Pozdrav ljudi!
Evo sam upravo procito ovih 60 i kusur stranica i prvo sto cu napisat je svaka cast svima!
Gust mi je bilo citati sve ovo i vidjeti takve zaljubljenike u ovaj kultni motor koji su uvijek spremni pomoci jedni drugima, podjeliti znanje, informaciju, iskustvo...
Ljubav prema enduro motorima su mi od malena usadili otac i dundo (stric) koji su veliki motoristi, pogotovo dundo. Uvijek su me privlacili ti motori iz njihove mladosti, iz 80ih i s pocetka 90ih te se nadam da cu u "skorijoj" buducnosti imat prilike nabavit dva motora iz tog doba. Dundo je tada vozio Yamahu XT 600 43f iz 1985e - fantastican motor kojeg zelim nabavit i vratit ga nazad u familiju
, a drugi je iz naslova ove teme - XTZ 750 Super Tenere.
Forumas Arso je u par navrata piso kako je to za njega bila ljubav na prvi pogled, a ja ne mogu drugo nego se slozit s njim. Kad sam je prvi put vidio (dosta sam mladji pa je to bilo na internetu jer ih nazalost vise i nema bas za vidit uzivo, barem ne tu na mom podrucju), to je bilo to, zno sam da je moram nabavit. Nakon toga je krenula opsjednutost tim motorom pa sam valjda pogledo svaki moguci video koji sam uspio nac na jutjubu (onaj video iz 89e dje ga predstavlja Nico Cereghini sam pogledo valjda 50 puta) i guto recenziju za recenzijom sto bi uspio nac na guglu, cito iskustva vlasnika motora te svako malo iso na mobile ili subito ili autoscout gledat sto se sve nudi.
Sebi sam to postavio ovako - ST bi volio imat za duza putovanja, pogotovo kad idem sa ljepsom polovicom, te neke laganije off road relacije, a XT 600 43f za po gradu i po nesto zahtjevnijim off road relacijama.
Nisam off road vozac da budem iskren, dosad je sva moja voznja bila iskljucivo na asfaltu (prvi motor je bila Honda XR 125 L, nakon cega sam preso na Yamahu XT660x) ali sam to odlucio promjenit te naucit vozit i off road. S tom vjestinom se motoristu otvara cijeli novi predivan svijet i mnogo novih mogucnosti.
Puno toga sam odje sazno o karakteristikama ST-a, na sto sve treba pazit i o cemu sve brinut, sto zamjenit te kako performans motora ucinit jos boljim.
Trenutno nisam u mogucnosti kupit ovaj motor, ali se nadam da ce financijska situacija to dopustit za nekih godinu-godinu ipo. Do tada patnja, zudnja i strpljenje.
Za kraj, poseban pozdrav forumasu Eliasu (ako sam dobro skonto ti si i EL Classico na bjb forumu). Majstore, ovo sto si ucinio od svoja dva primjerka je za poklonit se. Svaka cast! I s tobom se moram slozit sto se boje za ST tice - te dvije kombinacije iz 89e su najljepse, pogotovo ova chesterfield crveno zuta.
Zdravi i dobri bili!