vozim Scrambler, pa moj Haynes nije za tebe... a i da je, to je ka da me pitaš da ti simbolično ustupim svoju jedinu kacigu 🙄. Haynes manual košta oko 25€ i ponavljam, jako je koristan... ili imaš fobiju od knjiga?Bok, hvala na preporuci, ali kako vidim Haynes manual treba ga kupiti, jel da ?
Je li moguće da uz neku simboličnu naknadu dobijem Haynes manual od tebe, hvala.
Nego, za sve ostalo ću nekako srediti, jedino molim pomoč oko ovih stvari.
- mogu li za svog Tigra XRT 2019 koristiti motul motocool expert tekućinu hladnjaka ( žuta )
- koju kočionu tekućinu si koristio i jel si je mjenjao sam, kažu da ako ima motor ABS da bi to morao napraviti uz dijagnostiku, znači odlazak na servis, ne znam, je li to točno ili možeš normalno promijeniti sam
Unaprijed hvala
Pozdrav, da Tigar je stvarno dobar izbor, ja sam na njega pikirao 10 g. i napokon stigao do njega baš kakvog sam tražio XRT 2019 g. Inaće motor je za sve za laganu vožnju, za žešču športnu vožnju, jako se dobro nosi na cesti sa svime. E zvuk je nešto posebno, tu il češ ga prihvatiti ili ne, to su Triumphovi tricilindraši koji su jednostavno takvi, meni su super, volim taj zviždavi zvuk, imaju ga svi i 800 ccm i 1200 ccm. Ali, možeš zamijeniti auspuh i onda se pretvara u sasvim nešto drugo, ali uvijek će biti malo tog zvižduka, na kojeg vjeruj mi se brzo navikneš. Evo par dojmova mojeg...Poštovani prijatelji.. već duže vreme razmišljam o kupovini triumph tiger 800.. trenutno vozim suzuki bandit gsf 650 i zeleo bih da predjem na ozbiljniji motor.
Uporedjujuci odnos cene i kvaliteta definitivno je Tiger 800 broj 1 na osnovu onog sto sam procitao i gledao.
Jedina stvar koja me nervira kod Triumph Tigera 800 je zvuk, bar ono što čujem na snimcima.. onaj zvižduk koji se čuje stalno..
Zanima me da li to može da se sredi, jer zvuk je kao kad se na automobilu pokvari turbina i počne da zviždi.. da li je to tako kod svakog Tigera 800?
U Srbiji ih ima retko i nemam priliku da sa nekim popričam o tome a motor mi se baš svidja i za nekih 5000 evra moze da se nadje odličan 2012/13 godiste
Pozdrav, da Tigar je stvarno dobar izbor, ja sam na njega pikirao 10 g. i napokon stigao do njega baš kakvog sam tražio XRT 2019 g. Inaće motor je za sve za laganu vožnju, za žešču športnu vožnju, jako se dobro nosi na cesti sa svime. E zvuk je nešto posebno, tu il češ ga prihvatiti ili ne, to su Triumphovi tricilindraši koji su jednostavno takvi, meni su super, volim taj zviždavi zvuk, imaju ga svi i 800 ccm i 1200 ccm. Ali, možeš zamijeniti auspuh i onda se pretvara u sasvim nešto drugo, ali uvijek će biti malo tog zvižduka, na kojeg vjeruj mi se brzo navikneš. Evo par dojmova
Odlično izgleda.. pogotovo farovi, imaju tu modernu notu a zadržali su suštinu kao kod prvog modela..Pozdrav, da Tigar je stvarno dobar izbor, ja sam na njega pikirao 10 g. i napokon stigao do njega baš kakvog sam tražio XRT 2019 g. Inaće motor je za sve za laganu vožnju, za žešču športnu vožnju, jako se dobro nosi na cesti sa svime. E zvuk je nešto posebno, tu il češ ga prihvatiti ili ne, to su Triumphovi tricilindraši koji su jednostavno takvi, meni su super, volim taj zviždavi zvuk, imaju ga svi i 800 ccm i 1200 ccm. Ali, možeš zamijeniti auspuh i onda se pretvara u sasvim nešto drugo, ali uvijek će biti malo tog zvižduka, na kojeg vjeruj mi se brzo navikneš. Evo par dojmova mojeg...
Molim te da mi objasniš što je to " harness ", moj model je 2019 g., jesu li to odklonili do tad.jedini problem koji trijunfa uporno ugraduje u svoje motore su prekratki 'harness" koji trlja o okvir i napravi pizdarije... onda to riješe nakon 2-3 godine.. i to uporno ponove kod svakog modela u zadnjih 20+ godina
instalacija električna, žice...i tak toMolim te da mi objasniš što je to " harness ", moj model je 2019 g., jesu li to odklonili do tad.
Hvala
Ako ces ga uzeti odamh uzmi incne kljuceve i gedore!!Pitanje za Triumphashe Tigeraše.😎
Imam na ponudu stari tiger 900,star trideset godina,serija t400 mislim,četrdesetak tisuća kilometara.Ne trebam nikakav savjet ,isključivo me zanima jel realno dati dvije tisuće za njega,da ne pretjerujem ,po svemu sudeći je originalan,po mojem sudu uz neke kozmetičke nedostatke stanje bi bilo 9-9,5 od 10.Eto ,to je to.Za sad ne ću linka ti oglas.😎👍
Ps.Trebam za do vikendice poprečnim putem kroz šumu ,cca 3km,da ne vozim eRa naokolo 7km.
za harness je odgovoreno.Molim te da mi objasniš što je to " harness ", moj model je 2019 g., jesu li to odklonili do tad.
Hvala
E jbg!! Moja greska😁 meni su 80 te bile prije 30 godina. Da nova linija iz Hinckley-a je full metricka.odakle ti to???? sve je metrika ima bar 30 godina
Pozz, ja imam riser koji ima i nagib, sve OK, nisu sajle premale...a sam kupio osnovni za 400kn, razmišljao sam i od sw motecha koji ima i nagib ali su mi u dućanu rekli da bi moglo biti problema sa sajlama, kablovima i lajtunzima. Trebalo bi prije provjerit da nisu prekratki, a nisu nijedan od sw-a imali na stanju. Ovaj moj podize za 2 cm. Bolje je, iako mislim da bi mi jos par cm bliže ( ne višlje) bolje odgovaralo. Znat ću bolje za koji tjedan kada pređem na ljetnu robu, sada sa ovim svim podstava i kopčanjima me roba stišće i navlači na sve strane pa mi je i to neudobno na duže relacije.
Slažem se! Kad sam prvi put sjeo na Tiger 800 nije bilo nikakve faze prilagodbe, odmah smo "kliknuli ". A do tada sam vozio Stroma 650. Odličan motor, a ovaj 900 mora da je mrak!Evo da se i ja ukljucim u ovu temu. Imam Tiger 800 i vozim ga vec 5 godina i mogu samo reci da je motor fantastican. Prilicno zivahan i lagan za igranje . Dakle ni nakon 5 godina mi nije dosadio, odrzavanje je smijesno, gotovo nikakvo. 24000 km i ni jedan kvar.
O zvuku motora mozemo raspravljati jer su ukusi razliciti. Dakle na samom pocetku kupio sam mu i novi GPR auspuh ali vec nakon tjedan dana shvatio sam da ja taj njegov tvornicki specificni zvuk doslovno obozavam i GPR stavio u oglas.
Mislim da je sve jasno kakav je to motor kad vam kazem da sam upravo kupio novi Tiger 900 Rally Pro.
bravo!Evo da se i ja ukljucim u ovu temu. Imam Tiger 800 i vozim ga vec 5 godina i mogu samo reci da je motor fantastican. Prilicno zivahan i lagan za igranje . Dakle ni nakon 5 godina mi nije dosadio, odrzavanje je smijesno, gotovo nikakvo. 24000 km i ni jedan kvar.
O zvuku motora mozemo raspravljati jer su ukusi razliciti. Dakle na samom pocetku kupio sam mu i novi GPR auspuh ali vec nakon tjedan dana shvatio sam da ja taj njegov tvornicki specificni zvuk doslovno obozavam i GPR stavio u oglas.
Mislim da je sve jasno kakav je to motor kad vam kazem da sam upravo kupio novi Tiger 900 Rally Pro.