SAMOSTALNI UNOS RABLJENOG MOTOCIKLA IZ EU (HOW TO/KAKO TO)

Ako je Harley u pitanju zaboravi da ćeš dobit COC od navodnog zastupnika za Hr.
 
Pozdrav društvo
Da li je netko u zadnjih par mjeseci uvezao motor iz Slo u HR??
Našao sam motor u Ljubljani... 2017g. ...750cm3...
Vlasnik je fizička osoba i motor je uredno registriran...

Sto mi sve treba za uvoz u HR?
Kako procedura ide?
Jel se mijenjalo što po tom pitanju u zadnje vrijeme??

Hvala unaprijed
 
Pozdrav društvo
Da li je netko u zadnjih par mjeseci uvezao motor iz Slo u HR??
Našao sam motor u Ljubljani... 2017g. ...750cm3...
Vlasnik je fizička osoba i motor je uredno registriran...

Sto mi sve treba za uvoz u HR?
Kako procedura ide?
Jel se mijenjalo što po tom pitanju u zadnje vrijeme??

Hvala unaprijed
Ja sam radio unos prije nekih 3 mjeseca, motor se nalazio u Mariboru.
Nakon sto rjesite kupoprodajni ugovor ide odjava Slo tablica, sto je trajalo nekih 15ak minuta. Nakon toga motor sam dovezao u HR na trajleru. Isti dan sam preko portala e-gradani odradio placanje ppmv-a ( konacno rjesenje sam dobio sutradan). Ovisno o brandu motora koji unosis, u ovlastenog uvoznika zatrazis potvrdu proizvodaca (1-2 radni dan). Sljedeci korak je homologacija i prijava tehnickog pregleda. (Trebat ce ti prometna knjizica, kupoprodajni ugovor, potvrda proizvodaca i rjesenje o placenom ppmvu).
 
Top objašnjenje
Hvala
Isto kao i lutak samo bih ja nadodao da se mogu i izvozne tablice uzet ako želiš motor vozit doma. Sve se to napravi kod njih na stanici za tehnički pregled, dakle kupoprodajni (koji imaju u stanici), odjava SLO tablica te uzimanje izvoznih. Ja sam ih uzeo na 5 dana (mislim da je maks 30) te se odvezao u zg.
 
Isto kao i lutak samo bih ja nadodao da se mogu i izvozne tablice uzet ako želiš motor vozit doma. Sve se to napravi kod njih na stanici za tehnički pregled, dakle kupoprodajni (koji imaju u stanici), odjava SLO tablica te uzimanje izvoznih. Ja sam ih uzeo na 5 dana (mislim da je maks 30) te se odvezao u zg.
Možeš napisat koliko te točno koštalo sve za taj način? Ne mogu nigdje nać koliko koštaju zoll tablice tamo, a do Rijeke mi je dovoljno blizu da mi se ne da tražit prijevoz.
 
Zoll zablice 5 dana = 76 eura. Možeš ih i na dan-dva uzet, ja sam se ovak dovezao kući i s motorom u narednim danima obavio uvoz bez da sam naše probne tablice vadio.
 
  • Like
Reactions: mujica
Sve je to lako osim kad je Harley u pitanju. Onda počinju problemi sa COC dokumentom
 
pozdrav forumaši, molio bih vas malu pomoć, platim pivu, dvije ili četiri :) znam da je jako glupo pitanje i da će se većina ismijat, ali moram provjerit..

imate li info postoji li kakva moto kuća, fizička osoba, pekara itd. koja bi prodala motor, a da je moguće plaćati u mjesečnim ratama? da se napravi neki ugovor ili što već.. radije bi njima dao 500€ više nego banci.. nemojte drvljem i kamenjem na siromahe
 
Ovo je jedna od luđih ideja ali mislim ,onako na prvu da nije neprovediva. 😎Koliko bi potencijalni bajk trebao koštati da ga plaćaš na nekakve rate nekome.😎👍
 
Moguće je, evo plaćaš meni bajk svaki mjesec i kad isplatiš zadnju ratu napravimo ugovor i dobiješ ključeve. Ja evo obećajem da kroz tih par godina neću napraviti s motorom neke nerealne kilometre ili ga nedaj Bože razbiti negdje. Održavati ću ga nužno toliko da ide jer će novi vlasnik jednom kad otplati motor to sve porješavati. Šalu na stranu, ili počni strpljivo štedjeti lovu ili potpiši ugovor s bankom (vragom).
 
  • Haha
Reactions: small rider
pozdrav forumaši, molio bih vas malu pomoć, platim pivu, dvije ili četiri :) znam da je jako glupo pitanje i da će se većina ismijat, ali moram provjerit..

imate li info postoji li kakva moto kuća, fizička osoba, pekara itd. koja bi prodala motor, a da je moguće plaćati u mjesečnim ratama? da se napravi neki ugovor ili što već.. radije bi njima dao 500€ više nego banci.. nemojte drvljem i kamenjem na siromahe
Mislim da mozes uz opciju leasinga kupiti i otplacivati na rate. Mana je sto si obvezan uzeti i kasko za motor, ako se ne varam, svake godine. O moto kuci pricam, da ne bude zabune.
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
Vjerujte mi da i sam znam kakvo je pitanje, ali jučer legnem u krevet i razmišljam si; zašto niti jedna moto-kuća ne nudi takvu mogućnost, vjerujem da bi im to veću zaradu donijelo.. ali to bi se na neki način iskoristilo i išlo zajebat prodavača jer živimo di živimo, ali ja uvijek mislim da su ljudi dobri i pošteni pa ostanem pokakan :D

Ideja u mojoj glavi je bila ova;
Omogući se ljudima plaćanje na rate(virmanski), ali ljudi nisu vlasnici motora do trenutka kada motor ne isplate nego je vlasnik prodavač.. Potpiše se ugovor gdje sebe osiguraju da ukoliko se preskoči mjesečna rata, oni su slobodni uzet motor u svoje vlasništvo, a sve uplate koje su do tad nastale se ne vraćaju jer nije ispunjena obveza iz ugovora. ukoliko imaju svoj servis ili surađuju s nekim servisom, obvezuju kupca na servise kod njihovog servisera tako da mogu pratit u kakvom je stanju motor (a mogu i tu neku proviziju zaradit).. prodavač može bit onda i fizička osoba koja ostaje vlasnik motora do ispunjenja ugovora.. znam da sam opisao leasing princip, ali ovo gledam u smislu motora do 5k€ ili slično.. bolje platit prodavaču koji euro više nego potpisivat ugovor s vragom kak @Nino777 veli
 
Ovo je jedna od luđih ideja ali mislim ,onako na prvu da nije neprovediva. 😎Koliko bi potencijalni bajk trebao koštati da ga plaćaš na nekakve rate nekome.😎👍
pa vjerujem da cijena onda nebi ljudima bila problem, ako su rate prihvatljive.. možda bi bolje pitanje bilo koliko je tko u mogućnosti izdvajati te koliko je tko voljan pristati primiti mjesečno (pun intended :cool:)
 
Ma ne brini...to su te Faze, koje dodju i prodju...od bicikle pa nadalje...svi su to prošli, proce i tebe... doces do svega,samo razmisljaj i dalje pomalo bez opterecivanja...