EnduroLab
Well-known member
Idemo.
Temeljem nekih nesuglasica, nepoznanica, razilaženja u mišljenjima, nerealnih očekivanja, nerazumijevanja i ostalih kontralateralnih stavova te mišljenja kao i neslaganja sa osobnim mišljenjem koja su diametralno suprotna sa mišljenjima drugih odlučili smo provesti istraživanje s ciljem stvaranja mehanizama odlučivanja pri odabiru najkompletnijeg modernog ADV motocikla, a uzročno posljedično i stvaranja stava o pitanju koji je najbolji.
Znakovito je da kad u gugl upišeš "adventure motorcycle", barem meni, prvo izbacuje fotku Triump Tigera. Njega nećemo testirati. Ili možda hoćemo. Nebitno.
Što je "Adventure motorcycle"? Konačna definicija je u glavi korisnika. Dakle, nebitno.
Po kojima parametrima ćemo testirati? To još nismo definirali pa i to proglašavamo nebitnim.
Hoće li rezultati biti mjerljivi, usporedivi i ponovljivi? Neće. Dakle, rezultat ovog testa je nebitan.
Koje ćemo motore testirati? Još ne znamo. Ni to nije bitno.
Tko će testirati motore? Nismo još do kraja dogovorili. Nije ni bitno.
Pa što ćemo onda raditi? Pa testirat ćemo motore. les:
Neke stvari ipak znamo. Barem djelomično.
Recimo, neke od testera znamo. 'Il se kaže testatora? Ili Tostera?
Pa krenimo redom:
1. Flendrix
Putnik level 4, rejser level 3.
2. LB
Putnik level 4, rejser level 8.
3. tomo 3
- nemamo sliku Tome. Tomo dostavi sliku na PP za boga miloga. Pa nećemo vać na startu bit neozbiljni... :budo:
Putnik level 7, trkačka karijera nepoznata. Tomo dostavi generalije za boga miloga. alacdolje: alacdolje:
4. Ja
Putnik level 100, rejser level 100
Imat ćemo i vanjske suradnike....oni možda neće baš sve testirat al' nešto hoće i iznjeti će svoje mišljenje o onom što su testirali;
1. isvedic
Putnik level 4, rejser level 6.
2. clox
Putnik level 8, rejser level 1.
3. nives
Putnik level 9, rejser level 2.
Kao što vidite, s ciljem širenja spektra tipa korisnika koji testiraju želimo postići ostvarivanje što više različitih mišljenja kako bi u budućim razgovorima o motociklima imali što više materijala za nesuglasice, nepoznanice, razilaženja u mišljenjima, nerealna očekivanja, nerazumijevanje i ostalie kontralateralnih stavove te mišljenja kao i neslaganja sa osobnim mišljenjem koja su diametralno suprotna sa mišljenjima drugih.
Vjerojatno ćemo imati još testera ali oni nisu bitni.
Osim dijela tostera....ipak znamo i neke od motora kje ćemo testirati;
1. BMW R1200 GS, 2008, cca 55000km, maglenke, grijane ručke, ručno podesivi vjetrobran, ajnšpric, ono protiv proklizavanja, ono protif blokiranja kotača kod kočenja, valjda neki modovi vožnje i mislim da ima neku kontrolu pritiska u gumama. Vjerojatno ima još neke pizdarije ali to je nebitno.
Primijetite kako se boja vozila ljubi sa bojom kante za stari papir...
2. KTM 950 Adventure S
Neka isto valjda 2006 ili slična godina. Nekih 40000 km valjda. Ima obrtomjer, narančasti sic, 12V utičnicu, metnuli smo mu 2u1 auspuh s Aprokovič topom i ima 3 cm dulji hod ovjesa od modela koji nisu S
Testirat ćemo i novu Africu Twin, možda i neki KTM 1090 ili 1190 ili 1290, možda testiramo i kojeg Trijumfa, a možda i ne. Možda ubacimo i Jamahu Super Tenere, a možda i Suzukija Điksera 1000. To ćemo u hodu rješavat.
Ono što je ključ ovog testa je da nismo plaćeni, ne želimo biti plaćeni, a kad bi i htjeli biti plaćeni ne bi bili plaćeni.
Testna ruta je zamišljena kao krug asfalt - makadam - asfalt. Neki tosteri će neke modele malo jače protegnut po asfaltu, a neki će neke modele malo više uterat u neki ofroud. Nebitno. Bitno je da svi moraju napisati svoje dojemove i to objektivno. Nema laganja. Ili ima. Nebitno.
I za kraj ovog uvodnog posta nekoliko slikica za razonodu...
S osobitim štovanjem,
M.
Toster
Odelenje za analitiku, planiranje i evidentiranje
EnduroLab Trešnjefka
Temeljem nekih nesuglasica, nepoznanica, razilaženja u mišljenjima, nerealnih očekivanja, nerazumijevanja i ostalih kontralateralnih stavova te mišljenja kao i neslaganja sa osobnim mišljenjem koja su diametralno suprotna sa mišljenjima drugih odlučili smo provesti istraživanje s ciljem stvaranja mehanizama odlučivanja pri odabiru najkompletnijeg modernog ADV motocikla, a uzročno posljedično i stvaranja stava o pitanju koji je najbolji.
Znakovito je da kad u gugl upišeš "adventure motorcycle", barem meni, prvo izbacuje fotku Triump Tigera. Njega nećemo testirati. Ili možda hoćemo. Nebitno.
Što je "Adventure motorcycle"? Konačna definicija je u glavi korisnika. Dakle, nebitno.
Po kojima parametrima ćemo testirati? To još nismo definirali pa i to proglašavamo nebitnim.
Hoće li rezultati biti mjerljivi, usporedivi i ponovljivi? Neće. Dakle, rezultat ovog testa je nebitan.
Koje ćemo motore testirati? Još ne znamo. Ni to nije bitno.
Tko će testirati motore? Nismo još do kraja dogovorili. Nije ni bitno.
Pa što ćemo onda raditi? Pa testirat ćemo motore. les:
Neke stvari ipak znamo. Barem djelomično.
Recimo, neke od testera znamo. 'Il se kaže testatora? Ili Tostera?
Pa krenimo redom:
1. Flendrix
Putnik level 4, rejser level 3.
2. LB
Putnik level 4, rejser level 8.
3. tomo 3
- nemamo sliku Tome. Tomo dostavi sliku na PP za boga miloga. Pa nećemo vać na startu bit neozbiljni... :budo:
Putnik level 7, trkačka karijera nepoznata. Tomo dostavi generalije za boga miloga. alacdolje: alacdolje:
4. Ja
Putnik level 100, rejser level 100
Imat ćemo i vanjske suradnike....oni možda neće baš sve testirat al' nešto hoće i iznjeti će svoje mišljenje o onom što su testirali;
1. isvedic
Putnik level 4, rejser level 6.
2. clox
Putnik level 8, rejser level 1.
3. nives
Putnik level 9, rejser level 2.
Kao što vidite, s ciljem širenja spektra tipa korisnika koji testiraju želimo postići ostvarivanje što više različitih mišljenja kako bi u budućim razgovorima o motociklima imali što više materijala za nesuglasice, nepoznanice, razilaženja u mišljenjima, nerealna očekivanja, nerazumijevanje i ostalie kontralateralnih stavove te mišljenja kao i neslaganja sa osobnim mišljenjem koja su diametralno suprotna sa mišljenjima drugih.
Vjerojatno ćemo imati još testera ali oni nisu bitni.
Osim dijela tostera....ipak znamo i neke od motora kje ćemo testirati;
1. BMW R1200 GS, 2008, cca 55000km, maglenke, grijane ručke, ručno podesivi vjetrobran, ajnšpric, ono protiv proklizavanja, ono protif blokiranja kotača kod kočenja, valjda neki modovi vožnje i mislim da ima neku kontrolu pritiska u gumama. Vjerojatno ima još neke pizdarije ali to je nebitno.
Primijetite kako se boja vozila ljubi sa bojom kante za stari papir...
2. KTM 950 Adventure S
Neka isto valjda 2006 ili slična godina. Nekih 40000 km valjda. Ima obrtomjer, narančasti sic, 12V utičnicu, metnuli smo mu 2u1 auspuh s Aprokovič topom i ima 3 cm dulji hod ovjesa od modela koji nisu S
Testirat ćemo i novu Africu Twin, možda i neki KTM 1090 ili 1190 ili 1290, možda testiramo i kojeg Trijumfa, a možda i ne. Možda ubacimo i Jamahu Super Tenere, a možda i Suzukija Điksera 1000. To ćemo u hodu rješavat.
Ono što je ključ ovog testa je da nismo plaćeni, ne želimo biti plaćeni, a kad bi i htjeli biti plaćeni ne bi bili plaćeni.
Testna ruta je zamišljena kao krug asfalt - makadam - asfalt. Neki tosteri će neke modele malo jače protegnut po asfaltu, a neki će neke modele malo više uterat u neki ofroud. Nebitno. Bitno je da svi moraju napisati svoje dojemove i to objektivno. Nema laganja. Ili ima. Nebitno.
I za kraj ovog uvodnog posta nekoliko slikica za razonodu...
S osobitim štovanjem,
M.
Toster
Odelenje za analitiku, planiranje i evidentiranje
EnduroLab Trešnjefka