Beverly club

Probat ću racionalizirati iz mog kuta gledišta. Dakle, ako imaš djecu starosti od 0-20 nije vrijeme za motor, skuter nekako ajde. Godišnje radim maximalno 4000 km na dvokotaču, od toga je 3000 km kuća-posa-kuća, plac, dućan i sl.,a cca 1000 km je gušt (nedostatak vremena). 400 hpe i skuter općenito je blag na troškovima (gorivo, servisi, gume, registracija, osiguranje). Pokušat izvući maximum gušta iz nekakve optimalne priče. A hpe je uistinu sposoban skuter. I kad kažem skuter mislim na 1 cilindar, koncept skutera. Xadv 750, T max 500+ i slični izlaze iz svih okvira skutera i onog što je esencija skutera (2 cilindra između nogu, al. okviri, lanac, cijena, cijena posjedovanja). Eto, ukratko o uvjeravanju sebe.
 
  • Like
Reactions: Breeze and BigMac
Jest..za ono vrijeme, novčanik, želje, potrebe, gabarite vozača..ehh
No, s vremenom (čitaj: bolja polovica, djeca, stambeni kredit, smanjenje testosterona) čovjek sebe uvjeri da je 300/400 cc skuter end game za normalnu upotrebu i koje ukradeno subotnje/nedjeljno popodne za pokoji đir.
ma nije samo to, praktičnost, manja potrošnja itd. za skočit u dućan il na kavu i zujati po gradu plus možeš i svugdje s dvoje..max skuteri su top. :mrgreen:
 
Probat ću racionalizirati iz mog kuta gledišta. Dakle, ako imaš djecu starosti od 0-20 nije vrijeme za motor, skuter nekako ajde. Godišnje radim maximalno 4000 km na dvokotaču, od toga je 3000 km kuća-posa-kuća, plac, dućan i sl.,a cca 1000 km je gušt (nedostatak vremena). 400 hpe i skuter općenito je blag na troškovima (gorivo, servisi, gume, registracija, osiguranje). Pokušat izvući maximum gušta iz nekakve optimalne priče. A hpe je uistinu sposoban skuter. I kad kažem skuter mislim na 1 cilindar, koncept skutera. Xadv 750, T max 500+ i slični izlaze iz svih okvira skutera i onog što je esencija skutera (2 cilindra između nogu, al. okviri, lanac, cijena, cijena posjedovanja). Eto, ukratko o uvjeravanju sebe.
Cijena posjedovanja motocikla srednje klase nije gotovo ništa viša od maxi skutera.

Trenutno su u kući Triumph Street Triple 675 i Beverly 400 HPE između ostalog, pa evo usporedbe.

Beverly troši 4.5 litra po gradu, Triumph je oko 6.

Ulje se mijenja svakih 4-5 t km, 50ak € je za oba.

Osiguranje za Beverlya je 40€, za Triumph je 90 €, što mi je minimalna razlika na godišnjoj bazi.

Gume za Beverlya su 150 €, za Triumpha su 200injak.

Beverly ima remen, motor ima lanac koji se mijenja ovisno o održavanju i stilu vožnje.

Beverly definitivno ima prednosti po gradu, nemaš mjenjača, mašina ne grije, okretan je, zaštićen si od kiše, ali cijena održavanja definitivno nije nešto što bi trebalo presuditi za odabir skutera.

Ako se umjesto motora sa 100injak konja ubaci nešto tipa Honda CB, NC, tek onda skuter gubi svaku bitku što se troškova tiče.
 
Cijena posjedovanja motocikla srednje klase nije gotovo ništa viša od maxi skutera.

Trenutno su u kući Triumph Street Triple 675 i Beverly 400 HPE između ostalog, pa evo usporedbe.

Beverly troši 4.5 litra po gradu, Triumph je oko 6.

Ulje se mijenja svakih 4-5 t km, 50ak € je za oba.

Osiguranje za Beverlya je 40€, za Triumph je 90 €, što mi je minimalna razlika na godišnjoj bazi.

Gume za Beverlya su 150 €, za Triumpha su 200injak.

Beverly ima remen, motor ima lanac koji se mijenja ovisno o održavanju i stilu vožnje.

Beverly definitivno ima prednosti po gradu, nemaš mjenjača, mašina ne grije, okretan je, zaštićen si od kiše, ali cijena održavanja definitivno nije nešto što bi trebalo presuditi za odabir skutera.

Ako se umjesto motora sa 100injak konja ubaci nešto tipa Honda CB, NC, tek onda skuter gubi svaku bitku što se troškova tiče.
 
Slažem se donekle sa napisanim.
Stvar je osobnog odabira. Razlika je imati 1 dvokotač koji bi trebao odraditi sve ili posjedovati strogo namjenski dvokotač za svaku priliku (nisam financijski dovoljno moćan i pored toga volim i druge igračke). Npr. R za stazu, GS ili RT za put, Harleya za show off, Liberty za na pazar, Vespa za na kavu i tako. Slažem se sa tvrdnjom da je skuteru 300/400 cc najbliže naked ili putni enduro 500/750 cc po pitanju svestranosti. U mom slučaju 70% voznje je grad, tako da ja biram skuter. Prvi pick, ako se u budućnosti omjer promijeni barem na 50:50 grad i otvorena cesta, je nc 750 x dct. Nadalje, moj bivši Hornet 600 trošio je i do 16 litara na 100 km/h jer se vozio malo jače 😄 (pa onda pita češće i gume, i pločice , i lanac, i goriva i naravno permanentni povećani rizik od pada jer te vuče u 12 000 rpm kad god pogledaš đirometar i čuješ frktanje između nogu) dok bivši prika na cb 1300 nikad priko 8 litara kako god ga vozio tako da priča o sportskim 100 ks+ nakedima od cca 600 cc koji malo troše je bespredmetna. Probao, vozio, posjedovao. Cca 100 000 km u 24 godine moto staža (šta motor, šta skuter). Ako sportski naked ili R voziš ka skuter, onda kupiš skuter. Ako sportski naked voziš "sporcki" onda platiš (ili novcima ili kostima). Cijena posjedovanja je samo jedan od niza faktora. U svakom slučaju poštujem svačije mišljenje jer svi imamo drugačija iskustva, spoznaje, dubine novčanika, godine života. Zdravi bili..
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Breeze and hondimir
Stvarno ne znam što trebaš raditi 600ici za dobiti 16 litara potrošnje.

Stvar je u tome što Nakeda možeš voziti brzo kad zatreba, a Beverly je tu tanak, prvenstveno ovjesom.
 
Ja sam nakon Beverlya 300, 350 i T maxa 530 htio uzeti novog Beva 400 ali mi je pod račun uletila par mjeseci stara Honda ADV 350. Nisam ju uopće doživljavao na tržištu i nije mi bila nikakva opcija. Ono što mogu reći nakon desetak vozikanja da je stvarno ok. Položaj sjedenja je super, volan je kao na pravom motoru. Jako je udoban i odlično upija neravnine po gradu. Išao sam do Delnica i po staroj cesti se super vozi i održava brzine preko 100 kao i veći motor. Najveća prednost je stabilnost. Nema nikakvog uvijanja ili ljuljanja na većim brzinama i pri kočenjima. Dobio sam i onaj veliki kofer sa keyless bravom tako da u kombinaciji sa prostorom ipod sica ima skoro 100 litara prostora što je super za grad. Ono što mi se ne sviđa je doziranje prednje kočnice. Nekako je čudna i nisam baš oduševljen kočenjem. Zaštita od vjetra bi također mogla biti bolja iako se da namještati prednji vizir. I nakon raznih motora su mi užasno loše posložene komande. Posebno žmigavci i truba koji stoje u ravnini i totalno su nepraktični. Uglavnom, dobar skuter srednjeg ranga za svakodnevno drljanje. Potrošnja mi je 4 litre nakon 2 rezervara.
 
Dionica sa slike je odvožena za 2 sata i 5 minuta sa hpe 400. Može se sa hpe 400 jako dobro.
A u vezi potrošnje...Hornet 600 može potrošiti 16 l. Ja mjerio po čepu. Kombinacija AC i magistralne i gaženje do kraja. Naravno da nije prosjek nego iznimka. Ponovit ću se...svako prometalo je najbolje u specifičnoj namjeni. R na stazi, skuter po gradu, put udvoje na RT-u. Moj dragi bivši prika tvrdi da bi svi dvokotač koji dobro ide, da ne košta puno, da ne troši, da dobro izgleda, da možeš udvoje, lagan za po gradu, dobar za na put, dobar za pojurcat se, da drži cijenu...i svašta nešto.I naposljetku kompromis.. koji radimo kad smo prisiljeni iz financijskih razloga, manjka prostora, manjka vremena i sl. Hpe 400 je moj izbor i sigurno nije najbolji za sve. Postoji još i skutera i motocikala koji su A jack of all trades, but master of none. Samo je pitanje tko se nalazi u kojem filmu. I sve se može...na agility city 125 smo ja i žena odvozili ST-ZG davno prije. Neki će reći pogibeljno, niste normalni, al se sjećam da je bila avantura žešća. Neki putuju po svijetu sa 125 cc, a nekima je GS za popit kavu u kvartu. Eto...zdravi bili
 

Attachments

  • Screenshot_20230521_110146_Maps.jpg
    Screenshot_20230521_110146_Maps.jpg
    594.6 KB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: Breeze
Ja sam nakon Beverlya 300, 350 i T maxa 530 htio uzeti novog Beva 400 ali mi je pod račun uletila par mjeseci stara Honda ADV 350. Nisam ju uopće doživljavao na tržištu i nije mi bila nikakva opcija. Ono što mogu reći nakon desetak vozikanja da je stvarno ok. Položaj sjedenja je super, volan je kao na pravom motoru. Jako je udoban i odlično upija neravnine po gradu. Išao sam do Delnica i po staroj cesti se super vozi i održava brzine preko 100 kao i veći motor. Najveća prednost je stabilnost. Nema nikakvog uvijanja ili ljuljanja na većim brzinama i pri kočenjima. Dobio sam i onaj veliki kofer sa keyless bravom tako da u kombinaciji sa prostorom ipod sica ima skoro 100 litara prostora što je super za grad. Ono što mi se ne sviđa je doziranje prednje kočnice. Nekako je čudna i nisam baš oduševljen kočenjem. Zaštita od vjetra bi također mogla biti bolja iako se da namještati prednji vizir. I nakon raznih motora su mi užasno loše posložene komande. Posebno žmigavci i truba koji stoje u ravnini i totalno su nepraktični. Uglavnom, dobar skuter srednjeg ranga za svakodnevno drljanje. Potrošnja mi je 4 litre nakon 2 rezervara.
Dijelimo slične utiske za adv 350. Jako dobar skuter. Honda je to.
 
Kod maksi skutera je zanimljivo da osjećaj u vožnji na pravoj cesti uopće nije loš, kad god vozim D8 sa Bevom super mi je. Putna brzina također nije loša mada je predzadnji put tomalito vozio iza mene i naravno da motoru na izlascima ne mogu ništa. Prošli tjedan sam tako pratio lika na crnom 400 negde oko Jezerana, to čak ni iz perspektive motora nije izgledalo sporo. Sve u svemu, da financije ne dozvoljavaju nešto više, vjerujem da bi se lagano uklopio s tim našim dnevnim turama od 300-400km.
 
Ja sam nakon Beverlya 300, 350 i T maxa 530 htio uzeti novog Beva 400 ali mi je pod račun uletila par mjeseci stara Honda ADV 350. Nisam ju uopće doživljavao na tržištu i nije mi bila nikakva opcija. Ono što mogu reći nakon desetak vozikanja da je stvarno ok. Položaj sjedenja je super, volan je kao na pravom motoru. Jako je udoban i odlično upija neravnine po gradu. Išao sam do Delnica i po staroj cesti se super vozi i održava brzine preko 100 kao i veći motor. Najveća prednost je stabilnost. Nema nikakvog uvijanja ili ljuljanja na većim brzinama i pri kočenjima. Dobio sam i onaj veliki kofer sa keyless bravom tako da u kombinaciji sa prostorom ipod sica ima skoro 100 litara prostora što je super za grad. Ono što mi se ne sviđa je doziranje prednje kočnice. Nekako je čudna i nisam baš oduševljen kočenjem. Zaštita od vjetra bi također mogla biti bolja iako se da namještati prednji vizir. I nakon raznih motora su mi užasno loše posložene komande. Posebno žmigavci i truba koji stoje u ravnini i totalno su nepraktični. Uglavnom, dobar skuter srednjeg ranga za svakodnevno drljanje. Potrošnja mi je 4 litre nakon 2 rezervara.
Mi smo je isto gledali, ali plastike su mi djelovale loše i dugo se čekala, plus nije bila po guštu izgledom.

Ali ogromna prednost je moto vilica.

Ne znam kako je s drugim vozačima Beverlya, ali po meni su prekidači na Beverlyu katastrofa, pogotovo od žmigavaca i kratko/dugo svijetlo.
 
Mi smo je isto gledali, ali plastike su mi djelovale loše i dugo se čekala, plus nije bila po guštu izgledom.

Ali ogromna prednost je moto vilica.

Ne znam kako je s drugim vozačima Beverlya, ali po meni su prekidači na Beverlyu katastrofa, pogotovo od žmigavaca i kratko/dugo svijetlo.
Da ga nisam slučajno dobio pod račun vjerojatno ga nikad ne bi kupio. Da, zaboravio sam navesti da ima upside down vilicu. Plastike mi ne djeluju loše. Nije ni meni neki ljepotan, pogotovo kako je "napuhan" prednji kraj a mali kotač. X adv 750 puno bolje izgleda.
 
Cijena posjedovanja motocikla srednje klase nije gotovo ništa viša od maxi skutera.

Trenutno su u kući Triumph Street Triple 675 i Beverly 400 HPE između ostalog, pa evo usporedbe.

Beverly troši 4.5 litra po gradu, Triumph je oko 6.
Ma kako nije veci trosak.. samo jednu stavku cu ti usporediti = potrosnja - mom slucaju xmax, potrosnja 3l /100 km i razlici od oko 150 litara benzina na 5000 km ili ti usteda 237 eura naspram da sam vozio tvog Triumpha.. kad vozis Beverly 400 je ta razlika manja ,ali opet je razlika. Tko radi malo km s motorima njemu razlika nije toliko velika na potrosnji ali opcenito veci motori = veci trosak .Gume ni ne moram spominjati, na nekim motorima od 500 cc su vec preko 300 eura za par dok se za skutere daju naci za oko 150..
 
  • Like
Reactions: Breeze
Triumph speed triple nemoze u istu recenicu da Xmax-om...pogotovo ako je razlog mizernih 237 € ustede na 5kkm...al boze moj svatko ima svoju matematiku...
 
Triumph speed triple nemoze u istu recenicu da Xmax-om...pogotovo ako je razlog mizernih 237 € ustede na 5kkm...al boze moj svatko ima svoju matematiku...
moze :) tema je bila cijena posjedovanja motocikla srednje klase naspram maxi skutera..