Nova Yamaha MT-10

Na MT10 je bio opoziv na prekidač od štopa, koji je povezan sa tempomatom. Međutim, koliko je meni poznato, zbog toga se nije nikada palio check engine, niti bi motor bacao neke greške, jednostavno prekidač bi davao input da je stisnuta kočnica i tempomat nebi radio, ili bi izbacivalo iz tempomata ako je upaljen (kao da si stisao kočnicu). Provjeri u ovlaštenom servisu po broju šasije dali je opoziv štop prekidača odrađen (besplatan je). To bi trebalo navesti pred kraj servisne knjižice u polja za ispunjavanje opoziva i modifikacija, međutim nekada to serviseri preskoče, a nekada jednostavno vlasnici ne donesu servisnu sa sobom.

Check engine se na njima znao paliti zbog (pre)otvorenog auspuha, i tu nema pravila, nekada se mjesecima ne javi greška, nekima pak nikad. Češće na motorima sa protočnim link pipeom. Ugasiš grešku preko dijagnostike i sve okej. Promjenio sam dosta tih prekidača, a i pogasio dosta grešaka koje su iskakale zbog auspuha. Kažem, nema pravila jer neki motori nebi nikad upalili tu grešku, neki svako toliko. Frend je imao R1 2015, u par godina jednom mu je iskočila greška i nikad poslije. Nema pravila. Moja neka teorija je da motori sa otvorenim auspuhom, kad se pale na hladno, a da je vanjska temp. zaista niska, znaju izbaciti tu grešku, valjda im centrala dobiva informaciju da je smjesa prebogata (zbog čoka), neznam, kažem nema pravila, ali po viđenom, to mi je neka teorija. Čim je veća EURO norma, tim veća šansa za neku "missfire" random grešku s vremena na vrijeme.

Što se tempomata tiče, MT10 ima ride-by-wire sistem, isti kao i mnoge druge Yamahe (SuperTenere 1200, FJR1300, TMax DX, Tracer 9 u GT izvedbi prve generacije), samim time tu je i on "profitirao" time što je dobio tu opciju. Svi navedeni, određenih godišta, su bili pod opozivom zamjene prekidača štop svijetla (jer je na svima isti - mada je kataloški broj drugačiji zbog dužine ožičenja koja dolazi u kitu).

Što se čuđenja oko toga što će nakedu tempomat tiče - trendovi su takvi, gotovo sva konkurencija ih ima, tržište to zahtjeva - kupci novih se pale na čim više elektronskih điđamiđa, i to je tako...
 
  • Like
Reactions: Zek@n
Mene više motor bez tempomata ne zanima, top stvar za kamere, a i za prebacit ozbiljne km kad je stiska s vremenom…
 
  • Like
Reactions: Nexie
Na MT10 je bio opoziv na prekidač od štopa, koji je povezan sa tempomatom. Međutim, koliko je meni poznato, zbog toga se nije nikada palio check engine, niti bi motor bacao neke greške, jednostavno prekidač bi davao input da je stisnuta kočnica i tempomat nebi radio, ili bi izbacivalo iz tempomata ako je upaljen (kao da si stisao kočnicu). Provjeri u ovlaštenom servisu po broju šasije dali je opoziv štop prekidača odrađen (besplatan je). To bi trebalo navesti pred kraj servisne knjižice u polja za ispunjavanje opoziva i modifikacija, međutim nekada to serviseri preskoče, a nekada jednostavno vlasnici ne donesu servisnu sa sobom.

Check engine se na njima znao paliti zbog (pre)otvorenog auspuha, i tu nema pravila, nekada se mjesecima ne javi greška, nekima pak nikad. Češće na motorima sa protočnim link pipeom. Ugasiš grešku preko dijagnostike i sve okej. Promjenio sam dosta tih prekidača, a i pogasio dosta grešaka koje su iskakale zbog auspuha. Kažem, nema pravila jer neki motori nebi nikad upalili tu grešku, neki svako toliko. Frend je imao R1 2015, u par godina jednom mu je iskočila greška i nikad poslije. Nema pravila. Moja neka teorija je da motori sa otvorenim auspuhom, kad se pale na hladno, a da je vanjska temp. zaista niska, znaju izbaciti tu grešku, valjda im centrala dobiva informaciju da je smjesa prebogata (zbog čoka), neznam, kažem nema pravila, ali po viđenom, to mi je neka teorija. Čim je veća EURO norma, tim veća šansa za neku "missfire" random grešku s vremena na vrijeme.

Što se tempomata tiče, MT10 ima ride-by-wire sistem, isti kao i mnoge druge Yamahe (SuperTenere 1200, FJR1300, TMax DX, Tracer 9 u GT izvedbi prve generacije), samim time tu je i on "profitirao" time što je dobio tu opciju. Svi navedeni, određenih godišta, su bili pod opozivom zamjene prekidača štop svijetla (jer je na svima isti - mada je kataloški broj drugačiji zbog dužine ožičenja koja dolazi u kitu).

Što se čuđenja oko toga što će nakedu tempomat tiče - trendovi su takvi, gotovo sva konkurencija ih ima, tržište to zahtjeva - kupci novih se pale na čim više elektronskih điđamiđa, i to je tako...

provjerit cu u knjizici i po sasiji ako je mijenjano ili se mijenja. narucen je obd2 4 pina i dijagnostika. sve skupa nekih 50 eura mi se cini a bolje da to imam pa da vidim ako je neka blesava greska da pobrisem, ali nadam se da se nece uskoro pojavit. kad istekne garancija definitivno moram vidjet za smjesu. ne zelim da imam aferu ventil ili tako nesto
 
Mene više motor bez tempomata ne zanima, top stvar za kamere, a i za prebacit ozbiljne km kad je stiska s vremenom…

ja stvarno izgjegavam zaobilaznice i autoputeve tako da sumnjam da cu ga kad koristit. ali ako se desi neka duza voznja po autoputu stvarno mislim da je opustenije
 
jucer je konacno pao prvi pravi dir ove sezone. jos uvijek me strah jer ovo je dosta skupa igracka i nemam nikakva iskustva s nakedim ali sad trenutno se ne vidim na sportivi vise. dosao do karlobaga i nazad bez ikakvog umora, ako upadnem u guzvu ne psujem ispod kacige jer mi je udobno sjedit. ali mogu rec da se i sa trasnformerom moze jako lijepo vozit. rekao sam sam sebi da cu pomalo ali sam na kraju zavrsio loveci d8 krivine, zvuk te jos tjera na dodatno gonjanje. ali sve u svemu, osim te check engina je motor bonbon za vozit i stvarno sam odusevljen. vizualno, estetski, osjecaj...nemam zamjerke nikakve. osim potrosnje ali to se ne gleda :mrgreen:

IMG_2302.jpg
 
Jesi razmišljao o remapu motora?
Koliko vidim s decatom (+ slip on) motor obično ima manje konja nego skroz serijski, tek nakon remapa ima cca 150konja na kotacu
 
jesam jesam kad istekne garancija, na proljece. ali to cu vise napravit radi motora. dovoljno snage ima i poteze ko luda, tako da konja ne treba
 
Koliko vidis na te retrovizore? Ja svoje na Bandita jos nisam ugradio jer nisam siguran hoce li uopce sluziti svrsi.
 
pa iskreno ne bas, moras ruku pomaknut da bi ista vidio. vozio bi ja bez njih, ali ima sam aferu na rijeckoj zaobilaznici sa presretacem jer nisam imao retrovizore pa sam stavio ove da barem imam nesto