Novi GS/GSA

Pa da, probao sam svasta nesto ali samo mi od 4 redna srce jace udara 😀
Za zujalice sam prevelik. Nije to za mene. Eventualno onda GS i neki veliki retro naked tipa XJR1300.
Za sada sam zadovoljan Versysom. Veliki i udoban tourer sa krizom identiteta koja meni osobno odgovara
A u zadnje vrijeme sam postao i pozer čoperaš ali vec vidim da to nije za mene. Neka ga ovu sezonu pa cemo vidjeti sta i kako dalje.
Po ovome što pišeš tebi bi baš trebao GS. Ne bi više lutao...
 
Ne vozim GS-a nego RT-a.. Kad razmislim koliko sam setova lanaca i lančanika kupio i promjenio na bivšim motorima, koliko sprejeva za podmazivanje, koliko puta sam odmašćivao zadnju felgu, koliko puta sam podizao zadnji kraj i podešavao napetost lanca.. Ispada da sam za to mogao kupiti novi rezervni kardan ili neki od zupčanika.
 
Po ovome što pišeš tebi bi baš trebao GS. Ne bi više lutao...
Po cemu konkretno iz mog posta se to dalo zakljuciti? Nisam fan dvocilindrasa opcenito, a i cuo sam da mjenjac kod GS-ova nije bas najuglađeniji. Ja osobno nisam nikada vozio GS-a.
 
Po cemu konkretno iz mog posta se to dalo zakljuciti? Nisam fan dvocilindrasa opcenito, a i cuo sam da mjenjac kod GS-ova nije bas najuglađeniji. Ja osobno nisam nikada vozio GS-a.
Po tome što kažeš da ti paše veliki udobni tourer i da si fizički velik. Spominješ choppere, skutere, nakede. Probaj vozit par dana GS-a i siguran sam da ćeš promjenit mišljenje. Ne mislim da je GS sveta krava, dapače. Ali je dobar allrounder.
 
  • Like
Reactions: BikerHR
Upravo radi toga mi je veliki Versys super. A i ima 4 redna 😀
Osim toga, za novce za koje sam mogao uzeti prvu generaciju R1200GS iz mozda 2009te sa 50-60000km i bez ikakve opreme sam dobio motor iz 2019te sa mizernih 7000km i setom kofera. Sve sto se tice odrzavanja mogu raditi sam i ne moram ici u ovlasteni servis.
Iskreno, mislim da nisam pogrijesio. GS mozda jeste kategorija vise u nekim stvarima, ali meni za sada te stvari ne trebaju. Drazi mi je vrisak 4 cilindra nego recimo offroad sposobnosti GS-a koje sigurno nikada necu koristiti jer vozim iskljucivo po cesti.
 

Attachments

  • 20221029_124238.jpg
    20221029_124238.jpg
    1.9 MB · Views: 0
Last edited:
Jednom vozio GS-a iz 2009. i nisam mogao vjerovati koliko je mjenjač dobar! Šaltanje gore-dole, uopće nikakav klik. Ništa, k'o u putar...

Vozio GS1200 adventure prije 2 godine, ne kuzim se puno u BMW motore, al radi se o godistu cca 2015-2016 (frend posudio da probam na sat-dva). Odlican motor, zacudilo me kako se da lijepo vozit po zavojima, valjda zbog tezista koje je nisko (boxer). Nista negativno nisam osjetio u tom kratkom djiru, mjenjac, motor, ovjes, sve je bilo na svom mjestu, zapravo su me ti zavoji odusevili jer sam ocekivao kravu, a dobio tele na probu :D
 
Last edited:
Upravo radi toga mi je veliki Versys super. A i ima 4 redna 😀
Osim toga, za novce za koje sam mogao uzeti prvu generaciju R1200GS iz mozda 2009te sa 50-60000km i bez ikakve opreme sam dobio motor iz 2019te sa mizernih 7000km i setom kofera. Sve sto se tice odrzavanja mogu raditi sam i ne moram ici u ovlasteni servis.
Iskreno, mislim da nisam pogrijesio. GS mozda jeste kategorija vise u nekim stvarima, ali meni za sada te stvari ne trebaju. Drazi mi je vrisak 4 cilindra nego recimo offroad sposobnosti GS-a koje sigurno nikada necu koristiti jer vozim iskljucivo po cesti.
I na kraju se opet vratimo na financije i osobne preference. :)
 
Vozio GS1200 adventure prije 2 godine, ne kuzim se puno u BMW motore, al radi se o godistu cca 2015-2016 (frend posudio da probam na sat-dva). Odlican motor, zacudilo me kako se da lijepo vozit po zavojima, valjda zbog tezista koje je nisko (boxer). Nista negativno nisam osjetio u tom kratkom djiru, mjenjac, motor, ovjes, sve je bilo na svom mjestu, zapravo su me ti zavoji odusevili jer sam ocekivao kravu, a dobio tele na probu :D
Ja vozio 1150 i kao kamion da saltas imas osjecaj...
 
Pa naravno. Niti u jednom trenutku nisam rekao da je GS los motor. Cak sam i naveo gore da je u nekim stvarima za kategoriju vise od Versysa.
Meni, znaci iskljucivo meni su za sada 4 cilindra must have u garazi i mislim da Versys to najbolje zaokruzuje sto se tice mojih potreba i preferenci. Eventualno neki XR za narednu sezonu, ali to cu jos razmisliti. Za sada se na zalost ne vidim na GS-u. Nije to moj đir.
A sto se financija tice... ja sam racionalan covjek. Ne mogu sebi opravdati da za određene novce kupim izrauban motor star 15 godina ako mi se nudi par godina star i skoro nevozen motor skoro iste kategorije. Sa druge strane, opet gledam polovne Harleye po oglasima, ali to je kategorija za sebe :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: bubreg
Vozio GS1200 adventure prije 2 godine, ne kuzim se puno u BMW motore, al radi se o godistu cca 2015-2016 (frend posudio da probam na sat-dva). Odlican motor, zacudilo me kako se da lijepo vozit po zavojima, valjda zbog tezista koje je nisko (boxer). Nista negativno nisam osjetio u tom kratkom djiru, mjenjac, motor, ovjes, sve je bilo na svom mjestu, zapravo su me ti zavoji odusevili jer sam ocekivao kravu, a dobio tele na probu :D

Vozio R1200R 2016 godiste, kupio ga novog, i za 4 sezone sa njim presao 60k km.
Obzirom da sam prije tog motora uvijek vozio japance sa 4 cilindra, mjenjac na R1200R mi je bio katastrofa. Grub, bucan, a quickshifter neupotrijebljiv u prve 3 brzine.
Druga stvar koja mi je kod tog motora isla na zivce je buka boxera - u odnosu na 4 cilindra na boxeru sam imao osjecaj da ce se masina u svakom momentu sasuti.
Inace, taj R1200R sam kupio kao neku pripremu za tranziciju na GS-a, osim gore pomenutog motor je bio savrsen za voznju (cemu svjedoci i kilometraza za samo 4 sezone), ali pomenute “mane” licno nisam mogao progutati. I da, nedostajalo mi je i karaktera u obrtajima…
Na kraju umjesto GS-a kupim XR-a :) I nisam pogrijesio.
Nije udoban kao GS, nema momenta u nizim obrtajima kao boxer, moram odrzavati lanac, ali sve to zaboravim kada ga zavrnem i kada vrisne i podivlja iznad 8000 rpm :love: Jednostavno dosta zabavniji motor, iako manje svestran i upotrebljiv kao GS.
Nisam ni GS-a otpisao, proslo ljeto sam u Austriji iznajmio 1250 verziju i sa njim napravio oko 350km po brdima - u voznji i lezanju je isti kao i 1200 LC, masina i mjenjac bolji, sada ima karaktera i u obrtajima, tisi je, ali i dalje nije to to. Nekako i 1250 pati od istih mana kao 1200, samo manje izrazeno
 
Last edited:
GS je savršeni kompromis (pričam za 1250, starije nisam vozio), ni u čemu nije najbolji motor na cesti ali je u svemu pri samom vrhu za razliku od ostalih koji su barem u jednoj kategoriji na dnu.
Dobar je ekipi koja vozi van ceste, dobar je ekipi koja lupa 1000km autoputa u danu i dobar je meni koji mu uglavnom vadim dušu po d8.
Jel mu fali ludosti i preciznosti? Fali da, ali ne prema nikakvom 4 cilindra niti povišenom motoru, dok se to razvrti gs je otišao. Tu mislim na moj tuono V4, neki suđuk 1290, razne RR i takve motore, koji su u vrhu za natjeravanje, ali na dnu za putovanje ili van ceste.
 
Gledao neki dan review lika kaj je sa Triumpha 1200 Tiger presao na 2023. GS1250. Pozalio se JAAAAAKO na quickshifter kojeg je odlucio ignorirat i koristit kuplung kojeg je nahvalio kako je mekan, a jos jace na el. ovjes koji je ili preslabo, ili prejako dampiran, ovisno jel u pitanju dinamic ili road mode ovjesa. Te dvije stvari mu jako smetaju, ostalo su hvalospjevi (e da, i serijski vizir mu se ne svidja).
 
Gledao neki dan review lika kaj je sa Triumpha 1200 Tiger presao na 2023. GS1250. Pozalio se JAAAAAKO na quickshifter kojeg je odlucio ignorirat i koristit kuplung kojeg je nahvalio kako je mekan, a jos jace na el. ovjes koji je ili preslabo, ili prejako dampiran, ovisno jel u pitanju dinamic ili road mode ovjesa. Te dvije stvari mu jako smetaju, ostalo su hvalospjevi (e da, i serijski vizir mu se ne svidja).

Ko dolazi sa motora sa konvencionalnim ovjesom, na GS ovjes se treba navici. Telelever, ali i sam osjecaj peglanja ceste… Mene je podsjetilo na terenske automobile kojima je sasija odvojena od kabine, pa onaj osjecaj kada po grbavom terenu sasija ode na jednu stranu, a kabina na drugu :) Cijelo vrijeme je to izuzetno stabilno, vozac je u udobnom “balonu”, ali je malo neobicno i treba vremena za navici se i razviti povjerenje u motor
 
Ko dolazi sa motora sa konvencionalnim ovjesom, na GS ovjes se treba navici. Telelever, ali i sam osjecaj peglanja ceste… Mene je podsjetilo na terenske automobile kojima je sasija odvojena od kabine, pa onaj osjecaj kada po grbavom terenu sasija ode na jednu stranu, a kabina na drugu :) Cijelo vrijeme je to izuzetno stabilno, vozac je u udobnom “balonu”, ali je malo neobicno i treba vremena za navici se i razviti povjerenje u motor

Lik objasnio da je u Dynamic modu pregrubo na losoj cesti ("presportski"), a u ostalim modovima fali damping i motor se ljulja na federima kao da nema dampinga. Englez, njihove lokalne ceste znaju bit u dosta losem stanju i pune rupa.
 
motor sa linijom Blaženke iz Lidla iz Stubičkih samo marketing tipa Gospodar Avanture more pokušat spasit

ionak je sve oko nas refleksija nas samih, pa si mislim kae vama s očima i glavom kad platite lažljivom švabi 20 somova za kravu sa sisama🤣

sa psihijatrijskog stajališta, izjava “GS je odličan kompromis” pokazuje u kojem smjeru terapija treba krenuti

al dobro, svako sebe vidi na neki način






Srki
 
Lik objasnio da je u Dynamic modu pregrubo na losoj cesti ("presportski"), a u ostalim modovima fali damping i motor se ljulja na federima kao da nema dampinga. Englez, njihove lokalne ceste znaju bit u dosta losem stanju i pune rupa.
Zato kazem da je individualno. Meni npr je 1250 u dynamic postavci i dalje premekan, iako drzi putanju i cestu “k’o strijela”.
Cak bi i na XR volio da je dynamic malo tvrdji… Sve je do ukusa i preferenci vozaca