da, ali ako je cilindar do kraja u banani, onda će držati 2 dana..ta kočnica dok je ispravna inače koči nenormalno, ali rijetko kad je full ispravna, uglavnom koči zadoljavajućeNeznam sta je, al ako je samo "propala" kao na gen1, to se odzraci za 20ak min
a onda ga se i sjećamonda ti je to motor kojeg je lik kupio u RB moto, a motor je uvoz iz Italije. Nekad je imao i leo vince topove koji su stajali na hero.
Tako sam i ja cuo, "prednja je toliko dobra, da ti zadnja ne treba" ...meni je bila oslabila i u jednom điru skroz propala i moram priznat da mi do kraja voznje uopce nije bilo ugodno, al ja nisam rejser...da, ali ako je cilindar do kraja u banani, onda će držati 2 dana..ta kočnica dok je ispravna inače koči nenormalno, ali rijetko kad je full ispravna, uglavnom koči zadoljavajuće
no kak vele rejseri; zadnjom se ionako ne koči, ali takvi ne potraju dugo..
Zbog toga se kljesta i odvidavaju i dizu gore dok se odzracuje...Naravno treba se dobro i odzraciti jer crijevo ide dosta visoko gore.
Koji kompic,meni nista nije jasno?a onda ga se i sjećam
išao je za siću tada, ako je došao od kompića je sve više manje jasno 🤣
Ajde me malo prosvjetlite.
Kolko moze netko trazit za full Akrap sa factory modela?
I ima li u Istri koji dobar mehanicar da se kuzi u aprilije?
ako su topovi 0492 manje od 1000 eura, ako su 0489 više 😎Ajde me malo prosvjetlite.
Kolko moze netko trazit za full Akrap sa factory modela?
I ima li u Istri koji dobar mehanicar da se kuzi u aprilije?
svi su brembo cilindri više manje isti, razlika je u smještaju, ali ako se ne može odzračiti ili ako brzo propadne znači da je mrtavJedan savjet. Ako zadnja kočnica ne funkcionira i nakon odzračivanja, mjenjaj cilindar kočnice. Ako ni to ne funkcionira stavi Shiverov cilindar kočnice. Meni je sve to godinama štimalo.
ako je dobro održavan, to je ništaSta kazete na kupovinu tuona sa 64000 km i servisnom knjizicom redovno odrzavan?
Tek razradenSta kazete na kupovinu tuona sa 64000 km i servisnom knjizicom redovno odrzavan?