DaDanas mi tokom vožnje zaštekala, i slijedećih 10 metara ugasila.
Upalilo crveni trokut i napisalo SERVICE. Bez mogućnosti paljenja.
Uspio sam uć u izbornik i dobit grešku " 12 - Crank Axis Sensor "..
Prije sam znao imat situaciju da neće upalit pa izbaci "00019 - AMP" i onda odspojim akumulator pa se to normalizira - pogotovo ako bi bio na jakom suncu.
Danas nije bilo tako.
Probao sam ga upalit na guranje - ništa.
Nisam dobio naznake života okretanjem ključa. Sat/pumpa bez ikakvih reagiranja.
Primjetio sam da mi 2 žice odispod brave mrdaju. Pomicanjem sam primjetio da se sat tako oživi i pumpa pokrene. Pučipao sam crnu izrazito lako, zelena mrvicu teže i kad sam ih stavio u stalni spoj, motor je normalno upalio i radio. I 5km dalje sam ga dovezao doma bez ikakvih problema. Nikakve posebne vibracija, nikakvi neuobičajeni trzaji. Normalan rad mjenjača. Nekoliko puta ugasio, odspojio žice, ponovo spojio, ponovo upalio.
Da li je taj kontakt u bravi prvobitni uzrok problema tj. greški koje su se meni pojavile u međuvremenu?
(znam da je prijašnji vlasnik tamo nešto lemio pred 10tak godina)
Ja sam evo novopeceni vlasnik Pegasa i jedno jutro mi isto nije palio, na kraju se ispostavilo da nema goriva haha. (Imam od traila dash na njemu, tako da ne znam razinu goriva)...Ako imas srece i ti mozda imas isti problem.Ekipa imam problem, molio bih za pomoć.
Nisam ga baš preko zime vozio, aku mi je bio pri kraju pa ajde čekat ću toplije dane.
Kupim aku u ponedjeljak, idem do posla i nazad svaki dan, jutros sjednem, upali na sekund i ugasi se, svaki sljedeći put samo vergla, nakon par sati probam ponovno i ista priča, upali se pa ugasi i onda u prazno.
Mislim da se pumpa goriva čula, nisam 100%, ali primjetio bi da nije. Stavim drugu svjećicu, dam kontakt i ne čujem pumpu goriva, kad probam upalit također samo vergla i ne pali.
Sa starim aku je imao iste 'simptome', osim toga kill switch mi je znao ostat zaglavljen kad ga upalim, trebao sam ga manualno vratiti, podmazao i nakon toga se vraćao.
Imate li kakve pretpostavke?
Jeli još vrijedi ona stara fora s pumpom goriva od vespe? Sjećam se da sam o tome čitao tu prije desetak godina.
Hvala ali nisam te sreće, tank je pun. Pegaso Factory u pitanju.Ja sam evo novopeceni vlasnik Pegasa i jedno jutro mi isto nije palio, na kraju se ispostavilo da nema goriva haha. (Imam od traila dash na njemu, tako da ne znam razinu goriva)...Ako imas srece i ti mozda imas isti problem.
Ovo za Vespu i dalje sljaka koliko znam. Kosta 30ak eura pumpa
Mislim da ima u vise trgovina za uzet, ja sam evo otvorio prvi link: https://www.frcomoto.si/hr/gilera/11897-pumpa-goriva-vespa-gts-300ie-super-08-13-gtv-300.htmlHvala ali nisam te sreće, tank je pun. Pegaso Factory u pitanju.
Znaš možda točan model te pumpe ili di mogu tražiti?
Šta su mali okretaji? Koliko? To je jedan cilindar pa ne možeš ni očekivat glatku vožnju na skroz niskim okretajima.Imam problem sa stradom, na malim obrtajima motor trokira/cuka dok ne uhvati vece obrtaje onda se normalno vozi. Zna li tko u cemu bi mogo bit problem?
Znam da je kod jednocilindraša normalno da motor trese ali ovo te bas iscuka krene pa ko da izgubi snagu i tako dok ne uhvati jedno 3tis obrtajaŠta su mali okretaji? Koliko? To je jedan cilindar pa ne možeš ni očekivat glatku vožnju na skroz niskim okretajima.
kaj je to injection model? znalo bit svašta, pazi, budi spreman da se ugasi pri šaltanju. To zna bit opasno, rasipaš se sam tak.Znam da je kod jednocilindraša normalno da motor trese ali ovo te bas iscuka krene pa ko da izgubi snagu i tako dok ne uhvati jedno 3tis obrtaja
Ne znam koja je jacina tog cukanja, ali meni je isto relativno nemiram u prvoj brzini. Kod mene nije nista za brigu, samo se lagano osjeti cupkanje i imam osjecaj da se smanjilo nakon stelanja ventila...Imam problem sa stradom, na malim obrtajima motor trokira/cuka dok ne uhvati vece obrtaje onda se normalno vozi. Zna li tko u cemu bi mogo bit problem?