Velika većina nije u životu sjela na takve motore, o vožnji da ne pričam, o usporedbi još manje. Puno puta mi je to bila tema razmišljanja: zašto se bolje, ugodnije i sigurnije osjećam na velikim motorima, ali s nižim težištem. Nekad brijem i da sam protratio godine na R-ove bespotrebno jer potencijal ionako nikad nisam mogao iskoristiti.
Sve odlično rečeno. I što je najgore mnogima - istinito.
Ljudi seru po motorima, ne valja im ovo, pa ono, pa truč laprd kenj o stvarima u koje se činjenično kuže ko Marica u krivi kurac, pa najdublje misli baca ekipa koja vozi u prosjeku motore jeftinije od 3000 eura, no "znaju" kako će se Busa prodavati, a ne kuže da onaj koji kupuje i vozi takav bajk ima sasvim drugačiji mentalni sklop i film u glavi od njih, ali postavljati sam sebe kao jedinicu i mjerilo ispravnog je pretežak zadatak za izbjegavanje... ista fora kao i uspoređivanje Buse sa nekim R-ovima po pitanju snage i brzine, jer ne kuže da Busu boli kurac za nekakav R1 ili čak i GSXR iz vlastite kuće, Busa nije tipičan R-motor i ne pada joj na pamet usporedba sa njima, a time ju boli i kita za činjenicu što ima motora sa više snage, većom brzinom i ne znam čime... Hayabusa je oduvijek deklarirana kao allrounder, nekakav motor za sve, od trke do putovanja, stoga ju čiste spike koje ima nekakav sprčeni R ni ne zanimaju...
Sjetim se davnih vremena i dubokoumnih spika likova, ali ono najozbiljnijih lica, vjerojatno duboko uvjerenih u to što kenjkaju, koji nisu znali iskoristiti na ravnoj cesti ni 2/3 snage i potencijala nekakve osrednje serijale koja ih je čekala ispred Pit Stopa, no ozbiljno su planirali bacati lovu na nekakve auspuhe koji bi im uštedjeli 2 kile na težini motora (i time bi dobili urnebesne performanse"), jedino im nije padalo na pamet da svoju troznamenkastu drek-špajzu u kilaži smanje za ne dvije, nego bar dvanaest kila kako bi izgledali elementarno normalno, dvije kile bi uštedjeli već i da se iskenjaju prije vožnje... te spike što bi i kako bi pojačali motor koji je ionako besmisleno jak, barem za njihovo znanje vožnje i okruženje u kojemu će se voziti, je tema za dokone likove uz kavu koji su si tada jako važni, a realnost ionako nitko ne spominje...
Ima dovoljno klipova na YT u kojima i sami Japanci, test ekipa i inženjeri zajedno voze i objašnjavaju kojoj publici je Busa namijenjena, u tom smislu na što su posebno pazili, zašto nije najjača i najbrža na svijetu itd., pa preporučam da se prije nastavka blamiranja bar malo educiraju, a ne da tuguju oko podataka sa kojima sami neće nikada imati apsolutno nikakve veze...