Pretpostavljam da ne treba. Ja sam neki dan atestirao nosač i kada se stavi na dozvoljenih max 30° nije iza ruba gume.Zanimljvio pitanje, mislim da za atest u HR ne mora, samo za homologaciju koju proizvodjac motora treba zadovoljiti za prodaju na EU, a mozda i drugim trzistima (USA mi prva pada na pamet jer i tamo nema u prodaji motora sa zadnjim kotacem koji bi bio najistureniji dio - ako se ne varam, al ne pratim bas njihovo trziste pa nebi tvrdio)
@Paf atestirao stroma
kaj koštalo?
StručnjaKi sa STP-a 🤣
StručnjaKi sa STP-a 🤣
Dok ne naleti na slijedećeg koji će mu reć ne može, to nije ovaj što je upisan...
Podsjetilo me na mog blesavog starog svojevremeno: regao novi auto, krivo nesto upisali u prometnu. Skuzio kad je dosao kuci, vratio se , u novu prometnu upisali "ispravno", al fulali nesto drugo. Skuzio opet kod kuce, vratio se ponovo, a sad, bilo je davno, mozda se vracao jos jednom, al nebi tvrdio, za ovo sto sam napiso je minimalno i umirao sam od smijeha kak je ispao blesav kad je prepricavao tu epizodu
Koji je razlog ako imaju E oznaku? Šta nije to trebalo značiti da se ne treba mučiti s upisima i ostalim zato što su na Europskoj razini dokazani da su ispravni?Pokušaj br. 1
LED farovi ne prolaze unatoč tome što imaju E oznaku na sebi i što su na regloskopu odlični. Idemo u srijedu s običnima na popravni. Šteta, s ovima motor izgleda 10 godina mlađe i tri puta bolje, o razlici u vožnji po noći da ne govorim.