koliko je pouzdana stranica,dal dođe doma?Ako ces u tu crvenu, evo ti na linku da narucis. To ti je dovoljno za ralicu.
u spreju?to mogu i sam ako je sprejJa sam vec par puta narucivao i boja je identicna originalu. Samo pazi da ti to uradi netko tko zna sta radi.
Ne znam salju li u Hrvatsku.
jel pase zadnji amortizer od ninje bez problema, sraf na sraf ?možda i neće izgledat loše to u crno, meni je taj drlog radni stroj za svaki dan trenutno i negdje otić,ai imam i još neki drlog enduro,
vizuala mi nijebitna previše, niti pranje,perem to nakon tisučudve km,ako. Opro sam ga ovlaš malo prije bikeweeka u Puli, odonda bio još na
Bledu, Kranjskoj gori Vršiću i cijela Soča...i još nije opran, je kiša par puta...Najpametnije što samu njega uložio je zadnja amortizacija od Ninja636, puno bolje
i udobnije za guiscu jer je inače katastrofa,fail samo takav. A nađe se jeftino. A inatero sam km na 105tkm. Tako da mi se neda više nešt izvodit, a nije ni nešto popularan model
inače sam stavljao na prošlog zeca sa zzr1400 i paše top,nema nikakvih preinaka,a vozi se puunoo boljejel pase zadnji amortizer od ninje bez problema, sraf na sraf ?
Da li si mjenjao zadnji amortizer?pozz,
Imam zekana kao drugi motor. Na motoru je stavljeni podesiva prednja vilica(rebound i compression) i dosta mekan te nije uvijek stabilan na jako visokim brzinama, npr na 140,150 plovi i ne osjetis podlogu. No ponekad, ukoliko se podigne na vece brzine gdje se malo vise nagnem naprijed ili neravnom terenu, prednji tocak se malo podigne vjerojatno i dobijem lagani wobble.
Jel znate nekog majstora u okolici Osijeka/Đakova/Sl.Broda koji bi mogao podesiti ovjes? Ili imate savjet da se "igram" doma.
Mislim da je i on promijenjen.Da li si mjenjao zadnji amortizer?
Skini vizir pa probaj ,dosta ljudi se tuzilo na njega kod z750...Mislim da je i on promijenjen.
Kupljen je takav, i ja nista nisam dirao. Također ima i vizir i siri i vislji volan sto bi sve moglo utjecati na stabilnost na visim brzinama.
Također, kada sam na autocesti isao s napunjenim ruksakom, niti jednom nije bilo te nestabilnosti niti na jednoj brzini(max 230), neovisno o mojem polozaju tijela.
za km/h osvjetljavanje su po sijećanju zadužene 2 kom, prošlo već neko vrijeme kad mijenjao. Ujedno kad već otvarao promijenio i ostale. Kupio u Moto Jakopec,, cijena je opaka, jer je u orginal Kawa kutijiPozdrav
Izgorila mi ona mini lampica na z750s u istrument ploci, po noci se nevidi koliko idem km/h zna li netko gdje to mogu kupiti?
Ako su one male ubodne, ima ih u Tokiću. Iako kad sam vidio koliko komad košta naručio sam za lovu dvije žaruljice kutijicu s 20 komada s Ebay-a.Pozdrav
Izgorila mi ona mini lampica na z750s u istrument ploci, po noci se nevidi koliko idem km/h zna li netko gdje to mogu kupiti?
Ekipa da se pohvalim od jucer sam postao vlasnik zeca 2009 godiste
45000km
Ok je stanje
Trebam pomoc
Cure vilice naprijed
Treba semeringe promjeniti
Da li i brisace da uzmem nove?
Jel ok kit za reparaciju atena ili da idem na original kawasaki?
Kakvo ulje da stavim posto sam ja tezak (125)kg?
Stavi progresivne opruge naprijed i natrag amortizer od zx6r 2008, jeftina adaptacija a puno ces dobiti
Hvala na detaljnom odgovoru kolegaStavi OEM semeringe i brisace (brisace ako su ovi imalo ispucali, inace mozes i stare vratit ako su ko novi, a vjerojatno nisu )
A za ulje nebi znao, ja sam stavio Motorex 4W koje je gotovo iste gustoce kao i tvornicko. Ne znam koliko gusce ulje mozes stavit u Z750, ali na Z900 ne previse jer dolazi do hidrolocka zbog jako malih rupica kroz koje na naglo sabijanje vilice ulje ne moze proc kako treba. Isto tako, pazi i na nivo ulja kod promjene: koristi service manual (ako ces sam radit) jer tamo je sve navedeno. a na Z900 se moze ici do nekih 25cSt gustoce, ne vise od toga (15,3 cSt je tvornicko kao i kod Z750), pa pretpostavljam da ni na Z750 nebi smjelo bit pregusto takvo ulje - pitaj telefonski Daria u KMSu jer on sigurno ima iskustva pa ce ti znat rec. A sto se 125kg tice, tu bi mozda trebao jace federe u vilicama, ali i zadnji amortizer da to sve radi zajedno kako treba, samo onda ce losa hidraulika jos vise negativno doc do izrazaja, a sumnjam da ces se upustit i u modifikaciju hidraulike u vilicama pa mozda najbolje ostavit sve serijski. Ako ne mislis previse ulagat u motor, ostavi ovjes serijski i podesi preload najbolje sto se moze, a i koristi ulje u vilicama tvornicke gustoce i nivoa. Ionako je hidraulika na Z 750 (i 900) nikakva