Honda NT1100

baš me zanima s čime si ti to točno mislio 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
Di je on mogao vidjet u praksi,
Napisah ma motogp temi, austriski umirovljeni rejser sa fireblade odvezao rekord na panoniji.
 
honda je oduvijek imala tu svoju filozofiju - manje snage, bolje vozne osobine, jeftinije održavanje, manja potrošnja, ali zadnjih 10ak godina je to otišlo u neke ekstreme, a to još može popušiti samo sredju i još par sličnih lickova kojima bi i 50 konja bilo previše..
meni je ovaj motor ružan i izgleda krajnje dosadno, ako je to nasljednik xx i vfr-a, onda je to po meni teški promašaj, ali meni više izgleda kao nasljednik dn01


Po meni je ovo naljednik NT700 aka Deauville. Motora koji je utjelovljenje dosade i bezličnosti na 2 rote, rekli bi zlobnici quintessential honda, ali opet izaziva u meni neki čudni respekt svojom nepretencioznošću. Pogotovo što se primiču hladniji i vlažniji dani.

1200px-Honda_Deauville_NT650V_Castielli.jpg
 
da, ali i tih deauvillea se prodalo valjda za nabrojati na prste jedne ruke, ja taj motor nikad nisam vidio uživo (iako ne isključujem mogućnosti da ga nisam primijetio), pretpostavljam da će tako biti i s ovim, iako honditis nas nikad ne smije iznenaditi :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Dene and maRRin 06
da, ali i tih deauvillea se prodalo valjda za nabrojati na prste jedne ruke, ja taj motor nikad nisam vidio uživo (iako ne isključujem mogućnosti da ga nisam primijetio), pretpostavljam da će tako biti i s ovim, iako honditis nas nikad ne smije iznenaditi :mrgreen:

Bio je u lineupu 17g, tako da vjerujem da su imali neku računicu tu. To je uber commuter, s kardanom, velikom prtljagom, dobrom zaštitom od vjetra. Za nekoga kome je to primarno prijevozno sredstvo i treba napravit dnevno 100km po svim uvjetima. U nas ljudi voze maksi skutere s dekicama za takvu namjenu. :D
 
  • Like
Reactions: Dene and Mocippaldi
dok je @gvo ne popljuje ima nade za nju.


Što bi je pljuvao? Ne sviđa mi se osobno, evt. da imam love za 10 motora u garaži, ovo bi možda mogao biti 5. ili 6.

S druge strane klasičnih sport tourera s naglaskom na sport ima već 4-5. Za nekoga tko želi sport tourera (ne kvazi adv) s naglaskom na touring i relativno manju kilažu (u kontekstu sport touring krava klase), nema previše izbora, tako da ovo vjerovatno popunjava neku rupu na tržištu.

U principu me veseli svaki novi motor koji nije neki ADV kljunaš, i nadam se da ovo signalizira smrt tog iritantnog trenda.
 
Što bi je pljuvao? Ne sviđa mi se osobno, evt. da imam love za 10 motora u garaži, ovo bi možda mogao biti 5. ili 6.

S druge strane klasičnih sport tourera s naglaskom na sport ima već 4-5. Za nekoga tko želi sport tourera (ne kvazi adv) s naglaskom na touring i relativno manju kilažu (u kontekstu sport touring krava klase), nema previše izbora, tako da ovo vjerovatno popunjava neku rupu na tržištu.

U principu me veseli svaki novi motor koji nije neki ADV kljunaš, i nadam se da ovo signalizira smrt tog iritantnog trenda.
Ili smrt Honde jer ne prati trend.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Lipota je stvar osobne percepcije i tu svak gleda kroz drugačije oči! Meni osobno motor nije napet vizualno ovako na slici, nije mi NPR. ni KTM1290, ili GS 1250 pa ih se prodaje dosta. Nije mi ni u svakom segmentu moj VFR1200X, ali kad se neki motor vidi uživo, sidneš provozaš se, možda se dobije neki drugi dojam! Kod Japanaca bar znaš da se dobije pouzdanost, a za nekog prosječnog njemca ovi motor možda bude odličan, pa ih honda proda puno, mi kao tržište onako nismo relevantni u njihovim istraživanjima tržišta! 🤔
 
EU odavno nije teren za Hondu i Yamahu, Azija je gdje puno vecu lovu deru a i Juzna Amerika. EU proizvodjaci deru poticaje i privilegije od EU i naravno najvise deru kupce :mrgreen:
EU motori su skuplji od japanskih a jednu ruku u prodaji imaju manje od Japanaca a ta ruka najvise dere Japance :mrgreen:
 
Sa mnom radi japanac...i ima 19motora u garazi.
Prica kako mu je garaza skupa za najam...a ka 19 motora,kojih ima su zanemariva stavka...
Da,da...19 ih ima.
Nisam ni ja virova,dok mi nije slike pokaza.
 
  • Haha
Reactions: Dene and Mocippaldi
Koliko je placa?
700 eura mjesecno? u Becu neces naci garazu za 19 motora ispod 500 eura,
nevazno.
gle neuspjesan model

 
Last edited:
blago meni pa ne živim u beču, inače bi pola plaće otišlo samo za najam garaže..