Beverly club

Pozdrav ekipa. Ja sam jucer kupio novog Beverly 300 HPE i zadovoljan sam mnogim stvarima ali ima i nekih od kojih me vec boli glava. Pa bih volio da podjelim neka iskustva i cujem da li ste se i vi susreli sa slicnim stvarima.

Prvo do juce sam vozio Medley 155 kojeg sam takodje kupio novog i slusao me je odlicno al poslije 5 godina odlucim prec na malo jaci i veci skuter. Ocekivao sam slicno iskustvo ali sa vise snage medjutim medley je se vozio puno glađe nego ovaj beverly,pogotovo spora voznja do 30kmh beverly kao da predugo stoji u "prvoj" brzini i s mjesta krece na prilicno vecim okretajima nego sto je medley al ajd to cemo zanemariti jer razliciti su motori i treba malo da se naviknem. Medjutim najbolnija stvar je buka iz masine i uopće ne djeluje normalna. Na brzini oko 40kmh kad se vozim na vrlo malom gasu čuje se zvuk kako da neke plastike škripuću jedna od drugu,čim malo pojacam gas i motor počne vući taj zvuk prestane ili ako pustim gas i motor počne kočiti opet zvuk prestane. Druga stvar je kad ga tek upalim hladnog mašina baš ima neki neprirodan zvuk koji se kasnije smiri kad odradi bar dvije minute.
Servisera sam zvao i kaze da je to normalno kod ovih novijih beverlyja. Hmmm meni to nije normalno.

Sto se snage tice nemam zamjerki. Vuče nenormalno za 278ccm usporedivo sa starom 350kom.
Mislin da ti tablica trese, podbaci neku gumu pod nju, ja san tako rijesija problem.
 
  • Like
Reactions: t0malito
Mislin da ti tablica trese, podbaci neku gumu pod nju, ja san tako rijesija problem.
e to je to 👍🏼 i meni je tablica zujala, rekao mi serviser da je samo lagano prstima zakrivim prema van i vratim u okvir, nakon toga je nestalo sve
 
Hvala ekipa za informacije. Danas sam vec bolje,izgleda da se ja navikavam a i Bev se razradjuje.

Nego jos nesto da upitam,ne mogu da se spojim na telefon nikako,Ima sad ta aplikacija koja se instalira na telefon i telefonom se uparis preko bluetootha na skuter i imas neke opcije tamo vamo ali nikako ne mogu da stavim skuter u pairing mode.Pratim upute iz app al nece.Trebao bi drzati multimedia tipku prije nego sto dam kontakt i onda kad dam kontakt treba da zablinka simbol na tabli i poslje toga ide uparivanje al poslije dosta pokusaja sam odustao jer simbol nece da zablinka na tabli i telefon ne nalazi piaggia kad skeniram s bluetooth.

Jel neko imao problem i kako je rijesio?

Hvala.
LP
Malo se kasno referiram na tvoje postove, al eto, ako je išta korisno.
Isto Bev300.
Podmazali su mi ležaj prednjeg kola jer se čula buka na puštanju gasa otprilike ovako: CIJU CIJU pa C CC CCC.
I napravia sam prvi servis, tablicu mi je isto malo stisa da ne pleše.
Tlakovi 2.2, a motor priko 130 km/h krene vrludati a ravna je felga.
Imam poštarski vizir i orginalni kufer, pa virujem da je do toga, a i da nije, boli me brige jer je stabilan do onda. Možda budem proba skinit kufer, pa vidim kakva je situacija.

Moj je 2023 model, nema zalipljenu oznaku Bev, nego lakiranu. Navodno je to novi model, vau što su se potrudili.
Inače motor je doša bez bočne nogare, i skinia je pošteno čovik s novog i instalira meni, ali to navodno ide u dodatnu opremu.
Aj zamisli.

A što se tiče spajanja, reka mi je da se neki modul mora skiniti/ platiti/ kojikurac, i da to još nema, al da nebi tribalo bit skupo, bubnia je cca 50 eura.
 
Last edited:
Malo se kasno referiram na tvoje postove, al eto, ako je išta korisno.
Isto Bev300.
Podmazali su mi ležaj prednjeg kola jer se čula buka na puštanju gasa otprilike ovako: CIJU CIJU pa C CC CCC.
I napravia sam prvi servis, tablicu mi je isto malo stisa da ne pleše.
Tlakovi 2.2, a motor priko 130 km/h krene vrludati a ravna je felga.
Imam poštarski vizir i orginalni kufer, pa virujem da je do toga, a i da nije, boli me brige jer je stabilan do onda. Možda budem proba skinit kufer, pa vidim kakva je situacija.

Moj je 2023 model, nema zalipljenu oznaku Bev, nego lakiranu. Navodno je to novi model, vau što su se potrudili.
Inače motor je doša bez bočne nogare, i skinia je pošteno čovik s novog i instalira meni, ali to navodno ide u dodatnu opremu.
Aj zamisli.

A što se tiče spajanja, reka mi je da se neki modul mora skiniti/ platiti/ kojikurac, i da to još nema, al da nebi tribalo bit skupo, bubnia je cca 50 eura.
Tlak u gumama je naprid 2.2 a nazad 2.6 sa suvozačen, pa ja tako držim i stalno. Ovo za bočni nogar ne razumin, tvoj greškom nije doša s njim ili je to dodatna oprema u 2023. model? Ako je, onda je jadno, eto. I u tom slučaju bi instalacijska priprema tribala već postojat na vozilu. Za tablice i pod kufer ja kupin par najjeftinijih podloga za miš, izrežen i stavin.
 
Tlak je 2.2 naprid- nazad, 2.4 sa suvozacem, ako sam dobro vidia.
Moj je taman dosa iz Italije, ka fol novi model 2023 i stoji prid salonom na centralnoj nogari, i slucajno bacim oko i vidim da nema bocnu.
Pitam covika, i on je bia fer, kaze e da, nisu meni rekli, nisam ja tebi, da na novim modelima ide bocna u dodatnu opremu, cca 50 eura.
Nije mu jasno bilo zasto je nisu odmah stavili i ukalkulirali u ukupnu cijenu motora.
Ispalo je da mi je poklonia nogaru, odnosno da ce ju on morati platiti Piaggiu.
Nije me upozoria, jer je smetnia informaciju preniti meni, kad je dobia ( 2-3 dana pred dolazak motora ).

Instalacijska priprema je vjerojatno na motoru, a nesto se triba aktivirati, pretpostavljam. Nije mi zna objasniti jer vidim da nije ni sam bia siguran.
Rijec je o ovlastenom Piaggio servisu.
 
Nema bocnu? Pa nije tomos da bez bocne nogare dolazi jebemu. Bas me zanima koliko ce imati slucajeva da covjeku padne motor dok silazi sa njega a nema bocne nogare da ga najprije na nju spusti.
 
bilo je tih gluposti i sa starim 300 jedne godine, stigle cijene za novu godinu i cijena je bila manja nego za godinu prije, ali skuteri stigli bez bočne nogare, a cijena je bila umanjena točno za iznos cijene bočne nogare 😄
 
  • Haha
Reactions: hondimir
Odma je shvatia da će biti teško da nadoplatim i da nisam upozoren za bočnu, pa nije bilo razgovora.
Ali, kako nije reka nista do onda, vjerojatno se nada da ću primjetiti kod kuće i onda uložiti u ‘dodatnu opremu’. APP
 
Nije mi dalo mira šta bi se reklo pa sam naručio i bez ikakve muke ugradio Puigov vjetrobran na Beva. Odolio sam iskušenju da ga par dana vozim bez ikakvog vjetrobrana. Može se pomicati po visini ali ostalo mi je samo još nekoliko mm lufta, a sad mi je nešto niže od razine očiju. Čepići za uši i to oni najjeftiniji su mi dosta riješili problem buke sa originalom (kupujem samo low end kacige) :) ali očekujem puno od ovog koji je taman toliki da nije ružno vidit, a da eliminira vjetar i sl. Nedavno sam zamalo ostao bez oka pri susretu sa nekim većim kukcem, nos je došao u prvobitno stanje tek nakon dva tjedna.
EeFEfKQm.jpg

Sve podatke a i bolje slike kako paše skuteru imate na stranici proizvođača, došao me oko 130 E sa poštarinom...
 
Kad smo kod vjetrobrana, zadnje dvije godina sam na 350 vozio Scorpion EXO 230, nije baš tiha ali ima prolaznu ocjenu. Sad sam uzeo novi model na 400 i s otvorenim vizirom je još ok ali kad se skroz spusti, jako je bučna. Probao sam s još dvije kacige, modularnom i integralnom, bolje je ali se opet u tom istom položaju dosta čuje vjetar. Nema šta drugo biti osim vjetrobrana.
 
Kad smo kod vjetrobrana, zadnje dvije godina sam na 350 vozio Scorpion EXO 230, nije baš tiha ali ima prolaznu ocjenu. Sad sam uzeo novi model na 400 i s otvorenim vizirom je još ok ali kad se skroz spusti, jako je bučna. Probao sam s još dvije kacige, modularnom i integralnom, bolje je ali se opet u tom istom položaju dosta čuje vjetar. Nema šta drugo biti osim vjetrobrana.
Vjetrobran nije neka sreća na 400, meni je na 179 cm radio turbulencije oko kacige i buku. Btw, još nema zamjenske felge, novi vlasnik je u depri već.
 
Malo se kasno referiram na tvoje postove, al eto, ako je išta korisno.
Isto Bev300.
Podmazali su mi ležaj prednjeg kola jer se čula buka na puštanju gasa otprilike ovako: CIJU CIJU pa C CC CCC.
I napravia sam prvi servis, tablicu mi je isto malo stisa da ne pleše.
Tlakovi 2.2, a motor priko 130 km/h krene vrludati a ravna je felga.
Imam poštarski vizir i orginalni kufer, pa virujem da je do toga, a i da nije, boli me brige jer je stabilan do onda. Možda budem proba skinit kufer, pa vidim kakva je situacija.

Moj je 2023 model, nema zalipljenu oznaku Bev, nego lakiranu. Navodno je to novi model, vau što su se potrudili.
Inače motor je doša bez bočne nogare, i skinia je pošteno čovik s novog i instalira meni, ali to navodno ide u dodatnu opremu.
Aj zamisli.

A što se tiče spajanja, reka mi je da se neki modul mora skiniti/ platiti/ kojikurac, i da to još nema, al da nebi tribalo bit skupo, bubnia je cca 50 eura.
Ja sam tlak zadnje držao na 2.6 stalno, to je malo pomoglo kod lelujanja. Pogotovo kod michelina koji je jako mekan...ciju ciju je plakao i moj. Malo wd40 pa stane do sljedećeg pranja...🤣
 
Još koja crtica od mene pa za nekim daljnjim velikim piskaranjem nema potrebe.
Evo, prošlo je misec dana i ravno 1000 km od druge promjene ulja, skuter nije izgubio ni kap. Ipak, u tom periodu sam se uglavnom vrtio po magistrali ispod 100 km na sat a da puni gas nisam odrvnuo par puta. To je moj stil vožnje i ne mogu drugačije, a kako je Breeze već napisao realno za to je ovo vozilo i namijenjeno. Budu li me ove stvari i dalje zanimale radije ću sebi priuštiti i motor a od skutera uzimati ono najbolje, ne treba tu očekivati čuda, bar u ovoj klasi.
vuk9dNGm.jpg

Razina ulja se provjerava tako da se čep sa šipkom zavida do kraja, i kad sam mijenjao ulje pazio sam da vidim koliko iznosi razlika od min. do max. oznake i to je točno dec ulja.
Jeq1Wrbm.jpg

Imam jednu malu opasku vezano za prednji prostor za rukavice; kad npr. iden na plažu da mi ne ispadne iz đepa kupaćih tu sam odlagao ključ, koji je bio neobično vruć pogotovo na metalnom dijelovima, ključu kofera i privjesku itd. Pomislio sam da je to do vanjske temperature ali sam brzo skužio da se ovaj označeni pretinac jako zagrijava za razliku od ostala dva, vjerojatno zbog radijatora i cijevi hlađenja.
9sha0bnm.jpg

E da, kuka za spizu je jako praktična i uz oslonac središnjeg tunela bez problema može držati i pakiranje x6 1.5 L boca i sl., a ja je koristim i kao upozorenje (u izvučenom položaju) da sam stavio lokot.
Nakon što sam spustio prednji far (vida je pod kutem odma ispod fara) da osvjetljava cestu a ne petarpanovski u daljinu mogu za kvalitetu osvjetljenja samo reći riječi hvale. Imao sam inače bizaran incident kad mi je čovjek izašao iz auta na semaforu vidno nervozan i napao me verbalno da koji je to k ovo ono da ne može voziti ispred mene, ali se smirio kad sam mu upalio i dugo svjetlo i objasnio da je sve tvornički. Lik se ispričao i sjeo nazad u auto i otišao. Svejedno, noću sad kad stanem iza auta u koloni i semaforu zakrenem malo timun u stranu.
Kočnice koje se vjerojatno još i razrađuju palac gore, kao i za ovjes koji je meni jako udoban, stavio sam zadnji zub tvrđe od tvorničkog a par sam dana isprobavao sve razine nema tu meni neke velike razlike. Vožnja sa suvozačem je OK, moglo bi biti više mista za mene ali svi hvale udobnost stražnjeg sica i oslonac na kuferu.
PUIG vizir je digao znatno kvalitetu vožnje, samo se još trebam malo naviknuti na njega. Nema više potrebe za čepićima za uši. Naravno, i dalje ima nešto vjetra ali puno je ugodnije i po potrebi se možete skroz zakloniti. Imao sam na prošlim skuterima i veće vizire (kao što npr. Givi daje za ovaj Bev HPE) ali uvijek je padala krajnja brzina a pojačali bi se zvukovi mašine i suspenzije koji su vrlo iritantni. Prilikom rastavljanja originala uvjerio sam se još jednom kako je Piaggio ipak ispod jednog osjećaja koji vam pruža Yamaha, bez uvrede ikom.
uM3MR12m.jpg

Za pranje godinama koristim samo ovih par stvari sa slike; MaFra 3in1 sa voskom za nebojane i Motul Wash&wax za bojane dijelove.
XAGJ1ygt.jpg

Eto, nakon 3000 km što nije nešto ali obzirom na svoje iskustvo posjedovanja više toga mogu reći kako je novi Beverly moderno, za vožnju ugodno i atraktivno vozilo, koje u svojoj "300" verziji uglavnom ispunjava predviđene zahtjeve. Mene kao vlasnika i dalje na prvom mjestu oduševljava beskontakni ključ, a najviše me smeta "X" dojam da ste na manjem vozilu, jer Bev ne ostavlja onaj dojam moći i masivnosti koji pruža njegov po meni glavni trenutno konkurent a to je X-MAX 300. Ok, nisu isti tip vozila strogo gledano ali za našeg prosječnog kupca to će biti po meni glavna dilema. Isto tako, smatram da bi Bev trebao imati veću cjenovnu razliku u odnosu na Yamahu, ali naravno tako je kako je. Baš san pri neki dan stao pored ganc novog X-Maxa 300 i par minuta doslovno uživao gledajući ga, ali moram se složiti sa kultnom izjavom čuvenog Joke kojeg mislim neko citira u potpisu, ono o japanskim i talijanskim strojevima. :D Sretan vam Praznik i drive safe.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Marin0
Imam jednu malu opasku vezano za prednji prostor za rukavice; kad npr. iden na plažu da mi ne ispadne iz đepa kupaćih tu sam odlagao ključ, koji je bio neobično vruć pogotovo na metalnom dijelovima, ključu kofera i privjesku itd. Pomislio sam da je to do vanjske temperature ali sam brzo skužio da se ovaj označeni pretinac jako zagrijava za razliku od ostala dva, vjerojatno zbog radijatora i cijevi hlađenja.
I prošli se dosta grijao u pretincu, pogotovo u toj ladici. Prekjučer sam nešto duže vozio po gradu a vani je bilo vruće pa sam morao premjestiti daljinski od otvaranja dvorišta jer sam mislio da će se rastopiti. Nije prevelika sreća ni u ona dva druga pretinca ali nema alternative.

Kako misliš da ostaviš ključ u pretincu?