Budem Yuasu uzeo novu za vikend. Mjerio aku pao je opet ispod 12V... Čini mi se da nije regler ošo, a niti stator već aku.
Sa ispod 12V mi vergla, i upali se čak na par sekundi i odma se ugasi.
Ma kaj imaš puniti??Baci to u pizdu materinu i odi po novi aku,napisali ti ljudi ali ti dalje drviš po mrtvom akumulatoruUpravo tako. Padne na ispod 9 daleko, skoro i na 8. Upali on ali vjerojatno je to premalo struje da ostane radit, pa se odma ugasi. Budem ga još jednom napunio pa probo mjerit da skužim jeli i regler ošo.
Nema potrebe za time sada...Kapacitet ni nemožeš izmjeriti multimetrom nego uzmeš žarulju poznate snage npr 50W što će reći da joj trba jakost struje od 4,6A prikopčaš na akumulator i mjeriš vrijeme dok ne dođe do 11,5V.Onda dobiveno vrijeme u satima pomnožiš sa 4,6 i to ti je pravi kapacitet tvog akumulatora.
Evo testiro regler i stator, skupa sa akumulatorom.
Za početak, skinuo akumulator, provjerio vodove radi oksidacije, te počistio malo šta je bilo. Stavio akumulator na punjač preko noći, te ujutro mjerio 13.8v.
Stavio akumulator u motor, verglo je nekih 10 puta (uz dim iz auspuha), te je nakon 10og puta upalio. Čok naravno do dolje i lagano podižem kako motor duže radi.
Sad mjerenja na akumulatoru:
- ne upaljeni motor: 13.8V
- kod paljenja dode na nekih 12v (nisam točno siguran ali padne i onda se lagano opet diže)
- kad radi na leru, voltaža se lagano podiže prema onih 13.8v
- kad se motor zagrijo, iskuljučio sam čok, te sam dodao gasa do 4k okretaja
- voltaža je cca. 13.5v - 13.6v. U par navrata je bila ispod 13.5 na nekih 13.44v.
- išao sam ga prevest malo da vidim kako će biti akumulator s voltažom, te nakon 10 minuta lagane vožnice, akumulator je ugašen bio na 13.5v, te na 4k okretaja oko 13.7v
E sad, prema vašim savjetima, regler totalno mogu otpisati i proglasiti ga ispravnim? Vjerojatno je akumulator ili čak i stator?
p.s. šta se tiče kapaciteta mislim da moj multimetar nema tu opciju. Mogu samo mjeriti A (struju) koja mi je 3.23A ako to šta pomogne.
Po ovome sto si opisao, ispada da nema skoro nikakve razlike u naponu ugasen/upaljen motor. A tih 13,5 V kada motor radi je bas na minimumu prihvatljivog. Obicno ide preko 14 V kada motor radi.
I smanji cok kada palis motor. Vrlo vjerovatno ga zalijevas benzinom, posto kazes da baca dim kod verglanja. Probaj povuci cok do pola ili malo manje, trebalo bi da mu to bude dovoljno