tomo3
Well-known member
I izvor radosti pratiteljima. Postojeći vlasnici opet kupuju GS. Budale.Kad se isti defekt na kritičnoj komponenti provlači kroz 10ak godina i 2-3 generacije različitih modela, onda to već postane dio moto-folklora.
I izvor radosti pratiteljima. Postojeći vlasnici opet kupuju GS. Budale.Kad se isti defekt na kritičnoj komponenti provlači kroz 10ak godina i 2-3 generacije različitih modela, onda to već postane dio moto-folklora.
Imam ja jednoga ovamo koji nikad GS-a kupio ne bi jer je najvece smece, a nikad ni sjeo na njega nije. Ja priznam da bih ga sutra kupio da me nije strah da ce mi faliti redna 4.Gejs je uvijek imao taj fenomen da sve o njemu najviše prate oni koji ga nisu i nikada niti nebi imali
I izvor radosti pratiteljima. Postojeći vlasnici opet kupuju GS. Budale.
Ja ga skoro kupio ali onog starog gs1150 ali dao keš stolaru pa k...neznam ljude, al ima jedan podatak koji bi bio zaniljiv. Koiko korisnika ukljucenih u raspravu na zadnje 2-3 stranice ima GSa?
Imam ja jednoga ovamo koji nikad GS-a kupio ne bi jer je najvece smece, a nikad ni sjeo na njega nije. Ja priznam da bih ga sutra kupio da me nije strah da ce mi faliti redna 4.
Pa da, probao sam svasta nesto ali samo mi od 4 redna srce jace udara 😀Licno nemam nista protiv GS-a. Smatram ga odlicnim “all in one” motorom i vjerovatno cu ga kupiti jednog dana, kada osjetim da mi nece faliti zvuk i karakter 4 cilindra. Ili ako budem u mogucnosti da pored njega u garazi imam i “zujalicu”.
Razmisljao sam o tome, ali se swabama ne bi svidjela moja rjesenja, posto bi to podrazumijevalo ukidanje kardana na GS-u i dodavanje 2 ili vise cilindara
Gejs je uvijek imao taj fenomen da sve o njemu najviše prate oni koji ga nisu i nikada niti nebi imali