ma nije samo to, praktičnost, manja potrošnja itd. za skočit u dućan il na kavu i zujati po gradu plus možeš i svugdje s dvoje..max skuteri su top.Jest..za ono vrijeme, novčanik, želje, potrebe, gabarite vozača..ehh
No, s vremenom (čitaj: bolja polovica, djeca, stambeni kredit, smanjenje testosterona) čovjek sebe uvjeri da je 300/400 cc skuter end game za normalnu upotrebu i koje ukradeno subotnje/nedjeljno popodne za pokoji đir.
Cijena posjedovanja motocikla srednje klase nije gotovo ništa viša od maxi skutera.Probat ću racionalizirati iz mog kuta gledišta. Dakle, ako imaš djecu starosti od 0-20 nije vrijeme za motor, skuter nekako ajde. Godišnje radim maximalno 4000 km na dvokotaču, od toga je 3000 km kuća-posa-kuća, plac, dućan i sl.,a cca 1000 km je gušt (nedostatak vremena). 400 hpe i skuter općenito je blag na troškovima (gorivo, servisi, gume, registracija, osiguranje). Pokušat izvući maximum gušta iz nekakve optimalne priče. A hpe je uistinu sposoban skuter. I kad kažem skuter mislim na 1 cilindar, koncept skutera. Xadv 750, T max 500+ i slični izlaze iz svih okvira skutera i onog što je esencija skutera (2 cilindra između nogu, al. okviri, lanac, cijena, cijena posjedovanja). Eto, ukratko o uvjeravanju sebe.
Cijena posjedovanja motocikla srednje klase nije gotovo ništa viša od maxi skutera.
Trenutno su u kući Triumph Street Triple 675 i Beverly 400 HPE između ostalog, pa evo usporedbe.
Beverly troši 4.5 litra po gradu, Triumph je oko 6.
Ulje se mijenja svakih 4-5 t km, 50ak € je za oba.
Osiguranje za Beverlya je 40€, za Triumph je 90 €, što mi je minimalna razlika na godišnjoj bazi.
Gume za Beverlya su 150 €, za Triumpha su 200injak.
Beverly ima remen, motor ima lanac koji se mijenja ovisno o održavanju i stilu vožnje.
Beverly definitivno ima prednosti po gradu, nemaš mjenjača, mašina ne grije, okretan je, zaštićen si od kiše, ali cijena održavanja definitivno nije nešto što bi trebalo presuditi za odabir skutera.
Ako se umjesto motora sa 100injak konja ubaci nešto tipa Honda CB, NC, tek onda skuter gubi svaku bitku što se troškova tiče.
Dijelimo slične utiske za adv 350. Jako dobar skuter. Honda je to.Ja sam nakon Beverlya 300, 350 i T maxa 530 htio uzeti novog Beva 400 ali mi je pod račun uletila par mjeseci stara Honda ADV 350. Nisam ju uopće doživljavao na tržištu i nije mi bila nikakva opcija. Ono što mogu reći nakon desetak vozikanja da je stvarno ok. Položaj sjedenja je super, volan je kao na pravom motoru. Jako je udoban i odlično upija neravnine po gradu. Išao sam do Delnica i po staroj cesti se super vozi i održava brzine preko 100 kao i veći motor. Najveća prednost je stabilnost. Nema nikakvog uvijanja ili ljuljanja na većim brzinama i pri kočenjima. Dobio sam i onaj veliki kofer sa keyless bravom tako da u kombinaciji sa prostorom ipod sica ima skoro 100 litara prostora što je super za grad. Ono što mi se ne sviđa je doziranje prednje kočnice. Nekako je čudna i nisam baš oduševljen kočenjem. Zaštita od vjetra bi također mogla biti bolja iako se da namještati prednji vizir. I nakon raznih motora su mi užasno loše posložene komande. Posebno žmigavci i truba koji stoje u ravnini i totalno su nepraktični. Uglavnom, dobar skuter srednjeg ranga za svakodnevno drljanje. Potrošnja mi je 4 litre nakon 2 rezervara.
Mi smo je isto gledali, ali plastike su mi djelovale loše i dugo se čekala, plus nije bila po guštu izgledom.Ja sam nakon Beverlya 300, 350 i T maxa 530 htio uzeti novog Beva 400 ali mi je pod račun uletila par mjeseci stara Honda ADV 350. Nisam ju uopće doživljavao na tržištu i nije mi bila nikakva opcija. Ono što mogu reći nakon desetak vozikanja da je stvarno ok. Položaj sjedenja je super, volan je kao na pravom motoru. Jako je udoban i odlično upija neravnine po gradu. Išao sam do Delnica i po staroj cesti se super vozi i održava brzine preko 100 kao i veći motor. Najveća prednost je stabilnost. Nema nikakvog uvijanja ili ljuljanja na većim brzinama i pri kočenjima. Dobio sam i onaj veliki kofer sa keyless bravom tako da u kombinaciji sa prostorom ipod sica ima skoro 100 litara prostora što je super za grad. Ono što mi se ne sviđa je doziranje prednje kočnice. Nekako je čudna i nisam baš oduševljen kočenjem. Zaštita od vjetra bi također mogla biti bolja iako se da namještati prednji vizir. I nakon raznih motora su mi užasno loše posložene komande. Posebno žmigavci i truba koji stoje u ravnini i totalno su nepraktični. Uglavnom, dobar skuter srednjeg ranga za svakodnevno drljanje. Potrošnja mi je 4 litre nakon 2 rezervara.
Da ga nisam slučajno dobio pod račun vjerojatno ga nikad ne bi kupio. Da, zaboravio sam navesti da ima upside down vilicu. Plastike mi ne djeluju loše. Nije ni meni neki ljepotan, pogotovo kako je "napuhan" prednji kraj a mali kotač. X adv 750 puno bolje izgleda.Mi smo je isto gledali, ali plastike su mi djelovale loše i dugo se čekala, plus nije bila po guštu izgledom.
Ali ogromna prednost je moto vilica.
Ne znam kako je s drugim vozačima Beverlya, ali po meni su prekidači na Beverlyu katastrofa, pogotovo od žmigavaca i kratko/dugo svijetlo.
Slažem se. Kupljen 1 auto i 2 dvokotača. Honda je odlična, al Ruting preloš.Ni meni ne izgleda lose ali dugogodisnji odnosi sa zastupnikom potpuno su uklonili honde s mog radara.😄
Ma kako nije veci trosak.. samo jednu stavku cu ti usporediti = potrosnja - mom slucaju xmax, potrosnja 3l /100 km i razlici od oko 150 litara benzina na 5000 km ili ti usteda 237 eura naspram da sam vozio tvog Triumpha.. kad vozis Beverly 400 je ta razlika manja ,ali opet je razlika. Tko radi malo km s motorima njemu razlika nije toliko velika na potrosnji ali opcenito veci motori = veci trosak .Gume ni ne moram spominjati, na nekim motorima od 500 cc su vec preko 300 eura za par dok se za skutere daju naci za oko 150..Cijena posjedovanja motocikla srednje klase nije gotovo ništa viša od maxi skutera.
Trenutno su u kući Triumph Street Triple 675 i Beverly 400 HPE između ostalog, pa evo usporedbe.
Beverly troši 4.5 litra po gradu, Triumph je oko 6.
moze tema je bila cijena posjedovanja motocikla srednje klase naspram maxi skutera..Triumph speed triple nemoze u istu recenicu da Xmax-om...pogotovo ako je razlog mizernih 237 € ustede na 5kkm...al boze moj svatko ima svoju matematiku...
meni su super honde..i adv350 mi se cini odlican mid skuter..nisam imao iskustvo s rutingom, sta su tako losiSlažem se. Kupljen 1 auto i 2 dvokotača. Honda je odlična, al Ruting preloš.