Cijena koju plaćate za servis vašeg motora

za sada sam bio samo na prvom servisu na 1000km, ulje, filtar i provjera u elodi 400-injak kuna, ako se dobro sjećam:)
 
Moram radit na xj 600n 2001g. servis na 20 000.Imam ga 1g i napravil sam 9 000km,a servis prije je napravil dečko prije mene na 11 000(samo ulje i fil.)
Reko mi Grigić  redovni servis na 20 000km, cifru od 1400kn?Jel to ok ili ....(inače je motor ajnc A)
 
mms said:
Ma budemo nešto skemijali :D , prijave su već započele, najbolje je kontaktirati me na www.mms-moto.hr/servis_req.php  (y)  do tad ugodnu vožnju
Boris
Ajme šta si ti puno toga napisao za tu cijenu....Ja sam na Vespi sam svoj majstor, čekić, dva ključa i kombinirke,štelanja na "oko puta pi" i OK. Yamahicu imam odnedavno, i platio sam štelanje ona dva jadna ventilića 350 kn.Da i usput mi je majstor zatego lanac..dapače pretego. Mislim da me je obuo, ali ovlašteni servis(kod nas) je još gori.Kako si mi malo van ruke, ima li kakve preporuke iz prve ruke za Riječko područje? Možeš bacit na privatni mail da se ne bacaju reklame po forumu.
 
Pozdrav,

motor mi je pod garancijom, zato idem u ovlaštene servise, sad bih trebao treći servis sa 23000 km, zanima me što se radi na trećem servisu, samo bih promjenio ulje i filtere ulja i zraka ? Iskreno pošto je pod garancijom postoji velika mogućnost da mi ne dodaju još neke radove i naplate, koje najčešće i ne učine... Zato me zanima treba li štelati ventile, meni sve radi ok ...

Imao sam iskustvo da nakon prvog servisa ode mi zadnja suspenzija nakon 1000 km u što sumnjam, mislim da je moja skinuta i stavljena neka druga...
 
puno toga , trebao bi imati user manual.
Hvala ti na odgovoru, ima toga dosta nemam nikakvu predodžbu koliko bi to moglo doći......ako netko ima da mi kaže svoja iskjustva što su mu radili motoru na toj kilometraži i koliko su platili da imam neku predodžbu....... jedan moj prijatelj je novi motor, samo na prvi ovlašteni sevis odvezao , sve je sam radio kasnije, a kad je prodavao motor sa + 40000 km bio je bolji nego ovi koji su bili u servisima i sa manje km, jer kad te netko vara na promijeni ulja to je sramota i kad ti kažu da im ostaviš motor i da odeš prošetati ili popiti kavu znaš da nešto smrdi......

Bio sam kod Zorića na drugom servisu i zaista imam ugodno iskustvo, vjerojatno ću opet, raspitat ću se još i u Hondi......
 
Last edited:
UY1000_.jpg
 
Nasi moto-maestri najbolje znaju promjeniti ulje i filter ulja...bez ikakve štete.,sve ostalo, neema,da neće nešto zahebati, a onda i popravak zahebanog opet platis...,kao nije valjalo...zato, najbolje je sta god znas... uradi-sam...,a jedino bi preporucio,kome se da djir do Germany,svog moto-servisa...bogoomi,Svabo to napravi,a i znaju...neće zahebat, a i kad saberes lipo sve,gorivo,djir...dodje opet jeftinije nego kod nas...
 
Nasi moto-maestri najbolje znaju promjeniti ulje i filter ulja...bez ikakve štete.,sve ostalo, neema,da neće nešto zahebati, a onda i popravak zahebanog opet platis...,kao nije valjalo...zato, najbolje je sta god znas... uradi-sam...,a jedino bi preporucio,kome se da djir do Germany,svog moto-servisa...bogoomi,Svabo to napravi,a i znaju...neće zahebat, a i kad saberes lipo sve,gorivo,djir...dodje opet jeftinije nego kod nas...
a zato ne znaju npr. detektirat zaštopanu pipu goriva, ne kuže da se mašina razletila i tak... žita i kukolja svugdi ima... jedino kaj se mogu složit, specijalizirani meho je uvijek bolji izbor od ovoga opće klase... da ne kažemo nacionalne...
 
te priče o "ne zamjeni ulja"....vjerovatno ih bude, al da je to pravilo ne virujem,
u ovlašetni ga vodim dok je pod jamstvom, nakon toga ako ti je skupo ćao bejbe, a ako si zadovoljan i ako nije problem platit cca 30% skuplje nastaviš...
svoj motor vozim u "majstora", ruke su mu 250kn ura. nije ovlašteni ,ali je radio u jednom ovlaštenom. nekome je to puno, meni je to ok cijena jer čovik radi dobro...prije servisa počnem se spremat, uzimat potrebne djelove, ulje, filtere misec dva dana unaprid da me ne zgromi sve skupa, odnesem mu, on ugradi i ćao...toči, vozi.
 
  • Like
Reactions: s2r and thommy
OK. Nemam ništa protiv, nit me briga...samo kažem, eto mos doći i kod mene, donesi filter i ulje, od tih 250 kn. Odvoji samo za kavuSlag...
 
imam i ja garažu i mogu sam zamjenit ulje i filter, ali prvo nemam di bacit ulje,a drugo nikad nije samo to, i uvik još bude neka sitnica...
godišnje zavrtim oko 10 tkm, volim da se taj motor i pregleda malo.
 
PROMJENA ULJA U AUTOMOBILU

Žene:

1. U subotu ujutro odvezi auto mehaničaru i ostavi ga ondje.
2. Kupi novine na kiosku i popij kavicu u obližnjem kafiću.
3. Vrati se mehaničaru, preuzmi auto i odvezi se doma.

Račun:
ulje, 5 litara 185 kn
"ruke" 50 kn
novine 5 kn
kavica 7 kn
Ukupno: 247 kn

Muškarci:

1. U subotu ujutro pođi u dućan s auto dijelovima, kupi 5 litara ulja, set gedora i mirisno drvce.
2. Odvezi se doma, utjeraj auto u dvorište/parking plac.
3. Popij pivo.
4. Podvuci se pod auto, nađi pipac za ispuštanje ulja.
5. Izvuci se od ispod auta. Uzmi gedore i podvuci se natrag.
6. Ustanovi da ključ br. 12 ima premalu rupu, a br. 13 je loher. Psuj.
7. Izvuci se od ispod auta i odi u stan po kutiju sa starim alatom.
8. Popij pivo.
9. Podvuci se pod auto sa francuskim ključem.
10. Odvrni pipac.

11. Zalij se uljem po licu. Panično zavrni pipac. Psuj. Pazi da ne progutaš štogod ulja pri tome.
12. Izvuci se od ispod uta. Pipanjem otvori prtljažnik. Obriši licem masnom krpom koju nađeš u prtljažniku.
13. Obriši lice papirnatim ručnicima.
14. Pivo.
15. Nađi kanticu u koju ćeš ispustiti ulje. Gurni ju pod auto. Ponovi korak 4.
16. Lukavo namjesti kanticu pod pipac i ponovi korak 5.
17. Divi se kako ulje istječe.
18. Izvuci se od ispod auta. Pazi glavu.
19. Psuj.
20. Nailazi frend. Popij pivo zajedno s njim.

21. Zajedno sprašite gajbu pive do navečer.
22. U nedjelju ujutro ulij litru ulja u blok motora.
23. Sjeti se pipca od jučer.
24. Brzo se podvuci pod auto. Prevrni kanticu s istrošenim uljem.
25. Brzo podigni kanticu dok nije sve isteklo. Pazi glavu. Psuj.
26. Pivo. Sve ste popili jučer.
27. U obliženjem dežurnom kiosku pokupuj sve Karlovačke iz frižidera.
28. Pri povratku doma popij pivo.
29. Nađi francuski ključ.
30. Podvuci se pod auto. Zavrni pipac. Pazi na lokvu ulja. Pazi glavu.

31. Zavitlaj kanticu s ostacima ulja u najbliži grm.
32. Popij pivo.
33. Ubaci auto u ler, otpusti ručnu i odguraj ga dva metra.
34. Sjeti se mirisnog drvca. Pazi da ti ne padne u lokvu ulja.
35. Zauljeno mirisno drvce baci u grm u koji si zavitlao kanticu.
36. Počisti lokvu od ulja. Zmazane krpe zavitlaj u isti grm u koji si zavitlao kanticu.
37. Pivo.
38. Pivo.
39. Ulij ostatak ulja u blok motora.
40. Pivo.
41. Kreni na probnu vožnju. Na prvom semaforu turiraj kako bi čuo klompara li i dal je negdje ispod motora.
42. Objasni prometnoj policiji zašto si pijan za volanom. Vrati se doma pješice.
43. Po povratku doma zavitlaj gedore u gore navedeni grm.

Račun:
ulje, 5 litara 185 kn
gedore 299 kn
mirisno drvce 7 kn
pivo 108 kn
globa 500 kn
ležarina vozila 1000 kn
Ukupno: 2099 kn
 
Sve isto za motor osim mirisnog dRRvca😅
E, i stara fora pa su i cijene 🙃
 
  • Haha
Reactions: Dene
imam i ja garažu i mogu sam zamjenit ulje i filter, ali prvo nemam di bacit ulje,a drugo nikad nije samo to, i uvik još bude neka sitnica...
godišnje zavrtim oko 10 tkm, volim da se taj motor i pregleda malo.
Kakav e to stroj...na Stromu samo mijenjaš ulje i filter ulja... nema sitnica drugih... staro ulje prilijem u kanticu, pa ga koristim za motornu pilu...zasto bacati...
 
  • Like
Reactions: koss and enduro
Suzuki DR 350 SE, iz prošlog stoljeća, zračno/ uljno ( spremnik ulja u rami motora) hlađenje.
Cca 2 litre ulja i uljni filter, trošak oko 12 eura, sve na motoru radim sam. ;):D
Ulje iz Louisa 20W-50, kanta 4L, 15 eura, filter ulja 4,5 eura.

Auto: Ford Focus 1,6 benzin, 2006 (prvi vlasnik).
Kanta 5L ulja, filter ulja, filter kabine (sa aktivnim ugljenom) i filter zraka.
Sve to kupujem u KF autodijelovi (original ford), to košta oko 500 kn.
4 svjećice su 100 kn, mijenjaju se na svakih 70 000 km.
Kompletan set za veliki servis ( set zupčastog remena sa rolicama i natezačem, vodena pumpa, oba kanalna remena i sve kao za mali servis) je manje od 300 eura. Veliki servis je na svakih 160000 km.
 
Last edited:
Meni na xt600 dođe 40-75eura. Original yamaha filter zraka 30e, svjecica 5e, motul 5100 3l cca 33e i filter ulja 7e...

Prije inflacije bi bilo oko 460-480kn djelovi max

Mehaničar bi uzeo 700kn s rukama i duplo jeftinijim zamjenskim filterom zraka....