SAMOSTALNI UNOS RABLJENOG MOTOCIKLA IZ EU (HOW TO/KAKO TO)

Da li ma netko tko je kupio motocikl iz Njemačke putem nekoga tko taj motocikl doveze (firma za uvoz itd?), kako izgleda ta priča? Mislim načina plaćanja, dovoza, kome se daje lova... sigurno je da je takova kupovina nekakva vrsta kupnje "na slijepo", bez našeg osobnog pregleda motocikla i probne vožnje, jer se pouzdajemo u fotografije i podatke i ono što veli prodavatelj kada se čujemo sa njime... no kako onda dalje? Koliko od toga dalje odradi tvrtka koja doveze motocikl u Hrvatsku, kada se i kome plaća itd, ima netko osobnih iskustava iz prakse takove kupnje, nisam još čuo tu priču pa me zanima...
 
Da li ma netko tko je kupio motocikl iz Njemačke putem nekoga tko taj motocikl doveze (firma za uvoz itd?), kako izgleda ta priča? Mislim načina plaćanja, dovoza, kome se daje lova... sigurno je da je takova kupovina nekakva vrsta kupnje "na slijepo", bez našeg osobnog pregleda motocikla i probne vožnje, jer se pouzdajemo u fotografije i podatke i ono što veli prodavatelj kada se čujemo sa njime... no kako onda dalje? Koliko od toga dalje odradi tvrtka koja doveze motocikl u Hrvatsku, kada se i kome plaća itd, ima netko osobnih iskustava iz prakse takove kupnje, nisam još čuo tu priču pa me zanima...

Zar vama koji živite oko velegrada ili Istri nije lakše (bliže) poć do Minkena, Milana i sl i sami dofurate, pogledate motor i sl. _
 
imam ja nekoliko takvih, al sam im ja pogledo motor gore, znam sve detalje

tebi naravno to ne bi radil besplatno, zapravo ne bi uopce

Ne brini, tebe ne bi za to angažirao ni slijepi gluhonijemi bajker u kolicima, kamoli ja... ipak je to ozbiljna stvar, nije pričanje kvazihumornih fora bez smisla, jer da je to - svi bi angažirali tebe. Ovako se od bilo kakovih pametnih stvari ti nećeš kruha najesti, kada te nitko ne shvaća ozbiljno...

Zar vama koji živite oko velegrada ili Istri nije lakše (bliže) poć do Minkena, Milana i sl i sami dofurate, pogledate motor i sl. _

Pa ako misliš da je napraviti put od 600 - 1000 km u jednom smjeru samo tako i samo da bih vidio bajk, ne kužim u čemu je tebi onda...
 
Pa ako misliš da je napraviti put od 600 - 1000 km u jednom smjeru samo tako i samo da bih vidio bajk, ne kužim u čemu je tebi onda...
Zasto ne? Pa ja sam po Intrudera isao 600km sa prikolicom u jednom smjeru i stvarno sam ga isao samo pogledati bez velike namjere da ga kupim. Nadjes u tom podrucju 2-3 motora koje zelis pogledati i velike su sanse da ces jednoga povesti kuci. Ja sam tada recimo markirao Intrudera, jednu E-Glide i jednu Street Glide. Na kraju potonja dva nisam ni isao gledati nego sam kupio prvog kojeg sam pogledao.
 
Ne brini, tebe ne bi za to angažirao ni slijepi gluhonijemi bajker u kolicima, kamoli ja... ipak je to ozbiljna stvar, nije pričanje kvazihumornih fora bez smisla, jer da je to - svi bi angažirali tebe. Ovako se od bilo kakovih pametnih stvari ti nećeš kruha najesti, kada te nitko ne shvaća ozbiljno...



Pa ako misliš da je napraviti put od 600 - 1000 km u jednom smjeru samo tako i samo da bih vidio bajk, ne kužim u čemu je tebi onda...
nemas za benzin do Zagreba, naravno da ne ides gledat motor

ovak pametan nisi u stanju ni informaciju obicnu pronac bez da nas tu drkas




Srki
 
Ne brini, tebe ne bi za to angažirao ni slijepi gluhonijemi bajker u kolicima, kamoli ja... ipak je to ozbiljna stvar, nije pričanje kvazihumornih fora bez smisla, jer da je to - svi bi angažirali tebe. Ovako se od bilo kakovih pametnih stvari ti nećeš kruha najesti, kada te nitko ne shvaća ozbiljno...



Pa ako misliš da je napraviti put od 600 - 1000 km u jednom smjeru samo tako i samo da bih vidio bajk, ne kužim u čemu je tebi onda...
Ja govorim o ozbiljnoj kupnji, nazoveš lika, ispitaš kako je stanje i sl.
Da sad ne ispada da bez veze trkeljam, ja sam kupio svoj motor prije 16 i kusur godina, kad je bilo samo oglasa, bez facebooka i trićarija, nazvao lika, razgovarao, ujutro avion Zagreb, bus Rijeka, popili kavu, obavili transakciju i policiju, sjeo na motor i 90 % vožnje na magistrali pravac Dubrovnik, sve u jednom danu !
 
Da li ma netko tko je kupio motocikl iz Njemačke putem nekoga tko taj motocikl doveze (firma za uvoz itd?), kako izgleda ta priča? Mislim načina plaćanja, dovoza, kome se daje lova... sigurno je da je takova kupovina nekakva vrsta kupnje "na slijepo", bez našeg osobnog pregleda motocikla i probne vožnje, jer se pouzdajemo u fotografije i podatke i ono što veli prodavatelj kada se čujemo sa njime... no kako onda dalje? Koliko od toga dalje odradi tvrtka koja doveze motocikl u Hrvatsku, kada se i kome plaća itd, ima netko osobnih iskustava iz prakse takove kupnje, nisam još čuo tu priču pa me zanima...
Ne znam kako funkcioniraju firme, ali pretpostavljam da je i kod njih zapravo najbitniji faktor cijena motora. Naime, da ti ga dofura on ga mora kupiti, ima troškove dovoza i da mu ti onda kažeš "sorry, ali ipak ne bih". Možda nekima nije problem koji se time bave (a za motore imaš 2-3 firme u Hr) ili ako je cijena neka manja, ali za npr. motor od 15-20t € ne znam baš da će ti ga netko dofurat bez da ga platiš unaprijed.
A na istom pricipu ti funkcioniraju i ljudi koji rade to u "fušu". Imam takog jednog vrlo, vrlo pouzdanog, ako hoćeš, spojim te s njim, on živi u Münchenu i "pozna" taj bazen.
Ono što je možda prednost takvog je da će si dati više truda i da će kontaktirati i privatne prodavače, a neće samo otići u neki salon i uzeti kaj oni nude. A tu je već dosta opcija i oko cijene i svega ostaloga. Naravno, njemu neki takav "veći" iznos treba dati unaprijed i to je zapravo tvoj najveći rizik kao kupca, jer doslovno ispada da kupuješ na neviđeno i zato moraš imati apsolutno povjerenje u njega.

Procedura dalje je vrlo jednostavna, motor ti dođe na kućni prag (odnosno, gdje god ti želiš) i dalje si možeš riješiti sam unos, a može ti to riješiti i on. No, s obzirom da se u zadnje vrijeme sve radi preko E-građani, jednostavnije ti je da to sve sam napraviš, a procedura traje doslovno jedan dan (i brže ako provjeravaš na sustavu često). Nakon toga tehnički gdje odradiš homologaciju i to je to.

Od papira ti treba:
1. dokaz vlasništva - ugovor (ako je od privatne osobe) ili račun (ako je od auto/moto kuće)
2. CoC - za novije aute/motore obično vlasnik ima, ako nema, onda se kontaktira ovlašteni distributer i njemu se plati 40-50€ (za neke marke se može i na tehničkom to riješiti)
3. prometna dozvola
4. tzv. brif - to bi bilo najsličnije našoj staroj knjižici vozila
5. za postupak carine treba ti još i ispunjen obrazac OV1 (ima ga na stranicama carine za skinuti)

Bitno je da je vozilo odjavljeno, bez toga ti kod nas neće dati niti probe. Naravno, netko tko se time bavi će taj dio riješiti odmah prije nego dostavi motor.
Ne znam kakva je pocedura za ostale zemlje, ali vjerojatno slična ili ista kao za Njemačku.
 
Last edited:
Zasto ne?

Pa zato jer imam previše godina da bih gubio vrijeme na to, toliko avanturistički nisam nastrojen... kao mlađi da, ali sada stvarno nemam volje za bilo kakve sumnjive transakcije da bih razotkrivao muljatore...

nemas za benzin do Zagreba, naravno da ne ides gledat motor

ovak pametan nisi u stanju ni informaciju obicnu pronac bez da nas tu drkas

Ajde drki, sine, obriši sline i ne javljaj se kao poklopac posvuda gdje treba pamet, a baš posvuda u tom smislu omaneš... popij malo cementnog morta da ti osnaži pamet.
 
Ja govorim o ozbiljnoj kupnji, nazoveš lika, ispitaš kako je stanje i sl.

Kužim, radio sam to po pitanju auta i trudio se da masu toga predočim sebi kao dobar izlet sa probom lokalne craft pive... ali nekako mi se više neda, vjerojatno tako i propustim neku dobru priliku, no obaveze u firmi i još nekim pozicijama me dovoljno umrtve da nisam baš nadobudan previše...

Da sad ne ispada da bez veze trkeljam, ja sam kupio svoj motor prije 16 i kusur godina, kad je bilo samo oglasa, bez facebooka i trićarija, nazvao lika, razgovarao, ujutro avion Zagreb, bus Rijeka, popili kavu, obavili transakciju i policiju, sjeo na motor i 90 % vožnje na magistrali pravac Dubrovnik, sve u jednom danu !

Vjerujem, tako sam ja kupio par auta (vlak najčešće, jednom i večernji iz ZG za Split, spavaća kola i ujutro u 6 šećem trajektnom lukom i srčem kavu dok se Split budio...)... ista stvar Slavonski Brod, Karlovac itd...
 
Ne znam kako funkcioniraju firme, ali pretpostavljam da je i kod njih zapravo najbitniji faktor cijena motora. Naime, da ti ga dofura on ga mora kupiti, ima troškove dovoza i da mu ti onda kažeš "sorry, ali ipak ne bih". Možda nekima nije problem koji se time bave (a za motore imaš 2-3 firme u Hr) ili ako je cijena neka manja, ali za npr. motor od 15-20t € ne znam baš da će ti ga netko dofurat bez da ga platiš unaprijed.
A na istom pricipu ti funkcioniraju i ljudi koji rade to u "fušu". Imam takog jednog vrlo, vrlo pouzdanog, ako hoćeš, spojim te s njim, on živi u Münchenu i "pozna" taj bazen.
Ono što je možda prednost takvog je da će si dati više truda i da će kontaktirati i privatne prodavače, a neće samo otići u neki salon i uzeti kaj oni nude. A tu je već dosta opcija i oko cijene i svega ostaloga. Naravno, njemu neki takav "veći" iznos treba dati unaprijed i to je zapravo tvoj najveći rizik kao kupca, jer doslovno ispada da kupuješ na neviđeno i zato moraš imati apsolutno povjerenje u njega.

Procedura dalje je vrlo jednostavna, motor ti dođe na kućni prag (odnosno, gdje god ti želiš) i dalje si možeš riješiti sam unos, a može ti to riješiti i on. No, s obzirom da se u zadnje vrijeme sve radi preko E-građani, jednostavnije ti je da to sve sam napraviš, a procedura traje doslovno jedan dan (i brže ako provjeravaš na sustavu često). Nakon toga tehnički gdje odradiš homologaciju i to je to.

Od papira ti treba:
1. dokaz vlasništva - ugovor (ako je od privatne osobe) ili račun (ako je od auto/moto kuće)
2. CoC - za novije aute/motore obično vlasnik ima, ako nema, onda se kontaktira ovlašteni distributer i njemu se plati 40-50€ (za neke marke se može i na tehničkom to riješiti)
3. prometna dozvola
4. tzv. brif - to bi bilo najsličnije našoj staroj knjižici vozila
5. za postupak carine treba ti još i ispunjen obrazac OV1 (ima ga na stranicama carine za skinuti)

Bitno je da je vozilo odjavljeno, bez toga ti kod nas neće dati niti probe. Naravno, netko tko se time bavi će taj dio riješiti odmah prije nego dostavi motor.
Ne znam kakva je pocedura za ostale zemlje, ali vjerojatno slična ili ista kao za Njemačku.

Puno hvala na odgovoru, nisam u tim detaljima "doma" pa možda pitam bedastoće za nekoga upućenijeg, nije mi problem dogovoriti sa Njemačkom i dati nekome novaca koliko treba i ići na povjerenje, no kako reče diesel i potiče na dobro razmišljanje - koncentriram se i ja sve više na Sloveniju, izbor je odličan, blizu je i dostave motor doma na kućnu adresu u Hrvatskoj sa svim papirima, takova komocija mi se sviđa... ako ne ubodem neku pilu tu iz oglasnika, Slovenija je dobra opcija...
 
Ma daj, zaleti se ovamo, ne budi takav! Organiziramo ti Srki, Author i ja docek. Srki pravi kraft doma u kadi, ako nisi znao. :mrgreen:
 
Od cementa?

U Riechu bih se snašao, živjeh tamo 6 godina, pa nije problem, ali ako veliš da bih vidio Srkicu, pa tko ne bi išao... doživjeti uživo taj humor je sigurno priceless...
 
Da li ma netko tko je kupio motocikl iz Njemačke putem nekoga tko taj motocikl doveze (firma za uvoz itd?), kako izgleda ta priča? Mislim načina plaćanja, dovoza, kome se daje lova... sigurno je da je takova kupovina nekakva vrsta kupnje "na slijepo", bez našeg osobnog pregleda motocikla i probne vožnje, jer se pouzdajemo u fotografije i podatke i ono što veli prodavatelj kada se čujemo sa njime... no kako onda dalje? Koliko od toga dalje odradi tvrtka koja doveze motocikl u Hrvatsku, kada se i kome plaća itd, ima netko osobnih iskustava iz prakse takove kupnje, nisam još čuo tu priču pa me zanima...
Ovako.,expert iz Splita.,... nadjes motor, Al iz salonna ili trgovca, jer ne dovoze od privatnika...daješ kontakt gdje je motor, oni provjere, zatim uplatiš nekih 50%-60% od cijene motora...zatim oni uplate cijeli motor i dovezu ga za nekih 7-10 dana, zavisi od situacije...kad stigne motor, zovu te da uplatiš ostatak + dovoz+ sve do registracije ti riješe, a koliki je iznos tog dodatnog, to ćeš znati prije nego se sve pokrene...i to je sve, ako se slažeš...javiš kad ćeš doći po motor, možeš dignuti probne tablice i vozi kuci, ili odmah registrirati...i dobiti tablice...ako ima oznaka tvog grada, većinom ima-ako nema, naruči se, dok stigneš po motor.,i naravno tehnicki placas sam,., da i još nešto, ako odustaneš od motora kad stigne, nema veze...ostaje njihov i oni ga daju u prodaju, al ne dobiješ šolde nazad... :)
 
pita me frend ako postoji u hrvatskoj neka firma koja se bavi uvozom motora? tipa da se daju podaci kakav motor zelis i da onda oni nadu i uvezu motor
 
padobranac, pogled
pita me frend ako postoji u hrvatskoj neka firma koja se bavi uvozom motora? tipa da se daju podaci kakav motor zelis i da onda oni nadu i uvezu motor
padobranac, pogledaj post iznad svoga