Dobre prilike u oglasima

nema kocnice ni ovjes, al te doveze za 3 sekunde na 100 kmh i nece te zajebat.
i vozi se ko nikako

Ima dovoljno kočnica, ovjesa i ciklistike za umjereno agresivnu vožnju. Tko ga vozi unutar parametara po kojima je projektiran, neće imati problema. Problem su glupani koji ne znaju što kupuju pa se omotaju oko bandere.

a bandit, taj tvoj SX, mrtvacki sanduci

To su muški motori, za ljude iznad 168.
 
Ima dovoljno kočnica, ovjesa i ciklistike za umjereno agresivnu vožnju.

To piše u prospektu?

"Kupili ste motor za umjereno agresivnu vožnju, ali ne pokušavajte iznad toga jer nam je inženjer za taj dio bio na bolovanju taj dan kada smo to slagali, pa to što ste kupili nije za agresivnu, već samo umjereno agresivnu vožnju..."...

Tko ga vozi unutar parametara po kojima je projektiran, neće imati problema.

Pa zar se može i izvan tih parametara? Blokade ništa, ovjes i ostalo ništa, znači kretenko može stisnuti gas i otići u brzinske sfere koje žutani nisu predvidjeli?
 
To piše u prospektu?

"Kupili ste motor za umjereno agresivnu vožnju, ali ne pokušavajte iznad toga jer nam je inženjer za taj dio bio na bolovanju taj dan kada smo to slagali, pa to što ste kupili nije za agresivnu, već samo umjereno agresivnu vožnju..."...

Piše li šlapama da nisu za planinarenje? Na luft madracu da nije za put do italije?

Pa zar se može i izvan tih parametara? Blokade ništa, ovjes i ostalo ništa, znači kretenko može stisnuti gas i otići u brzinske sfere koje žutani nisu predvidjeli?

Svaki motor upozori daleko prije gubitka kontrole. Tvojom logikom nista osim m1000rr nije sigurno za cestu je ima inferiornu ciklistiku, a moze preko 200.
 
Apsolutno svacije jer ferarri je ferarri.
Isto ko sto je ducati ducati.
I ko sto je janjetina janjetina iako se mnogi kunu kako nema do svinje.
I Honda je Honda, koja je tvoja poanta? Svakako bi se vise ljudi okrenulo za CBX 1000 nego za Multistradom.

Ovo je toliko nebulozan argument za ista da ne znam uopce kako da odgovorim na njega ali me sjetilo na ovo

 
I Honda je Honda, koja je tvoja poanta? Svakako bi se vise ljudi okrenulo za CBX 1000 nego za Multistradom.

Ovo je toliko nebulozan argument za ista da ne znam uopce kako da odgovorim na njega ali me sjetilo na ovo

a tegla i ti ga sad jebeš, ako ferarri nije ferarri onda u kurac sve...
a onda nadalje je i ducatiju najveći argument što je ferarri među motorima, da nije te crvene žabarske veze bio bi isti k kao aprilija :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Anticitizen419
a tegla i ti ga sad jebeš, ako ferarri nije ferarri onda u kurac sve...
a onda nadalje je i ducatiju najveći argument što je ferarri među motorima, da nije te crvene žabarske veze bio bi isti k kao aprilija :mrgreen:
To je poanta.
Slava imena i hype. Modni dodatak koji ce uvijek imati wow efekt.
Ko i sve druge razvikane markice.
Neke stvari ce bez obzira na sve etiketa prodat i bez obzira na sve po defaultu ce bit atraktivnije on neceg drugog.
Isto ko sto ce kinez bez obzira na sve bit pljuvan jer je kinez bez da sjednes na njeg. "oni se raspadaju, nebi da me ko vidi na tom"
Slicno ko sto tegla pise u trk temi.
Iako je po svemu jako slican al dobijes puno vise opreme od stroma, nebi na trk zato jer je strom provjereno ime. I jebi ga kinez je.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: pikacu79
imho, raspadaju se, dok se ne dokaže suprotno.
Vožnja je dovoljno rizična sama po sebi, i bez razmišljanja o tome je li svaki šaraf stisnut po PSu.
Za 10-15g kad bude više statistike ću rado promijeniti mišljenje.
Dotad ne vidim razlog da budem pokusni kunić za ~2000E uštede.
 
  • Like
Reactions: vespinjo and tegla
Ima dovoljno kočnica, ovjesa i ciklistike za umjereno agresivnu vožnju. Tko ga vozi unutar parametara po kojima je projektiran, neće imati problema. Problem su glupani koji ne znaju što kupuju pa se omotaju oko bandere.



To su muški motori, za ljude iznad 168.
Ima tu muških motora koji se i daju lijepo vozit, gsx1400 ili gsx 1000s.
A ne te krame, sigurno ga je našao neđe u potoku bačenog.
Onaj prvi 1200 sa sjedištem u jedom komadu je i oke za oko, ali ovi poslije, i 1250 su šaka u oko.
 
meni je normalno da zemo sve zna o svemu jer je sve probao, taj valjda i po cesti žica random ljude za đir bez srama
 
  • Haha
Reactions: WraGG
Piše li šlapama da nisu za planinarenje? Na luft madracu da nije za put do italije?

Baš ti nije usporedba, šlape i luftmadrac nitko i ništa ničim ne limitira, no ajde, argumeti su ti jači...

Svaki motor upozori daleko prije gubitka kontrole. Tvojom logikom nista osim m1000rr nije sigurno za cestu je ima inferiornu ciklistiku, a moze preko 200.

Ne, nema veze koliko ide, ali ima tvoje tumačenje da je sa tim motorom moguće vožnjom izaći u zonu koju tehnički i sigurnosno ne pokriva.

Svakako bi se vise ljudi okrenulo za CBX 1000 nego za Multistradom.

Sumnjam da bi itko okrenuo za Hondom - osim vlasnika koji pogledom ispraća cigića koju mu ga je ukrao...
 
Jedino to, no to su tako rijetke biljke na cesti, osim GW, da ne znam što se tu ima za čuti... a i ne znam što kod GW imaš za čuti kada je tiha...
 
Baš ti nije usporedba, šlape i luftmadrac nitko i ništa ničim ne limitira, no ajde, argumeti su ti jači...

Pitaj HGSS i lučku kapetaniju koja entuzijaste skuplja po moru i brdima.

Ne, nema veze koliko ide, ali ima tvoje tumačenje da je sa tim motorom moguće vožnjom izaći u zonu koju tehnički i sigurnosno ne pokriva.

Kad je u pitanju agresivna vožnja, sa praktički svakim cestovnim motorom je moguće izaći van okvira onoga za što je namijenjen. Uostalom s razlogom postoje klase motora.
 
Jedino to, no to su tako rijetke biljke na cesti, osim GW, da ne znam što se tu ima za čuti... a i ne znam što kod GW imaš za čuti kada je tiha...
Bome stara Valkira je 👌 samo u hr ima jedna možda dvi...