Honda Hornet 600 2006. godina - Iskustva

Budem Yuasu uzeo novu za vikend. Mjerio aku pao je opet ispod 12V... Čini mi se da nije regler ošo, a niti stator već aku.

Sa ispod 12V mi vergla, i upali se čak na par sekundi i odma se ugasi.
 
Budem Yuasu uzeo novu za vikend. Mjerio aku pao je opet ispod 12V... Čini mi se da nije regler ošo, a niti stator već aku.

Sa ispod 12V mi vergla, i upali se čak na par sekundi i odma se ugasi.

Ima 12v al kad krenes verglat padane sigurno na 9 i ispod pa ne upali.
Zajebava sam se ja sa prijateljevom Horneticom :)
 
Upravo tako. Padne na ispod 9 daleko, skoro i na 8. Upali on ali vjerojatno je to premalo struje da ostane radit, pa se odma ugasi. Budem ga još jednom napunio pa probo mjerit da skužim jeli i regler ošo.
 
Ma samo yuasu i gas...

original na kawi zx10r trajala od 2009 kako je nova kupljena do 2018 💪

kasnije normalno opet yuasa... valjda strujku pali:LOL:

zatim...

Prosle godine na zimu VTR sp nece da pali... reko ajd vrag s njim akumulator ne valja... stavili yuasu i sve 5...

kolega stavi taj stari akumulator na koji VTR nije tila ni cut na gsx-r l7 i tap suza upali...

Molim ovim putem kolegu da mi vrati taj stari akumulator :mrgreen:
 
ponavljam po neznam koji put, yuasa iz berena je govno, a vjerojatno dobar dio trgovaca uzima od njih, to nema veze s original ugradnjom
tog horneta će kresnut bilo koji ispravan akumulator, ciak, lp..sasvim nebitno, samo ne yuasa i unibat iz berena
 
  • Like
Reactions: cadjo and maRRin 06
Moja yuasa za VTR je iz inozemstva 💪

i kostala 86 € + 20 € postarina...tako da mora bit kvalitetna:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Ja sam si uzel prije 2 godine Exide u Tokica cca 300kn s rabatom.
Ovu zimu ga nisam ni skidao s motora, upalio je bez jebemti neki dan, nakon kaj je stajao jedno 2 i pol mjeseca.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Upravo tako. Padne na ispod 9 daleko, skoro i na 8. Upali on ali vjerojatno je to premalo struje da ostane radit, pa se odma ugasi. Budem ga još jednom napunio pa probo mjerit da skužim jeli i regler ošo.
Ma kaj imaš puniti??Baci to u pizdu materinu i odi po novi aku,napisali ti ljudi ali ti dalje drviš po mrtvom akumulatoru
 
Kada mi akumulator krepa, isti ili slijedeci dan je u motoru novi, 15 dana je predugo.. ;)
 
Evo testiro regler i stator, skupa sa akumulatorom.

Za početak, skinuo akumulator, provjerio vodove radi oksidacije, te počistio malo šta je bilo. Stavio akumulator na punjač preko noći, te ujutro mjerio 13.8v.

Stavio akumulator u motor, verglo je nekih 10 puta (uz dim iz auspuha), te je nakon 10og puta upalio. Čok naravno do dolje i lagano podižem kako motor duže radi.

Sad mjerenja na akumulatoru:
- ne upaljeni motor: 13.8V
- kod paljenja dode na nekih 12v (nisam točno siguran ali padne i onda se lagano opet diže)
- kad radi na leru, voltaža se lagano podiže prema onih 13.8v
- kad se motor zagrijo, iskuljučio sam čok, te sam dodao gasa do 4k okretaja
- voltaža je cca. 13.5v - 13.6v. U par navrata je bila ispod 13.5 na nekih 13.44v.
- išao sam ga prevest malo da vidim kako će biti akumulator s voltažom, te nakon 10 minuta lagane vožnice, akumulator je ugašen bio na 13.5v, te na 4k okretaja oko 13.7v

E sad, prema vašim savjetima, regler totalno mogu otpisati i proglasiti ga ispravnim? Vjerojatno je akumulator ili čak i stator?

p.s. šta se tiče kapaciteta mislim da moj multimetar nema tu opciju. Mogu samo mjeriti A (struju) koja mi je 3.23A ako to šta pomogne.
 
Kapacitet ni nemožeš izmjeriti multimetrom nego uzmeš žarulju poznate snage npr 50W što će reći da joj trba jakost struje od 4,6A prikopčaš na akumulator i mjeriš vrijeme dok ne dođe do 11,5V.Onda dobiveno vrijeme u satima pomnožiš sa 4,6 i to ti je pravi kapacitet tvog akumulatora.
 
Kapacitet ni nemožeš izmjeriti multimetrom nego uzmeš žarulju poznate snage npr 50W što će reći da joj trba jakost struje od 4,6A prikopčaš na akumulator i mjeriš vrijeme dok ne dođe do 11,5V.Onda dobiveno vrijeme u satima pomnožiš sa 4,6 i to ti je pravi kapacitet tvog akumulatora.
Nema potrebe za time sada...

@AntonRo sad je faza kad možeš kupit novi akumulator :)
 
Naručio jučer Nitro novi aku. Dolazi u utorak. :)

A ovo šta pada nekad oko 13.4V na 3-4k okretaja, to nije problem? To je samo kad se aku još nije dovoljno napunio.
 
Evo testiro regler i stator, skupa sa akumulatorom.

Za početak, skinuo akumulator, provjerio vodove radi oksidacije, te počistio malo šta je bilo. Stavio akumulator na punjač preko noći, te ujutro mjerio 13.8v.

Stavio akumulator u motor, verglo je nekih 10 puta (uz dim iz auspuha), te je nakon 10og puta upalio. Čok naravno do dolje i lagano podižem kako motor duže radi.

Sad mjerenja na akumulatoru:
- ne upaljeni motor: 13.8V
- kod paljenja dode na nekih 12v (nisam točno siguran ali padne i onda se lagano opet diže)
- kad radi na leru, voltaža se lagano podiže prema onih 13.8v
- kad se motor zagrijo, iskuljučio sam čok, te sam dodao gasa do 4k okretaja
- voltaža je cca. 13.5v - 13.6v. U par navrata je bila ispod 13.5 na nekih 13.44v.
- išao sam ga prevest malo da vidim kako će biti akumulator s voltažom, te nakon 10 minuta lagane vožnice, akumulator je ugašen bio na 13.5v, te na 4k okretaja oko 13.7v

E sad, prema vašim savjetima, regler totalno mogu otpisati i proglasiti ga ispravnim? Vjerojatno je akumulator ili čak i stator?

p.s. šta se tiče kapaciteta mislim da moj multimetar nema tu opciju. Mogu samo mjeriti A (struju) koja mi je 3.23A ako to šta pomogne.

Po ovome sto si opisao, ispada da nema skoro nikakve razlike u naponu ugasen/upaljen motor. A tih 13,5 V kada motor radi je bas na minimumu prihvatljivog. Obicno ide preko 14 V kada motor radi.
I smanji cok kada palis motor. Vrlo vjerovatno ga zalijevas benzinom, posto kazes da baca dim kod verglanja. Probaj povuci cok do pola ili malo manje, trebalo bi da mu to bude dovoljno
 
Po ovome sto si opisao, ispada da nema skoro nikakve razlike u naponu ugasen/upaljen motor. A tih 13,5 V kada motor radi je bas na minimumu prihvatljivog. Obicno ide preko 14 V kada motor radi.
I smanji cok kada palis motor. Vrlo vjerovatno ga zalijevas benzinom, posto kazes da baca dim kod verglanja. Probaj povuci cok do pola ili malo manje, trebalo bi da mu to bude dovoljno

Evo danas opet probo mjerenje radit, akumulator je već pao ispod 13V. Uglavnom, novi sutra dolazi tako da je rješen problem sa aku.

Što se tiče paljenja sa čokom, budem počeo paliti s pola pa ću vidjet kako reagira. Kad ga upalim napon padne za par volti, što je normalno i onda se odmah digne gore.

Dok dodajem gas (cca 3 - 4k okretaja) napon lagano dolazi na oko 13.5,6V. Isto tako kad ugaasim motor, akumulator je preko 13V, ali svakih par sekundi pada napon kad ga ostavim spojenog na voltmetar.