Beverly club

Ma nemogu samo tako otici iz ovog beverly topica bez zadnjeg osvrta o mojim prijasnjim kuckama i pravih razloga moje frustracije
> Beverly 400 2009 - kvarovi -
3-4x sajla pukla od brzinomjera. 2-3 x pukao nosac od retrovizora jer je pregorilo glavno svijetlo pa sam nekoliko puta morao to stalno skidati stavljati pa se unistio navoj.
komplet vilica prednja morala ici dole popravljati one balinjere od upravljaca (plivao je volan).
Kad sam sve to bio rjesio , u voznji sam naglo zakocio i skoro se slupao. Kocnice su zatrokirale tj. zapekle, komplet prednje zadnje sa svim setom sam morao promijeniti . Rekoh i ja sam naletio na shit...kao popravit cu.. nakon toga gasio se u voznji , stotinu puta. Vozim lagano - ugasi se. Vozim brzo ajd ide. Stanem , opet ga upalim ugasi se. 2 godine me d*kao s tim kvarom , bio 5x kod mehanicara sve je probao , cistio usis ovo ono mijenjao masu toga - nikako rjesiti. Prodao sam ga takvog dalje jer je doslo bilo vrijeme za prodaju. Dakle , super je bio dok je radio ali u medjuvremenu su mi mehanicari postali dobri prijatelji a popravci - doslovno sam mogao kupiti jos jedan isti..
View attachment 765974
View attachment 765973

A prijasnji 300 , di da tu krenem.. slicna prica. Zao mi je samo sto sam dao dobar libery 150 za njega , nisam trebao.
Rezevni dijelovi + popraci su me kostali dobro. Jedino sam imao srece pa popravke nisam placao. Zato sam ga i vozio toliko dugo i opet prodao dobro.
Od kvarova , prvo mi je propisala pumpa vode reko ok polovni je treba ga dorediti. Onda nakon svih servisa itd odjednom krene trokirati usred ljeta i gasi se. Tjedan dana se vozim i stane pa nece da se upali pa se pali pa vozi pa crkne. Na kraju ispalo bobina crkla. Ajd dobro. Popravi i vozi dalje. Ubrzo propisala prednja vilica ajd i to rjesavati. Pa neki osiguraci crkli pa nije palio pa sam mijenjao novu bateriju. Zatim normalno odrzavanje ko i na svakom, kupim nove gume i sve ove godine reko ajd super sad cu se vozit. Odem do istre - preko ucke vratim se kuci motor cudan zvuk dere se sve jace i jace nesto drobi. Rekoh sta je sad.. ajd nista idem po novo kvacilo u zg taman sam bio tamo i uzmem jos neke dijelove. Sve promijenim, opet krci.. i krci i dalje..

*u ovom momentu mi je pukao film i otisao u ducan i kupio novu xmax. Reko dosta je dosta.Doslovno da je bila honda na stanju kupio bi nju. Nebitno u cijeloj prici - samo da nije opet Beverly.

- zatim , sta je bilo s mojim beverly na kraju - otisla neka balinjera s reduktora masinu trebalo otvarat i to popravit . i napravio sam i to.
View attachment 765975
I sad ga netko drugi vozi (sretan) jer sam mu sve zivo napravio na njemu .. ali dokle? Iskreno se nadam da ce mu bar potrajati do druge sezone.

I onda kad me netko pita da zasto nisam kupio novi beverly - cijelo vrijeme drzim jezik za zubima da ne bi sve ovo napisao, i to upravo jer sam sam sebe uvjeravao , ma nije .. u redu je .. popravit ce se i tako jedan, pa drugi , pa treci, cetvrti kvar dok vise sam prestao brojati.
Sad kad sam ga prodao i kupio xmax i samim time postao trn u oku beverly teme - postati cu i ovaj post iz dobre namjere - jer mozda netkom pomogne moje iskustvo.A dobro je ciniti dobro.
Kostao me beverly itekako zivaca i vremena. I oba su me ostavila na cesti i bila na slep sluzbama . Jedan blize kuce a drugi na oko 80tak km u Gorskom. J** sam mu sve po spisku usred ljeta bio bez motora i jos me oprao po novcaniku radi popravka jer sam jedva nasao nekog majstora koji je to rjesio u tjedan, a svi servisi koje sam zvao su mi rekli - dodji za mjesec dana!

Sad ako netko (ili vecina) kupi beverlya i radi mu ko svicarski sat pa neka - super. Sretno! (y)
Ali kupiti Beverly i biti uvjeren da su honda il yamaha smece ili klasa ili dve ispod - to je zbilja smijesno.
- pa u aziji milioni voze samo honde i yamahe i to po najvecim temperaturama jer su peri deri .. a ne ne , moj beverly - ne pase mu kisa, ne pase mu sunce, ne pase mu spora voznja ali ne pase ni brza voznja.Ne pase mu ni prljav zrak a ima i svoje dane kad mu ni ne treba razlog - mozda je imao i PMS.
Moj zakljucak je da su (moji) Beverly bile prave dvije kucke prema meni koje su stalno trebale paznje . Ali svakako - dok su radile kako treba i dok sam ih jahao pamtim i one lijepe trenutke. Zivjeli , dobra il losa - sve su to iskustva! :mrgreen:
Jbt prema ovome je Alfa mila majka za Beva
 
Ma MarinO ....
Pa tebe je neko urekao ! 😲
Trebao si ga voditi kod svećenika ! 😟

Ali zaista razumijem tvoje nezadovoljstvo , i zaista sad kad si podastrijeo dokaze i podijelio sa nama tvoju priču , zbilja ne znam šta bi rekao ? 🤔

Ja često razgovaram sa skuterašima i još nisam čuo ovako težak slučaj ....horror 😲

Ali gledaj ....ja sam u petnaest godina napravio 150 000 kilometara na skuterima !

Sa Liberty 200 , 30 000 km , bez ikakvih problema , kupio sam ga sa 10 000 km.

Onda sam kupio Beverly 300 ie , i sa njim kao što sam rekao , napravio sam u 6 godina 70 000 km bez ama baš nikakvih problema !

..i onda sam kupio 300 ie Police , i u četri i pol godine na pravio 48 000 kilometara , bez imalo problema sa mašinom .

Evo kopirao sam moj topic o njemu iz 2018. godine kad sam ga prodao.
Ti si ga MarinO pročitao i lajkao , ali ovo je za druge forumaše da ga ne traže.

2018
Nisam se do sada nikada uključivao u neke rasprave i nisam redoviti pratioc Foruma , ali sad bi ukratko nešto rekao o Beverly 300 ie modelu koji sam kupio novog prije 6 godina , i kojeg sam "nažalost" prisilno morao danas prodati , a stvar je u tome šta mi ga je neki "stručnjak" za volanom kamiona srušio u jednom skladištu gdje sam bio parkiran u njihovom dvorištu i savio mi volan , iskrivio kućište brave i polomio graničnike , i majstor u ovlaštenom servisu mi je rekao da je to kučište brave zavareno na šasiju , i da treba mijenjat kompletnu šasiju, i da je to po njemu totalna šteta , šta je nakraju i procijenitelj iz osiguranja i potvrdio , jer je prevelika cifra popravka...
Uglavnom sad se natežem sa osiguranjem...

Ali ustvari htio sam samo kratko reći moje iskustvo sa tim Beverliyem 300 ie iz 2012 godine proizvodnje .

U šest godina napravio sam
70 000 kilometra.
Istru prekstario cijelu puno puta.
Osvojio sam Jadransku obalu sve do Splita i gore do Sinja.
Sve Jadranske otoke gdje se može ići sa trajektom , od Velog Lošinja ,Cresa, Krka, Raba, Paga, Ugljana, Pašmana, Iža, Dugog Otoka i Murtera..

Uglavnom , ne štedim ga i radim uredno tisuću kilometara mjesečno, kroz cijelu godinu, tako da sam i prodao auto jer mi ne treba.

E sad... sve šta sam na njemu radio u tih 70 000 su bili :
Svakih 7500 km ulje, filter i svijećice.
Svakih 20 000 km remen (jer mi je na 15 000 bio sasvim uredan)
...i svakih 18 000 gume (ali računajte da je to svakih godinu i šest mjeseci , znači guma nije "stara" i ne stigne se plastificirati , nego je samo nešto potrošena po sredini , i eventualno koji mali balončić , ali nikad mi to nije utjecalo na sigurnist i proklizavanje)...
..i to je to !

Pločice i disk su još tvornički , i sad su pločice potrošene malo preko pola , tako da ih je možda trebalo lagano i zamjeniti ...
...ali pazite 70 000 kilometara sam prešao , ej !

Ulje u kočnicama sam promjenio na 65 000 , makar je bilo "bistro" , i kočio sam normalno bez problema.

Kvačilo je znači nakon 70 000 još tvorničko , valjke od remena nisam nikad mijenjao...

I sad nek mi neko kaže dali postoji kvalitetnije vozilo na dva kotača ?!

Ali pazite ! ...tu je puno vanjske vožnje, zato i jesu dijelovi toliko dugo trajali. Da je to voženo samo po gradu , sve bi to vjerovatno već trebalo mijenjati na cirka 35000-40000 i to je valjda svakom ko se razumije u mehaniku jasno!
..ali bez obzira na sve, mislim da je (iz priloženog se vidi) kvaliteta skutera neupitna !

Inaće motor je izvrstan u svim segmentima , od držanja ceste , izvrsnih kočnica (bez ABS-a) , i sasvim je solidna pozicija sjedenja vozača (ja sam visok 173 cm) .

Potrošnja vani 3 litre, po gradu 4... po zimi zbog zagrijavanja motora cca. 4,3 litre.

I šta reć na kraju ?

Motor nije jeftin za jedan proizvod od plastike i aluminija i nešto malo željeza.
5000 eura je puno novaca za 300 ccm. i 22 ks ...ali vjerujte (po meni) vrijedi svaku "lipu"...

...i tako nepredviđeno (jer sam ga mislio voziti dok ne "krepa", pa promijeniti cilindar i klip, i sve ono istrošeno , i opet "gaziti" nove kilometre... i to (hmm... planirao sam da će barem do sto tisuća kilometara biti bez većih problema)... a ovako, silom prilika moram po "novoga" (šta mi neće biti jako teško) 😉 , ali će me koštati jednog "kreditića" od 17000 kuna koliko mislim da ću morati dodati na cifru kad dobijem lovu od osiguranja i ovih 11 000 kuna za koliko sam ga prodao u onakvom stanju.

Dakle idem najvjerojatnije po novog Beverly 300 ie POLICE modela ... Krasan je ! ...i ima ABS i ASR ... i sad je na akciji do nove godine za 35990 kuna... + 1100 za vjetrobran.

Sve isto napisano vrijedi i za ovaj drugi Police , samo sa 48 000 km

Ali MarinO , shvaćam zaista tvoj strah od Beverlya , možda bi i ja razmišljao ko i ti da sam imao takve probleme ..
Ali moja iskustva kao što vidiš sa Piaggio koncernom su izvanredna ....bolje i ne može !
 
Niti malo.

Kvaliteta plastika, rad ASR-a, ABS-a, kočnice, sve je na strani Beverlya osim udobnosti i tog splitskog gangsta đira dok ne skupe za T-Maxa.
A jbg sad. Imam ja maxa, Bev sam probao i dobar je skuter. Max? To mi je za u spizu i za tramak svaki dan, da se motor ne ogrebe bez veze. Krav ima mista ka u priči, ispod sica, veliki kufer i ruksak ... napraviš spizu samo takvu. Servisna mreža je dobra u St. A ostalo? Pa sigurno nemam skuter za naganjat se od semafora do semafora. Presmišno je to. Bev je ok za po gradu, šta manje kubika pari mi se bolje jer za neki ozbiljni put nije....iša prika s nama (ka jedini skuter među motorima) sa Bv 350, neki touring ovo ono. Ma daj, nemoj više please. To je za po gradu, eventualno neki izletić lagani. Lipi skuter inače.
 
Za vas koji tvrdite da je Beverly samo za po gradu .
Sad ću vam napisati gdje sam ja sve bio sa Beverly 300 ie.
Spominjat ću samo ono van Istre .

Dakle 1 godina u Dalmaciji .
Pula - Zadar i okolica do Biograda i gore do Škabrnje .

Druga godina ..
Pula - Zadar - Ugljan - Pašman - Dugi Otok

Treća godina ...
Pula - Zadar - Šibenik....
...i sve uz more prema Šibeniku , Murter , Tribunj - Vodice ...
Drugi dan :
Skradin - Drniš - Knin - Izvor rijeke Cetine

Četvrta godina :
Pula - Zadar - Trogir - Klis - Sinj

Peta godina :
Pula - Zadar - Trogir - Split - Brač - Vis ...
pa za nazad preko Benkovca , Karina u Zadar i drugi dan nazad kući...

...i evo u možda preksutra u Subotu ili u Ponedeljak , opet malo do Šibenika , sa novim 400 hpe na razrađivanje mašine 😉..pa ću skočiti na kupanje na Žirje i Kaprije...
To će mi biti taman 800 kilometara tamo i nazad , skoro 200 već imam , pa na prvi servis...

Nikada sa nekim motorom tipa RR , najednom i slično ne bi išao u Dalmejšu..
Jedino sa nečim tipa BMW Gs , TDM , TDR , V Strom i sl...
Ali to je meni preveliko , i ne treba mi toliko snage i veličine..
Ali , meni je Beverly zakon...
Uživam po magistrali između 80 i 120 kmh na ravnim dijelovima ...
Malo koji motor se može mjeriti sa maxi skuterom po praktičnosti i udobnosti ...

Gospođo skuteraši , ja vozim Pula - Zadar u komadu , sa stajanjem u Crikvenici i Karlobagu po 20 minuta.
Znači 5 sati sjedenja na motoru , ili ti skuteru , da se ne uvrijede motoristi..
..ne trubite mi da je Beverly samo za po gradu , jer me sa time jako vrijeđate..😉

Još dvije godine , i ja završavam kompletnu Dalmaciju.

Ostaju mi Hvar - Korčula - Lastovo , i poslje Mljet - Pelješac pa do Dubrovnika i Cavtata ....
Baš me interesira koliko je "velikih" motoriste sve ovo navedeno prošao ..
..ima ih ...ali vrlo malo ...većina parkira skutere na šteka tu i piju capuccino ..

..a za dva godine u Bosnu na čevape 🙂
 
Ok, a kakva je vespa 300?
Ima ko? Evo, možda ima najmanje smisla od navedenih skutera, ali ja bi baš vespu 300 “za po gradu” 😁
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
A jbg sad. Imam ja maxa, Bev sam probao i dobar je skuter. Max? To mi je za u spizu i za tramak svaki dan, da se motor ne ogrebe bez veze. Krav ima mista ka u priči, ispod sica, veliki kufer i ruksak ... napraviš spizu samo takvu. Servisna mreža je dobra u St. A ostalo? Pa sigurno nemam skuter za naganjat se od semafora do semafora. Presmišno je to. Bev je ok za po gradu, šta manje kubika pari mi se bolje jer za neki ozbiljni put nije....iša prika s nama (ka jedini skuter među motorima) sa Bv 350, neki touring ovo ono. Ma daj, nemoj više please. To je za po gradu, eventualno neki izletić lagani. Lipi skuter inače.
A gle, ako imas max za po gradu i veci motor za vozati se okolo jasno da ti je skuter svakodnevno prometalo i da ga manje dozivljavas. Ali ima nas dosta tu kojima je skuter jedini motor i s njim zujimo na krace a i duze relacije. Meni konkretno auto sluzi za duza putovanja (sigurno necu do Rima ic sa skuterom na autocestu - ne bi osjecao sigurno) ali zato kad god mogu, pogotovo kad imam vremena - radije sjednem na skuter i vozim magistralom.
Nema guzve - nema problema s parkingom uz more to puno znaci sada po ljeti. A i putna brzina od 80-120 danas nije nikakav problem skuterima u klasi 300-400cc zato ne kuzim zasto se vas prika ne bi pridruzio vecem diru sa bv350? Naravno ako vozite ko ludjaci pa vas ne moze pratiti onda je to druga prica. :LOL:
 
  • Like
Reactions: JosipS and Breeze
Ok, a kakva je vespa 300?
Ima ko? Evo, možda ima najmanje smisla od navedenih skutera, ali ja bi baš vespu 300 “za po gradu” 😁
ili najvise smisla jer je najljepsa od svih :)
samo koliko znam ista je masina u vespi i novom bevu 300, a on je imao nekakvih problema s uljem pa mi je savjetovan 400 kao dosta pouzdaniji. sad je li to rijeseno nemam pojma
 
Lijep pozdrav svima. Sa zanimanjem pratim ovu temu jer sam nedavno postao vlasnik Beverlija 300 HPE nakon par Yamahi. Kad uhvatim vremena mogu se i ja malo raspisati. :) Odlučio sam se za 300 jer po mojim dosadašnjim iskustvima meni snage više nego dovoljno, a narasla cjenovna razlika, težina i izostanak akcije poput prošlogodišnje nisu mi dali razmišljati o 400.
 
Genijalna.

Lagana, okretna, prekrasna.
Ma 95% sam da bude to moj izbor kad bum skuter opet uzimal nekad…
Svaki put kad ju pogledaš sve je ljepša i ljepša jbg…
Bezvremenski dizajn, koji preplatis naravno, ali vespa je vespa 😁
Da se razumijemo, mislim da su xmax i bev bolji u svakom aspektu od vespe, osim možda prestiža 😎
 
Lijep pozdrav svima. Sa zanimanjem pratim ovu temu jer sam nedavno postao vlasnik Beverlija 300 HPE nakon par Yamahi. Kad uhvatim vremena mogu se i ja malo raspisati. :) Odlučio sam se za 300 jer po mojim dosadašnjim iskustvima meni snage više nego dovoljno, a narasla cjenovna razlika, težina i izostanak akcije poput prošlogodišnje nisu mi dali razmišljati o 400.
Prati samo za početak potrošnju ulja !
Meni je "stari" Beverly 300 ie. trošio 1 dcl. na 3500 km. , i to je super !

Razmišljao sam da kupim 300 hpe , ali na dosta mjesta na forumima sam pročitao da je to mašina sa Vespe 300 hpe , i da troši dosta ulja , nekima čak i 2 dcl na 1000 km. , šta baš nije normalno !
Zato za početak kontroliraj svakih 1000 km. ulje , pa javi kakvo je tvoje iskustvo .

Sretno ! 👍
 
A gle, ako imas max za po gradu i veci motor za vozati se okolo jasno da ti je skuter svakodnevno prometalo i da ga manje dozivljavas. Ali ima nas dosta tu kojima je skuter jedini motor i s njim zujimo na krace a i duze relacije. Meni konkretno auto sluzi za duza putovanja (sigurno necu do Rima ic sa skuterom na autocestu - ne bi osjecao sigurno) ali zato kad god mogu, pogotovo kad imam vremena - radije sjednem na skuter i vozim magistralom.
Nema guzve - nema problema s parkingom uz more to puno znaci sada po ljeti. A i putna brzina od 80-120 danas nije nikakav problem skuterima u klasi 300-400cc zato ne kuzim zasto se vas prika ne bi pridruzio vecem diru sa bv350? Naravno ako vozite ko ludjaci pa vas ne moze pratiti onda je to druga prica. :LOL:
Kad vozi našom putnom ima ogromnu potrošnju, preticanja ne idu tako glatko...ima toga. Ali skuter je lip i dobro ide.
 
  • Like
Reactions: Dene
Nakon Yamahe X-City i X-Maxa došao je red na novi Beverly 300 HPE S. Razlog za kupovinu Beverlija je jednostavan - nikad ga nisam imao a nova linija mi se svidjela. Nisam htio ponoviti grešku sa Yamahom i ne čekati boju koju želim, i kroz neka tri tjedna u veljači ove godine preuzeo sam svoj sa vjetrobranom i tvorničkim kuferom.
Prije svog dojma o novom vozilu ne mogu dovoljno izraziti zadovoljstvo posjedovanja Yamahe; oba su skupila 67.000 km uz jednu promjenu žarulje kratkog svjetla što je kod X-Maxa bila gnjavaža promijeniti, kod Citija tren posla.
Neki bi rekli kako je mašina na tim skuterima već tada bila zastarjela i da joj je falilo snage, u to ne ulazim (250 ccm, 19ks, cca 182-185 kg) , ali pouzdanost i jeftini troškovi održavanja nadoknađuju sve. X-City je već imao tvornički vjetrobran podesiv po visini i nosač kofera na koji ste direktno mogli staviti Givi / Kappa monolock, ako me sjećanje služi...O X-Maxu se sve zna...od imagea, prostora, udobnosti, pouzdanosti, lakoće održavanja i pristupa pa ako hoćete i tog čuvenog zadržavanja vrijednosti, iako su to bila normalnija vremena dok danas kupovina polovnog vozila u ovoj klasi po meni nema smisla. Naravno to je samo moje mišljenje, i kao svačije, vrijedi ili ne vrijedi ništa.
fGGcpKN.jpg

Dakle, Beverly. Zašto 300 napisao sam u postu prije a sa svojih 26 KS i otpr. toliko momenta na papiru barem dosta snažniji od Yamahe u 250 izdanju, za istu težinu. Inače težinu smatram najvažnijom; ne slažem se da je Beverly okretniji, lakši za manevriranje, provlačenje u koloni, parkiranje itd. od X-Maxa, u praksi nikakve po meni bitne razlike tu nema, gdje stane jedan i drugi će. Meni jedina razlika je što Beverlijem mogu proći kroz mala garažna vrata bez da dižem glavna, što sa Maxom za par cm nisam mogao. Također, tu dolazimo do jedne po meni subjektivne mane; dok vozite Bev imate osjećaj da ste na manjem skuteru nego što je. To je i razlog zašto držim vjetrobran iako mi je potpuno nepodesan za mojih 184 cm, pa uz Givi 50.5 i Nolan N87 kacige vozim sa čepićima za uši.
Ne želim reći da je zaštita od vjetra loša jer nije, ali visina vjetrobrana stvara neugodnu buku pa ću kroz neko vrijeme tu morati nešto poduzeti.
Što mi se na prvu jako sviđa? Prvi put sam dobio ABS i kontrolu proklizavanja (može se isključiti), svjetlo u prostoru ispod sica i bezkontaktni ključ; sjedalo se diže bez gašenja motora što mi je jako važno. Na Yamahama sam imao odvojeni ključ kofera kako ne bi morao izvlačiti kontakt ključ iz brave i gasiti skuter kad je za tim bilo potrebe.
Koristan prostor usporediv je sa Citijem; pretinci za rukavice to i nisu, stane novčanik, mobitel i ključevi, a u današnje vrijeme USB utor za punjenje moba ne smatram jako bitnom stvari. Kao ni LED rasvjetu koja očito noću smeta vozačima auta ispred mene, pa sam spustio snop kratkog svjetla.
Prostor ispod sica je izdašan, ne znam napamet u litrama ali meni je više nego ok, za posao, spizu, plažu itd. uz kufer zadovoljava sve potrebe, iako se ne može mjeriti sa onim u X-maxu. Stati će integralka položena na bok. Tu je inspekcijski otvor gdje možete pristupiti npr. termostatu kad budete mijenjali antifriz (2 god.)
Skuter nema start&stop i na tome sam zahvalan; nitko me neće uvjeriti da to ne utječe na trajnost mašine a nosi sa sobom i bitno skuplji akumulator.
Snaga je meni sasvim OK i meni također ne stoji kako je ovo isključivo gradski skuter; prednosti 400 su po meni najviše izražene na autoputu, dok u ostalim uvjetima ne znam koliko dolaze do izražaja. Ali tu će svatko za sebe da procijeni.
Što se održavanja tiče cijene dijelova su tu negdje, koliko sam bacio oko; remen se mijenja na 20.000 za razliku od Vespe gdje je iz nekog razloga taj interval dvostruko manji; je, mašina je ista ali kako kažu u servisu drukčiji su omjeri prijenosa bla bla - u što se ne kužim neću o tome.
Ne sviđa mi se propisano štelanje ventila na 10.000 km mada (što me ne čudi) u servisu na to odmahuju rukom. Na prvu skuter djeluje gnjavaža za ozbiljnije servisne zahvate ali svjećici se preko odvojivog panela pristupa jednostavno. Koliko vidim iridijska je i mijenja se tek na 20.000 km.
Uljni filter i filter zraka su relativno bagatelni i valjda su tu još do Leadera 250; pored originalnih imate više zamjenskih opcija npr. Hiflo itd.
Moja je praksa da u prvih 2000 km dva puta promijenim ulje. Prvi put zbog garancije na 1000km u sada digitalnoj servisnoj knjižici, a drugi put na 2000 km.
Dosta zanimljivo, iako je propisana 5w-40 gradacija, ovlašteni servis je stavio polusintetiku 15w-50 koje se inače sipa u stari 350 i novi 400. Možda to ima veze sa navodnom potrošnjom ulja, no ja sam sada stavio sintetiku 5w40 pa ćemo vidjeti. Kako ljudi voze ništa me ne čudi, no može biti da i nije do stila vožnje. Moje skromno mišljenje je ako bude gutao ulje kako je kvalitetnija polusintetika 10w-40 optimum (propisani API SL standard), i kao i uvijek tih 10.000 km po manualu ja ću dvostruko skratiti. Knjižica uputstva obuhvaća i 300 i 400 i dosta je informativna, ali sam naletio na krive prijevode i izgledom je socijalna.
Udobnost - mislim da je bolje prošao suvozač nego vozač, no slažem se kako je nakog perioda navikavanja skuter udoban, iako nije baš "vibrations free" kako često piše. Fino se on treska a na par tisuća km već osjećam naznake da će doći do trešnje volana na srednjim brzinama. Skuter sa mojom nježnijom rukom troši oko 3 L, digitalni display ima dvije boje osvjetljenja i po meni je za najvažnije informacije pregledan.
I što još napisati? Je, smatram da je Yamaha jedan drugi svijet kojem se ovaj Beverly dosta približio, a što se pouzdanosti tiče nadam se kako će sve biti u redu, jer ni 300 ni 400 nisu u potpunosti novi, a 300 bi trebao biti imuniji na dječje bolesti.
Lokalni ovlašteni trgovac i servis je na glasu kao korektan, no za cijenu sata od 50 E mislim da su mogli još neke stvari tipa podmazati nogare, podesiti snop svjetla i tlak u gumama, što su Yamahini meštri redovno radili i bez da ih pitate. Ali dobro, imam garažu i dosta toga radim sam...Iz istog razloga ne mogu govoriti o plastikama u oba proizvođača, i nakon nekoliko godina moji skuteri su izgledali kao novi, pa su novi vlasnici znali ispustiti koji kilometar u oglasniku prilikom naknadne prodaje no tu sam nemoćan. :)
Po prirodi sam inače zahvalan i povučen, pa ne mogu reći kako izborom vozila nisam zadovoljan, jesam i nadam se da će skuter ispuniti većinu mojih očekivanja. Ne bi se previše obazirao ni na pozitivna ni negativna iskustva - svi mi imamo prijatelje ili poznanike kojima se nešto dogodilo sa istim vozilom, što ne znači da će i nekom od nas. Ono što mi se ne sviđa je što prosječna (ne zavaravajmo se) klasa skutera postaje običnim ljudima sve teže dostupna cijenom; možemo mi bajati o širem popisu opreme, inflaciji itd. ali situacija ne ide u dobrom pravcu. No, to je za neku drugu temu. Živi i zdravi bili, lipi pozz. A.
 
Nakon Yamahe X-City i X-Maxa došao je red na novi Beverly 300 HPE S. Razlog za kupovinu Beverlija je jednostavan - nikad ga nisam imao a nova linija mi se svidjela. Nisam htio ponoviti grešku sa Yamahom i ne čekati boju koju želim, i kroz neka tri tjedna u veljači ove godine preuzeo sam svoj sa vjetrobranom i tvorničkim kuferom.
Prije svog dojma o novom vozilu ne mogu dovoljno izraziti zadovoljstvo posjedovanja Yamahe; oba su skupila 67.000 km uz jednu promjenu žarulje kratkog svjetla što je kod X-Maxa bila gnjavaža promijeniti, kod Citija tren posla.
Neki bi rekli kako je mašina na tim skuterima već tada bila zastarjela i da joj je falilo snage, u to ne ulazim (250 ccm, 19ks, cca 182-185 kg) , ali pouzdanost i jeftini troškovi održavanja nadoknađuju sve. X-City je već imao tvornički vjetrobran podesiv po visini i nosač kofera na koji ste direktno mogli staviti Givi / Kappa monolock, ako me sjećanje služi...O X-Maxu se sve zna...od imagea, prostora, udobnosti, pouzdanosti, lakoće održavanja i pristupa pa ako hoćete i tog čuvenog zadržavanja vrijednosti, iako su to bila normalnija vremena dok danas kupovina polovnog vozila u ovoj klasi po meni nema smisla. Naravno to je samo moje mišljenje, i kao svačije, vrijedi ili ne vrijedi ništa.
fGGcpKN.jpg

Dakle, Beverly. Zašto 300 napisao sam u postu prije a sa svojih 26 KS i otpr. toliko momenta na papiru barem dosta snažniji od Yamahe u 250 izdanju, za istu težinu. Inače težinu smatram najvažnijom; ne slažem se da je Beverly okretniji, lakši za manevriranje, provlačenje u koloni, parkiranje itd. od X-Maxa, u praksi nikakve po meni bitne razlike tu nema, gdje stane jedan i drugi će. Meni jedina razlika je što Beverlijem mogu proći kroz mala garažna vrata bez da dižem glavna, što sa Maxom za par cm nisam mogao. Također, tu dolazimo do jedne po meni subjektivne mane; dok vozite Bev imate osjećaj da ste na manjem skuteru nego što je. To je i razlog zašto držim vjetrobran iako mi je potpuno nepodesan za mojih 184 cm, pa uz Givi 50.5 i Nolan N87 kacige vozim sa čepićima za uši.
Ne želim reći da je zaštita od vjetra loša jer nije, ali visina vjetrobrana stvara neugodnu buku pa ću kroz neko vrijeme tu morati nešto poduzeti.
Što mi se na prvu jako sviđa? Prvi put sam dobio ABS i kontrolu proklizavanja (može se isključiti), svjetlo u prostoru ispod sica i bezkontaktni ključ; sjedalo se diže bez gašenja motora što mi je jako važno. Na Yamahama sam imao odvojeni ključ kofera kako ne bi morao izvlačiti kontakt ključ iz brave i gasiti skuter kad je za tim bilo potrebe.
Koristan prostor usporediv je sa Citijem; pretinci za rukavice to i nisu, stane novčanik, mobitel i ključevi, a u današnje vrijeme USB utor za punjenje moba ne smatram jako bitnom stvari. Kao ni LED rasvjetu koja očito noću smeta vozačima auta ispred mene, pa sam spustio snop kratkog svjetla.
Prostor ispod sica je izdašan, ne znam napamet u litrama ali meni je više nego ok, za posao, spizu, plažu itd. uz kufer zadovoljava sve potrebe, iako se ne može mjeriti sa onim u X-maxu. Stati će integralka položena na bok. Tu je inspekcijski otvor gdje možete pristupiti npr. termostatu kad budete mijenjali antifriz (2 god.)
Skuter nema start&stop i na tome sam zahvalan; nitko me neće uvjeriti da to ne utječe na trajnost mašine a nosi sa sobom i bitno skuplji akumulator.
Snaga je meni sasvim OK i meni također ne stoji kako je ovo isključivo gradski skuter; prednosti 400 su po meni najviše izražene na autoputu, dok u ostalim uvjetima ne znam koliko dolaze do izražaja. Ali tu će svatko za sebe da procijeni.
Što se održavanja tiče cijene dijelova su tu negdje, koliko sam bacio oko; remen se mijenja na 20.000 za razliku od Vespe gdje je iz nekog razloga taj interval dvostruko manji; je, mašina je ista ali kako kažu u servisu drukčiji su omjeri prijenosa bla bla - u što se ne kužim neću o tome.
Ne sviđa mi se propisano štelanje ventila na 10.000 km mada (što me ne čudi) u servisu na to odmahuju rukom. Na prvu skuter djeluje gnjavaža za ozbiljnije servisne zahvate ali svjećici se preko odvojivog panela pristupa jednostavno. Koliko vidim iridijska je i mijenja se tek na 20.000 km.
Uljni filter i filter zraka su relativno bagatelni i valjda su tu još do Leadera 250; pored originalnih imate više zamjenskih opcija npr. Hiflo itd.
Moja je praksa da u prvih 2000 km dva puta promijenim ulje. Prvi put zbog garancije na 1000km u sada digitalnoj servisnoj knjižici, a drugi put na 2000 km.
Dosta zanimljivo, iako je propisana 5w-40 gradacija, ovlašteni servis je stavio polusintetiku 15w-50 koje se inače sipa u stari 350 i novi 400. Možda to ima veze sa navodnom potrošnjom ulja, no ja sam sada stavio sintetiku 5w40 pa ćemo vidjeti. Kako ljudi voze ništa me ne čudi, no može biti da i nije do stila vožnje. Moje skromno mišljenje je ako bude gutao ulje kako je kvalitetnija polusintetika 10w-40 optimum (propisani API SL standard), i kao i uvijek tih 10.000 km po manualu ja ću dvostruko skratiti. Knjižica uputstva obuhvaća i 300 i 400 i dosta je informativna, ali sam naletio na krive prijevode i izgledom je socijalna.
Udobnost - mislim da je bolje prošao suvozač nego vozač, no slažem se kako je nakog perioda navikavanja skuter udoban, iako nije baš "vibrations free" kako često piše. Fino se on treska a na par tisuća km već osjećam naznake da će doći do trešnje volana na srednjim brzinama. Skuter sa mojom nježnijom rukom troši oko 3 L, digitalni display ima dvije boje osvjetljenja i po meni je za najvažnije informacije pregledan.
I što još napisati? Je, smatram da je Yamaha jedan drugi svijet kojem se ovaj Beverly dosta približio, a što se pouzdanosti tiče nadam se kako će sve biti u redu, jer ni 300 ni 400 nisu u potpunosti novi, a 300 bi trebao biti imuniji na dječje bolesti.
Lokalni ovlašteni trgovac i servis je na glasu kao korektan, no za cijenu sata od 50 E mislim da su mogli još neke stvari tipa podmazati nogare, podesiti snop svjetla i tlak u gumama, što su Yamahini meštri redovno radili i bez da ih pitate. Ali dobro, imam garažu i dosta toga radim sam...Iz istog razloga ne mogu govoriti o plastikama u oba proizvođača, i nakon nekoliko godina moji skuteri su izgledali kao novi, pa su novi vlasnici znali ispustiti koji kilometar u oglasniku prilikom naknadne prodaje no tu sam nemoćan. :)
Po prirodi sam inače zahvalan i povučen, pa ne mogu reći kako izborom vozila nisam zadovoljan, jesam i nadam se da će skuter ispuniti većinu mojih očekivanja. Ne bi se previše obazirao ni na pozitivna ni negativna iskustva - svi mi imamo prijatelje ili poznanike kojima se nešto dogodilo sa istim vozilom, što ne znači da će i nekom od nas. Ono što mi se ne sviđa je što prosječna (ne zavaravajmo se) klasa skutera postaje običnim ljudima sve teže dostupna cijenom; možemo mi bajati o širem popisu opreme, inflaciji itd. ali situacija ne ide u dobrom pravcu. No, to je za neku drugu temu. Živi i zdravi bili, lipi pozz. A.
Svaka čast ! 👏
Tako se pišu postovi ..
Iskreno , pošteno , bez uljepšavanja , rekao si bez rezerve ono šta misliš..
Sve si rekao onako iz srca ..👍

Ja sam htio uzeti također 300 hpe , jer sam imao dve 300-tke ie , i kao što sam gore ⬆️ napisao , bio sam prezadovoljan..

Uzeo sam 400 hpe jer me bilo strah od te malo veće potrošnje ulja na 300 hpe šta sam pročitao na nekoliko foruma....
Ti češ nas obavještavati da li je to istina..

Ali za sad sam prezadovoljan , jer 400 hpe je drugi svijet , i nije mi žao , i svakako vrijedi tih 1000 eura više ...
...400 hpe se ne može i ne smije se uspoređivati sa 300 hpe...jer to je drukčija kategorija !

Želim ti puno sretne vožnje i da te skuter služi bar ko Xmax-ice 🙂
 
  • Like
Reactions: Tamaris34