Aprilia Pegaso 650 strada

Bocni koferi su potreba ako ćeš voziti nekad negdje dalje, pogotovo ako voziš suvozačicu...ovi od kappe 33 su OK., meni su ljepši od Givia 35 ili 37 N, stvar ukusa. Jedino sto sa bočnim koferima zaboravi provlačenje izmedju kolona...
 
Bocni koferi su potreba ako ćeš voziti nekad negdje dalje, pogotovo ako voziš suvozačicu...ovi od kappe 33 su OK., meni su ljepši od Givia 35 ili 37 N, stvar ukusa. Jedino sto sa bočnim koferima zaboravi provlačenje izmedju kolona...
Slažem se. No zbog praktičnosti i stvari koje mi trebaju tokom dana.
Doći na posao i nosit jaknu, kacigu, rukavice, laptop, ispite, bilješke, kupaći i ručnik. A treba mi samo ključ i usb.

Više mi treba preporuka montiranja, jer koliko vidim čekaju me preinake postojećih nosača.
 
Slažem se. No zbog praktičnosti i stvari koje mi trebaju tokom dana.
Doći na posao i nosit jaknu, kacigu, rukavice, laptop, ispite, bilješke, kupaći i ručnik. A treba mi samo ključ i usb.

Više mi treba preporuka montiranja, jer koliko vidim čekaju me preinake postojećih nosača.
zasto nesto preinacivat,pa nabavi kofere za nosace koje imas...
 
Evo i mene u temi Aprilija..Naime imam jednu na popravku koja ne pali.Ima sve kako treba ,iskru ,gorivo na ubrizgivačima, zrak na ulazu u filter uredan Ugasila se radeći na centralnom nogaru .Na oko sve u redu al neče upalit.Nakon svih provjera ustanovio sam ,sa stroboskopskom lampom,da iskra skoči kad je klip u donjoj mrtvoj točki Pomislio sam da je zamašnjak promjenio položaj na radilici al i to je sve na svom mjestu.Pitam se dali se to možda nekom isto dogodilo i da je CDI poblesavio. Tražim jedan samo za provat i eventualno kupit ako se pokaže da je baš on u kvaru. Pick up je čist i nema metalne prljavštine.Nakon resetiranja CDI- a preko one dvi žičice u đeku kako piše u manualu iskra se pomakla za jedno 20 stupnjeva al nikako da dođe u GMT.U verglanju se baš čuje da nekad opali u cilindru kad je lip dole.Onda * pukne* i vrati kroz karburatore.Sve se to vlasniku več jednom dogodilo i uspio je upalit nakon dugog verglanja sa dvije baterije.Ja to nebi radio jer ne želim pokvarit ni bateriju ni alnaser. Niti na šlepanje neče upalit. Znači,trebao bi mi CDI samo za provat minut. .Aprilia Pegaso 650 ubrizgavanje ,2002.Hvala svima na korisnim info. :mrgreen::mrgreen:
 
Ima li netko preporuku za majstora? Zagreb, Trešnjevka, al naravno moze i okolica
Nemam ništa ozbiljno za raditi na motoru al bi želio naći stalnog kvalitetnog majstora
 
Pozdrav svima. Ja sam iz Makedonije, hocu da kupim aprilia pegaso strada 660 2006 sa 34.000km citao sam skoro sve komentare na ovu temu (malo su odavno) ali opet imam neka pitanja..
-Na sta tocno obratiti paznju pri kupuvini ovog motora?
-Jel ima nacin da se proveri dali dobro puni struju?
-Kako da resim problem sa bravom ? dali treba samo da pojacam lem ili ?
-Dali ima neke simptome da ce benziska pumpa otkazati ?
 
Last edited:
Uzmi V-Stroma 650,i obilazi svijet...
 
Pegaso strada je no brainer motor. Sve je oko njega poznato i nema nečega što bi se moglo smatrati problematičnim i da se neda lako riješiti.
Ja sam ga imao od 2008 do 2010, prodao ga i čovjek koji ga je kupio od mene, prodao ga dalje s preko 80000 km i taj motor je sad na cca 110000 km i sve je u redu s njim.
Kod mene nije bilo problema, a poslije je mislim samo bilo problema s tom bravicom. Ostalo sve b.o.
 
  • Like
Reactions: diesel power
To je top motor, provjerena minarelli masina i talijanski izgled...jedino sta jebe je struju, al to se zna za svaki talijanski motor, auto, kamion...
 
  • Like
Reactions: Octane
Nasao sam jedan na oglasima.. Tip ili ga prodaje ili hoce da nadje neko da ga popravi.. Motor stajao 5/6 meseca i sad nece da vergla.. Na tabli izagje znak EFI.. Probao je rucno da spoji alternator, vergla ali nece da zapali...