Ne bi me iznenadilo i da imaš bookmarkane linkove tako da možeš dokazat kako si ti u pravu ka pravi wiki biker.
Grane se stavljaju na motore kod kojih se traži redukcija u težini i porast u performansama, a aftermarket grane nude baš to. Prije 20 godina nije ni bilo razlike (pravno gledano) kad su i stock grane bile "samo šuplje cijevi". Od uvođenja katalizatora koji je sadržan u granama (npr. Euro3) - prelaskon na aftermarket sustav koji eliminira katalizator motor postaje tehnički neispravan. Arrow, Akrapovič, Leo Vince i ostala ekipa su prije nudili racing sustave s naznakon da nisu street legal.
To šta se u moderno doba izrodilo tržište di je ekipa spremna dat masne pare za istu stvar koja samo estetski čini razliku (jer za Euro5 nema eliminacije katalizatora, a i db killer je zavaren) nije bila poanta priče, ali dežurna diplomacija se vata na rič. Eto priznajen, krivo san napisa kad san sročija da "nijedan" motor nije legalan, triba san napisat većina zato šta na cesti stalno viđan MT-ove s full sustavima koji su street legal i koštaju ka 1/4 cilog motora. Ultra dobar primjer.