Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

To je tocno to, oko 200kg. Mislim da cu se probat dokopat neke honde oko 600 kubika. Ispada i ova 650 je 4 cilindra
https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/honda/honda-supersport/honda-cbr650r/

Taj model je meni prelijep! Da, cetiri cilindra su i drugacije i ljepse se vozi od recimo FZ6 jer ima vise momenta na nizim okretajima. Puno su iskoristiviji nizi okretaji pa ne ubijas se po gradu. Ja sam prije svog prvog motora vozio skutere 50 pa 300 ccm i onda presao na klasu 600. Ljudi nisu motori krivi za nesrece nego luda glava jer sam u pocetku bio usran i polako vozio a kad sam neki kurac naucio i dobio muda onda sam sranja radio xD I fasovo 4 puta. Zato neki kurac naucis pa se smiris 😄 600 ccm je skroz okej mjera za pocetnika jbg nema svatko para mjenjat kubilazu svake godine. Iskreno, bez ljutnje ali vozit nesto 125 cetverotaktno je dosadno.
 
Citam i ne vjerujem..
Sa 125 ccm, 11 Ks, 129 kg na 650 ccm, 94 Ks, 207 kg?
Sretno u svakom slucaju.. ;)
Zato sam i postavio pitanje;) Neznam da li mi se da prvo 300/400 pa 600.
Svakako nikad dosta upozorenja novim vozacim. Trebam nabaviti kameru jer za sada je bilo za par MotoMadness-a. Divlje svinje, neiskusnost, glupi vozaci, nesavrsenosti na motoru itd..

Taj model je meni prelijep! Da, cetiri cilindra su i drugacije i ljepse se vozi od recimo FZ6 jer ima vise momenta na nizim okretajima. Puno su iskoristiviji nizi okretaji pa ne ubijas se po gradu. Ja sam prije svog prvog motora vozio skutere 50 pa 300 ccm i onda presao na klasu 600. Ljudi nisu motori krivi za nesrece nego luda glava jer sam u pocetku bio usran i polako vozio a kad sam neki kurac naucio i dobio muda onda sam sranja radio xD I fasovo 4 puta. Zato neki kurac naucis pa se smiris 😄 600 ccm je skroz okej mjera za pocetnika jbg nema svatko para mjenjat kubilazu svake godine. Iskreno, bez ljutnje ali vozit nesto 125 cetverotaktno je dosadno.
Prelijep da. 125cc se preraste za par mjeseci.. Stvarno je preslab, samo za po gradu, za neku baku.
Opreza nikad dosta.. mislim da je dandanthefireman najbolje to sve srocio na youtubu.. Iako treba nekad i uzivati;)

Probat cu odradit testne voznje na par motora pa cu vidjeti. Svakako postam slike. Hvala!
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Mozda nekome pomogne, ja sam sjebao jer sam uzeo novi 125cc, najjeftiniji. Trebao sam uzeti polovni za soma eura.. Inace 125cc savrsen za smotane i nestrpljive ljude koji uce na greskama. Ili mozda 250cc i full oprema;)
 
  • Like
Reactions: BreakM
Kaj, ja sam sa Nike prešo na 650 i 80 KS...

Da preciziram malo bolje:
Ne vjerujem - Izjava da je Er lakše voziti od Ys..
A ovo drugo za ccm i Ks - Ok, sretno svima, ali ne prolazi da se itko vozi s tim po ograničenju i hladne glave.
Na kraju kad tad završe u temi stacionarni radari i kukaju, tamo nema vozača ispod 600 ccm..
 
Da preciziram malo bolje:
Ne vjerujem - Izjava da je Er lakše voziti od Ys..
A ovo drugo za ccm i Ks - Ok, sretno svima, ali ne prolazi da se itko vozi s tim po ograničenju i hladne glave.
Na kraju kad tad završe u temi stacionarni radari i kukaju, tamo nema vozača ispod 600 ccm..
Meni se čini da si ti osta' u pubertetu.
 
Da preciziram malo bolje:
Ne vjerujem - Izjava da je Er lakše voziti od Ys..
A ovo drugo za ccm i Ks - Ok, sretno svima, ali ne prolazi da se itko vozi s tim po ograničenju i hladne glave.
Na kraju kad tad završe u temi stacionarni radari i kukaju, tamo nema vozača ispod 600 ccm..
Lakse je puno poligonske manevre jer nemoras kvacilo koristit, i teze se ugasi.
U voznji puno bolje lezi jer su debele gume.. ys125 je i opasno prespor;)
Jedino kaj je malo tezi.
 
Da preciziram malo bolje:
Ne vjerujem - Izjava da je Er lakše voziti od Ys..
A ovo drugo za ccm i Ks - Ok, sretno svima, ali ne prolazi da se itko vozi s tim po ograničenju i hladne glave.
Na kraju kad tad završe u temi stacionarni radari i kukaju, tamo nema vozača ispod 600 ccm..
Er je ko dizlo, negasi se a vozi ko bicikla . Ja nemam problem s radarima a vozim 1000...
 
Može se i s njima dobiti kazna za prebrzu vožnju (72 km/h u naseljenom 50) u Hr i Slo, imati saobraćajke i ići iz Zg pa obalom od Krka do Dubrovnika i natrag..


Vozio san 600 i pocelo me smarati mjenja je brzina jer nema dovoljno momenta i presao aam na litru i preporodio sam se.

A moze se od krka pa do dubrovnika sa biciklon no pitanje je kojim komforom i kojim guston. No svak ima svoje i neka vozi sto hoce.
 
  • Like
Reactions: Paf
Spider, morat ću se s tobom razići u ovome... ne bih se nikako složio... Najviše zakona sam prekršio i opasnih situacija imao na Runneru sa kitom, ako se ne varam bio je 70 kubika... naravno da veoma često pređem dopuštenu brzinu, ali kada mogu, nekada se vozim i ispod ograničenja, kako kada... Uvjeti na cesti, ostali sudionici u prometu, vidljivost, jesam se dan prije nadrmo Gorkoga itd itd... puno toga dolazi s godinama...
Iako sam pekinezer od metar i šumska jagoda, mogu se pohvalit trećom nogom i ne moram bit Rossi na ulici da bi osvojio komade... sa 16 godina i na Runnerici to nisam znao ;)

EDIT: Ako si debil, razbit ćeš se i na tomosu, samo smo mi ostali sigurni, ako ode odma na 600 da ga nećemo dugo trpit, i to je to... A to nema veze ima li motor 125 ili 1150 kubika...
 
Imam prijatelja koji sa bicikla opadne svako malo, a kamoli da ima motor, triput je sa skutera frknul... Jebiga ak nisi za dva kotaca nisi...
 
  • Like
Reactions: R3nchi
mozda postoji neka razlika i na dva kotaca,smatram da nije isto bicikleta...moped- vespa- skuter ili motor .tj. motocikl...svega sam se pomalo izvoza... evo ja sam imao dva skutera,i nikako mi nisu legli,a uvjek sam vozikao ove mopedice, otkad je dosao Strom,tako mi je legao...da vise ne razmisljam ni o mopedicu,vespi...skuteru,vec samo kad ce lijepo vrijeme,prolice...lito...tako da se ipak mores nac i za na dva kotaca al sa glavom,nikako bez nje... :)
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
treba poceti sa bicikle pa se penjati kubikazu po kubikazu isto kao i bonus na osiguranju :ROFLMAO:
 
Moj skuter samnom ide 90 , a 50 kubika ima :mrgreen: Inače , ukinut bi trebalo sve što dovodi u opasnost skuter kao sporo vozilo, kineske poluproizvode za dostavu pogotovo.

Stvar je jedino glave i talenta kako će se tko snać. Prvo 40 , onda 60 i na kraju na 130 konja. Plašili su me da je to divlje , da ne prelazim određeni broj okretaja i još svašta nešto. Nakon 50 km bilo je " ko riba u vodi " Da , bilo je padova od prvog do zadnjeg motora.
Jedino što treba zapamtit, koliko god se trudio, uvijek ima netko brži , zato pamet u glavu i vozi dok se osjećaš opušteno i sigurno , kad to nije to oduzmi gas . ;)
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
nije isto, dodjes danas na osiguranje prvi put,i svi ti daju odma 50 %,samo da kod njega osiguras... ,tako isto bi odmah svi htjeli na 500-600 kub.odma min. :unsure:
 
Definitivno je sve u glavi na kraju krajeva... Nekom je i 125 dovoljan da se zabije pošteno.
Iz iskustva, blokirane pedesetke i kineski poluproizvodi opasni su za moderan promet (Slavonska npr.).
No, s kubikažama nije opet sve tak crno-bijelo. Po meni bi se vozačka trebala davat po iskustvu bez obzira na godine, kreneš s A1, pa nakon 2 god ti daju A2, pa nakon dvije A.
Neko ko nikad nije vozil motor upadne u krizu srednjih godina, položi s 40 (nebitne godine zapravo) i realno predstavlja opasnost za sve na cesti.
No, opet s druge strane, nemamo takav standard da možemo mijenjat klase svake 2 god postupno. Tj., bar većina nema mogućnosti za to, i onda je zbog toga daj kaj daš (600+).
A osim toga, drugi problem je taj jer u rvatistanu pred birtijom motor nije motor ispod 600cc.
 
  • Like
Reactions: diesel power