to je ko da ja prodajem rsv-a koji realno ne vrijedi 3000 eura, a gore ima opreme koju sam ja kupio i koja vrijedi više od motora i ja bi to morao nekome ostaviti gore i još da me jebe zašto ima 2 crtice.....i još da mu spustim minimalno 500 eura preko telefona, da ne ispadnem međimurski ciganCiganski je jedino stavit motor u oglas sa drugim auspuhom i ostalim djelovima, pa onda sve poskidat prije nego kupac dođe, ja takav motor nebi kupio...a sad dal ce netko kupit motor/auto za 3000e, poskidat neke stvari i onda prodavat taj motor/auto za 4000e, uopce nije ciganski...
Zar postoji treći i više vlasnik? Kod nas svi drugi, kupili od prvog uz poseban naglasak2.2018. sam prodao Hondu za 2500€ kao 3. vl. da bi nakon 1,5 god. kod 5. vl. cijena narasla na 4500€ i predstavlja se kao 2. vl.
Idiot..
Kako uopće provjeriti koliko je bilo vlasnika, kada svaki puta dobijemo novu prometnu?2.2018. sam prodao Hondu za 2500€ kao 3. vl. da bi nakon 1,5 god. kod 5. vl. cijena narasla na 4500€ i predstavlja se kao 2. vl.
Idiot..
Nikako, posebno ako je motor iz uvoza.Kako uopće provjeriti koliko je bilo vlasnika, kada svaki puta dobijemo novu prometnu?
Ja sam pitao za provjeru km, pa su mi na stanici za tehnički rekli da oni zapravo nemaju opciju kako izvući to (za motore), i da mi mogu dati samo podatak sa zadnjeg tehničkog koliko je imao km motor.
Pa da... Uvijek mogu reći da sam drugiNikako, posebno ako je motor iz uvoza.
Osobno me to nikad nije diralo previse. Ako je motor u stanju koje me zadovoljava, nije bitno jel ga prije kupnje vozio jedan ili trojica dokle god su ga odrzavali.
Isto kao sto mi nije bitno koliko njih mi je vozilo curu prije mene. Ne mijenja nista.