mate
Administrator
Ne, tek je polozio pa je mladi vozac a na to je posebno alergican.Pa ako bi se pitalo "STRUCNJAKA" on je tek sad ustvari naučio vozit motor kako treba.
Ne, tek je polozio pa je mladi vozac a na to je posebno alergican.Pa ako bi se pitalo "STRUCNJAKA" on je tek sad ustvari naučio vozit motor kako treba.
Baš to što si rekao mi se dogodilo ovog ljeta. Nema veze s utrkama nego ovjesom. Vozio sam dionicu Senj-Gračac i stavio na motoru na opciju ovjesa "sport"(el. ovjes). Nakon 10 minuta patnje prebacio sam u "road" jer je motor pri brzoj vožnji skakao kao koza. Inače na Marofu uvijek vozim u "sport" modu i tamo je super.Najbolji trening za vožnju motora je vožnja motora, Marof je vrlo bitan zbog snage i kondicije. Cesta će vjerojatno doći na red ali po Emilovim riječima, naše ceste s njihovima nemaju puno veze, asfalt je tamo kvalitetniji ali ovjes je ključ jer se i na oko ravna podloga na tim brzinama pretvara u more hupsera. Što se tiče pamćenja, kaže da je u razgledavanju i učenju staze pokušao nešto zapisati i zapamtiti ali da je odustao vrlo brzo jer je to praktično nemoguće. Onda nije bilo toliko kvalitetnih snimki tako da brijem da se sada staza još doma kroz video i igrice može naučiti napamet. Barem deklarativno, dok utrka ne krene.
Pozz. Loris ovdjeovaj dio s gumama mi nije baš jasan,
moraju voziti na metzelerovim gumama ?
jeli to pravilo za sve ili je samo pitanje neke klase ?
hvala na odgovoru jer bilo mi je jako čudno zašto bi nekoga uvjetovali na čemu će voziti,Pozz. Loris ovdje
Ne moramo voziti na Metzelerovim gumama, ali oni jedini rade posebnu smjesu zadnje gume Hard/Soft za TT i NW200 (prednja je normalni K1 slick), ali vecina vozaca vozi upravo Metzeler ili Dunlop. Pirelli izbjegavaju jer je premekan, a ako stavis full tvrdu smjesu, gubis potreban grip u zavojima. U razgovoru s nekim njihovim poznatim vozacima savjetovali su me na Metzeler za prvu godinu, koji je jako jako slican Pirelliju kojeg inace vozim.
Sto se ucenja zavoja tice, videoigrica i svaki dan prije spavanja cca sat i pol onboardova i vec nakon mjesec dana znas apsolutno sve, ako se tome posvetis 200%. Naravno, jako je pomoglo i to sto sam isao fizicki tamo i prosao 15-ak krugova u autu, s 'Milkyjem" i Johnom Bartonom, koji su bili jako impresionirani mojim znanjem, sto opet znaci da metoda funkcionira.
Hvala svima na podrsci! 🏁
Pozz. Loris ovdje
Ne moramo voziti na Metzelerovim gumama, ali oni jedini rade posebnu smjesu zadnje gume Hard/Soft za TT i NW200 (prednja je normalni K1 slick), ali vecina vozaca vozi upravo Metzeler ili Dunlop. Pirelli izbjegavaju jer je premekan, a ako stavis full tvrdu smjesu, gubis potreban grip u zavojima. U razgovoru s nekim njihovim poznatim vozacima savjetovali su me na Metzeler za prvu godinu, koji je jako jako slican Pirelliju kojeg inace vozim.
Sto se ucenja zavoja tice, videoigrica i svaki dan prije spavanja cca sat i pol onboardova i vec nakon mjesec dana znas apsolutno sve, ako se tome posvetis 200%. Naravno, jako je pomoglo i to sto sam isao fizicki tamo i prosao 15-ak krugova u autu, s 'Milkyjem" i Johnom Bartonom, koji su bili jako impresionirani mojim znanjem, sto opet znaci da metoda funkcionira.
Hvala svima na podršci
Sretno čovječe. Nisam vidio da li si negdje pisao o budgetu za tu priču... Oko koje brojke se vrtiš u idealnim uvjetima?Pozz. Loris ovdje
Ne moramo voziti na Metzelerovim gumama, ali oni jedini rade posebnu smjesu zadnje gume Hard/Soft za TT i NW200 (prednja je normalni K1 slick), ali vecina vozaca vozi upravo Metzeler ili Dunlop. Pirelli izbjegavaju jer je premekan, a ako stavis full tvrdu smjesu, gubis potreban grip u zavojima. U razgovoru s nekim njihovim poznatim vozacima savjetovali su me na Metzeler za prvu godinu, koji je jako jako slican Pirelliju kojeg inace vozim.
Sto se ucenja zavoja tice, videoigrica i svaki dan prije spavanja cca sat i pol onboardova i vec nakon mjesec dana znas apsolutno sve, ako se tome posvetis 200%. Naravno, jako je pomoglo i to sto sam isao fizicki tamo i prosao 15-ak krugova u autu, s 'Milkyjem" i Johnom Bartonom, koji su bili jako impresionirani mojim znanjem, sto opet znaci da metoda funkcionira.
Hvala svima na podrsci! 🏁
Pozdrav!Sretno čovječe. Nisam vidio da li si negdje pisao o budgetu za tu priču... Oko koje brojke se vrtiš u idealnim uvjetima?
Bok Lorise, daj samo molim te potvrdi da je ovo legitimna stranica, da ti ubacimo koji euro za cugu.Pozdrav!
Budzet koji moramo imati nam je oko 20.000€
Pozz, je, legitimna je stranica i kampanja i nagrade. Ja je radio proteklih danaBok Lorise, daj samo molim te potvrdi da je ovo legitimna stranica, da ti ubacimo koji euro za cugu.
I sretno!
Loris Majcan
Pozdrav svima! Moje ime je Loris Majcan, trostruki sam hrvatski prvak u motociklizmu i osvajac Zlatne kacige HMS-a. Ove godine ucinit cu povijesni iskorak za hrvatski motosport i za sebe osobno, a to je nastup na najprestižnijoj i najzahtjevn...sponsor.me
Dobro si ovo napisao i što si spomenuo asfalt, tamo je drugačija smjesa nego ovdje kod nas, sasvim drugačija, imaš osjećaj da fantastično drži, agregat je utopljen u bitumenskoj smjesi koja ima druga svojstva, agregat je tu kod nas uglavnom vapnenac tamo eruptivac nadam se da je Loris to dobro odmjerio kad je bio gore, a i gume koje se spominju za Man sigurno su jedan od razloga, nije sve u komercijali, vjerojatno .Najbolji trening za vožnju motora je vožnja motora, Marof je vrlo bitan zbog snage i kondicije. Cesta će vjerojatno doći na red ali po Emilovim riječima, naše ceste s njihovima nemaju puno veze, asfalt je tamo kvalitetniji ali ovjes je ključ jer se i na oko ravna podloga na tim brzinama pretvara u more hupsera. Što se tiče pamćenja, kaže da je u razgledavanju i učenju staze pokušao nešto zapisati i zapamtiti ali da je odustao vrlo brzo jer je to praktično nemoguće. Onda nije bilo toliko kvalitetnih snimki tako da brijem da se sada staza još doma kroz video i igrice može naučiti napamet. Barem deklarativno, dok utrka ne krene.