Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca

evo
 

Attachments

  • IMG_20230927_152134.jpg
    IMG_20230927_152134.jpg
    2.2 MB · Views: 0
Ja sam vec par puta narucivao i boja je identicna originalu. Samo pazi da ti to uradi netko tko zna sta radi.
Ne znam salju li u Hrvatsku.
 
možda i neće izgledat loše to u crno, meni je taj drlog radni stroj za svaki dan trenutno i negdje otić,ai imam i još neki drlog enduro,
vizuala mi nijebitna previše, niti pranje,perem to nakon tisučudve km,ako. Opro sam ga ovlaš malo prije bikeweeka u Puli, odonda bio još na
Bledu, Kranjskoj gori Vršiću i cijela Soča...i još nije opran, je kiša par puta...Najpametnije što samu njega uložio je zadnja amortizacija od Ninja636, puno bolje
i udobnije za guiscu jer je inače katastrofa,fail samo takav. A nađe se jeftino. A inatero sam km na 105tkm. Tako da mi se neda više nešt izvodit, a nije ni nešto popularan model
 
Last edited:
možda i neće izgledat loše to u crno, meni je taj drlog radni stroj za svaki dan trenutno i negdje otić,ai imam i još neki drlog enduro,
vizuala mi nijebitna previše, niti pranje,perem to nakon tisučudve km,ako. Opro sam ga ovlaš malo prije bikeweeka u Puli, odonda bio još na
Bledu, Kranjskoj gori Vršiću i cijela Soča...i još nije opran, je kiša par puta...Najpametnije što samu njega uložio je zadnja amortizacija od Ninja636, puno bolje
i udobnije za guiscu jer je inače katastrofa,fail samo takav. A nađe se jeftino. A inatero sam km na 105tkm. Tako da mi se neda više nešt izvodit, a nije ni nešto popularan model
jel pase zadnji amortizer od ninje bez problema, sraf na sraf ?
 
  • Like
Reactions: nigda_vz
pozz,
Imam zekana kao drugi motor. Na motoru je stavljeni podesiva prednja vilica(rebound i compression) i dosta mekan te nije uvijek stabilan na jako visokim brzinama, npr na 140,150 plovi i ne osjetis podlogu. No ponekad, ukoliko se podigne na vece brzine gdje se malo vise nagnem naprijed ili neravnom terenu, prednji tocak se malo podigne vjerojatno i dobijem lagani wobble.

Jel znate nekog majstora u okolici Osijeka/Đakova/Sl.Broda koji bi mogao podesiti ovjes? Ili imate savjet da se "igram" doma.
 
pozz,
Imam zekana kao drugi motor. Na motoru je stavljeni podesiva prednja vilica(rebound i compression) i dosta mekan te nije uvijek stabilan na jako visokim brzinama, npr na 140,150 plovi i ne osjetis podlogu. No ponekad, ukoliko se podigne na vece brzine gdje se malo vise nagnem naprijed ili neravnom terenu, prednji tocak se malo podigne vjerojatno i dobijem lagani wobble.

Jel znate nekog majstora u okolici Osijeka/Đakova/Sl.Broda koji bi mogao podesiti ovjes? Ili imate savjet da se "igram" doma.
Da li si mjenjao zadnji amortizer?
 
Da li si mjenjao zadnji amortizer?
Mislim da je i on promijenjen.
Kupljen je takav, i ja nista nisam dirao. Također ima i vizir i siri i vislji volan sto bi sve moglo utjecati na stabilnost na visim brzinama.
Također, kada sam na autocesti isao s napunjenim ruksakom, niti jednom nije bilo te nestabilnosti niti na jednoj brzini(max 230), neovisno o mojem polozaju tijela.
 
Mislim da je i on promijenjen.
Kupljen je takav, i ja nista nisam dirao. Također ima i vizir i siri i vislji volan sto bi sve moglo utjecati na stabilnost na visim brzinama.
Također, kada sam na autocesti isao s napunjenim ruksakom, niti jednom nije bilo te nestabilnosti niti na jednoj brzini(max 230), neovisno o mojem polozaju tijela.
Skini vizir pa probaj ,dosta ljudi se tuzilo na njega kod z750...
 
  • Like
Reactions: fs1lvio
Pozdrav
Izgorila mi ona mini lampica na z750s u istrument ploci, po noci se nevidi koliko idem km/h zna li netko gdje to mogu kupiti?
 
Pozdrav
Izgorila mi ona mini lampica na z750s u istrument ploci, po noci se nevidi koliko idem km/h zna li netko gdje to mogu kupiti?
za km/h osvjetljavanje su po sijećanju zadužene 2 kom, prošlo već neko vrijeme kad mijenjao. Ujedno kad već otvarao promijenio i ostale. Kupio u Moto Jakopec,, cijena je opaka, jer je u orginal Kawa kutiji
 
Pozdrav
Izgorila mi ona mini lampica na z750s u istrument ploci, po noci se nevidi koliko idem km/h zna li netko gdje to mogu kupiti?
Ako su one male ubodne, ima ih u Tokiću. Iako kad sam vidio koliko komad košta naručio sam za lovu dvije žaruljice kutijicu s 20 komada s Ebay-a.
 
Ekipa da se pohvalim od jucer sam postao vlasnik zeca 2009 godiste
45000km
Ok je stanje
Trebam pomoc
Cure vilice naprijed
Treba semeringe promjeniti
Da li i brisace da uzmem nove?
Jel ok kit za reparaciju atena ili da idem na original kawasaki?
Kakvo ulje da stavim posto sam ja tezak (125)kg?





Hvala
 
  • Like
Reactions: bianconero
Ekipa da se pohvalim od jucer sam postao vlasnik zeca 2009 godiste
45000km
Ok je stanje
Trebam pomoc
Cure vilice naprijed
Treba semeringe promjeniti
Da li i brisace da uzmem nove?
Jel ok kit za reparaciju atena ili da idem na original kawasaki?
Kakvo ulje da stavim posto sam ja tezak (125)kg?


Stavi OEM semeringe i brisace (brisace ako su ovi imalo ispucali, inace mozes i stare vratit ako su ko novi, a vjerojatno nisu :) )
A za ulje nebi znao, ja sam stavio Motorex 4W koje je gotovo iste gustoce kao i tvornicko. Ne znam koliko gusce ulje mozes stavit u Z750, ali na Z900 ne previse jer dolazi do hidrolocka zbog jako malih rupica kroz koje na naglo sabijanje vilice ulje ne moze proc kako treba. Isto tako, pazi i na nivo ulja kod promjene: koristi service manual (ako ces sam radit) jer tamo je sve navedeno. a na Z900 se moze ici do nekih 25cSt gustoce, ne vise od toga (15,3 cSt je tvornicko kao i kod Z750), pa pretpostavljam da ni na Z750 nebi smjelo bit pregusto takvo ulje - pitaj telefonski Daria u KMSu jer on sigurno ima iskustva pa ce ti znat rec. A sto se 125kg tice, tu bi mozda trebao jace federe u vilicama, ali i zadnji amortizer da to sve radi zajedno kako treba, samo onda ce losa hidraulika jos vise negativno doc do izrazaja, a sumnjam da ces se upustit i u modifikaciju hidraulike u vilicama pa mozda najbolje ostavit sve serijski. Ako ne mislis previse ulagat u motor, ostavi ovjes serijski i podesi preload najbolje sto se moze, a i koristi ulje u vilicama tvornicke gustoce i nivoa. Ionako je hidraulika na Z 750 (i 900) nikakva :)
 
  • Like
Reactions: Hrvoje-Bj
Ekipa da se pohvalim od jucer sam postao vlasnik zeca 2009 godiste
45000km
Ok je stanje
Trebam pomoc
Cure vilice naprijed
Treba semeringe promjeniti
Da li i brisace da uzmem nove?
Jel ok kit za reparaciju atena ili da idem na original kawasaki?
Kakvo ulje da stavim posto sam ja tezak (125)kg?





Hvala
Stavi progresivne opruge naprijed i natrag amortizer od zx6r 2008, jeftina adaptacija a puno ces dobiti
 
Stavi OEM semeringe i brisace (brisace ako su ovi imalo ispucali, inace mozes i stare vratit ako su ko novi, a vjerojatno nisu :) )
A za ulje nebi znao, ja sam stavio Motorex 4W koje je gotovo iste gustoce kao i tvornicko. Ne znam koliko gusce ulje mozes stavit u Z750, ali na Z900 ne previse jer dolazi do hidrolocka zbog jako malih rupica kroz koje na naglo sabijanje vilice ulje ne moze proc kako treba. Isto tako, pazi i na nivo ulja kod promjene: koristi service manual (ako ces sam radit) jer tamo je sve navedeno. a na Z900 se moze ici do nekih 25cSt gustoce, ne vise od toga (15,3 cSt je tvornicko kao i kod Z750), pa pretpostavljam da ni na Z750 nebi smjelo bit pregusto takvo ulje - pitaj telefonski Daria u KMSu jer on sigurno ima iskustva pa ce ti znat rec. A sto se 125kg tice, tu bi mozda trebao jace federe u vilicama, ali i zadnji amortizer da to sve radi zajedno kako treba, samo onda ce losa hidraulika jos vise negativno doc do izrazaja, a sumnjam da ces se upustit i u modifikaciju hidraulike u vilicama pa mozda najbolje ostavit sve serijski. Ako ne mislis previse ulagat u motor, ostavi ovjes serijski i podesi preload najbolje sto se moze, a i koristi ulje u vilicama tvornicke gustoce i nivoa. Ionako je hidraulika na Z 750 (i 900) nikakva :)
Hvala na detaljnom odgovoru kolega
Pa jos uvijek razmisljam dal da se sam upustam u izmjenu semeringa
Mislim na skuterima sad to uvijek sam odradio ovdje me malo strah.
Mada gledam po youtube i ne treba ni poseban alat ni nista.
Samo po manualu sto kazes i redoslijed sastavljanja.
Brisaci su losi i ispucali.
Ok ulje ce ici po tvornickim spec

Hvala