Hayabusa gen3

Nisam sjedio na busi sigurno 15ak godina pa sam isao probati, polozaj je isti kao na R-ovima.
 
Nisam sjedio na busi sigurno 15ak godina pa sam isao probati, polozaj je isti kao na R-ovima.
nisu ti fuzici malo previse napred, pa da sjedis ko na zahodu?

maeni je to smetalo, s obzirom da imamo cucavac na bausteli vise preferiram polozaj tzv pravi RR :mrgreen:



Srki
 
Nisam nikad ima R...busu sam vozia po a1 nekih 30km... nisu me zabolila leđa. :mrgreen:

Ovo je bila 2 gen.

Ako prodam ST...moga bi napravit experiment sa ovom novom.
 
NIsam R-a vozio godinu dana. Cini mi se isto.
probaj sjest, za visoke su fuzići malo više napred, ko na kakica-peronu

al to se valjda da malo pomaknut neki aftermarketom




Srki
 
probaj sjest, za visoke su fuzići malo više napred, ko na kakica-peronu

al to se valjda da malo pomaknut neki aftermarketom




Srki
Vezano za te nogare, ilitiga fuzice, to je ista prica jos prvog modela, di je i u testu navedeno kao minus.
Znaci previse podignuti, i previse napred, i meni sa visinom od 170cm,je pomalo bio osjecaj kao da sjedim u polozaju "kakanje" 😁, tako da je ocito svima podjednako, i visokim i niskim vozacima.
Ja sam imao onaj prvi model.

I ovo sta Mate spominje polozaj sjedenja, govorili su jos od prvog modela, motor je kao sport touring, a zapravo vise naginje na sport.
Mogli su onda barem na ovoj trecoj generaciji nekako napraviti ugodniji polozaj,tj. da bas bude pravi sport touring.
 
Motor je bio na štenderu i dok smo pričali sjedio sam s potpuno savinutim koljenima, da bi dobio kut morao sam zabacit nogu jer su koljena bila u punoj fleksiji. :mrgreen: I onda se moraš ispružit, da ne velim legnut, za dohvatit ručke koje su dosta nisko. Sve u svemu, ništa senzacionalno ali sam očekivao udobniji položaj.
 
  • Like
Reactions: elektricar86
Motor je bio na štenderu i dok smo pričali sjedio sam s potpuno savinutim koljenima, da bi dobio kut morao sam zabacit nogu jer su koljena bila u punoj fleksiji. :mrgreen: I onda se moraš ispružit, da ne velim legnut, za dohvatit ručke koje su dosta nisko. Sve u svemu, ništa senzacionalno ali sam očekivao udobniji položaj.
Sve je u percepciji, tvrdim da je busa medju 3 najudobnija motora kad se vozi 290km/h..kakvi Gesovi i ostale deve
 
Uspoređujem položaj sjedenja sa R-ovima. Udobnost na velikim brzinama proizlazi iz mirnoće zbog veličine i oklopa tj. aerodinamike međutim niti sa jednim R-om nisam imao problem tih recimo minutu na max brzini. Čak bi redovno puštao upravljač i bili su mirni ko bubice. Drugim riječima, tražim pluseve koji bi bili na strani Buse pred R-om i u položaju ih nisam našao. Trebao bi probati voziti mada je najveći adut upravo izgubljen. :mrgreen:
 
Luzeru, prvo plati. :ROFLMAO:

Screenshot_20231124_235708.jpg


.I.😄
 
Vezano za te nogare, ilitiga fuzice, to je ista prica jos prvog modela, di je i u testu navedeno kao minus.
Znaci previse podignuti, i previse napred, i meni sa visinom od 170cm,je pomalo bio osjecaj kao da sjedim u polozaju "kakanje" 😁, tako da je ocito svima podjednako, i visokim i niskim vozacima.
Ja sam imao onaj prvi model.

I ovo sta Mate spominje polozaj sjedenja, govorili su jos od prvog modela, motor je kao sport touring, a zapravo vise naginje na sport.
Mogli su onda barem na ovoj trecoj generaciji nekako napraviti ugodniji polozaj,tj. da bas bude pravi sport touring.
nisam znao da je to bio problem za dosta ekipe, ja sam imao priliku malo vozat pa mi je ta blesava pozicija upala u oči

kak nije bil moj motor, vratim ga i boli me kiki😬

ZZR1400 zato savršenstvo od pozicije




Srki
 
Debela uzivo izgleda bolje nego na slikama
Je li ti slobodna? Ja je nisam mogao dobiti..Imam 2-3 zainteresirana za nju. Kontaktirat ću ih i reči da te nazovu, ako je slobodna.Bit će im drago.
 
Last edited: