Na papiru je tako..u praksi je malo drukcijePa ni ne trudi se da bude najjača, i od RR-R je sad jedino Superleggera jača po KS ostali su slabiji
u kojoj praksi?Na papiru je tako..u praksi je malo drukcije
honda je oduvijek imala tu svoju filozofiju - manje snage, bolje vozne osobine, jeftinije održavanje, manja potrošnja, ali zadnjih 10ak godina je to otišlo u neke ekstreme, a to još može popušiti samo sredju i još par sličnih lickova kojima bi i 50 konja bilo previše..
meni je ovaj motor ružan i izgleda krajnje dosadno, ako je to nasljednik xx i vfr-a, onda je to po meni teški promašaj, ali meni više izgleda kao nasljednik dn01
da, ali i tih deauvillea se prodalo valjda za nabrojati na prste jedne ruke, ja taj motor nikad nisam vidio uživo (iako ne isključujem mogućnosti da ga nisam primijetio), pretpostavljam da će tako biti i s ovim, iako honditis nas nikad ne smije iznenaditi
dok je @gvo ne popljuje ima nade za nju.
Ili smrt Honde jer ne prati trend.Što bi je pljuvao? Ne sviđa mi se osobno, evt. da imam love za 10 motora u garaži, ovo bi možda mogao biti 5. ili 6.
S druge strane klasičnih sport tourera s naglaskom na sport ima već 4-5. Za nekoga tko želi sport tourera (ne kvazi adv) s naglaskom na touring i relativno manju kilažu (u kontekstu sport touring krava klase), nema previše izbora, tako da ovo vjerovatno popunjava neku rupu na tržištu.
U principu me veseli svaki novi motor koji nije neki ADV kljunaš, i nadam se da ovo signalizira smrt tog iritantnog trenda.
otkud znam, mozda ti fali smisla za humor.Vrhunac očaja je kad boluješ od honditisa a voziš Yamahu.
Ili smrt Honde jer ne prati trend.