Draga nam je država za to kriva.. U Italiji je porez 22, a kod nas 25%. Na to se dodaje još PPMV kojeg talijani nemaju. Ne znam točno koliki je PPMV za T-Maxa..Negdje oko 3.900 kn.. Eto, pa izračunaj sam..TMAX Tech MAX - scooter - Yamaha Motor
Pagina ufficiale di TMAX Tech MAX. La pagina contiene le specifiche tecniche, i file multimediali per il download e una panoramica degli accessori correlati.www.yamaha-motor.eu
... skuplji 1000 eura nego u italiji... vjerojatno su citali onaj clanak o razlici u cijenama prehrambenih namirnica u nas i u razvijenim europskim zemljama pa su prema tome formirali cijenu...
Nema jer se prodaje godinu ipo dana, a pandemija je svoje napravila bas u tih godinu ipo dana…Pa nekako nema bas puno 560 po ST
Ili mi se cini….
Bit ce zanimljivo vidit koliko ce bit ovih novih….
Inace Majka Svih Trzista je rekla svoje….😂😂
... meni se bas cini da ima dosta novih po splitu... a ovih najnovijih mislim da ce bit jos i vise jer je nova linija...Pa nekako nema bas puno 560 po ST
Ili mi se cini….
Bit ce zanimljivo vidit koliko ce bit ovih novih….
Inace Majka Svih Trzista je rekla svoje….😂😂
Meni obican nebi uopce dolazio u opticaj, iskljucivo Tech pa kada usporedjujem Xadv i Tech, 2000€ razlike je brdo. Em sto 2022 Tmax nije nista revolucionarno napravio em sto je Honda navodno digla "samo" 400/500€ cijenu za XADV-a 2022.... meni se bas cini da ima dosta novih po splitu... a ovih najnovijih mislim da ce bit jos i vise jer je nova linija...
... moras malo bolje pratit pa ces vidjet da zapravo ima dvije majke trzista s jednakim brojem prodanih motora, a na toj drugoj se tmax prodaje duplo od adv-a u 2021... ...
... vidim da se svi pitaju tko ce dat 120000kn za novog tmaxa... interesantno, uvik se svi vataju ovog skupljeg punog nepotrebnih gluposti od tempomata i elektricnih pizdarija... .. normalni dode 103000kn, a xadv 97-98000... skupi su oba, ne mislim da nekome ko kupuje nekog od ova dva igra razlika u cijeni od par iljada kuna...
Meni obican nebi uopce dolazio u opticaj, iskljucivo Tech pa kada usporedjujem Xadv i Tech, 2000€ razlike je brdo. Em sto 2022 Tmax nije nista revolucionarno napravio em sto je Honda navodno digla "samo" 400/500€ cijenu za XADV-a 2022.
Pitanje je zasto je Yamaha isti segment digla 4-5x vise u odnosu na Hondu.
Mozda se osjecaju nadmocni, kraljevi trzista ali koliko god ja obozavao Tmaxa, nadam se da ce se sa ovim potezom dobro opeci.
Vidis u tome je problem... meni se bas cini da ima dosta novih po splitu... a ovih najnovijih mislim da ce bit jos i vise jer je nova linija...
... moras malo bolje pratit pa ces vidjet da zapravo ima dvije majke trzista s jednakim brojem prodanih motora, a na toj drugoj se tmax prodaje duplo od adv-a u 2021... ...
... vidim da se svi pitaju tko ce dat 120000kn za novog tmaxa... interesantno, uvik se svi vataju ovog skupljeg punog nepotrebnih gluposti od tempomata i elektricnih pizdarija... .. normalni dode 103000kn, a xadv 97-98000... skupi su oba, ne mislim da nekome ko kupuje nekog od ova dva igra razlika u cijeni od par iljada kuna...
20000kn je velika razlika ako se isto to minus TFT moglo dobiti za 15000kn manju cijenu prosle godine.... jel taj top model x-adva ima grijanje sjedala, tempomat, grijanje rucki, vizir na struju kao top model tmaxa?
... to je ono sta ti ja govorim, sta je nekom ko da 100000 iljda za ovakav skuter dat jos 20000...
Ponuda i potraznja je za Tmax bila uvijek ista, tj na vrhu ali od kad je XADV izasao Tmax je izgubio komad trzista zato mi nije jasno to povecanje cijene a vec su izgubili komad kolaca.Dok ima kupaca i rasprodana proizvodnja proizvođač kalkulira da ostane tako i da se maksimizira profit. Nema to neke veze s cijenom proizvodnje, kupiš za tu lovu novi auto koji sigurno u proizvodnji košta više od skutera, pa zvao se on i T-Max. Ponuda i potražnja, ništa drugo.
Baš, počeli su pretjerivat, a napretka nekog tehničkog realnog nigdje. Samo tu i tam koji gadget više i idemo, soma eur više…Ovo je isti kurac ka i ajfon...svaku godinu novi model izlazi.
Kada vide da ljudi kupuju, zašto onda ne zarađivati na njima.Ovo je isti kurac ka i ajfon...svaku godinu novi model izlazi.
Razbahatila se gamad… da se razumimo, skuter je bomba i to san skuzia tek kad san djir napravia i nakon toga odma odusta od Honde… ali muka mi je bila izbrojat tu lovu za njega i jedva san se pomiria s tim… ali bogami 20 000kn vise nebi platia pa da je sad od zlata jer ne vridi tu lovu nikako. A sta se XADV tice kad se stavi original kufer + nosaci i jos neke sitnice dodje ona li la kao Tech Max… Sago mi je za Xadv trazia 104 000kn plus original kufer i nosaci cca 8-9000kn…Ponuda i potraznja je za Tmax bila uvijek ista, tj na vrhu ali od kad je XADV izasao Tmax je izgubio komad trzista zato mi nije jasno to povecanje cijene a vec su izgubili komad kolaca.
Svakako njima racunica stima, ali onda je i Honda to mogla napraviti gledajuci trziste.
Ali to samo govori o Yamahi...
Imaš Twingo za 93k ili čak i Swift hybrid za 100 k kuna, u njima je sigurno utrošeno više materijala i tehnike nego za TMAX, XADV ili bilo koji drugi skuter. Očigledno se više isplati proizvoditi takav skuter nego auto. Dok ima ljudi koji su spremni dati te novce za skuter bez puno razmišljanja o realnoj vrijednosti onoga za što daju novce dotle budu i cijene takve. Yamahi skidam kapu za dobro pogođen marketing prema ciljanoj skupini kupaca.Nema novih auta vise za 100k, sve je islo gori, oni sta su prije korone bili oko 20k eura sad su 25k, tako je i s motorima
Glupost je usporedivat cijenu auta i motora. Sta sve mozes kupit za npr Multistrada V4S. Auta koliko hocesImaš Twingo za 93k ili čak i Swift hybrid za 100 k kuna, u njima je sigurno utrošeno više materijala i tehnike nego za TMAX, XADV ili bilo koji drugi skuter. Očigledno se više isplati proizvoditi takav skuter nego auto. Dok ima ljudi koji su spremni dati te novce za skuter bez puno razmišljanja o realnoj vrijednosti onoga za što daju novce dotle budu i cijene takve. Yamahi skidam kapu za dobro pogođen marketing prema ciljanoj skupini kupaca.