Još koja crtica od mene pa za nekim daljnjim velikim piskaranjem nema potrebe.
Evo, prošlo je misec dana i ravno 1000 km od druge promjene ulja, skuter nije izgubio ni kap. Ipak, u tom periodu sam se uglavnom vrtio po magistrali ispod 100 km na sat a da puni gas nisam odrvnuo par puta. To je moj stil vožnje i ne mogu drugačije, a kako je Breeze već napisao realno za to je ovo vozilo i namijenjeno. Budu li me ove stvari i dalje zanimale radije ću sebi priuštiti i motor a od skutera uzimati ono najbolje, ne treba tu očekivati čuda, bar u ovoj klasi.
Razina ulja se provjerava tako da se čep sa šipkom zavida do kraja, i kad sam mijenjao ulje pazio sam da vidim koliko iznosi razlika od min. do max. oznake i to je točno dec ulja.
Imam jednu malu opasku vezano za prednji prostor za rukavice; kad npr. iden na plažu da mi ne ispadne iz đepa kupaćih tu sam odlagao ključ, koji je bio neobično vruć pogotovo na metalnom dijelovima, ključu kofera i privjesku itd. Pomislio sam da je to do vanjske temperature ali sam brzo skužio da se ovaj označeni pretinac jako zagrijava za razliku od ostala dva, vjerojatno zbog radijatora i cijevi hlađenja.
E da, kuka za spizu je jako praktična i uz oslonac središnjeg tunela bez problema može držati i pakiranje x6 1.5 L boca i sl., a ja je koristim i kao upozorenje (u izvučenom položaju) da sam stavio lokot.
Nakon što sam spustio prednji far (vida je pod kutem odma ispod fara) da osvjetljava cestu a ne petarpanovski u daljinu mogu za kvalitetu osvjetljenja samo reći riječi hvale. Imao sam inače bizaran incident kad mi je čovjek izašao iz auta na semaforu vidno nervozan i napao me verbalno da koji je to k ovo ono da ne može voziti ispred mene, ali se smirio kad sam mu upalio i dugo svjetlo i objasnio da je sve tvornički. Lik se ispričao i sjeo nazad u auto i otišao. Svejedno, noću sad kad stanem iza auta u koloni i semaforu zakrenem malo timun u stranu.
Kočnice koje se vjerojatno još i razrađuju palac gore, kao i za ovjes koji je meni jako udoban, stavio sam zadnji zub tvrđe od tvorničkog a par sam dana isprobavao sve razine nema tu meni neke velike razlike. Vožnja sa suvozačem je OK, moglo bi biti više mista za mene ali svi hvale udobnost stražnjeg sica i oslonac na kuferu.
PUIG vizir je digao znatno kvalitetu vožnje, samo se još trebam malo naviknuti na njega. Nema više potrebe za čepićima za uši. Naravno, i dalje ima nešto vjetra ali puno je ugodnije i po potrebi se možete skroz zakloniti. Imao sam na prošlim skuterima i veće vizire (kao što npr. Givi daje za ovaj Bev HPE) ali uvijek je padala krajnja brzina a pojačali bi se zvukovi mašine i suspenzije koji su vrlo iritantni. Prilikom rastavljanja originala uvjerio sam se još jednom kako je Piaggio ipak ispod jednog osjećaja koji vam pruža Yamaha, bez uvrede ikom.
Za pranje godinama koristim samo ovih par stvari sa slike; MaFra 3in1 sa voskom za nebojane i Motul Wash&wax za bojane dijelove.
Eto, nakon 3000 km što nije nešto ali obzirom na svoje iskustvo posjedovanja više toga mogu reći kako je novi Beverly moderno, za vožnju ugodno i atraktivno vozilo, koje u svojoj "300" verziji uglavnom ispunjava predviđene zahtjeve. Mene kao vlasnika i dalje na prvom mjestu oduševljava beskontakni ključ, a najviše me smeta "X" dojam da ste na manjem vozilu, jer Bev ne ostavlja onaj dojam moći i masivnosti koji pruža njegov po meni glavni trenutno konkurent a to je X-MAX 300. Ok, nisu isti tip vozila strogo gledano ali za našeg prosječnog kupca to će biti po meni glavna dilema. Isto tako, smatram da bi Bev trebao imati veću cjenovnu razliku u odnosu na Yamahu, ali naravno tako je kako je. Baš san pri neki dan stao pored ganc novog X-Maxa 300 i par minuta doslovno uživao gledajući ga, ali moram se složiti sa kultnom izjavom čuvenog Joke kojeg mislim neko citira u potpisu, ono o japanskim i talijanskim strojevima.
Sretan vam Praznik i drive safe.