napisao da trazim Harleya. Svi normalni su skuzili i eventualno se nasmijali, samo si ti vjerojatno vec tri sata time razbijao glavu i pisao doktorat na temu.
BMW GS je konfekcija i uvijek ce biti. Nista osim cijene, hajpa i nekog umjetnog prestiza ga ne izdvaja iz grupe motora slicnih njemu. Ok, rekao sam vec da je u nekim segmentima eventualno bolji od konkurenata, ali se kod njega placa gotovo iskljucivo taj prestiz i hajp. Zasto? Zato sto 90% vlasnika GS-a nikada nije sisla sa ceste i vozi ga sa kave na kavu da ga pokaze. Pandan GS-u u auto svijetu je Mercedes G klasa, a znas vec tko i zasto kupuje G klasu.
Sa druge strane Harley se kupuje isto radi price koju nosi sa sobom, ali ti kod Harleya nitko nece reci da ga je kupio radi superiornog ovjesa i voznih karakteristika.
Jasnije?
 
Je, s druge strane, da l nešto što košta 20 000 nije svakom poželjno.
Možeš i tako okrenut.

Pa kao i kod svega ostaloga tog tipa, zašto bi kupio novo?? U životu sam jednom kupio auto iz salona i jednom motor iz salona. I nikad više.

I glede cijena - ponajprije je dojam da je BMW postao default za serendanje bezveze po motoru, iako je za ono što nudi cjenovno debelo čak više i ne u vrhu klase, nego sada čak i osrednji... nekakva Multistrada košta u svim verzijama i opremama neusporedivo više, pa je to nekako "normalno" i o tome se ne treba govoriti... Harley nije u ničemu ništa posebno, osim u jebenoj skupoći, pa je i to nekako "normalno", sve su to marke i modeli kojima se po defaultu ne traže pogreške i smatra se normalnim da koštaju toliko, jedino nitko ne zna zašto bi koštali toliko i zašto bi to bilo normalno... plus što je lako dokazati da čak i "jeftine marke" - kada si daju truda i naprave nešto sa čime žele ozbiljno ući u neke više sfere i luksuznu konkurenciju - tada i njihovi principi "jeftinoće" odjednom više "ne rade", jer je jasno da kvaliteta ima svoju cijenu i da protiv tog faktora ne možeš, da kada se počneš ponašati da "kvaliteta nema kompromis", odjednom možeš zaboraviti fore sa jeftinoćom, "povoljnošću" itd itd......
 
Bravo sampione! Upravo si napisao referat oko toga sto sam na kraju posta IRONICNO napisao da trazim Harleya. Svi normalni su skuzili i eventualno se nasmijali, samo si ti vjerojatno vec tri sata time razbijao glavu i pisao doktorat na temu.
BMW GS je konfekcija i uvijek ce biti. Nista osim cijene, hajpa i nekog umjetnog prestiza ga ne izdvaja iz grupe motora slicnih njemu. Ok, rekao sam vec da je u nekim segmentima eventualno bolji od konkurenata, ali se kod njega placa gotovo iskljucivo taj prestiz i hajp. Zasto? Zato sto 90% vlasnika GS-a nikada nije sisla sa ceste i vozi ga sa kave na kavu da ga pokaze. Pandan GS-u u auto svijetu je Mercedes G klasa, a znas vec tko i zasto kupuje G klasu.
Sa druge strane Harley se kupuje isto radi price koju nosi sa sobom, ali ti kod Harleya nitko nece reci da ga je kupio radi superiornog ovjesa i voznih karakteristika.
Jasnije?
GS je konfekcija jer ih ima hrpu. Ali osim cijene i prestiža pruža ipak malo više. Rekao sam, probaj pa ćeš onda vidjeti zašto onaj iz 2009. vrijedi kao tvoj Kawasaki iz 2019.
 
I to sve znaš iz jubito rivjua? :LOL: upravljivost, udobnost i servisna podrška ga itekaaako izdvajaju iz grupe.Cijena, hajp? Kaj je to? Pa ne košta niš više od multistrade ili ktm.
Zasto onda nisi kupio KTM ili Multistradu?
 
I to sve znaš iz jubito rivjua? :LOL: upravljivost, udobnost i servisna podrška ga itekaaako izdvajaju iz grupe.Cijena, hajp? Kaj je to? Pa ne košta niš više od multistrade ili ktm.
da al sa KTMom si faca a sa Multicom car

sa GSom si frend sa klimavim iz birtije sa Rukka uniformicom :ROFLMAO:




Srki
 
  • Like
Reactions: WraGG
Bravo sampione! Upravo si napisao referat oko toga sto sam na kraju posta IRONICNO napisao da trazim Harleya. Svi normalni su skuzili i eventualno se nasmijali, samo si ti vjerojatno vec tri sata time razbijao glavu i pisao doktorat na temu.
BMW GS je konfekcija i uvijek ce biti. Nista osim cijene, hajpa i nekog umjetnog prestiza ga ne izdvaja iz grupe motora slicnih njemu. Ok, rekao sam vec da je u nekim segmentima eventualno bolji od konkurenata, ali se kod njega placa gotovo iskljucivo taj prestiz i hajp. Zasto? Zato sto 90% vlasnika GS-a nikada nije sisla sa ceste i vozi ga sa kave na kavu da ga pokaze. Pandan GS-u u auto svijetu je Mercedes G klasa, a znas vec tko i zasto kupuje G klasu.
Sa druge strane Harley se kupuje isto radi price koju nosi sa sobom, ali ti kod Harleya nitko nece reci da ga je kupio radi superiornog ovjesa i voznih karakteristika.
Jasnije?

Ne. Jasno je samo da si zaključan u svoju ograničenost od 4 cilindra u nizu (iako više-manje da se naslutiti da nemaš pojma što je voziti ostale opcije i tehnologije), tebe oduševljava zujanje i ne znam kaj (imah Bandita 650 sa 4 cilindra - ide dobro za svoju kubikažu, no čuje ga se kao da ide sotona po cesti, a u biti malo inženjeringa ispušnom sustavu liječe komplekse onih koji vole zujanje iza kojega ne stoje i rezultati) i u biti samo trebaš potvrdu samom sebi da je tvoja filozofija ispravna...

Prodaješ dvolične principe koje sada kada sam ti ih servirao iz tvojeg posta - sada ti to okrećeš na "provokaciju i zajebanciju", iako i sam znaš da nije jer ćeš i dalje imati mokre snove na Harleye i "isprobavati" choppere, priča kojom pljuješ BMW je odjednom pozitivna kada gledaš Harleya...

Kada budeš vozio BMW ili ga imao, onda ćeš steći elementarne uvjete i mandate da kenjkaš išta po BMW-u, do tada se drži svojeg hrđavog Kawasakija sa bovdenima malo boljeg bicikla i uvjeravaj se da je jedino tvoja kupnja "razumna" (a nije, i baš dok sam imao i Versysa 650 i K-motor istodobno znam o čemu pričam, za razliku od tebe - taj Versys, kolikogod jeftin, nije vrijedan ni tih novaca...).

Ljudi koji imaju novaca da kupuju novo imaju svi isti princip rada i mišljenja - ako si ja nešto mogu priuštiti, onda će to biti nešto što je najbolje (to vrijedi apsolutno u svemu), jasno je da za svoju lovu ja mogu birati i birat ću, a onda dolazimo do onoga što je tebi nepoznato i gdje robuješ najglupljim predrasudama i filozofijama onih koji su u tvojim okvirima mogućnosti i želja - ono što ne možeš imati (i još gore - što pljuješ a nisi ni probao!!), to treba popljuvati jer time tješiš svoj ego da si bolje prošao i da ne treba plakati za onim što ionako ne možeš imati... iako te i praksa demantira - oni koji putuju i stvarno koristre te motore za svoje namjene za koje su i proizvedeni, ne znam koji je to putovao na nečemu što ti voziš i tebi slični, svi ti putnici su budale koji robuju hypu, a ne razumu, jer bi onda putovali Versysom... kakva istinska korist od BMW-a? - nema je! To stvrano "nije" motor koji išta vrijedi... da li mi pričamo da ne vrijedi motor, ili ne vrijede ljudi koji ga kupuju samo zato jer oni ne koriste motor onako kako si TI zamislio da bi trebali?? OČito je da ne razumiješ osnovne filozofije u auto-moto svijetu.
 
  • Like
Reactions: DacMan