nema kocnice ni ovjes, al te doveze za 3 sekunde na 100 kmh i nece te zajebat.
i vozi se ko nikako
a bandit, taj tvoj SX, mrtvacki sanduci
Apsolutno svacije jer ferarri je ferarri.Subjektivno. Jadnijem iz cije perspektive?
Ima dovoljno kočnica, ovjesa i ciklistike za umjereno agresivnu vožnju.
Tko ga vozi unutar parametara po kojima je projektiran, neće imati problema.
Ako ga ne da za 17, neću.evo jedan dobar kad već pitaš
https://www.njuskalo.hr/sportski-motori/yamaha-r6-600-cm3-2019-oglas-41786583
samo 16000 eura. sad pogledao cjenik iz 2019., nova bila 14300 tako da se kupnja isplati, za koju godinu vrijedit će 20!
To piše u prospektu?
"Kupili ste motor za umjereno agresivnu vožnju, ali ne pokušavajte iznad toga jer nam je inženjer za taj dio bio na bolovanju taj dan kada smo to slagali, pa to što ste kupili nije za agresivnu, već samo umjereno agresivnu vožnju..."...
Pa zar se može i izvan tih parametara? Blokade ništa, ovjes i ostalo ništa, znači kretenko može stisnuti gas i otići u brzinske sfere koje žutani nisu predvidjeli?
I Honda je Honda, koja je tvoja poanta? Svakako bi se vise ljudi okrenulo za CBX 1000 nego za Multistradom.Apsolutno svacije jer ferarri je ferarri.
Isto ko sto je ducati ducati.
I ko sto je janjetina janjetina iako se mnogi kunu kako nema do svinje.
a tegla i ti ga sad jebeš, ako ferarri nije ferarri onda u kurac sve...I Honda je Honda, koja je tvoja poanta? Svakako bi se vise ljudi okrenulo za CBX 1000 nego za Multistradom.
Ovo je toliko nebulozan argument za ista da ne znam uopce kako da odgovorim na njega ali me sjetilo na ovo
To je poanta.a tegla i ti ga sad jebeš, ako ferarri nije ferarri onda u kurac sve...
a onda nadalje je i ducatiju najveći argument što je ferarri među motorima, da nije te crvene žabarske veze bio bi isti k kao aprilija
Ima tu muških motora koji se i daju lijepo vozit, gsx1400 ili gsx 1000s.Ima dovoljno kočnica, ovjesa i ciklistike za umjereno agresivnu vožnju. Tko ga vozi unutar parametara po kojima je projektiran, neće imati problema. Problem su glupani koji ne znaju što kupuju pa se omotaju oko bandere.
To su muški motori, za ljude iznad 168.
Piše li šlapama da nisu za planinarenje? Na luft madracu da nije za put do italije?
Svaki motor upozori daleko prije gubitka kontrole. Tvojom logikom nista osim m1000rr nije sigurno za cestu je ima inferiornu ciklistiku, a moze preko 200.
Svakako bi se vise ljudi okrenulo za CBX 1000 nego za Multistradom.
Baš ti nije usporedba, šlape i luftmadrac nitko i ništa ničim ne limitira, no ajde, argumeti su ti jači...
Ne, nema veze koliko ide, ali ima tvoje tumačenje da je sa tim motorom moguće vožnjom izaći u zonu koju tehnički i sigurnosno ne pokriva.
kad se sjetim 83-85g, yoshimura spulje i deriDa mi je vidjet tko se nebi okrenuo za zvukom Honde 6 cyl
Bome stara Valkira je 👌 samo u hr ima jedna možda dvi...Jedino to, no to su tako rijetke biljke na cesti, osim GW, da ne znam što se tu ima za čuti... a i ne znam što kod GW imaš za čuti kada je tiha...