Kawasaki Z900 ABS-2017

Da li je netko radio "bread box delete" i kakva su iskustva? Najviše me zanima da li bi bilo eventualnih problema na tehničkom pod pretpostavkom da na motoru ostaje serijski top.
 
Da li je netko radio "bread box delete" i kakva su iskustva? Najviše me zanima da li bi bilo eventualnih problema na tehničkom pod pretpostavkom da na motoru ostaje serijski top.

To ima smisla samo na modelima 2017-2019 jer noviji su bitno glasniji sa zamjenskim topom ako je on kratak i uzak, a pogotovo ako tvornicki ni nema db killer kao na primjer Leo Vince LV10 kojeg imam. ali na 2020 i novijima je i dozvoljena buka veca: 97db@4250okr sto sa 5db tolerancijom iznosi nemalih 102db@4250okr.
A problema na tehnickom bi moglo biti ako se tehnicki pregled obavi kvalitetno.


EDIT: ak se odlucis ipak na to, moj savjet je da ili koristis serijski top makar je pitanje hoce li i s njim buka bit dozvoljena, a ako bi isao na zamjenski, onda neki masivni, jer oni kratki su puuuuuno preglasni cak i za vozaca (ako je breadbox uklonjen), takvo je barem iskustvo sa ljudma na Z900 forumu.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: pux and CarbonX
To ima smisla samo na modelima 2017-2019 jer noviji su bitno glasniji sa zamjenskim topom ako je on kratak i uzak, a pogotovo ako tvornicki ni nema db killer kao na primjer Leo Vince LV10 kojeg imam. ali na 2020 i novijima je i dozvoljena buka veca: 97db@4250okr sto sa 5db tolerancijom iznosi nemalih 102db@4250okr.
A problema na tehnickom bi moglo biti ako se tehnicki pregled obavi kvalitetno.
Imam model 2019. zato i gledam ovu opciju. Ne želim da motor bude baš preglasan ali serijski je baš jako prigušen.
Kako misliš ako se obavi kvalitetno? Mjerenje decibela ili vizualni pregled? Jer po decibelima bi vjerojatno mogao biti unutar dozvoljenog limita.

Hvala na odgovoru :)
 
Imam model 2019. zato i gledam ovu opciju. Ne želim da motor bude baš preglasan ali serijski je baš jako prigušen.
Kako misliš ako se obavi kvalitetno? Mjerenje decibela ili vizualni pregled? Jer po decibelima bi vjerojatno mogao biti unutar dozvoljenog limita.

Hvala na odgovoru :)

Inace, vidio sam jedan video i gdje sa istom ovakvom pilom covjek maknuo breadbox sa aupuha kojeg nije skidao sa motora. Malo je dulje trajalo, ali zapravo brze sveukupno, a i nije trebao nove brtve za aupuh sto je zapravo obavezno kad se skidaju grane sa cilindara.

Tvoj breadbox je isti kao i na ovom videu bez obzira koje godiste je na videu jer u USA su i dalje isti kao i u EU godista 2017-2019 i ako rezes, rezi skroz blizu breadboxa jer je katalizator u cijevi ispred njega i to jako blizu pa da ga ne ostetis jer onda i njega trebas vadit, a to je muka.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: CarbonX
Kako misliš ako se obavi kvalitetno? Mjerenje decibela ili vizualni pregled?

Hvala na odgovoru :)

Vizualni pregled, ako skuzi da ga nema, to je onda prepravka ispusnog sistema, a to nije dozvoljeno ako nije ispitano (atest).
 
  • Like
Reactions: CarbonX
Imas i kompliciraniju opciju, ali vizualno legalnu: skinut auspuh, izvadit iz breadboxa pregrade i umjesto njih zavarit cijev: prakticki si eliminirao breadbox, a on je i dalje na motoru, proguglaj fotke, breadbox se reze s gornje stranje, kad se otvori, makne se sve iz njega i skroji potrebna cijev i zavari, a onda zavari nazad gornji dio breadboxa i vrati sve na motor :D
 
  • Love
  • Like
Reactions: cadjo and CarbonX
Da li je netko radio "bread box delete" i kakva su iskustva? Najviše me zanima da li bi bilo eventualnih problema na tehničkom pod pretpostavkom da na motoru ostaje serijski top.
Evo iz prve ruke. Imam full sistem akrap top+grane. Top je upisan u prometnu, ali samo sa atestom orginal grana, dok sa akrap granama je dosta glasan i otvoren pa nemres upisat. Jednom zgodom top je bio na popravku i stavio sam orginal top na akrap grane i otisao na regu(tehnicki). Naravno majstor ga upali i odmah primjeti da mu je to glasno makar je na motoru bio orginal top. Otisao je do kompa i jedno 10tak minuta cackao po slikama i videima dok nije skuzio da nisu orginal grane, prvo je mislio da sam po topu nes prckao. Na kraju nisam prosao, nego sam morao doma stavit orginal grane i vratit se opet. To skidanje i stavljanje uzme 1h, ali meni vrijedi za taj gust zvuka i osjecam se sigurnije u prometu jer me cuju ovi u autima kad sam u mrtvom kutu, dok sa orginal granama je pretih i puna puta se desilo da me nisu primjetili u mrtvom kutu. Kako je otvoreniji ispuh Dario iz KMS-a preporucio mi je Power comander, tak da je i on napokon kupljen i montirat cu ga tokom zime pa bi motor trebao imat bolji odaziv na gas i onda bi se kak ti trebalo osjetit tih 8-9 konja vise kako akrapovic navodi.
 
Evo iz prve ruke. Imam full sistem akrap top+grane. Top je upisan u prometnu, ali samo sa atestom orginal grana, dok sa akrap granama je dosta glasan i otvoren pa nemres upisat. Jednom zgodom top je bio na popravku i stavio sam orginal top na akrap grane i otisao na regu(tehnicki). Naravno majstor ga upali i odmah primjeti da mu je to glasno makar je na motoru bio orginal top. Otisao je do kompa i jedno 10tak minuta cackao po slikama i videima dok nije skuzio da nisu orginal grane, prvo je mislio da sam po topu nes prckao. Na kraju nisam prosao, nego sam morao doma stavit orginal grane i vratit se opet. To skidanje i stavljanje uzme 1h, ali meni vrijedi za taj gust zvuka i osjecam se sigurnije u prometu jer me cuju ovi u autima kad sam u mrtvom kutu, dok sa orginal granama je pretih i puna puta se desilo da me nisu primjetili u mrtvom kutu. Kako je otvoreniji ispuh Dario iz KMS-a preporucio mi je Power comander, tak da je i on napokon kupljen i montirat cu ga tokom zime pa bi motor trebao imat bolji odaziv na gas i onda bi se kak ti trebalo osjetit tih 8-9 konja vise kako akrapovic navodi.

Za modele 2017-2019 je bezbroj dyno testova (zamjenske grane i top, cesto bas Akrapovic) bilo sa podatkom ispuha (omjer zraka i goriva) i generalni zakljucak je da nije potrebno stavljat Powercommander (kojeg je vrijeme zapravo i pojelo jer je ECU flash puno bolji i jeftiniji odabir, samo u HR ne znam jel se moze napravit). Cak i Akrapovic ne navodi da je potrebno dirat smjesu jer je ionako malo prebogata na serijskom auspuhu, za razliku od modela 2020 i novijih za koje kaze da je potrebno. A i Akrapovic grane osim sto nemaju breadbox su i sire, pa nisu usporedive sa breadbox delete na originalnim granama.

E sad, flash ECU-a ima smisla jer se moze dosta toga mijenjat i optimizirat (temperatura gdje ce se ventilator palit, tajming paljenja, mape omjera goriva i zraka, lambda sonda on/off, pair valve delete, fuel cutoff na abgasu da ili ne, itd.......

Powercommander vecinu toga ne moze, zapravo moze samo mijenjat smjesu, a kosta bitno vise, genericke mape mogu, ali i ne moraju bit i optimalne - preporuka je da se na dyno stolu podese omjeri goriva i zraka, al to onda kosta i realno na Z900 to ne vrijedi tih para ni blizu. Vjerujem da neces ic na stol sa motorom pa onda nadji na netu mapu za Powercommander za tvoj motor sa tvojim auspuhom (ima sigurno jer imas Akrapovic) i nadaj se najboljem,. Ili mozda imas powercommander a autotuneom? Ta kombinacija nazivno radi, ali generalni zakljucak je da je powercommander sa ispravnom mapom kvalitetnije rjesenje (bez autotunea).
 
Last edited:
Za modele 2017-2019 je bezbroj dyno testova (zamjenske grane i top, cesto bas Akrapovic) bilo sa podatkom ispuha (omjer zraka i goriva) i generalni zakljucak je da nije potrebno stavljat Powercommander (kojeg je vrijeme zapravo i pojelo jer je ECU flash puno bolji i jeftiniji odabir, samo u HR ne znam jel se moze napravit). Cak i Akrapovic ne navodi da je potrebno dirat smjesu jer je ionako malo prebogata na serijskom auspuhu, za razliku od modela 2020 i novijih za koje kaze da je potrebno. A i Akrapovic grane osim sto nemaju breadbox su i sire, pa nisu usporedive sa breadbox delete na originalnim granama.

E sad, flash ECU-a ima smisla jer se moze dosta toga mijenjat i optimizirat (temperatura gdje ce se ventilator palit, tajming paljenja, mape omjera goriva i zraka, lambda sonda on/off, pair valve delete, fuel cutoff na abgasu da ili ne, itd.......

Powercommander vecinu toga ne moze, zapravo moze samo mijenjat smjesu, a kosta bitno vise, genericke mape mogu, ali i ne moraju bit i optimalne - preporuka je da se na dyno stolu podese omjeri goriva i zraka, al to onda kosta i realno na Z900 to ne vrijedi tih para ni blizu. Vjerujem da neces ic na stol sa motorom pa onda nadji na netu mapu za Powercommander za tvoj motor sa tvojim auspuhom (ima sigurno jer imas Akrapovic) i nadaj se najboljem,. Ili mozda imas powercommander a autotuneom? Ta kombinacija nazivno radi, ali generalni zakljucak je da je powercommander sa ispravnom mapom kvalitetnije rjesenje (bez autotunea).
Kupio sam powercomander 5 na kojem instaliram mapu za akrapa samo zato jer je bio na akciji cca 550e na 290e. Znam da pise na stranici od Akrapovica da ne treba tune, ali na velikom servisu kod Daria gdje je otvarao masinu vidlo se da treba postelat smjesu, kratkorocno nije problem, ali dugorocno mislim da nije dobro jer mislim vozit jos zekana par godina, a godisnje napravim 8-10tis
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Kupio sam powercomander 5 na kojem instaliram mapu za akrapa samo zato jer je bio na akciji cca 550e na 290e. Znam da pise na stranici od Akrapovica da ne treba tune, ali na velikom servisu kod Daria gdje je otvarao masinu vidlo se da treba postelat smjesu, kratkorocno nije problem, ali dugorocno mislim da nije dobro jer mislim vozit jos zekana par godina, a godisnje napravim 8-10tis

Kak mislis otvarao mashinu? Vjerojatno vidio svjecice pa iscitao po boji izolatora, eventualno vidio boju cela klipova ako je gledao kamerom. Ali, to je na 4T samo ugrubo slika i jako ovisi kak se vozi motor. Siromasna smjesa koja bi radila probleme za zdravlje motora i da ga upokoji puuuuuuno prije vremena se javlja skoro u pravilu na visokim okretajima, a tako se Z900 ne vozi vecinu vremena da bi svjecica to pokazala. Druga stvar je za 2T skutere gdje se najcesce vozi na najvisim okretajima i gdje citanje svjecice daje jako dobar uvid u stanje smjese - tamo se u roku minutu dvije moze i upokojit mashina (rupa u klipu - pitaj me kak znam :D ) .


Prije vozac osjeti da nesto ne valja vezano uz smjesu nego sto bi mashina patila zbog toga (pricam o normalnoj voznji gdje se ne ide u crveno nego touring voznja na niskim i srednjim okretajima gdje su najcesce na Z900 i potrebne korekcije, pogotovo niskim okretajima zbog eko normi). Za visoke okretaje se sam proizvodjac pobrinuo da smjesa bude malo prebogata u odredjenoj mjeri kako mashina nebi stradala u kratkom roku u tim ekstremnim uvjetima, to cak vrijedi i za 2020 i novije. Ono gdje osiromasuju smjesu je do nekih 4000-5000 okr zbog eko normi, iznad 7000+ okr ipak stelaju motore da ne bude problema jer neki voze i na manje oktana od propisanih 95 iako nazivno kupuju 95 (pricam o svijetu, ne HR gdje s tim generalno nema problema). I na tim niskim do sredjih okretaja se tune itekako pozivitno osjeti, voznja je fluidnija, odziv na gas brzi itd, nema "rupa", nema cukanja kad se od skroz oduzetog gasa pokusava ubrzat (nakon kocenja motorom itd, ali ovo u zagradi se osjeti najvise kad se ECU postela i ukloni totalno oduzimanje goriva kad je gas skroz zatvoren).
 
Last edited:
Dulji post, mozda nekom pomogne, mozda neko meni pomogne u interpretaciji rezultata jer me zanima....... Akumulatori.......


1. Izvadio novi, star 2 mjeseca akumulator iz motora, napunio ga (punjenje trajalo niti minutu sa CTEKOM jer je bio pun iako nisam vozio par dana, ali motor ne trosi nista dok stoji pa to ni ne cudi), temperatura akumulatora 10C jer je toliko u garazi.
2. stari akumulator (ista firma, identican, star godinu i pol, praznjen i punjen 10tak puta u pokusaju da vrati startnu snagu jer je pala za 50tak% po testeru, vratio je snagu skroz po testeru, al bas skroz, stoji doma na sobnoj temperaturi pa je u povoljnijem polozaju za test koji sam danas napravio)

Oba na testeru pokazuju vrlo slicne rezultate. 200tinjak A mogu dati kad su puni 100% (novi danas 175A jer je hladniji, ali na sobnoj temperaturi i on daje 200A). Unutarnji otpor koji je ako sam dobro shvatio u direktnoj vezi sa strujom koju mogu dati isto tako slican kod oba akumulatora (oko 10-11 mOhm kad su na sobnoj temperaturi, 12.5 mOhma na danasnjem testu novog akumulatora koji je hladniji jer je netom prije testiranja izvadjen iz motora koji je u garazi na 10C temperaturi).


Spojio sam H4 halogenku kao potrosac (cca 4.5-5 ampera je vukla i nije bitan tocan podatak nego usporedba akumulatora) i mjerio pad napona i vrijeme dok akumulatori nisu dosli do 10,5V (10,5V je neki standard do kojeg se olovni akumulatori prazne kad se mjeri kapacitet). Otprilike se radi o 4,5-5 Ampera potrosnje, nije toliko bitan podatak koliko zarulja vuce struje, nego usporedba akumulatora, a i dobro ce mi doc podatak za ubuduce ako posumnjam da je novi aku oslabio - ovakav test cu radit 2x godisnje ako ce mi se dat kao sto mi se dalo danas jer mi je dosadno :D ).

Na slici u lijevoj koloni je voltaza koja je dostignuta kod praznjenja, a srednja (novi aku) i desna (stari aku) kolona su vremena izrazena u satima, minutama i sekundama potrebnih da se dodje do vrijednosti iskazanoj u lijevoj koloni.


Razlika je DRASTICNA: nakon sto je stari akumulator pao na 11.7V, pad do 10,5V se desio u par sekundi - potonuo trenutno, ne znam kako moj tester pokazuje da oba mogu dati skoro istu struju obzirom da je ona najcesce usko vezana uz kapacitet,, nije da ne vjerujem testeru, ali ne znam kako interpretirat rezultat jer je bas drasticna razlika i vidi se da stari akumulator ima izrazito manji kapacitet obzirom koliko mu brze pada napon pri cca 4.5-5A potrosnji. Mozda da sam testirao sa manjom strujom bi rezultati bili slicniji, ali, 4,5-5A nebi smjelo bit previse za starter akumulatore od nazivnih 8Ah kad im se mjeri kapacitet, barem mislim tako, mozda sam u krivu.

Btw, stari akumulator je pola sata nakon testa "vratio" voltazu na 12,52V (na test je krenuo sa 12,75V jer je mirovao 24h na sobnoj temperaturi) - meni to govori da je izgubio veci dio kapaciteta, al mozda neko moze rec nesto pametnije po tom pitanju.
Novi akumulator je na CTEKU i nakon punjenja se vraca u motor koji u mirovanju trosi 0.22mA sto je doslovno nista jer ce mu u garazi preko zime bit "ugodnije"(samopraznjenje je manje na nizim temperaturama, a i moja garaza nikad nije ispod 5-6C ni za najhladnijih zima - da, akumulator koji je na 5-6C nema startnu struju kao onaj na sobnoj temperaturi, ali ako je ispravan ce je imat i vise nego dovoljno, a za prezimljavanje mu je to bolja opcija nego sobna temperatura jer je samopraznjenje bitno manje nego da je u stanu/kuci).


Ako neko moze objasnit ove rezultate, bio bi zahvalan.
 

Attachments

  • 20231121_132421.jpg
    20231121_132421.jpg
    3.9 MB · Views: 0
Last edited:
@3alfa3 kad pricamo o smjesi
Koliko je riskanta ova kupovina?

Z750. 2007 god full akrap s granama i stelana smjesa kod jednog “majstora” u zg
Pre siromasna smjesa bila zapeko ispusni ventil od prevelike temperature i bregasta pukla.
Dario iz karlovca sve slozio tj stavljali se dijelovi glave i bregaste od zeca s 7000km
Jel ta masina ok za vozit?
Trentutno broji 50000km slozen motor u serijalu
 
@3alfa3 s kojim uređajem si mjerio kapacitet akumulatora i startnu struju? Neki profi uređaj koji stvarno može dovesti aku u režim startne struje i mjerenje stvarnog kapaciteta ili se igraš multimetrom i gađaš po nekim tablicama s interneta? Meni kad je oslabila startna struja sam stavio aku na poslu na profesionalni uređaj za mjerenje kapaciteta i kapacitet je bio ok, ali se kužilo na motoru da nema onog udarca kad stisneš starter tipku nego se sve nešto ulijenilo. Aku je bio Yuasa star 8-9 godina, zamijenio ga istim modelom i odmah se situacija popravila, nije više bilo onog u-uu-uuu-vrrrm, nego u-vrrrm (ne znam kako to drukčije opisati). Za mjerenje startne struje nemam uređaj pa to nisam mogao izmjeriti. Taj stari aku sam napunio i ostavio u garaži nekih 6 mjeseci, probam ga izmjeriti a on mrtav. Znači ionak bi krepal, možda me negdje i ostavil na cesti. Kroz godine se držim one da kad mi auto ili motor prvi put ne okrene veselo - mijenjam. Iz tvoje tablice mi se čini da aku nema ni kapaciteta pa zato i pitam kak je mjereno.
 
  • Like
Reactions: diesel power
@3alfa3 kad pricamo o smjesi
Koliko je riskanta ova kupovina?

Z750. 2007 god full akrap s granama i stelana smjesa kod jednog “majstora” u zg
Pre siromasna smjesa bila zapeko ispusni ventil od prevelike temperature i bregasta pukla.
Dario iz karlovca sve slozio tj stavljali se dijelovi glave i bregaste od zeca s 7000km
Jel ta masina ok za vozit?
Trentutno broji 50000km slozen motor u serijalu

Nebi znao, al ak je Dario to slozio i kaze da je OK, onda je valjda OK :)
 
  • Sad
Reactions: Hrvoje-Bj
@3alfa3 s kojim uređajem si mjerio kapacitet akumulatora i startnu struju? Neki profi uređaj koji stvarno može dovesti aku u režim startne struje i mjerenje stvarnog kapaciteta ili se igraš multimetrom i gađaš po nekim tablicama s interneta? Meni kad je oslabila startna struja sam stavio aku na poslu na profesionalni uređaj za mjerenje kapaciteta i kapacitet je bio ok, ali se kužilo na motoru da nema onog udarca kad stisneš starter tipku nego se sve nešto ulijenilo. Aku je bio Yuasa star 8-9 godina, zamijenio ga istim modelom i odmah se situacija popravila, nije više bilo onog u-uu-uuu-vrrrm, nego u-vrrrm (ne znam kako to drukčije opisati). Za mjerenje startne struje nemam uređaj pa to nisam mogao izmjeriti. Taj stari aku sam napunio i ostavio u garaži nekih 6 mjeseci, probam ga izmjeriti a on mrtav. Znači ionak bi krepal, možda me negdje i ostavil na cesti. Kroz godine se držim one da kad mi auto ili motor prvi put ne okrene veselo - mijenjam. Iz tvoje tablice mi se čini da aku nema ni kapaciteta pa zato i pitam kak je mjereno.


S ovim mjerim stanje akumulatora
 
Dulji post, mozda nekom pomogne, mozda neko meni pomogne u interpretaciji rezultata jer me zanima....... Akumulatori.......


1. Izvadio novi, star 2 mjeseca akumulator iz motora, napunio ga (punjenje trajalo niti minutu sa CTEKOM jer je bio pun iako nisam vozio par dana, ali motor ne trosi nista dok stoji pa to ni ne cudi), temperatura akumulatora 10C jer je toliko u garazi.
2. stari akumulator (ista firma, identican, star godinu i pol, praznjen i punjen 10tak puta u pokusaju da vrati startnu snagu jer je pala za 50tak% po testeru, vratio je snagu skroz po testeru, al bas skroz, stoji doma na sobnoj temperaturi pa je u povoljnijem polozaju za test koji sam danas napravio)

Oba na testeru pokazuju vrlo slicne rezultate. 200tinjak A mogu dati kad su puni 100% (novi danas 175A jer je hladniji, ali na sobnoj temperaturi i on daje 200A). Unutarnji otpor koji je ako sam dobro shvatio u direktnoj vezi sa strujom koju mogu dati isto tako slican kod oba akumulatora (oko 10-11 mOhm kad su na sobnoj temperaturi, 12.5 mOhma na danasnjem testu novog akumulatora koji je hladniji jer je netom prije testiranja izvadjen iz motora koji je u garazi na 10C temperaturi).


Spojio sam H4 halogenku kao potrosac (cca 4.5-5 ampera je vukla i nije bitan tocan podatak nego usporedba akumulatora) i mjerio pad napona i vrijeme dok akumulatori nisu dosli do 10,5V (10,5V je neki standard do kojeg se olovni akumulatori prazne kad se mjeri kapacitet). Otprilike se radi o 4,5-5 Ampera potrosnje, nije toliko bitan podatak koliko zarulja vuce struje, nego usporedba akumulatora, a i dobro ce mi doc podatak za ubuduce ako posumnjam da je novi aku oslabio - ovakav test cu radit 2x godisnje ako ce mi se dat kao sto mi se dalo danas jer mi je dosadno :D ).

Na slici u lijevoj koloni je voltaza koja je dostignuta kod praznjenja, a srednja (novi aku) i desna (stari aku) kolona su vremena izrazena u satima, minutama i sekundama potrebnih da se dodje do vrijednosti iskazanoj u lijevoj koloni.


Razlika je DRASTICNA: nakon sto je stari akumulator pao na 11.7V, pad do 10,5V se desio u par sekundi - potonuo trenutno, ne znam kako moj tester pokazuje da oba mogu dati skoro istu struju obzirom da je ona najcesce usko vezana uz kapacitet,, nije da ne vjerujem testeru, ali ne znam kako interpretirat rezultat jer je bas drasticna razlika i vidi se da stari akumulator ima izrazito manji kapacitet obzirom koliko mu brze pada napon pri cca 4.5-5A potrosnji. Mozda da sam testirao sa manjom strujom bi rezultati bili slicniji, ali, 4,5-5A nebi smjelo bit previse za starter akumulatore od nazivnih 8Ah kad im se mjeri kapacitet, barem mislim tako, mozda sam u krivu.

Btw, stari akumulator je pola sata nakon testa "vratio" voltazu na 12,52V (na test je krenuo sa 12,75V jer je mirovao 24h na sobnoj temperaturi) - meni to govori da je izgubio veci dio kapaciteta, al mozda neko moze rec nesto pametnije po tom pitanju.
Novi akumulator je na CTEKU i nakon punjenja se vraca u motor koji u mirovanju trosi 0.22mA sto je doslovno nista jer ce mu u garazi preko zime bit "ugodnije"(samopraznjenje je manje na nizim temperaturama, a i moja garaza nikad nije ispod 5-6C ni za najhladnijih zima - da, akumulator koji je na 5-6C nema startnu struju kao onaj na sobnoj temperaturi, ali ako je ispravan ce je imat i vise nego dovoljno, a za prezimljavanje mu je to bolja opcija nego sobna temperatura jer je samopraznjenje bitno manje nego da je u stanu/kuci).


Ako neko moze objasnit ove rezultate, bio bi zahvalan.
na dobrom si tragu
 
  • Haha
Reactions: pikacu79 and go-go