Dobre prilike u oglasima

A sta bi ti sa autom sa toliko km? Na metis? Daj pogledaj malo prosjecnu starost/km na nasim cestama
Nisam bas ljubitelj takvih "prilika" uz ne bas male ciene. Do sada svaki put kad bi kupia nesta s vecom kilometrazom odradia bi servisa dostojnih novog auta.
Ima par tiedana momak od kcerke je kupova auto. Stari mu preporucia od dobrog priatelja peugeot 207. 130k km ugodan oku. Nisu prosla dva dana auto ne pali. Krepala bateria. Nakon par dana o5 neki problemi. Otisli u mehanicara i dobili jezikovu juhu sta nisu napravili provieru prie kupovine. Zadnje stae otkria je da curi antifriz po podu di su pedale.
A cisto me strah dae kupia neki bolji model s 250k km sta bi sve otkria i koliko bi kostalo. Akoe netko prvi vlasnik i natuka toliko km, sta vieruem dae takvih u HR dosta, vozi ga dok ga sluzi. Vecinom se svi riesavaju kad krenu problemi...
 
Nije da nisu na cijeni.Dapače ,imaju i oni svoju ciljanu publiku.Međutim ,sve su to pretpotopni agregati,s isto takvim čeličnim okvirima i zapravo samo ondašnji osvrt i pokušaj da se bude retro.Iako su to ozbiljni motocikli ,što po kubaturi ,što po mogućnostima koje pružaju ipak ih je pregazio zub vremena i teško se mogu komparirati s današnjim ponudom.Iako još mogu puno dati njihovo vrijeme je iza nas.👍😎
 
francuska govna ne valjaju ni nova iz tvornice, ne znam što je očekivao
Imali sluzbenog clia 1.2 grandtour. U 5 godina 225000 km. Nikad kvara ni problema. A svapca vise nikada, samo problemi. Pa ti sad budi pametan...kako koga dopadne.
 
  • Like
Reactions: vespinjo and DuroDu
Ja vozim apriliu iz 2007, peugeota iz 2001 i forda iz 2009, ako kome treba psihijatrijska pomoć i grupa podrške, javite mi se u inbox.
Amater, Ducati iz 1998, escort turbo iz 1988 i ajde izvlaci me mazda 3( japanski benzinac)
 
Nesto najbolje sta je doslo iz japana, skupa sa jacim cb1300, xyr, zxr...👍
to su bili tehnološki nazadni motori i u vrijeme dok su izašli, to što danas dosta ekipe svršava na to ne znači da je to nešto najbolje pa ni najkvalitetnije
 
  • Like
Reactions: Village
francuska govna ne valjaju ni nova iz tvornice, ne znam što je očekivao

Nemoj tako... ja sam valjda onda imao srece... kod nas u kuci proslo tih Renola i Pezova ko na traci i svi vise manje bili ok.

-Clio 1.2 60 ks (2000god) kupljen nov... nakon 17 godina drljanja i zadnje vrime slabog odrzavanja na 190 tkm otisao dihtung glave

Clio 1.2 75 ks (2008) kupljen nov... prodan 2020 sa 225 tkm nikad nikakvih problema

Clio 1.5 dci 75 ks (2017) uzet sa 24 tkm... vozen 4 godine do 124 tkm... nikakvih problema

Clio 1.5 dci 75 ks ( 2018) preuzet sa 114 tkm... trenutno na 168 tkm... samo toci i vozi... i dalje je doma

Megane 1.5 dci 115 ks ( 2019) - kupljen nov... trenutno na 80 tkm... jos je doma... samo gas

Clio sport 197 ks ( 2008) - kupljen sa 100 tkm, prodan sa 140 tkm, samo redovno odrzavanje bez kvara tih 3 god sto je bio kod mene

Peugeot 106 Rallye 1.6 120 ks ( 2000) ... kupljen sa cca 110 tkm, prodan sa 175 tkm... jedini problemi bili vrhovi ( kape) amortizera. Ne bi izdrzali 15-20 tkm i suvozacev podizac prozora

Peugeot 207 1.4 (95 ks) - taj je malo malo bio u kvaru 😁
 
Amater, Ducati iz 1998, escort turbo iz 1988 i ajde izvlaci me mazda 3( japanski benzinac)
Heh.....Fiat turbobenzina '08 i aprilia '08 (uz Fiata sam psihicki ozdravio,a uz alfu 1.9 16v MJET psihicki obolio) pa ti budi pametan....
 
tako je jedan sta je ima apriliu tuono iz Splita,pisa ovde da nikad nije ima problema sa istim...a par puta je minja namotaje.
:ROFLMAO:


malo sam skeptican,kad netko hvali svoj motor ili auto...kao bezgresan.
 
Nemoj tako... ja sam valjda onda imao srece... kod nas u kuci proslo tih Renola i Pezova ko na traci i svi vise manje bili ok.

-Clio 1.2 60 ks (2000god) kupljen nov... nakon 17 godina drljanja i zadnje vrime slabog odrzavanja na 190 tkm otisao dihtung glave

Clio 1.2 75 ks (2008) kupljen nov... prodan 2020 sa 225 tkm nikad nikakvih problema

Clio 1.5 dci 75 ks (2017) uzet sa 24 tkm... vozen 4 godine do 124 tkm... nikakvih problema

Clio 1.5 dci 75 ks ( 2018) preuzet sa 114 tkm... trenutno na 168 tkm... samo toci i vozi... i dalje je doma

Megane 1.5 dci 115 ks ( 2019) - kupljen nov... trenutno na 80 tkm... jos je doma... samo gas

Clio sport 197 ks ( 2008) - kupljen sa 100 tkm, prodan sa 140 tkm, samo redovno odrzavanje bez kvara tih 3 god sto je bio kod mene

Peugeot 106 Rallye 1.6 120 ks ( 2000) ... kupljen sa cca 110 tkm, prodan sa 175 tkm... jedini problemi bili vrhovi ( kape) amortizera. Ne bi izdrzali 15-20 tkm i suvozacev podizac prozora

Peugeot 207 1.4 (95 ks) - taj je malo malo bio u kvaru 😁


Moj bivši clio 1.6 16v sada ima 420k km ja ga prodao s 350k km. Malo je umoran sad ali motor nije nikad otvaran, nikad nije zakuhao...
300k km plus presao na plinu. Od Zg do Istre 160-180 po autoputu na plinu. Preko Učke odveza brdo preko 400 puta otisle kocnice, poluosovine i gume sve počupao. Uvjek su neke sitnice zajebavale podizači stakla one jeftine kvake unutrasnje i takve gluposti. Ali bio je dosta gažen i jos ide...

A taj peugot 1.4,1.6 vti je zestoko smece do 200k km pocnu gutat ulja i raspadaju se...
 
  • Like
Reactions: karadolo46
ne valjda, nego sigurno
već dugo nisam čuo da netko kaže bilo što pozitivno za francuze, bilo da je vlasnik il mehaničar

Kazem ti iz mog slucaja i gore sto sam naveo ja nisam imao tih problema...

I sanatam o sljedecem RS modelu od Renaulta 😁