Novi GS/GSA

Kad se isti defekt na kritičnoj komponenti provlači kroz 10ak godina i 2-3 generacije različitih modela, onda to već postane dio moto-folklora. :mrgreen:
I izvor radosti pratiteljima. Postojeći vlasnici opet kupuju GS. Budale.
 
Gejs je uvijek imao taj fenomen da sve o njemu najviše prate oni koji ga nisu i nikada niti nebi imali :mrgreen:
Imam ja jednoga ovamo koji nikad GS-a kupio ne bi jer je najvece smece, a nikad ni sjeo na njega nije. Ja priznam da bih ga sutra kupio da me nije strah da ce mi faliti redna 4.
 
Nije BMW toliko loš koliko je većini na našim prostorima skup i za kupnju i za održavanje. Da se ima ta količina love na lageru za zajebanciju bio bi u garaži pa makar ga ne vozio 😁.
 
  • Like
Reactions: Village
neznam ljude, al ima jedan podatak koji bi bio zaniljiv. Koiko korisnika ukljucenih u raspravu na zadnje 2-3 stranice ima GSa? :)
 
  • Like
Reactions: dr marietto
neznam ljude, al ima jedan podatak koji bi bio zaniljiv. Koiko korisnika ukljucenih u raspravu na zadnje 2-3 stranice ima GSa? :)
Ja ga skoro kupio ali onog starog gs1150 ali dao keš stolaru pa k...

Prvo moram u autoškolu za vozit GS to ćemo najesen rješavati...
 
Imam ja jednoga ovamo koji nikad GS-a kupio ne bi jer je najvece smece, a nikad ni sjeo na njega nije. Ja priznam da bih ga sutra kupio da me nije strah da ce mi faliti redna 4.

Licno nemam nista protiv GS-a. Smatram ga odlicnim “all in one” motorom i vjerovatno cu ga kupiti jednog dana, kada osjetim da mi nece faliti zvuk i karakter 4 cilindra. Ili ako budem u mogucnosti da pored njega u garazi imam i “zujalicu”. Ali treba biti i realan po pitanju ovog decenijskog problema sa kardanom… Za motor koji toliko dugo (i dobro) prodaju, krajnje je vrijeme da taj problem rijese na elegantan i trajan nacin.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: gvo
Licno nemam nista protiv GS-a. Smatram ga odlicnim “all in one” motorom i vjerovatno cu ga kupiti jednog dana, kada osjetim da mi nece faliti zvuk i karakter 4 cilindra. Ili ako budem u mogucnosti da pored njega u garazi imam i “zujalicu”.
Pa da, probao sam svasta nesto ali samo mi od 4 redna srce jace udara 😀
Za zujalice sam prevelik. Nije to za mene. Eventualno onda GS i neki veliki retro naked tipa XJR1300.
Za sada sam zadovoljan Versysom. Veliki i udoban tourer sa krizom identiteta koja meni osobno odgovara
A u zadnje vrijeme sam postao i pozer čoperaš ali vec vidim da to nije za mene. Neka ga ovu sezonu pa cemo vidjeti sta i kako dalje.
 
vidis, meni je prvi bio redni 4, i samo sam se okretao za V2 :)
bokser je blizu i aman mi pase (srce bi guzzija, al ono, nema smisla trenutno)
jedino jos nisam probal triumfa
 
Kad smo vec kod cica...Bmw je Guzzi s objesenim cicama.
 
  • Like
Reactions: Nino777
Rasteže se kod svih evropljana, pežo, benvej, vw, mercedesima je počeo najprije
Problem je, šta ga je benvej gurnuo na stranu mjenjača, tj straga, kao i jaguar u ingenium
Pa mora motor van zbog promjene
 
Prodaju se ko kifle, zarajuju ko blesavi. Zato bi sada izmisljali toplu vodu, trosili milione na R&D jednog dijela kad mogu ovako po opozivima i sevisima prc-prc milojka za manje para.
Svi sretni na kraju.
 
  • Like
Reactions: Dene
Razmisljao sam o tome, ali se swabama ne bi svidjela moja rjesenja, posto bi to podrazumijevalo ukidanje kardana na GS-u i dodavanje 2 ili vise cilindara :mrgreen:

Pa očito su tvoja rješenja dosta skučena maštom i vizijama, kardan je zakon, jebo lanac i podmazivanje, nisu loša rješenja u kardanu nego bi trebalo možda prestati ciganiti na nekim detaljima koji stvaraju probleme, ali rješenje kao rješenje je definitivno bolje od bilo kojeg (sirotinjskog) lanca... za više cilindara nema potrebe, snaga je dovoljna i aktualna, no pouzdanost, potrošnja i troškovi održavanja su svakako bolji od 4 cilindra... i da, nisu ti to "Švabe"... ako baš hoćeš lokalno, to su Bavarci...

Gejs je uvijek imao taj fenomen da sve o njemu najviše prate oni koji ga nisu i nikada niti nebi imali :mrgreen:

Da, kada naklonost mokrim snovima postane frustracija jer znaš da to nećeš nikada moći imati (iako bi mogao, sve je samo stvar izbora), onda se polagano pretvori u mržnju... znam dosta tih "zakletih" koji su već bili u toj hejterskoj fazi, no karte su se nekako poklopile da je ipak san mogao biti ispunjen, i promijenili su kojekakve "đilete" po markama potiho i preko noći u bemburske, gejsovsku priču i ne skidaju zadovoljstvo, i jebe im se što će neki koji su još u hejterskoj fazi reći...
 
Last edited:
A ne, onak BMW je zadnja marka koju bi iskreno izabrao i za auto i za motor, al doslovno nema trenutno parkticnijeg i kompletnijeg rjesenja a da nemoram nadoljevat ulje svako jutro ili radit kompromise i ustupke samo da ne budem “faca”
 
Oni koji nemaju BMW-a i kenjkanju po njemu po defaultu misle da je njihova mržnja prema BMW-u nekakav realan razlog da ga ljudi ne voze, što je dječja nezrela logika, koga boli kita misli li netko da su BMW-vozači ovakvi, onakvi, pozeri, kenjatori, glume face, nisu bajkeri, ne znaju se voziti, i cijeli repertoar što jalni bolesni tupamarosi mogu izmisliti... bla bla... sigurno će vozači BMW-a "patiti" jer im vozač Dacie prodaje spike kako Mercedes ne valja, ili vozač Kawasakija kako njihov GS ne valja...