Atestirao spuh na motoru :)

Imam na autu zimske gume/felge 16" i naknadno upisane ljetne alu 17", ako dođem sa zimskima na tehnički, tražit će da ove 17" "besplatno" ponište? Nekako mislim da je to samovolja nekog na STP, ako je nesto već upisano, a da se zamijeniti, zašto bi oni to poništavali???
Slazem se ja s tobom da je to glupo.
I jedan i drugi ispuh, ako je homologiran i atestiran, bi trebao biti vazeci.

Sasvim slucajno sam to priupitao.
Covjek otisao i provjerio s kolegama.

Moguce da je i samovolja al uz sve nebuloze ne pari mi nerealno.
Ono sto me zacudilo je da to brisanje atest ne moras platiti :ROFLMAO:

A mozd je covjek samo imao los dan. :ROFLMAO:
 
Slazem se ja s tobom da je to glupo.
I jedan i drugi ispuh, ako je homologiran i atestiran, bi trebao biti vazeci.

Sasvim slucajno sam to priupitao.
Covjek otisao i provjerio s kolegama.

Moguce da je i samovolja al uz sve nebuloze ne pari mi nerealno.
Ono sto me zacudilo je da to brisanje atest ne moras platiti :ROFLMAO:

A mozd je covjek samo imao los dan. :ROFLMAO:

Možes ti i platit da se provjeri ispravnost ugrađenog original auspuha i izmjeri buka :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Shepa and Ico92
Imam na autu zimske gume/felge 16" i naknadno upisane ljetne alu 17", ako dođem sa zimskima na tehnički, tražit će da ove 17" "besplatno" ponište? Nekako mislim da je to samovolja nekog na STP, ako je nesto već upisano, a da se zamijeniti, zašto bi oni to poništavali???

to nije usporedba, na autu možeš upisati više dimenzija, dvije, tri ili više, šta bi onda trebao imati sve te gume i kotače u gepeku..
 
  • Like
Reactions: Feis123
Slazem se ja s tobom da je to glupo.
I jedan i drugi ispuh, ako je homologiran i atestiran, bi trebao biti vazeci.

Sasvim slucajno sam to priupitao.
Covjek otisao i provjerio s kolegama.

Moguce da je i samovolja al uz sve nebuloze ne pari mi nerealno.
Ono sto me zacudilo je da to brisanje atest ne moras platiti :ROFLMAO:

A mozd je covjek samo imao los dan. :ROFLMAO:

Možda da dođem idući put sa 17" naprijed a 16" nazad, zakonski iste dvije moraju biti na istoj osovini, a obje upisane, što bi onda rekli 🤣🤣
 
to nije usporedba, na autu možeš upisati više dimenzija, dvije, tri ili više, šta bi onda trebao imati sve te gume i kotače u gepeku..

Zašto nebiisto tako na motoru mogao upsati 3-4 auspuha ako je sve legalno i mjenjao po guštu ako je već upisano i sve zakonski regulirano? Ne vidim razliku, sve ima "pečat"
 
Baš zbog ovih nekih primjera i pitam.
I meni je rekao da moram na tehnički doći sa osloncima i skinuti poklopac sjedala ili ga atestirati za jednog. Zbog toga sam i pitao koja je situacija sa auspuhom.

Ispada da auspuh nije problem vratiti original a sve ostalo je problem osim možda ručica kočnice i kvačila jer se sa njima ne mijenja dimenzija vozila, ali bi retrovizori mogli biti problem jer oni mijenjaju dimenziju. Mada je kofer nebitan iako mijenja dimenzije i težinu vozila. Kakav kupus. :ROFLMAO:

Ajd sad ono bitno, jel itko ima da ide na tehnički sa db killerom koji se može vaditi van a da je atestiran da se ne može vaditi van (EURO 4 i 5)?
Pitao bih na tehničkom ali znam što će mi odgovoriti. Zanima me iskustveno.

Namjeravam kod sebe izbušiti rupu u karbonskom završetku sa unutrašnje strane da mogu odvrnuti vijak i izvaditi db killer i vratiti ga prije tehničkog. Za rupu imam onaj original gumeni čep.

Ili još bolje, jel moguće atestirati auspuh bez db killera ako je kod mjerenja unutar onih +5db?
Mivv za moju kawu je EURO 4/5. Srecom se zakovica moze skinuti i izvadit db killer. Uredno je upisan u prometnu jer sam prilozio sve papire pa tako i od katalizatora koji mora bit da bi prosao atest. Na ZZR-u sam imao akrape sa dva gumena cepa na karbonskoj kapi da bi se mogle odvidati vide od db killera.
Znaci da to sa busenjem ne bi bilo problema, nisi ni prvi ni zadnji koji bi to napravio.
Ne mozese se atesirati bez db killera jer se sve to slikaje pri atestu, necu proci!
 
  • Like
Reactions: Medo
Ja sam u knjizici imao prednju gumu 120 70 17 i takva guma je bila na motoru i nisam mogao rjesit UTP dok nestavim 120 60 17, a nisam mogao ni atestirat tu 70, bez obzira sta je netko prije to upisao i tako godinama bilo...tako da se nemojte cuditi kad ne prođe teh ili utp ono sta je upisano i na motoru
 
  • Like
Reactions: diesel power
Ja sam u knjizici imao prednju gumu 120 70 17 i takva guma je bila na motoru i nisam mogao rjesit UTP dok nestavim 120 60 17, a nisam mogao ni atestirat tu 70, bez obzira sta je netko prije to upisao i tako godinama bilo...tako da se nemojte cuditi kad ne prođe teh ili utp ono sta je upisano i na motoru
Do 2013 se moglo upisivati svasta. Tako da stric ima suzuki na gs500 upisano 140-80r17 zadnju enduro gumu :mrgreen: da ide na utp isao bi na tvornicke dimenzije... Ili u veliku goricu na atest po stazi za tu dimenziju...
 
Ja sad na Gsr-u imam db kilere koje sam skratio. Dobio sam malo glasniji zvuk a opet nije preglasni. Tako mislim i sa novim motorom napraviti dok dođe. Jel bi se dalo to skemijat ili su i db killeri nekvi mutavi.?
 
Dva pitanja ako netko ima iskustva.

1. Šta ako nešto atestiraš i onda se predomisliš i vratiš original dio? Jel opet treba atest?

2. EURO 4 i 5 db killeri moraju biti neskidivi ali to se lako riješi. Da li na tehničkom gledaju da li je db killer u auspuhu ili gledaju i da je neskidiv (riješi se mogućnost skidanja nakon atesta)?

Broj 2 znam da si zakonski u prekršaju ali me zanimaju iskustva a za broj 1 ne znam ni kako je zakonski to regulirano.
Odradio danas atest pa porazgovarao sa likom u STP.
Kaže ako bilo šta vratiš nazad original opet ide atest.
Slajderi na rami ili bilo kakvi crash barovi koji nisu bili na motoru kod prve registracije ide atest.
Koferi - ne ide atest.
 
  • Like
Reactions: roberto
Odradio danas atest pa porazgovarao sa likom u STP.
Kaže ako bilo šta vratiš nazad original opet ide atest.
Slajderi na rami ili bilo kakvi crash barovi koji nisu bili na motoru kod prve registracije ide atest.
Koferi - ne ide atest.
Ne ide ni za slidere, crash barove ni za vizir...

Atest u stanici ti ide za nosač tablice, zmigavce, zadnji i prednji far, auspuh, volan...

Gume,ovjes, kočnice, motor ides u Veliku Goricu...
 
Jbg. ja pišem šta mi je lik koji to radi na STP rekao.
I za vizir mi je rekao da ide veliki atest ako ga stavim na svoj motor.

Nemam pojma, izgleda da i oni tumače to kako stignu.

Baš je bila neka Honda X-ADV sa crash barovima i pitam za njih. Kaže ako takav dođe na prvu registraciju ne treba ali ako dođe kasnije takav treba.

Frend ima vizir na CB650 i nikada mu nitko na tehničkom nije riječi rekao a nije atestiran.
 
Vezano za ateste, trebao bi kratki nosač atestirati. Sve po PSu i nebi trebalo biti problema. Koliko se tada provjerava druge stvari na motoru? Mijenjao sam amortizer i stavio pletena crijeva. Oboje ima ABE, ali ne i E broj.