Hayabusa gen3

Busaa

Member
Pozz ekipa....nakon 25 motora u vlasništvu od nakeda,RR-ova te nakon kawe zzr1400 gen1 i hayabuse gen2....stigla doma prije tri mjeseca nova busa gen3....zanima koliko ljudi sa foruma vozi i ima istu da podijelimo iskustva,,,ja sam upravo okrenuo 5000km...
 

Attachments

  • RewgyrA3MXvE1boE9zv9h7AUBKoUj5nqwWKZ4nu1zms=_plaintext_638332481430626934.jpg
    RewgyrA3MXvE1boE9zv9h7AUBKoUj5nqwWKZ4nu1zms=_plaintext_638332481430626934.jpg
    346.6 KB · Views: 0
  • iSb0VQnYPJ2EFoNBVgJ2U5h2s-nMjDUT9vy6jYAPgtw=_plaintext_638332481421706427.jpg
    iSb0VQnYPJ2EFoNBVgJ2U5h2s-nMjDUT9vy6jYAPgtw=_plaintext_638332481421706427.jpg
    527.9 KB · Views: 0
  • q0aVD2kitsW4rbXNVHScv3pXGePcp78As-tdKqZwLW0=_plaintext_638332481427342326.jpg
    q0aVD2kitsW4rbXNVHScv3pXGePcp78As-tdKqZwLW0=_plaintext_638332481427342326.jpg
    451.5 KB · Views: 0
  • twwaQyQnhyCue26LtK9E958xfDGoymqZ_6Oo5N36Xlo=_plaintext_638332481421080300.jpg
    twwaQyQnhyCue26LtK9E958xfDGoymqZ_6Oo5N36Xlo=_plaintext_638332481421080300.jpg
    338.5 KB · Views: 0
Pozz ekipa....nakon 25 motora u vlasništvu od nakeda,RR-ova te nakon kawe zzr1400 gen1 i hayabuse gen2....stigla doma prije tri mjeseca nova busa gen3....zanima koliko ljudi sa foruma vozi i ima istu da podijelimo iskustva,,,ja sam upravo okrenuo 5000km...

Neki dan si mislim na forumu pitati dali ima koji vlasnik, onda sam odustao nekako vođen idejom da se danas kupuje samo maxi enduro.:mrgreen:

Sad kad si se javio - daj napiši neke utiske. Iskreno neznam ni što pitati, jer nakon 15ak motora koje sam imao, i brdo onih koje sam probao i vozio, imam sve niže tj jednostavnije kriterije, tj. shvatio sam da mi većina toga što nude "moderni" motori ne treba. :mrgreen:

Postoji razmjerno velika mogučnost da mi je to zamjena za putni motor u garaži (ne odmah, ali u dogledno vrijeme), nakon 2 maxi endura 1200, vratio bi se na ful oklop i 4 cilindra u liniji. Valjda nekako ostanemo u vremenu kad smo počeli voziti motore - u to vrijeme kad sam ja počeo voziti, pojam putnog motora su bili Hayabusa, ZZR, FJR, GTR, FZS1000, Fazer1GT i tome slični - daleko od toga da se moderni maxi enduro vozi maltene kao supermoto, da su ovjes i agregat vrlo iskoristljivi, kad sjednem na R1 srce mi je na mjestu. Otuda se nekako javila ideja da bi i putni motor trebao biti na tom tragu (oklop i 4 u liniji), a danas je valjda Hayabusa jedini živući primjerak japanske škole velikih motora.

Dali ima nešto što ti smeta na motoru, dali ima neke nedostatke koji su izraženi (gabariti i težina me ne smetaju)?
Nisam nešto pretjerano googlao, kako radi tempomat (to je u biti jedino na modernim motorima što koristim, za malo odmoriti desnu ruku na autocesti)?

GIVI vidim da je napravio nosač za top case, teško je riječima opisati kako to ružno izgleda, ali uz R u garaži moram imati nešto gdje se bar povremeno može zavidati top case.

U svakom slučaju, čestitke i puno sretnih km želim!
 
Neki dan si mislim na forumu pitati dali ima koji vlasnik, onda sam odustao nekako vođen idejom da se danas kupuje samo maxi enduro.:mrgreen:

Sad kad si se javio - daj napiši neke utiske. Iskreno neznam ni što pitati, jer nakon 15ak motora koje sam imao, i brdo onih koje sam probao i vozio, imam sve niže tj jednostavnije kriterije, tj. shvatio sam da mi većina toga što nude "moderni" motori ne treba. :mrgreen:

Postoji razmjerno velika mogučnost da mi je to zamjena za putni motor u garaži (ne odmah, ali u dogledno vrijeme), nakon 2 maxi endura 1200, vratio bi se na ful oklop i 4 cilindra u liniji. Valjda nekako ostanemo u vremenu kad smo počeli voziti motore - u to vrijeme kad sam ja počeo voziti, pojam putnog motora su bili Hayabusa, ZZR, FJR, GTR, FZS1000, Fazer1GT i tome slični - daleko od toga da se moderni maxi enduro vozi maltene kao supermoto, da su ovjes i agregat vrlo iskoristljivi, kad sjednem na R1 srce mi je na mjestu. Otuda se nekako javila ideja da bi i putni motor trebao biti na tom tragu (oklop i 4 u liniji), a danas je valjda Hayabusa jedini živući primjerak japanske škole velikih motora.

Dali ima nešto što ti smeta na motoru, dali ima neke nedostatke koji su izraženi (gabariti i težina me ne smetaju)?
Nisam nešto pretjerano googlao, kako radi tempomat (to je u biti jedino na modernim motorima što koristim, za malo odmoriti desnu ruku na autocesti)?

GIVI vidim da je napravio nosač za top case, teško je riječima opisati kako to ružno izgleda, ali uz R u garaži moram imati nešto gdje se bar povremeno može zavidati top case.

U svakom slučaju, čestitke i puno sretnih km želim!
Ma isto mislimo....sa svojih 50 godina pokušao sam se nagovoriti na komforne i udobnije krstarice BMW 1250 GS,BMW 1250RT,BMW K1600GT...i da ne nabrajam...uglavnom nakon zadnjega zzr1400 i hayabuse gen2...skužio sam da je meni pravi motor onaj koji ima full oklope i lasta volan...i gotovo...gotovo...pa da i pijem apaurine prije i poslije vožnje ali na "koze" više ne sjedam...nova busa...mmm...150NM i 190 konja...ubrzanje i bilo kojoj brzini,kroz rotor u 3,brzini pa bez ikakvog zacukavanja 230kmh,potrošnja 6-7 lit 15% više nego stara zbog euro5,elektronika,,,više sam starog kova ali kad probaš nema povratka...5 mogučnosti potpunog u mm podešavanja reakcije i ponašanja cijeloga motora...10*lifting podešavanje,10*trakcions control,3*engine power,3*engine brakes,žiroskop bosch u 6 osi pa motor uvijek zna koliko je nagnut i tako podešava elektroniku,3*lanch control,speed control,holehill assist i cruise control koji konačno radi kako treba i trebaš pritisnuti dvije tipke...nažalost...nije adaptivni...položaj je nešto bolji za sjediti nego gen 2 jer su podigli i pomaknuli ručice ali je još uvijek dosta sportski i tu je kawa zzr bolji...3*podešavanje quick&blipper koji radi savršenooo...ne mogu više zamisliti motor bez toga...gas je lektronski ali su dodali i sajlu da izbjegnu manu svih takvih a to je zacukavanje ali je nakon dužeg vremena dosta težak za ruku...meni najveća mana ako se to može tako nazvati...euro5...znači...zvuk je neprimjeran za ovakav motor...možeš misliti kako je meni jer sam na staroj imao akrape sa granama...mogu se promjeniti auspusi,ali ne prije isteka garancije,ali ne dobiješ baš previše ako želiš biti regularan,jer su svi auspusi euro 5 sa zavarenim db i ako ih skineš...ne prolaziš ne tehhničkome...ali to nas sve čeka...800 eura je kazna od 01.06. u Sloveniji,Austriji ili Njemačkoj ako te uhvate bez db....sve ostalo je kao što znaš...hayabusa legenda...
 
Ma isto mislimo....sa svojih 50 godina pokušao sam se nagovoriti na komforne i udobnije krstarice BMW 1250 GS,BMW 1250RT,BMW K1600GT...i da ne nabrajam...uglavnom nakon zadnjega zzr1400 i hayabuse gen2...skužio sam da je meni pravi motor onaj koji ima full oklope i lasta volan...i gotovo...gotovo...pa da i pijem apaurine prije i poslije vožnje ali na "koze" više ne sjedam...nova busa...mmm...150NM i 190 konja...ubrzanje i bilo kojoj brzini,kroz rotor u 3,brzini pa bez ikakvog zacukavanja 230kmh,potrošnja 6-7 lit 15% više nego stara zbog euro5,elektronika,,,više sam starog kova ali kad probaš nema povratka...5 mogučnosti potpunog u mm podešavanja reakcije i ponašanja cijeloga motora...10*lifting podešavanje,10*trakcions control,3*engine power,3*engine brakes,žiroskop bosch u 6 osi pa motor uvijek zna koliko je nagnut i tako podešava elektroniku,3*lanch control,speed control,holehill assist i cruise control koji konačno radi kako treba i trebaš pritisnuti dvije tipke...nažalost...nije adaptivni...položaj je nešto bolji za sjediti nego gen 2 jer su podigli i pomaknuli ručice ali je još uvijek dosta sportski i tu je kawa zzr bolji...3*podešavanje quick&blipper koji radi savršenooo...ne mogu više zamisliti motor bez toga...gas je lektronski ali su dodali i sajlu da izbjegnu manu svih takvih a to je zacukavanje ali je nakon dužeg vremena dosta težak za ruku...meni najveća mana ako se to može tako nazvati...euro5...znači...zvuk je neprimjeran za ovakav motor...možeš misliti kako je meni jer sam na staroj imao akrape sa granama...mogu se promjeniti auspusi,ali ne prije isteka garancije,ali ne dobiješ baš previše ako želiš biti regularan,jer su svi auspusi euro 5 sa zavarenim db i ako ih skineš...ne prolaziš ne tehhničkome...ali to nas sve čeka...800 eura je kazna od 01.06. u Sloveniji,Austriji ili Njemačkoj ako te uhvate bez db....sve ostalo je kao što znaš...hayabusa legenda...
Sve super, i meni se sviđa taj tip motora (zzr i busa), ali ja recimo baš ne volim taj “lasta sportski” volan, katastrofa 😁
Vozim xc bajkove i kroseve tu i tam od malena, pa je to to valjda, mora bit flat bar 🤣…
Nego, taj adaptivni tempomat na motoru;
Ne znam kak to reagira kad je jedna ili nijedna ruka na upravljaču, a svi se znamo nać u takvim situacijama… jel onda koči (jako nezgodno)??
Znam da se podrazumijeva da su uvijek dvije ruke na upravljacu, ALI kaj je u slučaju kad nisu, a on prikoči iz nekog razloga?
 
Sve super, i meni se sviđa taj tip motora (zzr i busa), ali ja recimo baš ne volim taj “lasta sportski” volan, katastrofa 😁
Vozim xc bajkove i kroseve tu i tam od malena, pa je to to valjda, mora bit flat bar 🤣…
Nego, taj adaptivni tempomat na motoru;
Ne znam kak to reagira kad je jedna ili nijedna ruka na upravljaču, a svi se znamo nać u takvim situacijama… jel onda koči (jako nezgodno)??
Znam da se podrazumijeva da su uvijek dvije ruke na upravljacu, ALI kaj je u slučaju kad nisu, a on prikoči iz nekog razloga?
Da,to je odlično pitanje...u automobilima to tako funkcionira ali kako veliš,na motoru to može biti nezgodno...mislim da Ducati multistrada V4 i kawa H2SX imaju...frend ima multicu pa ga budem pitao kako to radi...
 
Neki dan si mislim na forumu pitati dali ima koji vlasnik, onda sam odustao nekako vođen idejom da se danas kupuje samo maxi enduro.:mrgreen:

Sad kad si se javio - daj napiši neke utiske. Iskreno neznam ni što pitati, jer nakon 15ak motora koje sam imao, i brdo onih koje sam probao i vozio, imam sve niže tj jednostavnije kriterije, tj. shvatio sam da mi većina toga što nude "moderni" motori ne treba. :mrgreen:

Postoji razmjerno velika mogučnost da mi je to zamjena za putni motor u garaži (ne odmah, ali u dogledno vrijeme), nakon 2 maxi endura 1200, vratio bi se na ful oklop i 4 cilindra u liniji. Valjda nekako ostanemo u vremenu kad smo počeli voziti motore - u to vrijeme kad sam ja počeo voziti, pojam putnog motora su bili Hayabusa, ZZR, FJR, GTR, FZS1000, Fazer1GT i tome slični - daleko od toga da se moderni maxi enduro vozi maltene kao supermoto, da su ovjes i agregat vrlo iskoristljivi, kad sjednem na R1 srce mi je na mjestu. Otuda se nekako javila ideja da bi i putni motor trebao biti na tom tragu (oklop i 4 u liniji), a danas je valjda Hayabusa jedini živući primjerak japanske škole velikih motora.

Dali ima nešto što ti smeta na motoru, dali ima neke nedostatke koji su izraženi (gabariti i težina me ne smetaju)?
Nisam nešto pretjerano googlao, kako radi tempomat (to je u biti jedino na modernim motorima što koristim, za malo odmoriti desnu ruku na autocesti)?

GIVI vidim da je napravio nosač za top case, teško je riječima opisati kako to ružno izgleda, ali uz R u garaži moram imati nešto gdje se bar povremeno može zavidati top case.

U svakom slučaju, čestitke i puno sretnih km želim!
Zaboravio sam napisati...zzr1400 gen 2 se više ne proizvodi,osim za USA,i jedino uz hayabusu ti ostaje kawa H2SX...to je bila isto moja opcija kupnje prije buse...probao sam ga ....punoo bolje sjedenje za putovanja,ravniji volan,snage u nižim okretajima manje nego kod buse ali kad se zavrti...oprema da boli glava...sve pet i odličan paket motora ali nije meni to to...busa sa 1340cm i 150Nm bez turba...
 
Da,to je odlično pitanje...u automobilima to tako funkcionira ali kako veliš,na motoru to može biti nezgodno...mislim da Ducati multistrada V4 i kawa H2SX imaju...frend ima multicu pa ga budem pitao kako to radi...
Većinom u autima koji imaju lane assist+radar imaju senzor dodira volana, čim pustiš volan, počne iritantni pištat nakon nekog vremena (ali ne svi), no kod auta to i nije tak bitno jer nećeš ispast iz sica dok auto zakoči….
Evo ako netko ima iz prve ruke, nek komentira kak točno radi 😁
 
Evo da se i ja uključim.... prije par dana sam pitao Belu da se na slijedećoj vožnji kod Karlobaga malo zamjenimo da probam Kawasakija ali ako bi se odlučio na takav motor vrlo vjerojatno bi bila Busa. A i jedina je nova. Nemam posebnih pitanja, jer ne znam još šta bih pitao :p , htio bih prvo probati s obzirom da sam u ovoj klasi totalni outsajder. Koliko se sjećam zadnji takav veliki motor koji sam vozio bio je ZX10 pa onda ZZR1100. Inače, generalno ista situacija, do sada samo Rovi ali više ne ide jer su mi prebrzi. Ne u smislu maksimalne brzine nego upravljanja i položaja pa se onda ovo nameće kao neki mogući slijed.
Adaptivni tempomat sam vozio. Ne mislim da je opasan jer ne koči skroz naglo odnosno dozvoljava da si namjestiš udaljenost na kojoj počinje reakcija. Može biti koristan kad si dekoncentriran. Nije me impresioniralo ali malo po malo se svi navikavamo na novotarije pa ćemo tako i na ovu.

Edit: Zapravo imam jedno pitanje, koliko je naporan položaj vrata u odnosu na Rove? Posebno nove i starije generacije. Frend ima salonski R1 iz 2001 i to je za današnje pojmove super udobni turer, novi su banana.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: t0malito
Evo da se i ja uključim.... prije par dana sam pitao Belu da se na slijedećoj vožnji kod Karlobaga malo zamjenimo da probam Kawasakija ali ako bi se odlučio na takav motor vrlo vjerojatno bi bila Busa. A i jedina je nova. Nemam posebnih pitanja, jer ne znam još šta bih pitao :p , htio bih prvo probati s obzirom da sam u ovoj klasi totalni outsajder. Koliko se sjećam zadnji takav veliki motor koji sam vozio bio je ZX10 pa onda ZZR1100. Inače, generalno ista situacija, do sada samo Rovi ali više ne ide jer su mi prebrzi. Ne u smislu maksimalne brzine nego upravljanja i položaja pa se onda ovo nameće kao neki mogući slijed.
Adaptivni tempomat sam vozio. Ne mislim da je opasan jer ne koči skroz naglo odnosno dozvoljava da si namjestiš udaljenost na kojoj počinje reakcija. Može biti koristan kad si dekoncentriran. Nije me impresioniralo ali malo po malo se svi navikavamo na novotarije pa ćemo tako i na ovu.

Edit: Zapravo imam jedno pitanje, koliko je naporan položaj vrata u odnosu na Rove? Posebno nove i starije generacije. Frend ima salonski R1 iz 2001 i to je za današnje pojmove super udobni turer, novi su banana.
Moram pitati osobno pitanje...koji su tvoji gabariti?....naime...ja sam 185 i 100kg...odmah da ti kažem...zzr 1400 je udobniji za sjedenje nego hayabusa pa i ova full nova gen3,,,jednostavno sjediš ravnije...istina...noge su dostva skvrčene i pegovi su relativno visoko kod jednog i drugog...kod jednog i drugog je veliki problem ako nemaš dovoljno dugačke ruke jer su to ipak mrcine od motora...busa 266kg...zzr 264kg...ja sa svojih 50 godina bez problema odradim cjelodnevno putovanje do mora na hayabusi...prvo počne desna ruka i onda znam da je vrijeme za pauzu...sa suprugom isto kao da je nema gore...što se tiče upravljanja za busu a pogotovo ovu novu...vjeruj mi...iznad očekivanja...iznad očekivanja...naravno,ne kao 600ccm R ili naked,,, ali jako blizu 1000R...o stabilnosti kroz prolaske kroz zavoje da ne govorimo....kao da je na tračnicama....hlađenje perfektno i jako rijetko se upale ventilatori...ima još prva pomoć za sjedenje...a to su podizaći volana koji čak i dobro izgledaju...ali o tome još ne razmišljam...
 
on je 183 al ima glavu ko da je 2,34

tak da oklop od 2 Buse ne štiti tu kvrgu



Srki
 
Moram pitati osobno pitanje...koji su tvoji gabariti?....naime...ja sam 185 i 100kg...odmah da ti kažem...zzr 1400 je udobniji za sjedenje nego hayabusa pa i ova full nova gen3,,,jednostavno sjediš ravnije...istina...noge su dostva skvrčene i pegovi su relativno visoko kod jednog i drugog...kod jednog i drugog je veliki problem ako nemaš dovoljno dugačke ruke jer su to ipak mrcine od motora...busa 266kg...zzr 264kg...ja sa svojih 50 godina bez problema odradim cjelodnevno putovanje do mora na hayabusi...prvo počne desna ruka i onda znam da je vrijeme za pauzu...sa suprugom isto kao da je nema gore...što se tiče upravljanja za busu a pogotovo ovu novu...vjeruj mi...iznad očekivanja...iznad očekivanja...naravno,ne kao 600ccm R ili naked,,, ali jako blizu 1000R...o stabilnosti kroz prolaske kroz zavoje da ne govorimo....kao da je na tračnicama....hlađenje perfektno i jako rijetko se upale ventilatori...ima još prva pomoć za sjedenje...a to su podizaći volana koji čak i dobro izgledaju...ali o tome još ne razmišljam...

nekih 182 sam visok... supertenere 1200 vozim sa max dignutim sjedalom i povišenim zadnjim krajem, da bude rekretativnija po zavojima - nisu mi gabariti problem, stignem do poda sa obje noge, a s druge strane, u treningu sam, tako da mi ni extremniji položaj ne smeta - sa r1 mogu do 800 km u danu, bez autoputa, bilo je par takvih tura gdje sam htio sa R-om jer mi ga je veći gušt voziti pa sam se u biti iznenadio da me nije slomila - čak mi se pokazalo da mi paše biti djelomično na rukama, jer kod motora gdje je ravan volan, odrveni mi kičma i guzica od sjedenja uspravno...
 
Ma isto mislimo....sa svojih 50 godina pokušao sam se nagovoriti na komforne i udobnije krstarice BMW 1250 GS,BMW 1250RT,BMW K1600GT...i da ne nabrajam...uglavnom nakon zadnjega zzr1400 i hayabuse gen2...skužio sam da je meni pravi motor onaj koji ima full oklope i lasta volan...i gotovo...gotovo...pa da i pijem apaurine prije i poslije vožnje ali na "koze" više ne sjedam...nova busa...mmm...150NM i 190 konja...ubrzanje i bilo kojoj brzini,kroz rotor u 3,brzini pa bez ikakvog zacukavanja 230kmh,potrošnja 6-7 lit 15% više nego stara zbog euro5,elektronika,,,više sam starog kova ali kad probaš nema povratka...5 mogučnosti potpunog u mm podešavanja reakcije i ponašanja cijeloga motora...10*lifting podešavanje,10*trakcions control,3*engine power,3*engine brakes,žiroskop bosch u 6 osi pa motor uvijek zna koliko je nagnut i tako podešava elektroniku,3*lanch control,speed control,holehill assist i cruise control koji konačno radi kako treba i trebaš pritisnuti dvije tipke...nažalost...nije adaptivni...položaj je nešto bolji za sjediti nego gen 2 jer su podigli i pomaknuli ručice ali je još uvijek dosta sportski i tu je kawa zzr bolji...3*podešavanje quick&blipper koji radi savršenooo...ne mogu više zamisliti motor bez toga...gas je lektronski ali su dodali i sajlu da izbjegnu manu svih takvih a to je zacukavanje ali je nakon dužeg vremena dosta težak za ruku...meni najveća mana ako se to može tako nazvati...euro5...znači...zvuk je neprimjeran za ovakav motor...možeš misliti kako je meni jer sam na staroj imao akrape sa granama...mogu se promjeniti auspusi,ali ne prije isteka garancije,ali ne dobiješ baš previše ako želiš biti regularan,jer su svi auspusi euro 5 sa zavarenim db i ako ih skineš...ne prolaziš ne tehhničkome...ali to nas sve čeka...800 eura je kazna od 01.06. u Sloveniji,Austriji ili Njemačkoj ako te uhvate bez db....sve ostalo je kao što znaš...hayabusa legenda...

(y)
 
Kak veli tomo3 svi bute vi kad tad završili na švapskoj kravi. Samo se prestanite opirat.😎