Isle of Man TT & other road races

Ne priprema se valjda u Marofu za Man ..... nek uzme app kod Luke u Senju i šiba Senj-Karlobag-Starigrad deset puta na dan i tako mjesec dana, ;)

U svakom slučaju respekt i podrška 💪💪💪
 
  • Like
Reactions: e39
Kao nekad Tapajner, prije trke điro do Delnica i nazad do Grobnika i onda na trku🤣
 
  • Like
Reactions: s2r
Najbolji trening za vožnju motora je vožnja motora, Marof je vrlo bitan zbog snage i kondicije. Cesta će vjerojatno doći na red ali po Emilovim riječima, naše ceste s njihovima nemaju puno veze, asfalt je tamo kvalitetniji ali ovjes je ključ jer se i na oko ravna podloga na tim brzinama pretvara u more hupsera. Što se tiče pamćenja, kaže da je u razgledavanju i učenju staze pokušao nešto zapisati i zapamtiti ali da je odustao vrlo brzo jer je to praktično nemoguće. Onda nije bilo toliko kvalitetnih snimki tako da brijem da se sada staza još doma kroz video i igrice može naučiti napamet. Barem deklarativno, dok utrka ne krene. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: baxy
ovaj dio s gumama mi nije baš jasan,
moraju voziti na metzelerovim gumama ?
jeli to pravilo za sve ili je samo pitanje neke klase ?
 
Najbolji trening za vožnju motora je vožnja motora, Marof je vrlo bitan zbog snage i kondicije. Cesta će vjerojatno doći na red ali po Emilovim riječima, naše ceste s njihovima nemaju puno veze, asfalt je tamo kvalitetniji ali ovjes je ključ jer se i na oko ravna podloga na tim brzinama pretvara u more hupsera. Što se tiče pamćenja, kaže da je u razgledavanju i učenju staze pokušao nešto zapisati i zapamtiti ali da je odustao vrlo brzo jer je to praktično nemoguće. Onda nije bilo toliko kvalitetnih snimki tako da brijem da se sada staza još doma kroz video i igrice može naučiti napamet. Barem deklarativno, dok utrka ne krene. :mrgreen:
Baš to što si rekao mi se dogodilo ovog ljeta. Nema veze s utrkama nego ovjesom. Vozio sam dionicu Senj-Gračac i stavio na motoru na opciju ovjesa "sport"(el. ovjes). Nakon 10 minuta patnje prebacio sam u "road" jer je motor pri brzoj vožnji skakao kao koza. Inače na Marofu uvijek vozim u "sport" modu i tamo je super.
 
ovaj dio s gumama mi nije baš jasan,
moraju voziti na metzelerovim gumama ?
jeli to pravilo za sve ili je samo pitanje neke klase ?
Pozz. Loris ovdje :)
Ne moramo voziti na Metzelerovim gumama, ali oni jedini rade posebnu smjesu zadnje gume Hard/Soft za TT i NW200 (prednja je normalni K1 slick), ali vecina vozaca vozi upravo Metzeler ili Dunlop. Pirelli izbjegavaju jer je premekan, a ako stavis full tvrdu smjesu, gubis potreban grip u zavojima. U razgovoru s nekim njihovim poznatim vozacima savjetovali su me na Metzeler za prvu godinu, koji je jako jako slican Pirelliju kojeg inace vozim.

Sto se ucenja zavoja tice, videoigrica i svaki dan prije spavanja cca sat i pol onboardova i vec nakon mjesec dana znas apsolutno sve, ako se tome posvetis 200%. Naravno, jako je pomoglo i to sto sam isao fizicki tamo i prosao 15-ak krugova u autu, s 'Milkyjem" i Johnom Bartonom, koji su bili jako impresionirani mojim znanjem, sto opet znaci da metoda funkcionira.

Hvala svima na podrsci! 🏁
 
Pozz. Loris ovdje :)
Ne moramo voziti na Metzelerovim gumama, ali oni jedini rade posebnu smjesu zadnje gume Hard/Soft za TT i NW200 (prednja je normalni K1 slick), ali vecina vozaca vozi upravo Metzeler ili Dunlop. Pirelli izbjegavaju jer je premekan, a ako stavis full tvrdu smjesu, gubis potreban grip u zavojima. U razgovoru s nekim njihovim poznatim vozacima savjetovali su me na Metzeler za prvu godinu, koji je jako jako slican Pirelliju kojeg inace vozim.

Sto se ucenja zavoja tice, videoigrica i svaki dan prije spavanja cca sat i pol onboardova i vec nakon mjesec dana znas apsolutno sve, ako se tome posvetis 200%. Naravno, jako je pomoglo i to sto sam isao fizicki tamo i prosao 15-ak krugova u autu, s 'Milkyjem" i Johnom Bartonom, koji su bili jako impresionirani mojim znanjem, sto opet znaci da metoda funkcionira.

Hvala svima na podrsci! 🏁
hvala na odgovoru jer bilo mi je jako čudno zašto bi nekoga uvjetovali na čemu će voziti,
sritno u utrci i svaka čast na hrabrosti/želji/podvigu...
 
  • Like
Reactions: singlica
Pozz. Loris ovdje :)
Ne moramo voziti na Metzelerovim gumama, ali oni jedini rade posebnu smjesu zadnje gume Hard/Soft za TT i NW200 (prednja je normalni K1 slick), ali vecina vozaca vozi upravo Metzeler ili Dunlop. Pirelli izbjegavaju jer je premekan, a ako stavis full tvrdu smjesu, gubis potreban grip u zavojima. U razgovoru s nekim njihovim poznatim vozacima savjetovali su me na Metzeler za prvu godinu, koji je jako jako slican Pirelliju kojeg inace vozim.

Sto se ucenja zavoja tice, videoigrica i svaki dan prije spavanja cca sat i pol onboardova i vec nakon mjesec dana znas apsolutno sve, ako se tome posvetis 200%. Naravno, jako je pomoglo i to sto sam isao fizicki tamo i prosao 15-ak krugova u autu, s 'Milkyjem" i Johnom Bartonom, koji su bili jako impresionirani mojim znanjem, sto opet znaci da metoda funkcionira.

Hvala svima na podršci

Pozz. Loris ovdje :)
Ne moramo voziti na Metzelerovim gumama, ali oni jedini rade posebnu smjesu zadnje gume Hard/Soft za TT i NW200 (prednja je normalni K1 slick), ali vecina vozaca vozi upravo Metzeler ili Dunlop. Pirelli izbjegavaju jer je premekan, a ako stavis full tvrdu smjesu, gubis potreban grip u zavojima. U razgovoru s nekim njihovim poznatim vozacima savjetovali su me na Metzeler za prvu godinu, koji je jako jako slican Pirelliju kojeg inace vozim.

Sto se ucenja zavoja tice, videoigrica i svaki dan prije spavanja cca sat i pol onboardova i vec nakon mjesec dana znas apsolutno sve, ako se tome posvetis 200%. Naravno, jako je pomoglo i to sto sam isao fizicki tamo i prosao 15-ak krugova u autu, s 'Milkyjem" i Johnom Bartonom, koji su bili jako impresionirani mojim znanjem, sto opet znaci da metoda funkcionira.

Hvala svima na podrsci! 🏁
Sretno čovječe. Nisam vidio da li si negdje pisao o budgetu za tu priču... Oko koje brojke se vrtiš u idealnim uvjetima?
 
Sretno Loris.
Čujem da sa tobom na Man ide i mehaničar iz Karlovca, sin od moga kolege, pa onda sretno svima.👍👍👍
 
Sretno Loris!!!!!
Ni neznaš što te čeka. To je stvarno nešto jedinstveno i posebno. Bio sam prošle godine i meni je to bilo ultimativno motorističko iskustvo. Ne samo radi utrka koje su nešto sasvim ludo, nego i radi ljudi koji tamo dolaze i atmosfere. To je nešto što stvarno treba doživjeti. Kad sam Emila pitao zašto ne ide tamo kao gledatelj, rekao mi je da ne želi ići ako ne može voziti i mogu reći da ga razumijem u potpunosti. Nadam se da ću ići bar još jednom. Pozdravi starog, i još jednom spremaj se, treniraj i svu ti sreću želim jer tamo je na cesti (jer to je cesta) stvarno nepredvidivo.
P.S. Pozdravi starog od Pinte!

SRETNO!!!!!!
 
  • Like
Reactions: roberto
Pozdrav!
Budzet koji moramo imati nam je oko 20.000€
Bok Lorise, daj samo molim te potvrdi da je ovo legitimna stranica, da ti ubacimo koji euro za cugu.
I sretno!

 
Bok Lorise, daj samo molim te potvrdi da je ovo legitimna stranica, da ti ubacimo koji euro za cugu.
I sretno!

Pozz, je, legitimna je stranica i kampanja i nagrade. Ja je radio proteklih dana :)
I hvala unaprijed!
 
Najbolji trening za vožnju motora je vožnja motora, Marof je vrlo bitan zbog snage i kondicije. Cesta će vjerojatno doći na red ali po Emilovim riječima, naše ceste s njihovima nemaju puno veze, asfalt je tamo kvalitetniji ali ovjes je ključ jer se i na oko ravna podloga na tim brzinama pretvara u more hupsera. Što se tiče pamćenja, kaže da je u razgledavanju i učenju staze pokušao nešto zapisati i zapamtiti ali da je odustao vrlo brzo jer je to praktično nemoguće. Onda nije bilo toliko kvalitetnih snimki tako da brijem da se sada staza još doma kroz video i igrice može naučiti napamet. Barem deklarativno, dok utrka ne krene. :mrgreen:
Dobro si ovo napisao i što si spomenuo asfalt, tamo je drugačija smjesa nego ovdje kod nas, sasvim drugačija, imaš osjećaj da fantastično drži, agregat je utopljen u bitumenskoj smjesi koja ima druga svojstva, agregat je tu kod nas uglavnom vapnenac tamo eruptivac nadam se da je Loris to dobro odmjerio kad je bio gore, a i gume koje se spominju za Man sigurno su jedan od razloga, nije sve u komercijali, vjerojatno ;) .
Loris u interviu spominje da nema vozačku, ok za pistu, al ako nebude i tog treninga na cesti, neznam koliko je to dobro, nadam se da ipak vježba negdje. U svakom slučaju nastup na Manu se "piše" i pamti, a za samog Lorisa ogroman poticaj za budućnost, neprocjenjivo. Bilo bi lakše da nije jedini naš dečko na gridu, da su još jedan ili dva vozača iz Hr, riječ je ipak o individualnom sportu, tim je bitan , ali na kraju ostaje sam na motoru, u borbi sa stazom i vremenom. Nadam se da će i vrijeme biti ok, da nebude kiše, gore su majstori za kišu na tom asfaltu, u svakom slučaju želim mu pun uspjeh i povratak, do onda samo trening, i uspjeh neće izostati (y)
Sretno Loris , ne sumnjamo u tebe, pravi si vozač ;)