Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca

Ekipa pitanje:
Z750s 2005 godište, znači ovjes je katastrofa, odlučio sam dati servisirati vilice (koje nisu ni USD), ne da mi se zayebavati sa kupovinom drugih/boljih, eventualno bi stražnji zamijenio pa me interesira da li bi se kaj dobilo da se stavi gušće ulje i/ili zamjene opruge.. Nastavno na to-koji set uzeti za reparaciju jer čitam na Louis.de da se ekipa žali da je promjer čistača veći od teleskopa tak da bi taj zaobišao..
Hvala unaprijed 👍
blago rečeno katastrofa. Stavio iza amortizer od ninje 636, odma druga stvar, umirilo cijeli motor i naptijed je onda bolji i udobniji je puno. Digo volan s riserima 2,5cm, nabio druge čepove u prednje vile s Alija da se da malo štelat federi. Razmišljo sam o catridge i oprugama drugim ali ne, jerbo ima 107tkm. Da se peglat s tim sad i na duljeture bez odpadanja guzice. Al ništa etremno izvodit po cestis tim motorom - za to nije, potegne fino, al baš i ne koči nešto.
 
  • Like
Reactions: bebeli
Ekipa jel dobro ovo ulje za z750? Elf moto road, a cijena pristupacna
Po specifikacijama je ok ali sam skeptican
No kakva su iskustva ako netko zna iz prve ruke?
 

Attachments

  • IMG_5188.jpeg
    IMG_5188.jpeg
    61.1 KB · Views: 0
Last edited:
Ekipa jel dobro ovo ulje za z750? Elf moto road, a cijena pristupacna
Po specifikacijama je ok ali sam skeptican
No kakva su iskustva ako netko zna iz prve ruke?

Ako je specifikacija OK, onda ce bit OK. Jel idealno? Ko zna, ak je cijena dobra, mijenjaj malo cesce ako si picajzla.
Btw, to sto je polusinteticko ne znaci da je 50% sintetika, a ostatak minerala. Vec i mali udio sintetike dozvoljava proizvodjacu da ga navede kao polusinteticko. A cijena je u tom smislu najcesce dobar znak o kolikom postotku sintetike se radi.

Osobno i za Z900 i prije za Z750 sam koristio Motorex top speed koje je polusintetika iako ljudi to nazivaju sintetikom jer proizvodjac navodi da je kvalitetno kao i sinteticko. Zasto mijenjat ono sto (mi) se pokazalo kao OK
 
Last edited:
Ako je specifikacija OK, onda ce bit OK. Jel idealno? Ko zna, ak je cijena dobra, mijenjaj malo cesce ako si picajzla.
Btw, to sto je polusinteticko ne znaci da je 50% sintetika, a ostatak minerala. Vec i mali udio sintetike dozvoljava proizvodjacu da ga navede kao polusinteticko. A cijena je u tom smislu najcesce dobar znak o kolikom postotku sintetike se radi.

Osobno i za Z900 i prije za Z750 sam koristio Motorex top speed koje je polusintetika iako ljudi to nazivaju sintetikom jer proizvodjac navodi da je kvalitetno kao i sinteticko. Zasto mijenjat ono sto (mi) se pokazalo kao OK
Slazem se s tvojim misljenjem
Ma trenutno dijelove i ulje uzimam u intercarsu pa su mi to ponudili uz motul i castrol
Bude ipak castrol jer je cijenom onako ok a vjerujem da je kvaliteta zadovoljavajuca.
 
  • Like
Reactions: Milanezi
Slazem se s tvojim misljenjem
Ma trenutno dijelove i ulje uzimam u intercarsu pa su mi to ponudili uz motul i castrol
Bude ipak castrol jer je cijenom onako ok a vjerujem da je kvaliteta zadovoljavajuca.
Moje misljenje je da na ulju ne treba stedit. Uzet ispitano kvalitetno ulje
 
Ekipa sa zecevima
Prakticirate li saltanje u visu brzinu bez kvacila?
Prednosti i mane?

Osobno uvijek kuplung koristim.

Prednost je da ako to dobro radis, saltanje je fluidnije i brže. Mane su najčešće financijske prirode ako nisi vičan takvom šaltanju :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Hrvoje-Bj
Osobno uvijek kuplung koristim.

Prednost je da ako to dobro radis, saltanje je fluidnije i brže. Mane su najčešće financijske prirode ako nisi vičan takvom šaltanju :mrgreen:
Pa mislim da mi dobro ide jer osjetim manju razliku nego kad s kvacilom saltam ( u smislu trzaja)
A mislim da takvo saltanje produljuje vijek lameli
 
Pa mislim da mi dobro ide jer osjetim manju razliku nego kad s kvacilom saltam ( u smislu trzaja)
A mislim da takvo saltanje produljuje vijek lameli

Ako ne palis zadnju gumu ili kreces sa semafora ko da si na drag raceu, lamele su skoro vjecne, takvo je barem moje iskustvo.
Vilice u getribi najcesce stradaju od saltanja bez kuplunga ako nisi precizan ko dobro postelan quickshifter
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Hrvoje-Bj
ima tu još štošta veze na navedeno - stanje federa od kuplunga, zategnutost/otegnutost lanca, naštelanosti sajle, čak i potrošenost onih završetaka štangica izvana...
 
Ako ne palis zadnju gumu ili kreces sa semafora ko da si na drag raceu, lamele su skoro vjecne, takvo je barem moje islustvo.
Vilice u getribi najcesce stradaju od saltanja bez kuplunga ako nisi precizan ko dobro postelan quickshifter
Onda nista od toga hahah
Danas sam bio na voznji i probao pa sam vas odlucio pitati sta i kako 😁
 
Pozdrav svima!
Molim pomoć ,nemam više idaja kako popravit mojeg Zekana..naime par puta me ostavio na cesti misleči da je ostao bez goriva,no pumpa je bila u pitanju,zamijenio sam ju sa novom(zamjenskom).Sad na okretajima višim od 5000 se guši i nema snage.Ne dobiva dovoljno goriva..Pumpa izvađena sa kučištem i potopljena u kantu sa benzinom daje protok od preko 800ml u 10 sek,al kad ju stavim na rezeovar jedva daje 250ml (i to cca 3 sek jak protok i onda slabiji ko da zrak vuče,vide se mjehuriči u šlauhu)
Ima li tko kakvu ideju🙁
 
Last edited: