+marek+
Well-known member
Di ćeš veću sreću nego kad kupiš N47 s ~200tkm i još ak je na kredu
Nisam bas ljubitelj takvih "prilika" uz ne bas male ciene. Do sada svaki put kad bi kupia nesta s vecom kilometrazom odradia bi servisa dostojnih novog auta.A sta bi ti sa autom sa toliko km? Na metis? Daj pogledaj malo prosjecnu starost/km na nasim cestama
Je ,zephyr zna popiti živaca,fergazeri su rješivi .
Sve je to staro.👍
francuska govna ne valjaju ni nova iz tvornice, ne znam što je očekivaoStari mu preporucia od dobrog priatelja peugeot 207. 130k km ugodan oku.
Imali sluzbenog clia 1.2 grandtour. U 5 godina 225000 km. Nikad kvara ni problema. A svapca vise nikada, samo problemi. Pa ti sad budi pametan...kako koga dopadne.francuska govna ne valjaju ni nova iz tvornice, ne znam što je očekivao
Nesto najbolje sta je doslo iz japana, skupa sa jacim cb1300, xyr, zxr...👍Zašto ta klasa motora - Zephyr, CB Seven Fifty i sl. nisu na cijeni?
Amater, Ducati iz 1998, escort turbo iz 1988 i ajde izvlaci me mazda 3( japanski benzinac)Ja vozim apriliu iz 2007, peugeota iz 2001 i forda iz 2009, ako kome treba psihijatrijska pomoć i grupa podrške, javite mi se u inbox.
to su bili tehnološki nazadni motori i u vrijeme dok su izašli, to što danas dosta ekipe svršava na to ne znači da je to nešto najbolje pa ni najkvalitetnijeNesto najbolje sta je doslo iz japana, skupa sa jacim cb1300, xyr, zxr...👍
Zao mi je...A ja vozim 7 talijana 2t iz 90tih.. 🥵
francuska govna ne valjaju ni nova iz tvornice, ne znam što je očekivao
Heh.....Fiat turbobenzina '08 i aprilia '08 (uz Fiata sam psihicki ozdravio,a uz alfu 1.9 16v MJET psihicki obolio) pa ti budi pametan....Amater, Ducati iz 1998, escort turbo iz 1988 i ajde izvlaci me mazda 3( japanski benzinac)
Nemoj tako... ja sam valjda onda imao srece... kod nas u kuci proslo tih Renola i Pezova ko na traci i svi vise manje bili ok.
-Clio 1.2 60 ks (2000god) kupljen nov... nakon 17 godina drljanja i zadnje vrime slabog odrzavanja na 190 tkm otisao dihtung glave
Clio 1.2 75 ks (2008) kupljen nov... prodan 2020 sa 225 tkm nikad nikakvih problema
Clio 1.5 dci 75 ks (2017) uzet sa 24 tkm... vozen 4 godine do 124 tkm... nikakvih problema
Clio 1.5 dci 75 ks ( 2018) preuzet sa 114 tkm... trenutno na 168 tkm... samo toci i vozi... i dalje je doma
Megane 1.5 dci 115 ks ( 2019) - kupljen nov... trenutno na 80 tkm... jos je doma... samo gas
Clio sport 197 ks ( 2008) - kupljen sa 100 tkm, prodan sa 140 tkm, samo redovno odrzavanje bez kvara tih 3 god sto je bio kod mene
Peugeot 106 Rallye 1.6 120 ks ( 2000) ... kupljen sa cca 110 tkm, prodan sa 175 tkm... jedini problemi bili vrhovi ( kape) amortizera. Ne bi izdrzali 15-20 tkm i suvozacev podizac prozora
Peugeot 207 1.4 (95 ks) - taj je malo malo bio u kvaru 😁
Zaboravio sam i bandita 1200 👍to su bili tehnološki nazadni motori i u vrijeme dok su izašli, to što danas dosta ekipe svršava na to ne znači da je to nešto najbolje pa ni najkvalitetnije
ne valjda, nego sigurnoNemoj tako... ja sam valjda onda imao srece
zaboravio sam na trenutak što vozišZaboravio sam i bandita 1200 👍
ne valjda, nego sigurno
već dugo nisam čuo da netko kaže bilo što pozitivno za francuze, bilo da je vlasnik il mehaničar