Cijena koju plaćate za servis vašeg motora

Frane_vtc said:
Šta ti je sve promijenio za tu lovu i jesi li zadovoljan majstorom? Ja bi išao tamo čim zatopli. 8)
ruke 366,00 kn filter ulja 148,01 ulje (mobil 1 racing * 4) 374,44 = 888,45

Sto se tice usluge ja sam zadovoljan a i svi drugi koje ja znam koji idu u mms
stoga odi i sam se uvjeri (y)

mozda se i sretnemo i ja cegam toplije da odem na servis
 
PRObike Bojan said:
Ima ovlaštenje za Suzuki i Kawasaki tak da nemaš brige (y)

Bojan, samo me zanima ko bu sad srajfal kod Marka kad je Buco otisel?? :misli:
 
[quote author=Robert]
Bojan, samo me zanima ko bu sad srajfal kod Marka kad je Buco otisel?? :misli:
[/quote]

pa Alen ;)
 
Zar nije 880kn malo prevelika cijena za promjenu ulja? Ili jos bolje, 150kn za filter ulja?  :shock:
 
aurellie said:
Zar nije 880kn malo prevelika cijena za promjenu ulja? Ili jos bolje, 150kn za filter ulja?  :shock:
neznam kako se krece dalje filteri a stvari stoje ovako orginalni filter 148 kn zamjenski oko 100 kn ( mozda je sad i jeftiniji neznam znacu za jedno mjesec dana kad odem na servis) posto je motor pod garancijom ide orginal, dal moze jeftinije moze samo neznam gdje u slavoniji a da si zadovoljan servisom.
 
(da nebude reklama ne navodim gdje ali) majstor kaže da servis obuhvaća:

1. prijem  vozila ; vizualni pregled vozila
2. proba vozila
3. izmjena ulja ( 4 T );  izmjena ulja u reduktoru ili mjenjaču ( skuteri i 2T motori )
4. izmjena uljnog filtera ( 4 T )
5. izmjena ili čišćenje zračnog filtera
6. kontrola propusnosti spojeva na motoru
7. kontrola termičke grupe motora prema planu održavanja
8. provjera zazora ventila prema planu održavanja
9. provjera sistema za dovod goriva, čišćenje po potrebi
10. provjera sustava ubrizgavanja -dijgnostika- prema planu održavanja
11. čišćenje tijela i leptira sustava za ubrizgavanje
12. podešavanje i sinhronizacija ubrizgavanja prema planu održavanja
13. provjera sistema za hlađenje, dolijevanje tekućine po potrebi
14. izmjena ulja u kočionom sustavu i hidrauličnom kvačilu
15. provjera svih vijaka i matica, dotezanja po potrebi
16. provjera oplata odnosno dijelova oklopa,  podešavanje po potrebi
17. provjera, podmazivanje i podešavanje svih sajli
18. provjera sekundarnog prenosa
19. provjera, pranje, dotezanje i podmazivanje lanca ( motocikli )
20. podmazivanje i podešavanje polužja kočnica, kvačila, čoka, gasa itd..
21. provjera zračnosti ležajeva kotača
22. kontrola felgi ( aluminijske ) dotezanje žbica kotača  
23. kontrola – izmjena remena varijatora  po potrebi  ( skuteri )
24. čišćenje varijatora i izmjena valjčića po potrebi  ( skuteri )
25. provjera i podmazivanje “ bendiksa “   ( skuteri )
26. provjera upravljačkog mehaniz. ( zračnost ležajeva upravljača )
27. izmjena svijećica prema planu održavanja
28. provjera generatora i reglera
29. provjera nivoa tekućine u akumulatoru
30. provjera el. signalizacije
31. provjera amortizera i ovjesa, podmazivanje prema planu održavanja
32. provjera  pumpe za miješanje ulja i goriva
33. provjera rada ispušnog ventila  
34. podešavanje smjese i broja okretaja u praznom hodu ( rasplinjači )
35. provjera i izmjena disk pločica ili obloga kočnica po potrebi
36. provjera guma i pritiska
37. proba vozila
 
PRObike Bojan said:
Navodno da otvara doma u Vž :misli:

dobar je mehaničar, vidjet ćemo kakav je poduzetnik ;)

servis godišnje za moj bike (fzr 1000):
ulje polusintetika cca 10 l - 850 kuna
filtar ulja - 100 kuna komad x 2
dot 5.1; 0,5 l - 100 kuna
štelanje karburatora - 200 kuna
lanac za sprej - 100 kuna
+
gume, lanac, lančanici, disk pločice, štelanje ventila, rashladna tekućina  i sve ostalo po potrebi, aproksimativno oko 1500 kuna godišnje.
 
zeljko said:
majstor kaže da servis obuhvaća:

15.  provjera svih vijaka i matica, dotezanja po potrebi

Budimo realni.
Ako majstor želi kvalitetno obaviti posao koliko vremena treba samo za točku 15 (sa moment ključem).
Za navedenih 37 točaka su potrebna barem 2 radna dana (ako je majstor izuzetno brz i sposoban).
Pošto je radni sat?
I tako na svakom servisu.
Poanta: ili je servis preskup ili propada jer majstor više voli mušterije nego sebe
 
Super Jura said:
15.   provjera svih vijaka i matica, dotezanja po potrebi

Budimo realni.
Ako majstor želi kvalitetno obaviti posao koliko vremena treba samo za točku 15 (sa moment ključem).
Za navedenih 37 točaka su potrebna barem 2 radna dana (ako je majstor izuzetno brz i sposoban).
Pošto je radni sat?
I tako na svakom servisu.
Poanta: ili je servis preskup ili propada jer majstor više voli mušterije nego sebe
Da bude zabune, ne osjećam se prozvanim radi 100 kn više ili niže cijene servisa kod nas, i niti me stid naplatiti svoj rad, ali pošto sam prepoznao normativ koji sam sam napisao i skinut je sa službenih stranica znate koje firme i iza kojeg odgovorno stojim, kažem samo da redovni servis na motociklu traje 4 - 5 radnih sati, košta nazivno 350kn + PDV, ponekad se i oduži radi nepredviđenih problema tipa neispravan - puknut vijak, skini i podmaži sajlu, uštimaj plastike - nosače nakon laganog pada, itd.... pa dva puta peri motor, prije stavljanja na stol i poslije servisa, pa ispoliraj štogod ako treba, pa namaži plastike ...  Što se tiče izmjene ulja i filtera, mi to niti ne smatramo servisom, niti naplaćujemo, hoću reći izmjena ulja i filtera kupljenih kod nas je potpuno BESPLATNA. Cijena rada je nekome velika, a nekome smiješno mala, ovisi tko koliko cijeni tuđi rad. Osobno smatram da nije skupo niti 200 kn na sat, ako se napravi pošteni posao. (Primjer nesrazmjera satnica; bez uvreda za dalje pomenute, ali kolika je satnica muškog frizera čiji sav alat košta kao set boljih gedora ili profi zidara ili keramičara recimo, i još k tome, niti jedan ne mora znati barem engleski i poznavati rad na računalu ). Neka moderatori ovo ne smatraju samoreklamom nego pojašnjenjem i pokušajem da se shvati zašto servis na motoru košta, a kvalitet servisa direktno utječe na vijek trajanja motora. I da, točka 15 se radi obvezno na svim vijcima, ali se moment ključ koristi samo na onim najvažnijim, kotači, vilice, ovjes, motor...., ostali po osjećaju, popraćenim dugogodišnjim iskustvom. A što se tiče filtera, pojeftinili su za 30-40tak kn, ali to u cijeloj priči uopće nije bitno, jer mi volimo kupce i mušterije i ne radimo ovaj posao samo radi novca, nego i iz ljubavi prema motorima, pa i nije teško ostati koju minutu ili sat duže radi sigurnosti i zadovoljstava naših kolega po interesu, odnosno motorima. Ugodnu vožnju svima (y) 
Pozdrav, Boris
 
2 MMS:  :D Čim zatopli nazvati ću te da se dogovorimo za termin. Htio bih servis i sve što ide uz to tako da sam miran za sezonu. Pozdrav!!!  :piva: :skuter:

P.S. Ima kakav popust za ekipu sa foruma? :moli: :moli: :moli: :mrgreen:
 
Frane_vtc said:
2 MMS:  :D Čim zatopli nazvati ću te da se dogovorimo za termin. Htio bih servis i sve što ide uz to tako da sam miran za sezonu. Pozdrav!!!  :piva: :skuter:

P.S. Ima kakav popust za ekipu sa foruma? :moli: :moli: :moli: :mrgreen:
Ma budemo nešto skemijali :D , prijave su već započele, najbolje je kontaktirati me na www.mms-moto.hr/servis_req.php  (y)  do tad ugodnu vožnju
Boris
 
Guzzi Stone
4 litre ulja za motor (mogu uzet i ulje za aute,ima suhi kuplung) i 1 litra ulja dovoljna za kompletan prijenos. Filter ulja oko 50kn (problem je model,ima na samo jednom mjestu u ZG).
Servisni interval je na 10000km. Tu sam malo preskočio 500kn.
Serviser u Ljubljani traži 140 eura i ne čini mi se puno jer onda plaćam i tuđe ruke i poštela mi motor jer nemam doma ništa za štelanje. A i znanje mi je krhko pa dok malo ne snimim...