biker4life
Motorator
Na MT10 je bio opoziv na prekidač od štopa, koji je povezan sa tempomatom. Međutim, koliko je meni poznato, zbog toga se nije nikada palio check engine, niti bi motor bacao neke greške, jednostavno prekidač bi davao input da je stisnuta kočnica i tempomat nebi radio, ili bi izbacivalo iz tempomata ako je upaljen (kao da si stisao kočnicu). Provjeri u ovlaštenom servisu po broju šasije dali je opoziv štop prekidača odrađen (besplatan je). To bi trebalo navesti pred kraj servisne knjižice u polja za ispunjavanje opoziva i modifikacija, međutim nekada to serviseri preskoče, a nekada jednostavno vlasnici ne donesu servisnu sa sobom.
Check engine se na njima znao paliti zbog (pre)otvorenog auspuha, i tu nema pravila, nekada se mjesecima ne javi greška, nekima pak nikad. Češće na motorima sa protočnim link pipeom. Ugasiš grešku preko dijagnostike i sve okej. Promjenio sam dosta tih prekidača, a i pogasio dosta grešaka koje su iskakale zbog auspuha. Kažem, nema pravila jer neki motori nebi nikad upalili tu grešku, neki svako toliko. Frend je imao R1 2015, u par godina jednom mu je iskočila greška i nikad poslije. Nema pravila. Moja neka teorija je da motori sa otvorenim auspuhom, kad se pale na hladno, a da je vanjska temp. zaista niska, znaju izbaciti tu grešku, valjda im centrala dobiva informaciju da je smjesa prebogata (zbog čoka), neznam, kažem nema pravila, ali po viđenom, to mi je neka teorija. Čim je veća EURO norma, tim veća šansa za neku "missfire" random grešku s vremena na vrijeme.
Što se tempomata tiče, MT10 ima ride-by-wire sistem, isti kao i mnoge druge Yamahe (SuperTenere 1200, FJR1300, TMax DX, Tracer 9 u GT izvedbi prve generacije), samim time tu je i on "profitirao" time što je dobio tu opciju. Svi navedeni, određenih godišta, su bili pod opozivom zamjene prekidača štop svijetla (jer je na svima isti - mada je kataloški broj drugačiji zbog dužine ožičenja koja dolazi u kitu).
Što se čuđenja oko toga što će nakedu tempomat tiče - trendovi su takvi, gotovo sva konkurencija ih ima, tržište to zahtjeva - kupci novih se pale na čim više elektronskih điđamiđa, i to je tako...
Check engine se na njima znao paliti zbog (pre)otvorenog auspuha, i tu nema pravila, nekada se mjesecima ne javi greška, nekima pak nikad. Češće na motorima sa protočnim link pipeom. Ugasiš grešku preko dijagnostike i sve okej. Promjenio sam dosta tih prekidača, a i pogasio dosta grešaka koje su iskakale zbog auspuha. Kažem, nema pravila jer neki motori nebi nikad upalili tu grešku, neki svako toliko. Frend je imao R1 2015, u par godina jednom mu je iskočila greška i nikad poslije. Nema pravila. Moja neka teorija je da motori sa otvorenim auspuhom, kad se pale na hladno, a da je vanjska temp. zaista niska, znaju izbaciti tu grešku, valjda im centrala dobiva informaciju da je smjesa prebogata (zbog čoka), neznam, kažem nema pravila, ali po viđenom, to mi je neka teorija. Čim je veća EURO norma, tim veća šansa za neku "missfire" random grešku s vremena na vrijeme.
Što se tempomata tiče, MT10 ima ride-by-wire sistem, isti kao i mnoge druge Yamahe (SuperTenere 1200, FJR1300, TMax DX, Tracer 9 u GT izvedbi prve generacije), samim time tu je i on "profitirao" time što je dobio tu opciju. Svi navedeni, određenih godišta, su bili pod opozivom zamjene prekidača štop svijetla (jer je na svima isti - mada je kataloški broj drugačiji zbog dužine ožičenja koja dolazi u kitu).
Što se čuđenja oko toga što će nakedu tempomat tiče - trendovi su takvi, gotovo sva konkurencija ih ima, tržište to zahtjeva - kupci novih se pale na čim više elektronskih điđamiđa, i to je tako...