Honda NT1100

Pravi tourer od 1100 ccm , pustite priče o konjskim snagama bitan je okretni moment a ovaj motor ima 104 Nm što je za taj stil motora dovoljno. Možda Honda izbaci nekog sporttourera sa mašinom iz Crosstourera , to bi bilo zanimljivo ovoj "gladnijoj" ekipi.
istina, matematički gledano (y)
usporedimo ga sa x adv za koji kažu da je dobar tourer i da može povući ako zatreba, u tom pogledu imaju istu kilažu, ali ovaj ima čak 40 konja više od x adv
 
istina, matematički gledano (y)
usporedimo ga sa x adv za koji kažu da je dobar tourer i da može povući ako zatreba, u tom pogledu imaju istu kilažu, ali ovaj ima čak 40 konja više od x adv
O cemu mi pricamo ode
Pustimo DCT
Ko je potencijalna konkurencija,Japanci naravno…..
Strom 1050
Tracer 900 GT
Versys 1000
Koji jos……jeftiniji,laksi,vise konja….
Po meni ovo nema smisla…..
Jedino radi DCT-a…….
102 ks…. 250 kila…..cestovni 17/17…..bez superiornog suspensiona kao sta je na Africi……pari mi se ka djecji motor ala Tracer
 
nitko drugi nema dct, a to 'jedino' što navodiš je ogromna razlika i taj engineering košta
daj bože da i drugi imaju tu opciju pa da ih pogledaju oni koji se ne žele zamarati sa mijenjačem

drugo je kvaliteta, trajnost! rijetko naiđemo na motocikle sa 200 000 kilometara a kod honde je to kao kod mercedesa standard
 
  • Like
Reactions: stalker and Luke
istina, matematički gledano (y)
usporedimo ga sa x adv za koji kažu da je dobar tourer i da može povući ako zatreba, u tom pogledu imaju istu kilažu, ali ovaj ima čak 40 konja više od x adv
X-adv može povući 😂😂😂
 
ne branim ovaj motor, niti ću ga uzeti
zovite me staromodnim no poneki yamahini i kawasakijevi svemirci su stvarno privlačni :mrgreen: lol, doslovno im izgled govori kao da su na baterije jer ih tako vidim u budućnosti kada ću se odreći A vozačke
Ne branim ovaj motor?
I onda poslje 10 postova u njegovu obranu 😂
 
X-adv može povući 😂😂😂
dakle ti imaš r1m, ako nemaš šta ona može povući po tvome?
želji za brzinom nikad kraja, a golf trojka prosjek vozila u nas
branim motor jer je dobar za ono što nudi, a to nisu gsxr1000 vozači i to je to
 

Attachments

  • Clipboard010312.png
    Clipboard010312.png
    1.8 MB · Views: 0
Meni je ovo do sad prvi motor u 10 godina koji bih kupio, baš mi se sviđa i ne stoji mu kofer nakaradno jer nije kratak, i mogu reći da mi je to mo jedini prihvatljivi nasljednik CBFa ovako po izgledu, žena je na prvi pogled iskomentirala kako joj se sviđa što je suvozačevo sjedište povišeno, eto dakle zeleno svjetlo sam dobio samo ju treba uplatiti :)
 
nitko drugi nema dct, a to 'jedino' što navodiš je ogromna razlika i taj engineering košta
daj bože da i drugi imaju tu opciju pa da ih pogledaju oni koji se ne žele zamarati sa mijenjačem

drugo je kvaliteta, trajnost! rijetko naiđemo na motocikle sa 200 000 kilometara a kod honde je to kao kod mercedesa standard
Ja se sa tobom apsolutno slazem ali……
Mislim da ce se desit situacija Xadv kontra Forze750
Di Forza gubi……..
Tako ce ode Africa ostat Kraljica prodaje(posli GS/GSA) dok ce NT1100 bit daleko izad…….i da se ne varamo…..ATAS je fenomenalno lip motor…..a to isto prodaje dok NT1100 nije ni blizu
Mislin da ce ga i razni “testovi” pokopat…..pa ce i tu odbit kupce
Jer 17/17 spada u neku drugu kategoriju(navodno Multistrada Pikes Peak izlazi u 17/17 kombinaciji sa mono vilicon straga.OK razlika u cijeni ce bit 10 iljada eura ali samo kazen) di nece bit nikako u vrhu klase jer 102 ks i 248 kg u toj klasi su ajme…..
Nadalje…..dosta svita ima otpor prema DCT-u koji je najveci izum u povijesti motocikala
A tek NT1100 bez DCT-a nema nikakvog smisla……
Sta je tribala Honda napravit po meni:
Napravit Africu Twin GT DCT…..ATAS na 19/17 kolima i dignit snagu na bar 120 ks…..i sve one điđe miđe ka sta ima i GSA……uz naravno Honda kvalitetu…..
I zadrzat cijenu ispod 20 iljda eura…..

pada mi na pamet recimo upgrade motora iz Crosstourera 1200 na euro5 normu a sve ostalo ATAS
Malo lakse materijale tako da se dode do max 265 kg…..
Da bude ka i GSA……jer tu je lova…..benve ubija jer nema konkurencije…..
 
Ovo je trebo bit sport touring motor..al nazvali su ga NT..ono n znaci nema sporta..bio je slican motor ovom sa vise sporta..jaci , laksi, podesiv ovjes, alu ram, jednokraka vilica.. al nije se prodavo..Triumph tiger sport..al ovo je honda a honditis je jak...vidicemo...ja ako budem ziv za 10g u po cijene razmislicu
 
dakle ti imaš r1m, ako nemaš šta ona može povući po tvome?
želji za brzinom nikad kraja, a golf trojka prosjek vozila u nas
branim motor jer je dobar za ono što nudi, a to nisu gsxr1000 vozači i to je to
Ako to za tebe može povući onda si sve rekao. Može povući u usporedbi s skuterom od 300ccm u usporedbi s ijednim normalnim motorom a pogotovo s nekim iz klase 1000 kao što je ova Honda o kojom pričamo ne ide s mijesta. Rađe se idi vozi i manje laprdaj po forumu
 
Ako to za tebe može povući onda si sve rekao. Može povući u usporedbi s skuterom od 300ccm u usporedbi s ijednim normalnim motorom a pogotovo s nekim iz klase 1000 kao što je ova Honda o kojom pričamo ne ide s mijesta. Rađe se idi vozi i manje laprdaj po forumu
može povući, dovoljno za touring, takvi likovi se ne spuštaju na rezervar
nadam se da barem probaš motore o kojima pričaš na forumu, barem to
 
ne ali sam probao x adv, cb 500x i nc 750 i svi su dobri za ono što se od njih očekuje, po vama ovdje treba nabacit bočne kofere na r1 i to je touring motor koji bi vas zadovoljio :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: stalker
ne ali sam probao x adv, cb 500x i nc 750 i svi su dobri za ono što se od njih očekuje, po vama ovdje treba nabacit bočne kofere na r1 i to je touring motor koji bi vas zadovoljio :ROFLMAO:
Mislim da grijesis usporedujuci NT 1100 sa gorenavedenim motorima i skuterima
Usporedivat je triba sa Stromom 1050,Tracerom 900GT,Versysom 1000
I bojim se da u toj usporedbi gubi…..
Treba vidit krajnju cijenu ali…..
Neznan…..prednost je iskljucivo DCT….makni njega i j ne vidim svrhu kupovanja
 
  • Like
Reactions: Dene
ne ali sam probao x adv, cb 500x i nc 750 i svi su dobri za ono što se od njih očekuje, po vama ovdje treba nabacit bočne kofere na r1 i to je touring motor koji bi vas zadovoljio :ROFLMAO:
Nc750 jesam,cb500x jesam, x adv nisam ali jesam novu forzu 750, dal' sad smijem pisati svoje mišljenje ili ne smijem ?
😀
 
Mislim da grijesis usporedujuci NT 1100 sa gorenavedenim motorima i skuterima
Usporedivat je triba sa Stromom 1050,Tracerom 900GT,Versysom 1000
I bojim se da u toj usporedbi gubi…..
Treba vidit krajnju cijenu ali…..
Neznan…..prednost je iskljucivo DCT….makni njega i j ne vidim svrhu kupovanja
Treba je usporediti sa xr1000,ustvari ne treba,jer se ne može staviti u istu rečenicu,tko bi rekao a najbolja,top marka
 
Mislim da grijesis usporedujuci NT 1100 sa gorenavedenim motorima i skuterima
Usporedivat je triba sa Stromom 1050,Tracerom 900GT,Versysom 1000
I bojim se da u toj usporedbi gubi…..
Treba vidit krajnju cijenu ali…..
Neznan…..prednost je iskljucivo DCT….makni njega i j ne vidim svrhu kupovanja
nije to direktna usporedba nego govorim da svaki nudi nešto za svoju cijenu, ono što se u toj cijeni očekuje
ako bude preko 16 000 eura onda se slažem, jer kod npr suzukija (GSX-S1000GT Travel Edition) dobiješ isto sve to za 15.200, osim dct-a

ovdje je sve u standard opremi i ne moraš doslovno ništa više kupovati, sjedi i putuj, službene cijene još nema nažalost
 
  • Like
Reactions: stalker