Hayabusa gen3

Last edited:
...5 mogučnosti potpunog u mm podešavanja reakcije i ponašanja cijeloga motora...10*lifting podešavanje,10*trakcions control,3*engine power,3*engine brakes,žiroskop bosch u 6 osi pa motor uvijek zna koliko je nagnut i tako podešava elektroniku,3*lanch control,speed control,holehill assist i cruise control koji konačno radi kako treba i trebaš pritisnuti dvije tipke...nažalost...nije adaptivni...3*podešavanje quick&blipper koji radi savršenooo...ne mogu više zamisliti motor bez toga...gas je lektronski ali su dodali i sajlu da izbjegnu manu svih takvih a to je zacukavanje ali je nakon dužeg vremena dosta težak za ruku...
1699470750910.png
 
s obzirom na novonastale okolnosti i spoznaju o tehnološkoj zaostalosti, ja sam sretniji dok ne upali
 
Tocno to je moj problem...nakon kaj je zzr gen1 prodan, pocel sam razmisljat o busi gen 3. Gen 2 zzr-a sam vozil ljetos par dana tak da sam ocekival od buse da bude to jos nekaj vise, bolje itd. Frend je kupil gen2 busu pa sam i to probal , reko idem probat gen 3 pa ak je to to uzmem novo i nemam brige sljedecih 10+ god.

Kad ono, mene je ta nova busa ne da me je razocarala, nego sam puno vise od nje ocekival. Apsolunto ne vidim nikakvu extremnu veliku razliku izmedu mog bivseg zzr gen1 2007 god i nove buse. Oba dva motora imaju abs, kod nove buse je to sve za nijasnu finije, ljepse, za nijansu bolje kocnice i ovjes ali mislim da nista od buse gen3. Ova kaj sam vozil je imala cak i serijske akrape, al je bila pree tiha. Da ne duljim, busa gen 3 je vrhunski motor, old school provjerena tehnika, ali kak je kolega rekel, nije to neki extremni korak napred.
Imam osjecaj da suzuki radi motore na istoj platformi od 2007, te samo dobacuju features za koje su vise od 100 posto sigurni da rade dobro, no risk kod suze ;)
Idem probam h2sx kad bude ljepse vrijeme, ak ne budem uzel zzr gen 2 ili nekog starog talijana kaj mi nebude dosadno ;)
Upravo to....jedino i zbog toga sam i kupio novu busu a ne recimo H2SX kojega sam probao...dobra stara provjerena tehnika,ništa extremno i ne provjereno...to je i bio cilj nove hayabuse i suzukija...zadovoljiti euro 5 norme i današnje standarde...abs,cruise control,etc,maping,žiroskop u 6 osi,led svijetla...na taj agregat su mogli bez problema,kao što su mnogi ugradili,staviti turbo u serijali pa bi dobili 300 konja ali jednostavno nisu to htjeli napraviti...umjesto toga napravili su paket u svemu umjeren i potpuno iskoristivi i trenutno u tom segmentu bez konkurencije( govorim za nove motocikle)...dobro si primjetio...gen3 je napravljeni na bazi gen2 uz nužne i dobro došle preinake...recimo 1000GT i sad ovaj novi GX...svi imaju bazu agregata od neuništivog K5...naravno uz neophodne preinake...vozio sam i imao kawu zzr 1400 pet godina...odličan motor...moj je bio bez abs-a i još uvijek sa jednim ventilatorom...sad si zamisli da su stavili na njega quick i bliper,tsc,Lw control,cornering abs,led svijetla i ostalo...kakav bi to motor bio...
 
da se čovjek zapita da li je moguće nastaviti ovu tragikomediju koji neki nazivaju životom bez 3*lUnch controla i 3*podešavanja blippera..svaki od nas bi se to morao zapitati!!
Dok to nemaš...možeš živjeti bez toga...kao i ja do sada...a dok imaš...povratka više nema ...nema...nema šanse da imam više ikad motor bez quick i blipera...
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Dok to nemaš...možeš živjeti bez toga...kao i ja do sada...a dok imaš...povratka više nema ...nema...nema šanse da imam više ikad motor bez quick i blipera...
Imam ih odavno ali ne koristim, navika je navika. U više šaltam bez kuplunga od kad vozim a kratko zatvaranje gasa je navika, dok u niže ne volim jer mi se relativno često dogodi da pogodim u međubrzinu. Ako je McGuiness zbog toga dvaputa pljusnuo na Manu, kako bi tek ja u Karlobagu. :mrgreen: Sigurnosni sklopovi popout TCa i ABSa, to je već poželjno no njih uglavnom ima na većini motora. Sve u svemu, ako je potreban korak natrag, može se.
 
I ja ponekad uzmem od sina XR i saltam sa kvacilom..mozda se treba naviknut ili sam ostario za novotarije :mrgreen: ..po meni jedina dobra stvar od sve ove elektronike je ovjes koji se sam podesava i abs u krivinima..tc mogu sam regulisat sebi u glavi i desnom rukom, mape mi ne trebaju jer uvijek se vozi max, tft moze al nedam pare za to, autobliper neznam ni sta je znaci ne treba mi :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: prpa
Imam ih odavno ali ne koristim, navika je navika. U više šaltam bez kuplunga od kad vozim a kratko zatvaranje gasa je navika, dok u niže ne volim jer mi se relativno često dogodi da pogodim u međubrzinu. Ako je McGuiness zbog toga dvaputa pljusnuo na Manu, kako bi tek ja u Karlobagu. :mrgreen: Sigurnosni sklopovi popout TCa i ABSa, to je već poželjno no njih uglavnom ima na većini motora. Sve u svemu, ako je potreban korak natrag, može se.
Ma svakako...pa sam do nedugo vozio motore od 200 konja,zzr 1400 i busa gen2...koji nisu niti ABS imali pa sam živ:mrgreen:...ali svaka pripomoć i tehnologija koja ti omugučava sigurniju i bržu vožnju meni je blagodat...a ako baš želim isprobavati kolika je razlika bez nje...uvijek mogu isključiti...to je slično kad ljudi komentiraju DTC mjenjač iz Honde...nikad nisam volio takvu vrstu mjenjača dok nisam probao i napravio kilometara...fenomenalna stvar...vjerojatno budemo još komentirali kako motori na struju ne valjaju i da ih nitko od nas neće voziti...i ja sad to govorim...ali jedanput kada dođe vrijeme,za što se nadam da neće uskoro,moraćemo to prihvatiti željeli ili ne...vozio sam nedugo Teslu od jednog kraja Hr do mora...vjeruj mi...mjenjaju se percepcije odmah...da bi ju sada kupio...nebi...tehnologija ide naprijed i danas ne postoji čovjek koji ima Nokiu 3310,auto bez klime,dealer za routera...
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Upravo to....jedino i zbog toga sam i kupio novu busu a ne recimo H2SX kojega sam probao...dobra stara provjerena tehnika,ništa extremno i ne provjereno...to je i bio cilj nove hayabuse i suzukija...zadovoljiti euro 5 norme i današnje standarde...abs,cruise control,etc,maping,žiroskop u 6 osi,led svijetla...na taj agregat su mogli bez problema,kao što su mnogi ugradili,staviti turbo u serijali pa bi dobili 300 konja ali jednostavno nisu to htjeli napraviti...umjesto toga napravili su paket u svemu umjeren i potpuno iskoristivi i trenutno u tom segmentu bez konkurencije( govorim za nove motocikle)...dobro si primjetio...gen3 je napravljeni na bazi gen2 uz nužne i dobro došle preinake...recimo 1000GT i sad ovaj novi GX...svi imaju bazu agregata od neuništivog K5...naravno uz neophodne preinake...vozio sam i imao kawu zzr 1400 pet godina...odličan motor...moj je bio bez abs-a i još uvijek sa jednim ventilatorom...sad si zamisli da su stavili na njega quick i bliper,tsc,Lw control,cornering abs,led svijetla i ostalo...kakav bi to motor bio...
tu nema opce rasprave kaj je busa vrh motor, provjerena tehnika. Busa trenuntno nema konkurenciju, zzr se do 2020 radil. Neki slicni big bike nema trenutno na trzistu osim buse i evnt h2sx, mada je to opet po meni nekaj drugo. Meni se cini da se dosta malo tih busi prodaje, evo pred 3 tjedna je bila jedna tu malo dalo od mene 2021 s 7000 km za 11900 €. Imam osjecaj da nema bas interesa za tej motor...da se sve skupa menja, nove generacije i ljudi ocejo kak sam prije napisal malo vec features...i na osnovu toga bude i po meni moto industrija isla v tu stran, ducs i bmw vec idu lagano....
evo primjer, kod novih auta, govorim za audi a3/a1/q2 najvaznija dodatna oprema je car play :)
kakav je motor nutra, kolko ccm itd je opce sejedno ovim novim kupcima...
mislim da to sve govori i da se ide u vrazju m, nadam se da grijesim..... ;)
 
  • Like
Reactions: prpa
Dok to nemaš...možeš živjeti bez toga...kao i ja do sada...a dok imaš...povratka više nema ...nema...nema šanse da imam više ikad motor bez quick i blipera...
a s druge strane stavljas novu sindru na krov, a na Opelu curi siber




Srki