Super Jura said:
15. provjera svih vijaka i matica, dotezanja po potrebi
Budimo realni.
Ako majstor želi kvalitetno obaviti posao koliko vremena treba samo za točku 15 (sa moment ključem).
Za navedenih 37 točaka su potrebna barem 2 radna dana (ako je majstor izuzetno brz i sposoban).
Pošto je radni sat?
I tako na svakom servisu.
Poanta: ili je servis preskup ili propada jer majstor više voli mušterije nego sebe
Da bude zabune, ne osjećam se prozvanim radi 100 kn više ili niže cijene servisa kod nas, i niti me stid naplatiti svoj rad, ali pošto sam prepoznao normativ koji sam sam napisao i skinut je sa službenih stranica znate koje firme i iza kojeg odgovorno stojim, kažem samo da redovni servis na motociklu traje 4 - 5 radnih sati, košta nazivno 350kn + PDV, ponekad se i oduži radi nepredviđenih problema tipa neispravan - puknut vijak, skini i podmaži sajlu, uštimaj plastike - nosače nakon laganog pada, itd.... pa dva puta peri motor, prije stavljanja na stol i poslije servisa, pa ispoliraj štogod ako treba, pa namaži plastike ... Što se tiče izmjene ulja i filtera,
mi to niti ne smatramo servisom, niti naplaćujemo, hoću reći izmjena ulja i filtera kupljenih kod nas je potpuno BESPLATNA. Cijena rada je nekome velika, a nekome smiješno mala, ovisi tko koliko cijeni tuđi rad. Osobno smatram da nije skupo niti 200 kn na sat, ako se napravi pošteni posao. (Primjer nesrazmjera satnica; bez uvreda za dalje pomenute, ali kolika je satnica muškog frizera čiji sav alat košta kao set boljih gedora ili profi zidara ili keramičara recimo, i još k tome, niti jedan ne mora znati barem engleski i poznavati rad na računalu ). Neka moderatori ovo ne smatraju samoreklamom nego pojašnjenjem i pokušajem da se shvati zašto servis na motoru košta, a kvalitet servisa direktno utječe na vijek trajanja motora. I da, točka 15 se radi obvezno na svim vijcima, ali se moment ključ koristi samo na onim najvažnijim, kotači, vilice, ovjes, motor...., ostali po osjećaju, popraćenim dugogodišnjim iskustvom. A što se tiče filtera, pojeftinili su za 30-40tak kn, ali to u cijeloj priči uopće nije bitno, jer mi volimo kupce i mušterije i ne radimo ovaj posao samo radi novca, nego i iz ljubavi prema motorima, pa i nije teško ostati koju minutu ili sat duže radi sigurnosti i zadovoljstava naših kolega po interesu, odnosno motorima. Ugodnu vožnju svima
Pozdrav, Boris