Beverly club

Dakle Marin0 ...

Prvo si vozio "beverly 400 pa liberty 150 pa bev 300"....
..onda su ti dosadili Piaggio skuteri , pa si htio promjenu ....😏
..htio si kupiti cb500x (motocikl) al' ti žena nije dala 🙂
..onda si mislio da češ uzeti Beverly 400 hpe al' ti je "nekako svaki puta išla asocijacija na stari beverly 400 koji si imao" (koji ama baš nikakve veze nema sa novim 400 hpe)
...i na kraju si uzeo Xmax jer je zadovoljio sve tvoje "kvačice" a Beverly nije 🙂

Xmax ti je udobniji ? ..a sjedalo je široko ko da sjediš na kobili i moraš raširiti noge kad stojiš na mjestu tako da istegneš prepone , ali to je tebi udobnije nego na Beveryu ....

...dakle ti , koji ponekad napraviš 100 km u komadu pokušavaš mi reći da je ona debela krava Xmax sa širokim sicem i niskim volanom udobnija od Beverlya 😏

..a ja sam moj MarinO , pet puta vozio Pula - Zadar na Beverlyu 300 ie u "jedno popodne" i sjedio čistih 5 sati na njemu sa samo dva stajanja po 20 minuta...
Dakle vožnja od 16 h do 21:40 h
Sa Xmaxom bi nakon 5 sati sjedenja na njemu završio odmah kod fizioterapeuta na masaži 😟

..Xmax od kad postoji nikad nije bio u voznim osobinama ni blizu bilo kojem Beverlyu , na semaforima je uvjek ostajao iza jer je tromiji na startu ....
Yamaha ima 6 cm manji prednji disk.
Zadnji amortizeri na Yamahi već na pogled izgledaju jadno , ko feder iz kemijske olovke..
Beverly ima disk od 300 mm ko motori ..

Jedina prednost Xmaxa je više mjesta pod sicem....

O majko mila ...ovako zbunjenu osobu koja kupuje skuter rjetko se viđa ...
Dobro da na kraju nisi kupio "električni skuter" jer ima najmanju potrošnju 🙂
 
Čovjek je lijepo napisao, referentna točka mu je beverly 300, naravno da mu je 400 velik napredak. Ja sam kćeri kupio nedavno CFmoto SR300, sitna je i pasao joj je dimenzijama i masom. CF je bolji od mog beverlija 400 samo po pitanju završne obrade, ovjesa, motora, kočnica, displeja i servisa. Sve ostalo je na strani pjađa. :ROFLMAO:
 
Dakle Marin0 ...

Prvo si vozio "beverly 400 pa liberty 150 pa bev 300"....
..onda su ti dosadili Piaggio skuteri , pa si htio promjenu ....😏
..htio si kupiti cb500x (motocikl) al' ti žena nije dala 🙂
..onda si mislio da češ uzeti Beverly 400 hpe al' ti je "nekako svaki puta išla asocijacija na stari beverly 400 koji si imao" (koji ama baš nikakve veze nema sa novim 400 hpe)
...i na kraju si uzeo Xmax jer je zadovoljio sve tvoje "kvačice" a Beverly nije 🙂

Xmax ti je udobniji ? ..a sjedalo je široko ko da sjediš na kobili i moraš raširiti noge kad stojiš na mjestu tako da istegneš prepone , ali to je tebi udobnije nego na Beveryu ....

...dakle ti , koji ponekad napraviš 100 km u komadu pokušavaš mi reći da je ona debela krava Xmax sa širokim sicem i niskim volanom udobnija od Beverlya 😏

..a ja sam moj MarinO , pet puta vozio Pula - Zadar na Beverlyu 300 ie u "jedno popodne" i sjedio čistih 5 sati na njemu sa samo dva stajanja po 20 minuta...
Dakle vožnja od 16 h do 21:40 h
Sa Xmaxom bi nakon 5 sati sjedenja na njemu završio odmah kod fizioterapeuta na masaži 😟

..Xmax od kad postoji nikad nije bio u voznim osobinama ni blizu bilo kojem Beverlyu , na semaforima je uvjek ostajao iza jer je tromiji na startu ....
Yamaha ima 6 cm manji prednji disk.
Zadnji amortizeri na Yamahi već na pogled izgledaju jadno , ko feder iz kemijske olovke..
Beverly ima disk od 300 mm ko motori ..

Jedina prednost Xmaxa je više mjesta pod sicem....

O majko mila ...ovako zbunjenu osobu koja kupuje skuter rjetko se viđa ...
Dobro da na kraju nisi kupio "električni skuter" jer ima najmanju potrošnju 🙂
Pobrkao si temu, vadiš moje komentare na xmax temi ( koja nema veze s ovim topicom ovdje) i trolaš bez veze.

A ljudi koji čitaju neka sami prosude ko je lud a ko zbunjen a ko normalan 😆.
 
Pobrkao si temu, vadiš moje komentare na xmax temi ( koja nema veze s ovim topicom ovdje) i trolaš bez veze.

A ljudi koji čitaju neka sami prosude ko je lud a ko zbunjen a ko normalan 😆.
Kažeš :pobrkao si temu, vadiš moje komentare na xmax temi ( koja nema veze s ovim topicom ovdje) i trolaš bez veze.

Ali MarinO , ti si uletio u Beverly forum da kritiziraš Beverlyje i hvališ Xmax ?!
Nije ti baš pametno ! 😛

Pa prijatelju , to je ko kad neko nepozvan uleti u osinje gnijezdo !!😟🙂
Dakle ti trolaš na krivom mjestu...
Idi na Yamaha Xmax forum pa ju tamo hvališi.

Ali gledaj ....dok sam imao Beverly 300tku , i kad me neko pitao kao iskusnog skuteraša koji skuter da kupi , ja mu nisam ama baš nikad rekao da je Beverly 300 puno bolji (makar je 😉)... nego sam mu rekao da izabere koji mu se više sviđa , jer Xmax ima više sportski look , a Beverly je više klasičan...i da će vjerojatno biti sa bilo kojim zadovoljan...
Frend koji me uglavnom prati u izmjenama skutera vozi Yamahe već deset godina. Prvo je imao Xcity , i sad već 4 godine Xmax , i zadovoljan ja sa njom kao što češ i ti biti sa svojom.

Ali zbilja je bez veze uspoređivati Beverly 400 hpe sa Yamahom Xmax 300 , jer prvenstveno , 400 hpe je 7 konja jači motor i to se itekako osjeti u vožnji.
Beverly 400 hpe je jednostavno druga kategorija u odnosu na Xmax !
Usporedo s tim , Beverly je prilagodio i jače kočnice i čvršći ovjes zbog veće snage i malo veće težine , šta je i normalno.

Beverly 400 hpe se jedino može usporediti sa Kymco 400 ili BMW Gt 400 koji imaju motore slične snage , ali oni su više GT kategorija , tako da je Beverly 400 hpe usamljen na tržištu.
Realno treba usporediti Beverly 300 hpe sa Yamahom Xmax , i to je valjda svakome ko se razumije u skutere jasno.

Meni je prvenstveno (pošto se vozim po cijeloj Jadranskoj obali i otocima) najbitnija POUZDANOST motora , jer kad dođeš recimo na Otok Premudu , i da ti stane zbog neke gluposti , dobio bi slom živaca ! 🤪

Kao što sam napisao , Beverly 300 ie su vrhunski pouzdani , jer šta reći ako u 6 godina i 70 000 km. nemaš nikakvih problema i samo radiš servise i mjenjaš remene i ruline....jednostavno su iz mog iskustva predobri !

Poslje pouzdanost dolazi sve ono drugo ; vozne osobine pa kočnice jer to glavu čuva !
Poslje dolazi udobnost , jer to dupe čuva 😀...i onda dolazi izgled , koji je svima vrlo bitan.

Ja sam od 2008. do 2012. imao Liberty 200 i napravio sa njime 30 000 km. .
...e to je tek pouzdano magare ! 🙂
..i onda sam skočio sa magarca na konja dakle na Beverly 300 ie , i to je bio drastičan pomak u svemu...i vozio ih 10 godina.
..i tako sada kad sam se prebacio na 400 hpe , to je značajan pomak , ali ne kao ko sa Libertya na Beverlya , i ti to dobro znaš.

Lijep pozdrav i uživajte u vožnji ! 🙂
 
X-Max je fotelja dimenzijama
Pobrkao si temu, vadiš moje komentare na xmax temi ( koja nema veze s ovim topicom ovdje) i trolaš bez veze.

A ljudi koji čitaju neka sami prosude ko je lud a ko zbunjen a ko normalan 😆.

X-Max i Beverly su neusporedivi, s oba sam napravio dosta kilometara i meni je Beverly dvije klase iznad.

Jedino po čemu je X-Max bolji je količina prostora, udobnost, zaštita od vjetra, i ta moto vilica naprijed pa je mrvicu mirnji prilikom nailaska na rupu.

Za sve drugo, Beverly je zakon, okretniji, neusporedivo bolje kočnice, uži, viši položaj sjedenja za brzo manevriranje gradom...
 
X-Max je fotelja dimenzijama


X-Max i Beverly su neusporedivi, s oba sam napravio dosta kilometara i meni je Beverly dvije klase iznad.

Jedino po čemu je X-Max bolji je količina prostora, udobnost, zaštita od vjetra, i ta moto vilica naprijed pa je mrvicu mirnji prilikom nailaska na rupu.

Za sve drugo, Beverly je zakon, okretniji, neusporedivo bolje kočnice, uži, viši položaj sjedenja za brzo manevriranje gradom...
i najvaznije je jos napomenuti da je obicni xmax 200 eura skuplji (100 eura od S verzije) sto meni osobno nikako nije opravdano s obzirom na prednosti/nedostatke
 
Evo di sam se ja vozikao sa mojim Beverlyjima 300 ie.
Ovaj sivi je prvi , a crni Police drugi ..
I zamisli da mi se pokvari negdje ...
Dok bi došo HAK po mene , najmanje 8 sati
⬇️

Dugi Otok , Otok Vis , Otok Premuda
⬇️
 

Attachments

  • Screenshot_20230705_132051_Gallery.jpg
    Screenshot_20230705_132051_Gallery.jpg
    101.7 KB · Views: 0
  • Picsart_23-07-05_13-18-30-485.jpg
    Picsart_23-07-05_13-18-30-485.jpg
    250.9 KB · Views: 0
  • Screenshot_20230701_230719_Chrome.jpg
    Screenshot_20230701_230719_Chrome.jpg
    730.7 KB · Views: 0
Pretjerujete, sad ce jos ispasti da je Max smece...😄 Stvar je afiniteta, ekipi kojoj Bev jako pase, Max ne pase uopce. I obrnuto.
 
Niti malo.

Kvaliteta plastika, rad ASR-a, ABS-a, kočnice, sve je na strani Beverlya osim udobnosti i tog splitskog gangsta đira dok ne skupe za T-Maxa.
Iz mog skromnog ali dugogodisnjeg iskustva, malo ih je koji imaju plastike, one crne nelakirane, losije od Beva. 😄
 
Ma kakvo osinje gnijezdo, više me grizu komarci ovih dana 😆. Nisam uopće kritizirao beverly u svom osvrtu na xmax već sam odgovorio na upit koji mi je postavljen - konkretno zašto nisam kupio novi Beverly 400.
A za info, vozio sam Beverly 250, i Beverly 350 I bio vlasnik Beverly 300 i 400 (svaki po dvije godine +). Navozao sam se svukuda s istima.
Što je najbolje, do prošlog tjedna sam imao i Beverly 300 i xmax oboje za direktnu usporedbu i vozao ih. To su kruške i jabuke. Jednostavno nije za usporedbu. Sve je na njima drukčije i kako se voze , kako rade , kako izgledaju dakle stvar izbora.
A sigurno da 400 cc i 300 cc nije isto. Kočnice ,masa i mašina sve je veće na 400. Pa nije ni isto motor od 250 ili 400 cc. Vozio sam i to pa mogu komentirati.
Mene najviše čudi što ljudi vole uspoređivati motore koje nikad nisu provozali. Jer da jesu- znali bi da su kruške i jabuke i ne bi bilo rasprave jer svaki ima dobre i lošije strane i svakom jedan više paše od drugog.
Eto toliko od mene na ovoj temi.
 
  • Like
Reactions: t0malito
Sve OK, ali pouzdanost i Piaggio je nezamislivo u istoj recenici. Sto se podrske tice, rezervni dijelovi, servis, komunikacija. Piaggio je tu za stati i plakati.
Plastike kod Piaggia kao casice od jogurta.
X puta mi se dogodilo da su se vide same odvijale od vibracija, ofarbane plastike su se ljustile od sunca a o mat hrapavim plastikama je nepotrebno niti pisati.

Imao sam Bev 500 2003., odgulio 60000km i to je bio zadnji piaggio koji mi je valjao. Nalom toga probao izlet na SP180 2T (🤣), Bev 400, Bev 350...Uzas.

Nakon toga Yamaha 10 godina, skupo, pretjerano skupo ali kad si trouble free i kad na kraju jako dobro prodas onda se to isplati.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Marin0
Sve OK, ali pouzdanost i Piaggio je nezamislivo u istoj recenici. Sto se podrske tice, rezervni dijelovi, servis, komunikacija. Piaggio je tu za stati i plakati.
Haha baš želiš reakciju i potvrdu svog stava. Jbg ti i tvoji prijatelji ste očito naletili kao prstom u govno, ali vidiš i sam da s druge strane postoji mnoštvo zadovoljnih kojima je taj 350 bio toči i vozi i takav će im biti i 400.
I prodali su ga za odličnu cijenu kao što će prodati i 400.
Za tebe je kanta i razumijem te nakon takvog iskustva da ga imaš pravo zaobilaziti u širokom luku, ali ne razumijem to da vidiš da ima puno zadovoljnih i taj dio ignoriraš. 400 je isto imao sranja na početku s pumpom goriva i nekim sitnicama, to se dešava i za to postoji garancija, sve se riješilo i sad je to na temelju punu iskustava odličan i pouzdan skuter.
Sam si uzeo 350, očito ti se sviđao kad si ga kupio i da ti se nije desilo to za što je postojala realno jako mala šansa da se desi, vjerojatno bi i sam bio jedan od onih koji bi propovijedao da je mašina neuništiva i na kraju se jako dobro proda. Ovako si otišao na Yamahu bio zadovoljan s njom i opet dobro.
 
Haha baš želiš reakciju i potvrdu svog stava. Jbg ti i tvoji prijatelji ste očito naletili kao prstom u govno, ali vidiš i sam da s druge strane postoji mnoštvo zadovoljnih kojima je taj 350 bio toči i vozi i takav će im biti i 400.
I prodali su ga za odličnu cijenu kao što će prodati i 400.
Za tebe je kanta i razumijem te nakon takvog iskustva da ga imaš pravo zaobilaziti u širokom luku, ali ne razumijem to da vidiš da ima puno zadovoljnih i taj dio ignoriraš. 400 je isto imao sranja na početku s pumpom goriva i nekim sitnicama, to se dešava i za to postoji garancija, sve se riješilo i sad je to na temelju punu iskustava odličan i pouzdan skuter.
Sam si uzeo 350, očito ti se sviđao kad si ga kupio i da ti se nije desilo to za što je postojala realno jako mala šansa da se desi, vjerojatno bi i sam bio jedan od onih koji bi propovijedao da je mašina neuništiva i na kraju se jako dobro proda. Ovako si otišao na Yamahu bio zadovoljan s njom i opet dobro.
Zato i sluzi forum, zar ne?
Ne mora se svima raspadati ali u toliko velikom broju nije nikako normalno.
Bev 350 sam uzeo cim je izasao, tj troje nas. Jedan je bio zadovoljan a drugom prijatelju i meni non stop problemi.
Njemu su na 900km cijelu masinu stavili na stol jer nisu znali sta se desava. Meni su mjenjali pumpu, senzor bocne nogare, switcher za gasenje motora, lulicu svjecice i na kraju opet nisu nista postigli.

13000km sam navukao ali nije bilo dana da nisam spomenuo Piaggio i njihovu majku.
Pa kad se pocela ljusititi boja na motoru od 6mj, kaze vlasnik Piaggia -"nisu to motori da budu na suncu"...😂😂😂😂

Toliko se pravio mutav da sam morao kontaktirati Piaggio Italiu i preko njih to odraditi.
Naravno, plastika se cekala ni manje ni vise nego 3mj.

A da ne govorim od vibracijama i odvidavanju vida pa do toga da su u servisu jednom zaboravili vratiti cep nakon sto su ulje mjenjali...

Sve 5, sa starim masinama je bilo sve 5 ali ove nove, nikako...
 
  • Haha
Reactions: Marin0
Haha baš želiš reakciju i potvrdu svog stava. Jbg ti i tvoji prijatelji ste očito naletili kao prstom u govno, ali vidiš i sam da s druge strane postoji mnoštvo zadovoljnih kojima je taj 350 bio toči i vozi i takav će im biti i 400.
I prodali su ga za odličnu cijenu kao što će prodati i 400.
Za tebe je kanta i razumijem te nakon takvog iskustva da ga imaš pravo zaobilaziti u širokom luku, ali ne razumijem to da vidiš da ima puno zadovoljnih i taj dio ignoriraš. 400 je isto imao sranja na početku s pumpom goriva i nekim sitnicama, to se dešava i za to postoji garancija, sve se riješilo i sad je to na temelju punu iskustava odličan i pouzdan skuter.
Sam si uzeo 350, očito ti se sviđao kad si ga kupio i da ti se nije desilo to za što je postojala realno jako mala šansa da se desi, vjerojatno bi i sam bio jedan od onih koji bi propovijedao da je mašina neuništiva i na kraju se jako dobro proda. Ovako si otišao na Yamahu bio zadovoljan s njom i opet dobro.


Slažem se.

350 što smo prodali uredno vrti 60 t km, par lula svićice, jedan kunplug i to je to što se tiče većih kvarova, uvijek u punom gasu vruć/hladan, nikakvih problema.

S druge strane, X-Max 300 je počeo trošiti ulje na 4000 km.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Zato i sluzi forum, zar ne?
Ne mora se svima raspadati ali u toliko velikom broju nije nikako normalno.
Bev 350 sam uzeo cim je izasao, tj troje nas. Jedan je bio zadovoljan a drugom prijatelju i meni non stop problemi.
Njemu su na 900km cijelu masinu stavili na stol jer nisu znali sta se desava. Meni su mjenjali pumpu, senzor bocne nogare, switcher za gasenje motora, lulicu svjecice i na kraju opet nisu nista postigli.

13000km sam navukao ali nije bilo dana da nisam spomenuo Piaggio i njihovu majku.
Pa kad se pocela ljusititi boja na motoru od 6mj, kaze vlasnik Piaggia -"nisu to motori da budu na suncu"...😂😂😂😂

Toliko se pravio mutav da sam morao kontaktirati Piaggio Italiu i preko njih to odraditi.
Naravno, plastika se cekala ni manje ni vise nego 3mj.

A da ne govorim od vibracijama i odvidavanju vida pa do toga da su u servisu jednom zaboravili vratiti cep nakon sto su ulje mjenjali...

Sve 5, sa starim masinama je bilo sve 5 ali ove nove, nikako...
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Pa kako možeš upaliti Beva bez čepa od ulja, usro si skuter pošteno !
 
Ma nemogu samo tako otici iz ovog beverly topica bez zadnjeg osvrta o mojim prijasnjim kuckama i pravih razloga moje frustracije
> Beverly 400 2009 - kvarovi -
3-4x sajla pukla od brzinomjera. 2-3 x pukao nosac od retrovizora jer je pregorilo glavno svijetlo pa sam nekoliko puta morao to stalno skidati stavljati pa se unistio navoj.
komplet vilica prednja morala ici dole popravljati one balinjere od upravljaca (plivao je volan).
Kad sam sve to bio rjesio , u voznji sam naglo zakocio i skoro se slupao. Kocnice su zatrokirale tj. zapekle, komplet prednje zadnje sa svim setom sam morao promijeniti . Rekoh i ja sam naletio na shit...kao popravit cu.. nakon toga gasio se u voznji , stotinu puta. Vozim lagano - ugasi se. Vozim brzo ajd ide. Stanem , opet ga upalim ugasi se. 2 godine me d*kao s tim kvarom , bio 5x kod mehanicara sve je probao , cistio usis ovo ono mijenjao masu toga - nikako rjesiti. Prodao sam ga takvog dalje jer je doslo bilo vrijeme za prodaju. Dakle , super je bio dok je radio ali u medjuvremenu su mi mehanicari postali dobri prijatelji a popravci - doslovno sam mogao kupiti jos jedan isti..
400 (7).JPG

400 (2).JPG


A prijasnji 300 , di da tu krenem.. slicna prica. Zao mi je samo sto sam dao dobar libery 150 za njega , nisam trebao.
Rezevni dijelovi + popraci su me kostali dobro. Jedino sam imao srece pa popravke nisam placao. Zato sam ga i vozio toliko dugo i opet prodao dobro.
Od kvarova , prvo mi je propisala pumpa vode reko ok polovni je treba ga dorediti. Onda nakon svih servisa itd odjednom krene trokirati usred ljeta i gasi se. Tjedan dana se vozim i stane pa nece da se upali pa se pali pa vozi pa crkne. Na kraju ispalo bobina crkla. Ajd dobro. Popravi i vozi dalje. Ubrzo propisala prednja vilica ajd i to rjesavati. Pa neki osiguraci crkli pa nije palio pa sam mijenjao novu bateriju. Zatim normalno odrzavanje ko i na svakom, kupim nove gume i sve ove godine reko ajd super sad cu se vozit. Odem do istre - preko ucke vratim se kuci motor cudan zvuk dere se sve jace i jace nesto drobi. Rekoh sta je sad.. ajd nista idem po novo kvacilo u zg taman sam bio tamo i uzmem jos neke dijelove. Sve promijenim, opet krci.. i krci i dalje..

*u ovom momentu mi je pukao film i otisao u ducan i kupio novu xmax. Reko dosta je dosta.Doslovno da je bila honda na stanju kupio bi nju. Nebitno u cijeloj prici - samo da nije opet Beverly.

- zatim , sta je bilo s mojim beverly na kraju - otisla neka balinjera s reduktora masinu trebalo otvarat i to popravit . i napravio sam i to.
IMG-558145bc95c10ce17e3cf91799f93fe0-V.jpg

I sad ga netko drugi vozi (sretan) jer sam mu sve zivo napravio na njemu .. ali dokle? Iskreno se nadam da ce mu bar potrajati do druge sezone.

I onda kad me netko pita da zasto nisam kupio novi beverly - cijelo vrijeme drzim jezik za zubima da ne bi sve ovo napisao, i to upravo jer sam sam sebe uvjeravao , ma nije .. u redu je .. popravit ce se i tako jedan, pa drugi , pa treci, cetvrti kvar dok vise sam prestao brojati.
Sad kad sam ga prodao i kupio xmax i samim time postao trn u oku beverly teme - postati cu i ovaj post iz dobre namjere - jer mozda netkom pomogne moje iskustvo.A dobro je ciniti dobro.
Kostao me beverly itekako zivaca i vremena. I oba su me ostavila na cesti i bila na slep sluzbama . Jedan blize kuce a drugi na oko 80tak km u Gorskom. J** sam mu sve po spisku usred ljeta bio bez motora i jos me oprao po novcaniku radi popravka jer sam jedva nasao nekog majstora koji je to rjesio u tjedan, a svi servisi koje sam zvao su mi rekli - dodji za mjesec dana!

Sad ako netko (ili vecina) kupi beverlya i radi mu ko svicarski sat pa neka - super. Sretno! (y)
Ali kupiti Beverly i biti uvjeren da su honda il yamaha smece ili klasa ili dve ispod - to je zbilja smijesno.
- pa u aziji milioni voze samo honde i yamahe i to po najvecim temperaturama jer su peri deri .. a ne ne , moj beverly - ne pase mu kisa, ne pase mu sunce, ne pase mu spora voznja ali ne pase ni brza voznja.Ne pase mu ni prljav zrak a ima i svoje dane kad mu ni ne treba razlog - mozda je imao i PMS.
Moj zakljucak je da su (moji) Beverly bile prave dvije kucke prema meni koje su stalno trebale paznje . Ali svakako - dok su radile kako treba i dok sam ih jahao pamtim i one lijepe trenutke. Zivjeli , dobra il losa - sve su to iskustva! :mrgreen:



Zato i sluzi forum, zar ne?
Ne mora se svima raspadati ali u toliko velikom broju nije nikako normalno.
Bev 350 sam uzeo cim je izasao, tj troje nas. Jedan je bio zadovoljan a drugom prijatelju i meni non stop problemi.
Njemu su na 900km cijelu masinu stavili na stol jer nisu znali sta se desava. Meni su mjenjali pumpu, senzor bocne nogare, switcher za gasenje motora, lulicu svjecice i na kraju opet nisu nista postigli.

13000km sam navukao ali nije bilo dana da nisam spomenuo Piaggio i njihovu majku.
Pa kad se pocela ljusititi boja na motoru od 6mj, kaze vlasnik Piaggia -"nisu to motori da budu na suncu"...😂😂😂😂

Toliko se pravio mutav da sam morao kontaktirati Piaggio Italiu i preko njih to odraditi.
Naravno, plastika se cekala ni manje ni vise nego 3mj.

A da ne govorim od vibracijama i odvidavanju vida pa do toga da su u servisu jednom zaboravili vratiti cep nakon sto su ulje mjenjali...

Sve 5, sa starim masinama je bilo sve 5 ali ove nove, nikako...