Pozdrav ekipa,
Ajde da i ja malo "maltretiram"
Trenutno vozim mt09 2021. i već imam preko 40tkm, ne vozim se autoputom, osim ako je pao mrak pa mi je to nužna opcija obzirom na raznu divljač koja bi mogla ne željeno iskočiti. Uglavnom, recimo da imam mogućnost zamijeniti motor za novi. E sada, privlači me ta nova 10tka i ono što je najbitnije dobio sam zeleno svijetlo od svoje gospode, a to je vrlo bitno za mir u kući 😁.
Tražim savjet.
- Morao bih za taj change doplatiti 8700€,
- S druge strane 9tka mi je odlična, čupa ko blesava, po zavojima je zakon, "ništ" ne troši ( od prvoga dana nisam stisnuo reset prosječne potrošnje, piše 4.8 ), ma motor za poželjeti samo,
- S treće strane se malo i pribojavam snage te 10tke obzirom da je i 9tku ponekad teže obuzdati, ali mi se u biti sviđa kada dam gas i vidim da se prednji kotač počinje odvajati od tla bez ikakvog napora. To me veseli.
- S četvrte strane, škrti sam zagorec i svaka kinta iz žepa ide teško van 🤦😁, ali nikada mi nije bilo teško platiti kavu ekipi s kojom se vozim pogotovo u zadnje vrijeme jer ih je sve manje i manje🤦. Kažu da im je teško pratiti moj stil vožnje, a meni ta vožnja izgleda normalno i ne kužim što je točno njihov problem 🤷,
E sada oprostite na podužem postu.
Svaki savjet je dobrodošao
Sve si fino reko u svom postu, a zakljucak je da ne trebas MT-10Pozdrav ekipa,
Ajde da i ja malo "maltretiram"
Trenutno vozim mt09 2021. i već imam preko 40tkm, ne vozim se autoputom, osim ako je pao mrak pa mi je to nužna opcija obzirom na raznu divljač koja bi mogla ne željeno iskočiti. Uglavnom, recimo da imam mogućnost zamijeniti motor za novi. E sada, privlači me ta nova 10tka i ono što je najbitnije dobio sam zeleno svijetlo od svoje gospode, a to je vrlo bitno za mir u kući 😁.
Tražim savjet.
- Morao bih za taj change doplatiti 8700€,
- S druge strane 9tka mi je odlična, čupa ko blesava, po zavojima je zakon, "ništ" ne troši ( od prvoga dana nisam stisnuo reset prosječne potrošnje, piše 4.8 ), ma motor za poželjeti samo,
- S treće strane se malo i pribojavam snage te 10tke obzirom da je i 9tku ponekad teže obuzdati, ali mi se u biti sviđa kada dam gas i vidim da se prednji kotač počinje odvajati od tla bez ikakvog napora. To me veseli.
- S četvrte strane, škrti sam zagorec i svaka kinta iz žepa ide teško van 🤦😁, ali nikada mi nije bilo teško platiti kavu ekipi s kojom se vozim pogotovo u zadnje vrijeme jer ih je sve manje i manje🤦. Kažu da im je teško pratiti moj stil vožnje, a meni ta vožnja izgleda normalno i ne kužim što je točno njihov problem 🤷,
E sada oprostite na podužem postu.
Svaki savjet je dobrodošao
ne može ti niko ode reći što ti točno želiš, ali moje razmišljanje je ako imaš zmiju u džepu, devetka ti već čupa ko blesava i po zavojima ti je zakon, ekipa s kojom se voziš te ionako teško prati, ne vidim baš što ti to desetka nudi. meni bi osobno uvijek bilo draže iskoristiti slabiji motor nego voziti jači daleko ispod njegovih mogućnosti.Pozdrav ekipa,
Ajde da i ja malo "maltretiram"
Trenutno vozim mt09 2021. i već imam preko 40tkm, ne vozim se autoputom, osim ako je pao mrak pa mi je to nužna opcija obzirom na raznu divljač koja bi mogla ne željeno iskočiti. Uglavnom, recimo da imam mogućnost zamijeniti motor za novi. E sada, privlači me ta nova 10tka i ono što je najbitnije dobio sam zeleno svijetlo od svoje gospode, a to je vrlo bitno za mir u kući 😁.
Tražim savjet.
- Morao bih za taj change doplatiti 8700€,
- S druge strane 9tka mi je odlična, čupa ko blesava, po zavojima je zakon, "ništ" ne troši ( od prvoga dana nisam stisnuo reset prosječne potrošnje, piše 4.8 ), ma motor za poželjeti samo,
- S treće strane se malo i pribojavam snage te 10tke obzirom da je i 9tku ponekad teže obuzdati, ali mi se u biti sviđa kada dam gas i vidim da se prednji kotač počinje odvajati od tla bez ikakvog napora. To me veseli.
- S četvrte strane, škrti sam zagorec i svaka kinta iz žepa ide teško van 🤦😁, ali nikada mi nije bilo teško platiti kavu ekipi s kojom se vozim pogotovo u zadnje vrijeme jer ih je sve manje i manje🤦. Kažu da im je teško pratiti moj stil vožnje, a meni ta vožnja izgleda normalno i ne kužim što je točno njihov problem 🤷,
E sada oprostite na podužem postu.
Svaki savjet je dobrodošao
Pozdrav ekipa,
Ajde da i ja malo "maltretiram"
Trenutno vozim mt09 2021. i već imam preko 40tkm, ne vozim se autoputom, osim ako je pao mrak pa mi je to nužna opcija obzirom na raznu divljač koja bi mogla ne željeno iskočiti. Uglavnom, recimo da imam mogućnost zamijeniti motor za novi. E sada, privlači me ta nova 10tka i ono što je najbitnije dobio sam zeleno svijetlo od svoje gospode, a to je vrlo bitno za mir u kući 😁.
Tražim savjet.
- Morao bih za taj change doplatiti 8700€,
- S druge strane 9tka mi je odlična, čupa ko blesava, po zavojima je zakon, "ništ" ne troši ( od prvoga dana nisam stisnuo reset prosječne potrošnje, piše 4.8 ), ma motor za poželjeti samo,
- S treće strane se malo i pribojavam snage te 10tke obzirom da je i 9tku ponekad teže obuzdati, ali mi se u biti sviđa kada dam gas i vidim da se prednji kotač počinje odvajati od tla bez ikakvog napora. To me veseli.
- S četvrte strane, škrti sam zagorec i svaka kinta iz žepa ide teško van 🤦😁, ali nikada mi nije bilo teško platiti kavu ekipi s kojom se vozim pogotovo u zadnje vrijeme jer ih je sve manje i manje🤦. Kažu da im je teško pratiti moj stil vožnje, a meni ta vožnja izgleda normalno i ne kužim što je točno njihov problem 🤷,
E sada oprostite na podužem postu.
Svaki savjet je dobrodošao
ne može ti niko ode reći što ti točno želiš, ali moje razmišljanje je ako imaš zmiju u džepu, devetka ti već čupa ko blesava i po zavojima ti je zakon, ekipa s kojom se voziš te ionako teško prati, ne vidim baš što ti to desetka nudi. meni bi osobno uvijek bilo draže iskoristiti slabiji motor nego voziti jači daleko ispod njegovih mogućnosti.
kad bi se realno sagledalo ne bi trebao ni postojati motor za cestu iznad 150 konja, ali svak ima svoj gušt i ako te vuče probati kad ćeš ako nećeš sad
Ne bih da pametujem, ali iz nekog licnog iskustva meni ovo govori da si ocito postao prebrz za neku normalnu i sigurnu voznju a da toga i nisi bas svjestan. To moze biti opasno, da ne kazem kobno, posebno u kombinaciji sa jos jacim motorom.Kažu da im je teško pratiti moj stil vožnje, a meni ta vožnja izgleda normalno i ne kužim što je točno njihov problem 🤷,
Fkt postoji netko tko da 200+e na ovu glupost?Yamaha MT-10 SP 42159 | Technic | Buy online at the Official LEGO® Shop ES
Build a detailed replica version of the Yamaha MT-10 SP Hyper Naked motorcycle. Enjoy an immersive building project with a display piece to cherishwww.lego.com
Da, možda si u pravu. S duge strane opasno je čim sjedneš na 2 kotača. Uvijek je to rulet, gledam naravno one druge sudionike u prometu koji su na 4 kotača taj dan.Slazem se 100%, ali ima nesto i u onim rijetkim situacijama kada iskoristis puni potencijal pa se “prepadnes”
Meni je “zaparalo oko” ovo:
Ne bih da pametujem, ali iz nekog licnog iskustva meni ovo govori da si ocito postao prebrz za neku normalnu i sigurnu voznju a da toga i nisi bas svjestan. To moze biti opasno, da ne kazem kobno, posebno u kombinaciji sa jos jacim motorom.
Ja bih prvo poradio na “rekalibraciji” glave i svijesti koliko brzo i kako zapravo vozis pa onda razmisljao o jacem motoru.