Tocno to je moj problem...nakon kaj je zzr gen1 prodan, pocel sam razmisljat o busi gen 3. Gen 2 zzr-a sam vozil ljetos par dana tak da sam ocekival od buse da bude to jos nekaj vise, bolje itd. Frend je kupil gen2 busu pa sam i to probal , reko idem probat gen 3 pa ak je to to uzmem novo i nemam brige sljedecih 10+ god.
Kad ono, mene je ta nova busa ne da me je razocarala, nego sam puno vise od nje ocekival. Apsolunto ne vidim nikakvu extremnu veliku razliku izmedu mog bivseg zzr gen1 2007 god i nove buse. Oba dva motora imaju abs, kod nove buse je to sve za nijasnu finije, ljepse, za nijansu bolje kocnice i ovjes ali mislim da nista od buse gen3. Ova kaj sam vozil je imala cak i serijske akrape, al je bila pree tiha. Da ne duljim, busa gen 3 je vrhunski motor, old school provjerena tehnika, ali kak je kolega rekel, nije to neki extremni korak napred.
Imam osjecaj da suzuki radi motore na istoj platformi od 2007, te samo dobacuju features za koje su vise od 100 posto sigurni da rade dobro, no risk kod suze
Idem probam h2sx kad bude ljepse vrijeme, ak ne budem uzel zzr gen 2 ili nekog starog talijana kaj mi nebude dosadno