nitko drugi nema dct, a to 'jedino' što navodiš je ogromna razlika i taj engineering košta
daj bože da i drugi imaju tu opciju pa da ih pogledaju oni koji se ne žele zamarati sa mijenjačem
drugo je kvaliteta, trajnost! rijetko naiđemo na motocikle sa 200 000 kilometara a kod honde je to kao kod mercedesa standard
Ja se sa tobom apsolutno slazem ali……
Mislim da ce se desit situacija Xadv kontra Forze750
Di Forza gubi……..
Tako ce ode Africa ostat Kraljica prodaje(posli GS/GSA) dok ce NT1100 bit daleko izad…….i da se ne varamo…..ATAS je fenomenalno lip motor…..a to isto prodaje dok NT1100 nije ni blizu
Mislin da ce ga i razni “testovi” pokopat…..pa ce i tu odbit kupce
Jer 17/17 spada u neku drugu kategoriju(navodno Multistrada Pikes Peak izlazi u 17/17 kombinaciji sa mono vilicon straga.OK razlika u cijeni ce bit 10 iljada eura ali samo kazen) di nece bit nikako u vrhu klase jer 102 ks i 248 kg u toj klasi su ajme…..
Nadalje…..dosta svita ima otpor prema DCT-u koji je najveci izum u povijesti motocikala
A tek NT1100 bez DCT-a nema nikakvog smisla……
Sta je tribala Honda napravit po meni:
Napravit Africu Twin GT DCT…..ATAS na 19/17 kolima i dignit snagu na bar 120 ks…..i sve one điđe miđe ka sta ima i GSA……uz naravno Honda kvalitetu…..
I zadrzat cijenu ispod 20 iljda eura…..
pada mi na pamet recimo upgrade motora iz Crosstourera 1200 na euro5 normu a sve ostalo ATAS
Malo lakse materijale tako da se dode do max 265 kg…..
Da bude ka i GSA……jer tu je lova…..benve ubija jer nema konkurencije…..